JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/77858-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77858 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 643 04 50, faks 32 643 04 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz spotkań grupowych dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli.
Definicje:
Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. 

Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych

Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli (grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW

Ilość godzin: 4 moduły x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 8 godzin dydaktycznych 

W ramach zadania Wykonawca:
a)	Przygotuje scenariusz zajęć,
b)	Przygotuje materiały szkoleniowe,
c)	Przeprowadzi zajęcia,
d)	Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie
e)	Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia

Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części):
1.	W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej.
2.	Wykonawca  ma obowiązek przedstawienia przygotowanego i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki harmonogramu, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć.
3.	Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia dotyczącego wskazanej w części zamówienia tematyki; zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczy scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego; w celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
4.	Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do prowadzenia zajęć we własnym zakresie zapewnia sprzęt multimedialny: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe mające służyć do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania.
5.	Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części); Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
6.	Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
7.	Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min 10 różnych zdjęć).
8.	Wzory dokumentów przekaże Zamawiający.
9.	Po zakończeniu doskonalenia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały:
a)	list obecności, 
b)	list odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników,
c)	ankiet ewaluacyjnych,
d)	dzienników warsztatów i wykładów,
e)	kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru
10.	Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowanie zaświadczeń dla uczestników, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie.
11.	Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia. Zaświadczenia muszą zostać opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zaświadczenia i logotypy muszą być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia-certyfikaty w odcieniach szarości również loga muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty-zaświadczenia w kolorze.
12.	 Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy:
a)	Napoje: kawa, herbata, woda mineralna, sok
b)	Susz konferencyjny: np. ciasteczka, kanapki, drożdżówki
c)	Inne: mleko do kawy, cukier, cytryna
13.	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki.
14.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje

Terminy realizacji: 
dla szkół ponadgimnazjalnych od dnia podpisania umowy do 30.04.2014
Dla szkół gimnazjalnych od 1.05.2014 - 30.06.2014
Dla szkół podstawowych:  od 15.04.2014 - 30.06.2014
Dla przedszkoli: od dnia podpisania umowy do 30.06.2014.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 26.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przeprowadził minimum 2 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osobowej
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymagania dotyczące osób, które będą realizowały zamówienie znajdują się w opisach poszczególnych części zamówienia (zał. 1 do SIWZ) ;  Zamawiający wymaga aby jeden trener występował w maksymalnie dwóch częściach zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.75</li>
<li>2 - kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu w przypadku rozwiązania grupy, gdy podczas rekrutacji ilość osób chętnych na zajęcia w danej grupie będzie mniejsza niz 5</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cku.zs1olkusz.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, pok. nr 4 budynek 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa T1/ZSB/2014
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 10 -15 osób
Zakres tematyczny szkolenia:
1.	Sposoby zwiększenia motywacji uczniów do nauki, oraz do uczęszczania na zajęcia dydaktyczne
2.	Nowe sposoby nauczania przedmiotów zawodowych - tak, aby uczeń jeszcze bardziej był zachęcony do pracy, miał ambicję być dobrym fachowcem;
3.	Sposoby pracy z uczniem słabym - jak motywować go do nauki przedmiotów ogólnych;
4.	Sposoby pracy z uczniem zdolnym - jak wzmacniać jego aspiracje i pobudzać do wysiłku;
5.	Warsztaty z komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
6.	Warsztaty w zakresie udzielania informacji zwrotnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/SPB/2014
Praca z uczniem młodszym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 7 -12 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Rozszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie organizacji pracy związanej        z nauczaniem grupy mieszanej (6-7 latki).
2.	Nabycie umiejętności przez  nauczycieli opracowywania procedur, dokumentacji związanej z nauczaniem grupy mieszanej.
3.	Poszerzenie kompetencji nauczycieli w zakresie diagnozowania rozwoju                i gotowości szkolnej oraz umiejętności prowadzenia zajęć z uwzględnieniem indywidualizacji oraz wielopoziomowości nauczania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa ZSZ/ZS1/2014
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 10 -12 osób
Zakres tematyczny szkolenia:
1.	zapoznanie nauczycieli z metodami rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz z zasadami planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych;
2.	poznanie nowych metod motywujących uczniów do nauki, rozwijania zainteresowań i dobrego zachowania;
3.	poznanie metod docierania do uczniów: zwiększenie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności  w zakresie pracy wychowawczej
4.	poznanie powodów frustracji i braków chęci do działania u młodzieży i zniwelowanie ich ciekawymi akcjami w szkole;
5.	przygotowanie wychowawców do prowadzenia lekcji o agresji, autoagresji i radzeniu sobie z nią;
6.	warsztaty na temat konstruowania ankiety, wykorzystywania jej w pracy z grupą klasową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa T1/ZS1/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	poszerzenie warsztatu  pracy nauczycieli w zakresie nowoczesnych technik nauczania oraz metod aktywizujących;
2.	nowe techniki uczenia się i zapamiętywania;
3.	sposoby motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających ich  poczucie odpowiedzialności  za własny rozwój;
4.	poznanie przez nauczycieli metod docierania do uczniów: zwiększenie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności  w zakresie pracy wychowawczej ; zbudowanie systemu wsparcia dla wychowawców;
5.	wypracowanie przez zespoły nauczycielskie  katalogu sposobów motywowania uczniów, doskonalenie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji;
6.	doskonalenie przez nauczycieli umiejętności stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach dodatkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Grupa T2/ZS1/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	poszerzenie warsztatu  pracy nauczycieli w zakresie nowoczesnych technik nauczania oraz metod aktywizujących;
2.	nowe techniki uczenia się i zapamiętywania;
3.	motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających ich  poczucie odpowiedzialności  za własny rozwój;
4.	poznanie przez nauczycieli metod docierania do uczniów: zwiększenie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności  w zakresie pracy wychowawczej ; zbudowanie systemu wsparcia dla wychowawców;
5.	wypracowanie przez zespoły nauczycielskie  katalogu sposobów motywowania uczniów, doskonalenie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji;
6.	doskonalenie przez nauczycieli umiejętności stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach dodatkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/LO4/2014
Projekt edukacyjny w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	wyposażenie nauczycieli w wiedzę na temat zasad tworzenia zespołów, planowania ich pracy oraz realizacji zadań; 
2.	promowanie projektu w środowisku;
3.	przeszkolenie nauczycieli w zakresie ABC tworzenia dobrego projektu, aby mieli szansę otrzymać środki na jego realizację;
4.	poprawa efektywności pracy nauczycielskich zespołów zadaniowych, w szczególności ich zdolności do rozwiązywania problemów;
5.	udział w projekcie szansą rozwijania kompetencji kluczowych  uczniów, w tym samodzielności i pomysłowości oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
6.	walka z frustracją i brakiem chęci do działania u młodzieży poprzez zaangażowanie ich w realizację projektu;
7.	przywrócenie nauczycielowi wiary w sens jego pracy; 
8.	nauczyć się efektywnie  starać się o fundusze;
9.	polepszyć współpracę między nauczycielem a uczniami;
10.	wydobyć z uczniów tkwiące w nich talenty - poprzez udział w realizacji projektów każdy uczeń ma szansę pokazać się z najlepszej strony..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupa 2/LO4/2014
Projekt edukacyjny w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	wyposażenie nauczycieli w wiedzę na temat zasad tworzenia zespołów, planowania ich pracy oraz realizacji zadań; 
2.	promowanie projektu w środowisku;
3.	przeszkolenie nauczycieli w zakresie ABC tworzenia dobrego projektu, aby mieli szansę otrzymać środki na jego realizację;
4.	poprawa efektywności pracy nauczycielskich zespołów zadaniowych, w szczególności ich zdolności do rozwiązywania problemów;
5.	udział w projekcie szansą rozwijania kompetencji kluczowych  uczniów, w tym samodzielności i pomysłowości oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
6.	walka z frustracją i brakiem chęci do działania u młodzieży poprzez zaangażowanie ich w realizację projektu;
7.	przywrócenie nauczycielowi wiary w sens jego pracy; 
8.	nauczyć się efektywnie  starać się o fundusze;
9.	polepszyć współpracę między nauczycielem a uczniami;
10.	wydobyć z uczniów tkwiące w nich talenty - poprzez udział w realizacji projektów każdy uczeń ma szansę pokazać się z najlepszej strony..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Grupa T1/ZS3/2014
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Sposoby układania zadań do egzaminów z kwalifikacji zawodowych.
2.	Demonstracja programów komputerowych,  które mogą być wykorzystane  podczas egzaminów kwalifikacyjnych dla: technika organizacji reklamy, technika obsługi turystycznej, technika informatyka i technika ekonomisty.
3.	Przygotowanie nauczycieli do oceniania egzaminów zawodowych
4.	Nabycie przez nauczycieli kompetencji potrzebnych do opracowania autorskich programów edukacyjnych.
5.	Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie tworzenia programów nauczania gwarantujących realizację podstawy programowej w zawodach technikum.
6.	Nowe, skuteczne metody nauczania.
7.	Sposoby monitorowania postępów nauczania w nauce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Grupa LO1/ZS3/2014
Nauczyciel 45+.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	opanowanie i wzmocnienie umiejętności nauczycieli posługiwania się edytorem tekstów oraz programem do tworzenia prezentacji multimedialnych;
2.	wzmocnienie kondycji psychofizycznej nauczycieli, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego;
3.	warsztaty poświęcone radzeniu sobie ze stresem, odporności psychofizycznej, komunikacji interpersonalnej, asertywności;
4.	nabycie/ ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem;
5.	nabycie informacji na temat uprawnień wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli;
6.	spotkania informacyjno-szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczycieli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Grupa ZSZ/ZS4/2014
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Tworzenie planów nauczania w oparciu o korelację między przedmiotową.
2.	Ćwiczenia w opracowywaniu korelacji miedzy przedmiotowej:
- przedmioty zawodowe z przedmiotami zawodowymi
- przedmioty (budowlane) z przedmiotami ogólnokształcącymi
- przedmioty (fryzjerskie) z przedmiotami ogólnokształcącymi
- przedmioty (hotelarskie) z przedmiotami ogólnokształcącymi
3.	Poszerzenie umiejętności nauczycieli w obszarze zespołowego planowania działań, a także programowania i stosowania bieżącej oraz sumującej oceny efektów uzyskiwanych przez uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Grupa T/ZS4/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny szkolenia
Sposoby wyrównywania braki w wiedzy i umiejętności uczniów  (bez szkody dla realizacji bieżącego materiału) powstałe na wcześniejszych etapach nauczania
2. Metody i techniki nauczania stosować  w pracy z uczniem  o obniżonym poziomie intelektualnym
3.  Skuteczne sposoby przyswajania pojęć, tak aby uczeń zrozumiał pojęcie    i umiał teorię zastosować w praktyce.
4.  Metody ćwiczenia koncentrację u uczniów?.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/LO1/2014
Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	pomóc uczniowi ocenić jego umiejętności i pomóc nadrobić mu braki;
2.	pomóc uczniowi właściwie ocenić jego możliwości;
3.	poznanie przez nauczycieli nowych metod motywowania uczniów do pracy i wykorzystywanie ich w procesie nauczania;
4.	praca z uczniem słabym;
5.	pomoc psychologiczna dla ucznia z niską samooceną;
6.	wzmocnienie u nauczyciela sensu jego pracy;
7.	przeszkolenie nauczycieli nt. dostrzegania i udzielania pomocy uczniowi potrzebującemu wsparcia emocjonalnego;
8.	jak rozpoznać i jak pomóc uczniowi  wymagającemu specjalistycznej pomocy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Grupa 2/LO1/2014
Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	pomóc uczniowi ocenić jego umiejętności i pomóc nadrobić mu braki;
2.	pomóc uczniowi właściwie ocenić jego możliwości;
3.	poznanie przez nauczycieli nowych metod motywowania uczniów do pracy i wykorzystywanie ich w procesie nauczania;
4.	praca z uczniem słabym;
5.	pomoc psychologiczna dla ucznia z niską samooceną;
6.	wzmocnienie u nauczyciela sensu jego pracy;
7.	przeszkolenie nauczycieli nt. dostrzegania i udzielania pomocy uczniowi potrzebującemu wsparcia emocjonalnego;
8.	jak rozpoznać i jak pomóc uczniowi  wymagającemu specjalistycznej pomocy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> 1/LO2/2014
Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	wyposażyć nauczycieli i specjalistów pracujących w szkole w wiedzę i umiejętności konieczne do kompleksowego wsparcia  w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole;
2.	utworzenie wewnątrzszkolnego systemu doradztwa w szkole, zredagowanie odpowiednich dokumentów, opracowanie procedur, zaplanowanie i realizacja działań;
3.	sporządzenie katalogu partnerów (m.in. instytucji, uczelni, pracodawców) oraz katalogu źródeł bieżących informacji (oferta rynku pracy, targi edukacyjne itp.);
4.	uzyskanie wsparcia metodycznego oraz merytorycznego dla nauczycieli i specjalistów w zakresie poradnictwa zawodowego, określenie zasad współpracy z podmiotami, które takiego wsparcia mogą udzielać w przyszłości;
5.	szkolenie na temat przygotowania ankiet, opracowywania ich pod kątem informacji istotnych dla ucznia;
6.	spotkanie z psychologiem, z socjologiem, pracownikiem poradni - w celu zebrania doświadczeń i wykorzystania ich w pracy doradcy;
7.	co to są kierunki zamawiane, czy to pracodawcy je zamawiają, czy istnieje korelacja między realnym zapotrzebowaniem na rynku pracy a kształceniem na uczelniach wyższych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Grupa 2/LO2/2014
Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	wyposażyć nauczycieli i specjalistów pracujących w szkole w wiedzę i umiejętności konieczne do kompleksowego wsparcia  w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole;
2.	utworzenie wewnątrzszkolnego systemu doradztwa w szkole, zredagowanie odpowiednich dokumentów, opracowanie procedur, zaplanowanie i realizacja działań;
3.	sporządzenie katalogu partnerów (m.in. instytucji, uczelni, pracodawców) oraz katalogu źródeł bieżących informacji (oferta rynku pracy, targi edukacyjne itp.);
4.	uzyskanie wsparcia metodycznego oraz merytorycznego dla nauczycieli i specjalistów w zakresie poradnictwa zawodowego, określenie zasad współpracy z podmiotami, które takiego wsparcia mogą udzielać w przyszłości;
5.	szkolenie na temat przygotowania ankiet, opracowywania ich pod kątem informacji istotnych dla ucznia;
6.	spotkanie z psychologiem, z socjologiem, pracownikiem poradni - w celu zebrania doświadczeń i wykorzystania ich w pracy doradcy;
7.	co to są kierunki zamawiane, czy to pracodawcy je zamawiają, czy istnieje korelacja między realnym zapotrzebowaniem na rynku pracy a kształceniem na uczelniach wyższych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/P9/2014
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 10 -15 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form, w jakich realizowana jest w placówkach edukacyjnych oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola;
2.	wzmocnienie u nauczycieli znajomości metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego;
3.	pogłębienie umiejętności wspólnej analizy wymagań stawianych przedszkolu przez państwo, zawartych w dokumentach MEN, w kontekście rozwoju przedszkola.
4.	pomoc  w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego;
5.	ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu;
6.	 zbudowanie struktury pomagającej efektywnie wykorzystywać wnioski z ewaluacji wew. do doskonalenia pracy przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Grupa LO/ZSK/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 5 -10 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie przekazywania uczniom technik uczenia się, dzięki czemu uczniowie poprawią swoje wyniki nauczania. 
2. Nabycie przez nauczycieli umiejętności tworzenia podstawy programowej do nowego, dodatkowego przedmiotu w LO (Sztuka uczenia się), a w szczególności: opracowania ćwiczeń, pomocy dydaktycznych, metod pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Grupa T/ZSK/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 5 -10 osób
Zakres tematyczny szkolenia
Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie przekazywania uczniom technik uczenia się, dzięki czemu uczniowie poprawią swoje wyniki nauczania. 
2. Nabycie przez nauczycieli umiejętności tworzenia podstawy programowej do nowego, dodatkowego przedmiotu w LO (Sztuka uczenia się),  a w szczególności: opracowania ćwiczeń, pomocy dydaktycznych, metod pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> grupa SP/ZSP/2014
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli 7-12
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania.
2.	Kształcenie umiejętności prezentacji (przełamywanie przez uczniów bariery związanej ze stresem przy odpowiedzi).
3.	Dobór metod nauczania w klasie IV SP, po przejściu z I etapu nauczania (stres związany ze zmianą miejsca nauki, nauczycieli itp.).
4.	Indywidualizacja w stosowaniu metod i technik nauczania w pracy z uczniami o różnych potrzebach edukacyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Grupa P/ZSP/2014
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli 5-10
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o obniżonych możliwościach intelektualnych i właściwego doboru metod       i narzędzi pracy.
2.	Doskonalenie umiejętności organizowania zajęć z dziećmi w grupie mieszanej (dzieci bez zaburzeń z dziećmi z zaburzeniami).
3.	Nabycie umiejętności pracy z dziećmi sprawiającymi problemy wychowawcze: z nadpobudliwością, zaburzeniami emocjonalnymi, zaburzeniami psychicznymi, niedostosowane społecznie.
4.	Prawne możliwości przydzielania do pracy nauczyciela wspomagającego.
5.	Współpraca z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/G3/2014
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Metody pracy z uczniem aroganckim, trudnym, jak motywować go do współpracy.
2.	Sposoby urozmaicania zajęć lekcyjnych w celu skupienia uwagi uczestników.
3.	Sposoby motywacji ucznia do włączenia się w działalność na rzecz szkoły
4.	Przeciwdziałanie częstym spóźnieniom uczniów.
5.	Sposoby radzenia sobie w sytuacji, gdy uczeń nadużywa skojarzeń ze sferą seksualną.
6.	Sposoby motywacji uczniów oraz odkrywania ich talentów.
7.	Co nauczyciel powinien wiedzieć o współczesnej młodzieży i jak może to wykorzystać w swoich działaniach wychowawczych?
8.	Skuteczna komunikacja werbalna i pozasłowna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Grupa 2/G3/2014
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Metody pracy z uczniem aroganckim, trudnym, jak motywować go do współpracy?
2.	Sposoby urozmaicania zajęć lekcyjnych w celu skupienia uwagi uczestników.
3.	Sposoby motywacji ucznia do włączenia się w działalność na rzecz szkoły
4.	Przeciwdziałanie częstym spóźnieniom uczniów
5.	Sposoby radzenia sobie w sytuacji, gdy uczeń nadużywa skojarzeń ze sferą seksualną?
6.	Sposoby motywacji uczniów oraz odkrywania ich talentów
7.	Co nauczyciel powinien wiedzieć o współczesnej młodzieży i jak może to wykorzystać w swoich działaniach wychowawczych?
8.	Skuteczna komunikacja werbalna i pozasłowna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Grupa 1/G4/2014
Rodzice są partnerami szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Podniesienie niezbędnych dla nauczycieli kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej.
2.	Rozwinięcie umiejętności :
- prowadzenia spotkań z rodzicami
 - radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- asertywnego zachowania
3.	Nabycie przez nauczycieli umiejętności współpracy z rodzicami roszczeniowymi, trudnymi, mało zainteresowanymi wspieraniem rozwoju swoich dzieci..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Grupa 2/G4/2014
Jak prowadzić ewaluację wewnętrzną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego.                                                                                                                     
2.	Zwiększenie umiejętności doboru odpowiednich narzędzi oraz metod stosowanych do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej.
3.	Nabycie przez nauczycieli umiejętności w zakresie tworzenia ankiet jako jednego z narzędzi badawczych: prawidłowego budowania pytań, doboru odpowiedzi.
4.	Zwiększenie umiejętności  doboru grup badawczych niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy w różnych obszarach ewaluacji wewnętrznej.
5.	Nabycie umiejętności analizowania danych z przeprowadzonej diagnozy oraz wnioskowania: procedury, sposoby dokumentowania.
6.	Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w szkole.
7.	Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Grupa G/ZSG/2014
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej)
2.	Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z dziećmi:    
- o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania  wymagań do ich możliwości;
- z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia);
- z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość   psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne)
3.	Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych
4.	Współpraca z rodzicami tych dzieci.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Grupa SP/ZSG/2014
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba nauczycieli - 15 -20 osób
Zakres tematyczny szkolenia
1.	Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej)
2.	Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z dziećmi:    
- o obniżonych możliwościach intelektualnych, potrzebujących dostosowania  wymagań do ich możliwości;
- z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia);
- z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość   psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne)
3.	Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych
4.	Współpraca z rodzicami tych dzieci.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. kryteria pozacenowe - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com